شاید با باز کردن این کلاف‌ها، بتوانید یک کسب‌وکار پرسود ایجاد کنید

مشکلاتی که با حل کردن آنها میتوان سود کرد

کاشت زعفران، راه اندازی کارواش و تولید گندله برای صنعت فولاد

کلاف اول:

کــارواش، یکـــی از مکان‌هایی است که در چند سال اخیر از استقبال خوبی برخوردار بوده و معمولا دیگر کسی در پارکینگ یا پیاده‌رو اقدام به شست‌وشوی ماشین خود نمی‌کند. شاید فکر کنید که می‌خواهیم در این کلاف از مزایا و سودآوری‌های یک کارواش برای شما تعریف کنیم،اما زمانی‌که مشغول اینترنت‌گردی بودیم چشممان به خبر جالبی خورد که مربوط به کارواش‌های استان البرز می‌شود نه صرفا کسب‌وکار کارواش. مدیرکل محیط‌زیست استان البرز گفته اغلب کارواش‌های استان به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز نیستند.

38 11 1c

عناوین مطلب:

وی در بخشی از سخنان خود اعلام کرده مجهز نبودن اغلب کارواش‌های استان به سیستم تصفیه آب، باعث می‌شود بسیاری از مواد شوینده و آلودگی‌ها وارد منابع زیرزمینی شود و ورود موادشوینده به منابع زیرزمینی خطری جدی برای محیط‌زیست استان است و تهدیدی برای سلامت شهروندان و سایر جاندارانی به‌شمار می‌آید که از منابع آبی البرز سیراب می‌شوند. حال نظرتان راجع به همکاری با شهرداری و سرمایه‌گذاری در این زمینه چیست؟ اگر اطلاعات کافی و سرمایه مورد نیاز در اختیارتان است، فرصت را از دست ندهید.

کلاف دوم:

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در گفت‌وگویی مفصل با ایسنا، از مزایای کشت زعفران گفته که مطالعه آن خالی از لطف نیست. قصد داریم در این کلاف، بخش‌های مهم سخنان وی را برای شما بازگو کنیم تا بلکه اگر دنبال سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی هستید، این طلای سرخ را از یاد نبرید!

38 11 1b

در این گزارش آمده است: «زعفران گران‌ترین محصول کشاورزی جهان و مهم‌ترین محصول صادراتی کشاورزی ایران است. به غیر‌از مصرف زیاد داخلی، همه‌ساله مقدار قابل توجهی ارز با صادرات زعفران وارد کشور می‌شود. ازسویی با توجه به قیمت بالای‌ این گیاه ارزشمند و امکان ارزآوری‌ بسیار زیاد آن برای اقتصاد کشور و از دیگر‌سو به دلیل تولید قریب به 90درصد زعفران جهان در ایران، این طلای سرخ در زمینه درآمدزایی و اشتغال‌آفرینی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.»

اما مهم‌ترین بخش سخنان این مقام مسئول این است که «زعفران در تابستان به خواب می‌رود و به آب نیاز ندارد.» شاید خوشحال‌کننده‌ترین قسمت گزارش همین جمله باشد، زیرا همه ما از بحران کم‌آبی مطلعیم و به دنبال راهکارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف آب می‌گردیم. بنابراین کشت این گیاه از همه طرف به سود شما خواهد بود.

کلاف سوم:

پیش از این در شماره‌های قبل از کسب‌وکارهای واسطه‌ای که در تولید فولاد تاثیرگذار است برای شما صحبت کردیم اما این بار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه برای تولید فولاد از ابتدا در کشور برنامه منسجمی وجود نداشت، گفت: در هر مقطع زمانی این صنعت با کمبود یکی از مواد اولیه روبه‌رو بوده و در حال حاضر نیز گلوگاه صنعت فولاد گندله است.

38 11 1d

تولید گندله برای صنعت فولاد یکی از ضروریات است و لازم است که سرمایه‌گذاران در این بخش ورود پیدا کنند، زیرا فولاد یکی از اساسی‌ترین فلزات برای کشورهایی است که به‌عنوان سرزمین‌های پیشرفته در جهان شناخته می‌شوند. شاید این کلاف یکی از سرراست‌ترین کلاف‌هایی بوده که تاکنون برای شما معرفی کردیم!

فرصت امروز

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx