40 سخن ناب از ثروتمندان و افراد موفق دنیا

سخنان ثروتمندان جهان

افراد ثروتمند و موفق دارای دیدگاه و طرز تفکر ثروت‌ساز و متفاوتی هستند که این شیوه تفکر به ‌آن‌ها کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن تصمیم‌گیری کرده و ایده‌های خود را عملی کنند.

این افراد با ویژگی‌ها و توانایی‌هایی که در خود ایجاد می‌کنند، مسیر ثروت و موفقیت را طی می‌کنند، بنابراین آگاهی از توصیه ثروتمندان جهان می‌تواند مسیر زندگی ما را نیز متحول کند.

در ادامه این مقاله از بورسینس، کلکسیونی از بهترین سخنان ثروتمندان جهان را فراهم کرده‌ایم تا با به‌خاطر سپردن آن‌ها شما نیز بتوانید رشد کنید و به خواسته‌های خود دست یابید.

عناوین مطلب:

سخنان ثروتمندان جهان در مورد پول و موفقیت

بسیاری از ثروتمندان، افراد خودساخته و افراد موفق جهان هم مانند همه ما در شرایط دشوار قرار گرفته‌اند.

اما تفاوت عمده آن‌ها با دیگر افراد این است که از آن شرایط سخت درس خوبی گرفته‌اند و به‌نوعی از شرایط سخت، پله‌ای برای رشد ساخته‌اند.

با این اوصاف قطعاً سخنان ثروتمندان و افراد موفق می‌تواند چراغ راه ما باشد، بنابراین بیایید این جملات ارزشمند را بخوانیم:

1 –

من فکر می‌کنم صرفه‌جویی باعث نوآوری می‌شود، درست مانند سایر محدودیت‌ها. تنها راه رهایی از یک جعبه تنگ این است که راه خروج خود را بسازید.

جف بزوس

جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون و یکی از ثروتمندترین افراد جهان معتقد است که داشتن منابع محدود همیشه هم بد نیست و صرفه‌جویی در بهره‌گیری از منابع می‌تواند به ما کمک کند راه رشد و پیشرفت را بهتر پیدا کنیم.

2 –

اگر فقیر به ‌دنیا بیایید، شما مقصر نیستید؛ اما اگر فقیر از دنیا بروید، قطعاً اشتباه از شما است.

بیل گیتس

حتماً شما نیز این جمله ناب و تأمل‌برانگیز بیل گیتس افسانه‌ای را شنیده‌اید.

بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت است و در این جمله تأکید می‌کند که هر کس می‌تواند با تلاش و کوشش مداوم ثروتمند شود حتی اگر از ابتدای زندگی‌اش فقیر بوده.

اگر فردی در فقر بمیرد خودش مقصر این اتفاق است و نمی‌‌تواند دیگران را سرزنش کند. در واقع هر فرد باید در هر جایگاه و موقعیتی که قرار دارد کوشش کند تا شرایط خود را بهبود دهد.

بیشتر بخوانید: معنای واقعی موفقیت چیست؟ 10 دروغ درباره موفقیت که نباید باور کرد

3 –

اگر راهی برای پول درآوردن در خواب پیدا نکنید، تا زمانی که بمیرید، مجبور به کارکردن خواهید بود.

وارن بافت

اگر به دنبال خواندن سخنان ثروتمندان بوده باشید حتماً نام وارن بافت برای شما آشناست. افراد زیادی توصیه‌های بافت را دگرگون‌کننده توصیف می‌کنند.

در این توصیه از مجموعه جملات ناب ثروتمندان یک هشدار مهم وجود دارد. اگر نتوانیم کار خوبی پیدا کنیم که هر لحظه و هرجا برای ما ثروت به ارمغان بیاورد، تا آخرین لحظه زندگی‌مان باید کار کنیم.

افراد هوشمند و موفق همواره راه‌هایی برای کسب درآمد ایجاد می‌کنند که حتی زمانی که خودشان کار نمی‌کنند نیز پول به دست می‌آورند.

در همین راستا بخوانید: 15 راز موفقیت در کار و زندگی

4 –

پول فقط یک نتیجه است. من همیشه به تیمم می‌گویم: در مورد سودآوری زیاد نگران نباشید. اگر کار خود را به‌خوبی انجام دهید، سودآوری حاصل خواهد شد.

برنارد آرنو

برنارد آرنو مدیرعامل LVMH معتقد است که پول درآوردن نتیجه‌ای است که در پی خلق یک چیز باارزش حاصل می‌شود.

بنابراین اگر دوست دارید ثروتمند شوید نباید روی پول تمرکز کنید، بلکه باید درباره خلق یک چیز عالی یا انجام کاری به بهترین نحو متمرکز شوید. به‌خاطر داشته باشید که عملکرد خوب، پول خوبی را نیز به همراه دارد.

5 –

بزرگ‌ترین ریسک، ریسک‌نکردن است. در دنیایی که به‌سرعت در حال تغییر است، تنها راهبردی که مطمئناً شکست را در پی دارد، ریسک‌نکردن است.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ یکی از جوان‌ترین میلیاردهای جهان محسوب می‌شود و تا حدودی می‌توان دستاوردهای او را حاصل پذیرفتن ریسک‌های مختلف و آزمودن چیزهای جدید دانست.

اگر به دنبال موفقیت یا ثروت هستید، نترسید! ریسک کنید و بگذارید فرصت‌های جدید به زندگی شما رنگ و بوی تازه بدهد.

6 –

تا آخر کار را ادامه می‌دهم.

آمانسیو اورتگا

ممکن است تصور کنید که این ‌جمله، تنها نقل‌قولی ساده است، اما اشتباه می‌کنید.

اورتگا، بنیان‌گذار زارا (Zara) است و ثروت زیادی هم دارد، اما علاقه به کار و کوشش سبب شده حتی در سن بالا نیز دست از کار نکشد و با قدرت تمام کار مطلوب خود را دنبال کند.

7 –

تنها دارایی قدرتمندی که داریم، ذهن ماست. اگر به‌خوبی پرورش داده شود می‌تواند ثروت عظیمی ایجاد کند.

رابرت کیوساکی

سخنان ثروتمندان جهان

کیوساکی معتقد است که برای کسب ثروت ابتدا باید ذهن خود را تمرین بدهیم و آماده کنیم، سپس موفقیت و ثروت محصول تصمیم‌های این ذهن قدرتمند خواهند بود.

از آموختن مهارت‌های متنوع، خواندن کتاب خوب و … برای پرورش ذهن خود استفاده کنید تا نتایج شما را غافلگیر کنند. در همین راستا بخوانید: بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

8 –

بی‌وقفه تلاش کنید تا محصولات جدید و بهتری ارائه دهید و آن‌ها را کارآمدتر از رقبا و جایگزین‌ها تولید کنید.

چارلز کخ

فرقی نمی‌کند شما در یک شرکت مشغول به کار هستید، صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک هستید یا مالک یک تجارت بزرگ و گسترده، چیزی که مهم است تداوم رشد است.

محصولات، خدمات و حتی خود فرد باید به طور مداوم ارتقا پیدا کند تا بتواند موفق شود. اگر ساکن بمانید شاهد عبور و سرعت گرفتن رقبایتان از کنار خود خواهید بود.

9 –

من معتقدم مردم باید رؤیاهای خود را دنبال کنند، من هم این کار را کردم.

لری الیسون

اشتیاق، ایده‌های نو و شور همگی زاییده رؤیاها هستند و پول به دنبال عملی‌کردن رؤیاها به زندگی افراد تلاش‌گر قدم می‌گذارد. اگر رؤیایی جذاب در سر دارید، دست‌به‌کار شوید و برای عملی‌کردن آن تلاش کنید.

10 –

من احساس می‌کنم یک اضطراب وجودی در بین جوانان وجود دارد، من آن را نداشتم. آن‌ها کوه‌های عظیمی را می‌بینند، درحالی‌که من آن‌ها را تپه‌ای کوچک برای بالارفتن دیدم.

سرگئی برین

برین یکی از موسس‌های گوگل است و به شما پیشنهاد می‌کند اهداف را برای خود بیش از اندازه بزرگ و ترسناک نکنید. چالش‌ها را بپذیرید تا بتوانید به موفقیت برسید.

بیشتر بخوانید: 5 دلیل که یادآوری اهداف بلندمدت به موفقیت شما کمک می‌کند

11 –

من از پدرم یاد گرفتم که تغییر و آزمایش اموری حیاتی و همیشگی هستند. شما باید به تلاش برای چیزهای جدید ادامه دهید.

اس رابسون والتون

جهان پیوسته در حال تغییر است و گاهی لازم است شما نیز در جهت این تغییرها حرکت کنید و با آن‌ها همراه شوید. آزمایش راه‌های مختلف و تغییرکردن برای پیشرفت و کسب ثروت، اقداماتی ضروری محسوب می‌شوند.

 12 –

حداقل 80 درصد میلیونرها، خودساخته هستند. آن‌ها با هیچ شروع کرده‌اند و فقط جاه‌طلبی و انرژی داشتند.

برایان تریسی

سخنان ثروتمندان جهان

ممکن است تصور کنید همه ثروتمندان، ثروت خود را به ارث برده‌اند، اما طبق آمار 80 درصد میلیونرها با تلاش و کوشش خودشان موفق شده‌اند. تریسی معتقد است با جاه‌طلبی مثبت و صرف انرژی لازم می‌توان به ثروت رسید.

13 –

من هرگز تسلیم نمی‌شوم مگر اینکه مرده یا کاملاً نا‌توان شده باشم. به سهم خودم، هرگز تسلیم نخواهم شد، هیچ‌وقت.

ایلان ماسک

هر جا صحبت از سخنان ثروتمندان جهان باشد، جملات الهام‌بخش ایلان ماسک نیز به چشم می‌خورد.

در همین نقل‌قول ساده از ایلان ماسک می‌توانیم یکی از رازهای موفقیت او را دریابیم‌. ادامه‌دادن و تلاش‌کردن مداوم همواره می‌تواند شما را به ثروت و موفقیت برساند، بنابراین اگر طالب ثروت هستید، متوقف نشوید!

14 –

من به این دنیا نیامده‌ام که کار کنم، من به این دنیا آمده‌ام تا از زندگی‌ام لذت ببرم. من نمی‌خواهم در دفترم بمیرم، می‌خواهم در سواحل از دنیا بروم.

جک ما

مؤسس علی‌بابا معتقد است که هدف ما در این زندگی فقط کارکردن نیست، بلکه باید از ثروت در جهت رفاه خود بهره ببریم.

در حقیقت کارکردن نباید هدف باشد در عوض باید به شما در نزدیک‌تر شدن به اهدافتان کمک کند. اگر هوشمندانه کار کنید، می‌توانید از زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

15 –

من آدمی نیستم که دنبال تجمل‌گرایی باشم. من مثل آن آدم‌هایی که وقتی پول دارند، آن را هدر می‌دهند یا به رخ می‌کشند، نیستم.

وانگ جیانلین

مؤسس گروه دالیان واندا که فردی بسیار ثروتمند است اعتقاد دارد مهم نیست چقدر ثروتمند هستید، تجمل‌گرایی کاری هوشمندانه نیست.

به‌جای تجمل‌گرایی و خرج‌کردن پول برای خودنمایی، سرمایه و ثروت خود را، هر چند اندک، در پروژه‌های جدید شغلی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرج کنید.

16 –

به ثروت‌اندوزی فکر نکن، به ایجاد تغییر در زندگی فکر کن. تغییری که بقیه به شکل نامناسبی ایجاد می‌کنند را شناسایی کن و آن را به طرز بهتری انجام بده.

ریچارد برانسون

سخنان ثروتمندان جهان

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، پول و ثروت نباید هدف نهایی انسان باشد. ایجاد تغییری مثبت و سودمند در زندگی باید هدف ما باشد تا در کنار تحقق این هدف به ثروت و موفقیت نیز دست پیدا کنیم.

17 –

زندگی بدون شکست‌خوردن غیرممکن است، مگر اینکه به‌اندازه‌ای محتاطانه زندگی کنید که انگار اصلاً زندگی نکرده‌اید. در این صورت خودبه‌خود شکست‌خورده محسوب می‌شوید.

جی کی رولینگ

رولینگ خالق مجموعه معروف هری پاتر است و معتقد است زندگی بدون شکست‌خوردن بی‌معناست. انسانی که خواستار موفقیت است باید شکست را نیز بپذیرد و از آن در جهت رشد و تعالی استفاده کند.

18 –

تمام چیزی که در تجارت دارید، شهرت شماست، بنابراین بسیار مهم است که به قول خود عمل کنید.

ریچارد برانسون

یکی دیگر از توصیه‌های مهم در بین سخنان میلیاردرهای جهان، تعهد به حرفی است که می‌زنیم. اینکه بتوانید روی حرف خود بایستید و به گفته‌های خود عمل کنید برای حفظ و توسعه تجارت‌تان بسیار ضروری است.

19 –

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید بزرگ و متفاوت فکر کنید.

رابرت کیوساکی

سخنان ثروتمندان جهان

تفاوت افراد ثروتمند با افراد فقیر در میزان ارثیه‌ای که دریافت می‌کنند نیست، بلکه در نوع تفکر است.

اگر دوست دارید متفاوت باشید باید متفاوت فکر کنید، اگر دوست دارید موفق شوید باید مانند یک فرد موفق فکر کنید، بنابراین افکار خود را اصلاح کنید تا نتایج شگفت‌انگیزی به دست آورید.

20 –

جشن‌گرفتن موفقیت‌ها خوب است، اما توجه به درس‌های هر شکست مهم‌تر است.

بیل گیتس

پیروزی‌ها را جشن بگیرید و از خود برای تلاش تشکر کنید، اما از شکست‌های خود غافل نشوید. در دل هر شکست، درسی نهفته است که می‌تواند شما را به ثروت نزدیک‌تر کند.

21 –

شما جادوگران قرن 21 هستید. اجازه ندهید چیزی شما را عقب نگه دارد. برو بیرون و جادو خلق کن.

ایلان ماسک

تخیل می‌تواند الهام‌بخش شما باشد و شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

به پروژه‌ها و اقدامات ایلان ماسک دقت کنید، خواهید دید که برخی از ایده‌های او بسیار جادویی و شگفت‌انگیز است. ماسک به همه ما توصیه می‌کند از تخیل خود کمک بگیریم و بهترین‌ها را خلق کنیم.

22 –

چند فرد ثروتمند می‌شناسید که از طریق پس‌اندازکردن پول در حساب بانکی ثروتمند شده باشند؟

رابرت جی آلن

سخنان ثروتمندان جهان

شاید یکی از بهترین سخنان ثروتمندان در مورد پول این جمله باشد.

این روزها مخصوصاً در ایران با وجود تورم و گرانی، پس‌اندازکردن پول در بانک نه‌تنها منجر به پولدار شدن شما نخواهد شد، بلکه پس از گذشت مدتی ارزش دارایی شما کمتر از قبل می‌شود.

اگر هدف شما ثروتمند شدن است، فکر پس‌اندازکردن پول در بانک را از سر خود بیرون کنید و با ایده‌هایی جذاب و کارآمد شروع به درآمدزایی از ثروت خود نمایید.

در همین راستا بخوانید: 8 روش برای حفظ ارزش پول در برابر تورم ایران

23 –

می‌توانید نگران رقابت باشید یا اینکه روی آنچه پیش رو دارید، تمرکز کنید و سریع‌تر به سمت جلو حرکت کنید.

جک دورسی

با خواندن این جمله از مجموعه سخنان ثروتمندان متوجه می‌شویم که اگر تمام‌وقت روی رقبا و کارهایشان تمرکز کنیم از هدف خودمان دور و دورتر خواهیم شد.

برای رسیدن به هر خواسته‌ای باید روی هدف تمرکز کرد به این صورت به‌خودی‌خود از رقیب‌ها جلو می‌افتید و سرآمد حوزه فعالیتی خود خواهید شد.

24 –

هرگز تسلیم نشوید، امروز سخت و فردا بدتر است، اما پس‌فردا آفتابی خواهد بود.

جک ما

با خواندن این جمله از سخنان ثروتمندان اولین چیزی که در ذهن تداعی می‌شود این شعر است: پایان شب سیه سپید است.

چنانچه امروز لحظات دشواری را پشت سر می‌گذارید، لطفاً تسلیم نشوید، زیرا با تلاش‌های شما روزهای بهتر در راه خواهند بود.

25 –

افراد ثروتمند به طور مداوم یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند، اما فقیران فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند.

تی هارو اکر

یکی دیگر از تفاوت‌های افراد پولدار و موفق با افراد فقیر و ناموفق در این است که افراد موفق تشنه یادگیری هستند.

قاعدتاً یادگیری به رشد و پیشرفت منجر می‌شود و در نهایت یک شخص به ثروت یا هدف خود می‌رسد. اگر رؤیای موفقیت را در سر دارید لازم است همواره به دنبال یادگیری باشید.

26 –

فکر می‌کنم داشتن یک حلقه بازخورد بسیار مهم است، جایی که شما دائماً به کارهایی که انجام داده‌اید، فکر ‌کنید که چگونه می‌توانید آن‌ها را بهتر انجام دهید. فکر می‌کنم این بهترین توصیه است: دائماً به این فکر کنید که چگونه می‌توانید کارها را بهتر انجام دهید و خود را زیر سؤال ببرید.

ایلان ماسک

بهترین انتقادکننده از عملکرد شما، خود شما هستید. بنا به توصیه ایلان ماسک بهتر است خود را مورد رصد قرار دهید تا بتوانید کارها را بهتر از پیش به انجام برسانید.

27 –

فکر می‌کنم هنگامی که نوبت به تصمیم‌گیری می‌شود، سعی می‌کنم برای نادیده‌گرفتن موارد مزاحم و توجه به حقایق مهم، احساساتی نباشم.

دیوید تپه

کنترل احساسات و بهره‌گرفتن از منطق در مواقع مهم بسیار سرنوشت‌ساز است. تلاش کنید بر احساسات خود کنترل لازم را به دست آورید تا منجر به تصمیم‌های تکانشی و شکست نشوند.

28 –

اگر قرار باشد کاری را انجام دهم، یا آن را به صورتی خیره‌کننده انجام می‌دهم یا اصلاً آن کار را انجام نمی‌دهم.

الولید بن طلال

هر کاری را با تمام وجود انجام بدهید، قطعاً در آن موفق می‌شوید. برای رونق‌دادن به کسب‌وکارتان، ارتقا شغلی و ثروتمند شدن باید همه توانایی‌های خود را به کار ببندید.

29 –

من در مورد پول‌هایم به‌گونه‌ای فکر می‌کنم که انگار سربازهای من هستند. من آن‌ها را به جنگ می‌فرستم زیرا می‌خواهم با زندانی به خانه برگردند. به‌این‌ترتیب می‌توانم زندانی‌ها را به‌عنوان سربازهای بیشتر به کار بگیرم.

کوین اولری

سخنان ثروتمندان جهان

استراتژی‌های مالی شما باید به‌گونه‌ای باشند که برای شما سود به همراه بیاورند. در این صورت است که می‌توانید بگویید در کسب‌وکارتان موفق هستید و از پولتان درست استفاده می‌کنید.

30 –

اگر می‌خواهید موفق شوید، به‌جای پیمودن مسیرهای فرسوده موفقیت پذیرفته شده، باید مسیرهای جدید را دنبال کنید.

جان دی راکفلر

برای موفق شدن باید متفاوت باشید و به‌منظور متفاوت‌بودن باید راه‌های جدیدی را که دیگران امتحان نکرده‌اند را طی کنید.

31 –

اگر قوانین به‌گونه‌ای هستند که نمی‌توانید پیشرفت کنید، پس باید با قوانین مبارزه کنید‌.

ایلان ماسک

گاهی برخی قوانین ما را از مسیر موفقیت و هدفمان دور می‌کنند، در این صدرت آیا باید تسلیم این قانون‌ها شویم؟ قطعاً نه! اگر ایده‌‌ای منحصربه‌فرد در سر دارید به مقابله با قوانین نادرست بپردازید و راه خود را باز کنید.

32 –

بیشتر مردم هرگز ثروتمند نمی‌شوند. به این دلیل ساده که آن‌ها هرگز آموزش ندیده‌اند تا از موقعیت‌هایی که دقیقاً پیش روی آن‌هاست، بهره ببرند.

رابرت کیوساکی

سخنان ثروتمندان جهان

فرصت‌ها در اختیار تمام مردم جهان قرار می‌گیرند، افراد ثروتمند از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده می‌کنند، اما اکثر افراد فقیر اصلاً به این فرصت‌ها توجه نمی‌کنند.

33 –

وقتی نوآوری می‌کنید، باید آماده باشید تا همه به شما بگویند که دیوانه شده‌اید.

لری الیسون

در حقیقت مهم نیست که افراد دیگر راجع به شما چه می‌گویند، اگر به کار خود ایمان دارید، با ثبات به حرکت خود ادامه دهید حتی اگر شما را دیوانه خطاب کنند.

34 –

سریع‌ترین راه برای پول درآوردن، حل یک مشکل است. هرچه مشکل بزرگ‌تری را حل کنید، پول بیشتری به دست می‌آورید.

استیو سیبولد

اگر شما هم این سوال را دارید که «چگونه پولدار شویم؟»، باید به دنبال یک مشکل بگردید، سپس یک راه‌حل برای آن مشکل بیابید و به‌این‌ترتیب ثروتمند شوید.

35 –

بدون خرد، طلا توسط دارندگان آن به‌سرعت از دست می‌رود، اما با خرد، کسانی که هیچ طلایی ندارند آن را به دست می‌آورند.

جورج اس کلاسون

نحوه استفاده از خرد و عقل است که باعث می‌شود فردی ثروتمند شود، فقیر شود یا درهمان موقعیت پیشین خود باقی بماند.

36 –

برای کسب ثروت، بایستی در جای درست قرار بگیرید.

تی‌هارو اکر

سخنان ثروتمندان جهان

اگر محیط را مناسب رشد خود نمی‌بینید، موقعیت خود را تغییر دهید. هر فرد دقیقاً مانند یک گل زیبا است، فقط در صورتی شکوفا می‌شود و ثروت موردنظر خود را به دست می‌آورد که در موقعیت و مکان درست خود قرار بگیرد.

37 –

در حال حاضر ریسک کنید. کاری جسورانه انجام دهید، پشمان نخواهید شد.

ایلان ماسک

پیش‌تر هم به اهمیت ریسک‌کردن برای پیشرفت اشاره کرده‌ایم. ایده‌های جسورانه خود را با تفکری منطقی و شفاف همراه کنید و به‌سوی موفقیتی بزرگ گام بردارید.

38 –

آنچه خدا برای شما در نظر گرفته است بسیار فراتر از هر چیزی است که می‌توانید تصور کنید.

اپرا وینفری

وینفری که در تازه‌ترین رتبه‌بندی زنان موفق و ثروتمند جایگاه خوبی را تصاحب کرده است اعتقاد دارد که خداوند برای تمام بندگانش برنامه‌های بی‌نظیری تدارک دیده است.

کافیست با تمام وجود در مسیر درست تلاش کنیم و نتیجه را به او بسپاریم.

39 –

میلیونر شوید، نه به‌خاطر پول زیاد، بلکه برای آنچه که برای دستیابی به آن از شما خواهد ساخت.

جیم ران

قطعاً پیروزی‌ها و شکست‌های مسیر میلیونر شدن شما را به فرد دیگری تبدیل می‌کند.

ران معتقد است ارزش آن خصوصیات جدید و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در این راه در شما به وجود خواهد آمد بسیار ارزشمندتر و مهم‌تر از پول است.

40 –

شما هرگز نمی‌توانید کنار بکشید. برنده‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند و کسانی که دست از کار می‌کشند هم هیچ‌وقت برنده نمی‌شوند.

تد ترنر

بیابید مجموعه سخنان ثروتمندان جهان را با این جمله به پایان برسانیم و با خود عهد ببندیم از این لحظه تا لحظه رسیدن به هدف از تلاش و کوشش دست برنداریم، تسلیم نشویم و مصمم برای تحقق هدف ادامه دهیم.

سخن پایانی

بسیاری از سخنان ثروتمندان و افراد موفق درباره ثروت، زندگی، امید و پشتکار می‌تواند جرقه‌ای در وجود ما ایجاد کرده و زندگی ما را دگرگون نماید. در این مقاله از بورسینس 40 جمله سودمند از سخنان ثروتمندان را برای شما به ارمغان آوردیم تا به کمک آن‌ها شما هم در مسیر موفقیت و ثروت قرار بگیرید.

منابع: Forbes ،Businessinsider

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
ميثم

فعلاً دارم ياد ميگيرم نظري ندارم

گرگ

ذهنت روبه دست بیاری مهم هدف واهداف بزرگ

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx