بهترین شهرها برای دوران بازنشستگی در سال 2017

شهر مناسب بازنشستگی

بازنشستگان ممکن است که ذائقه‌های متفاوتی در سبک زندگی و نوع تفریح داشته باشند، اما برخی جنبه‌های کلی محیط زندگی بازنشستگی جنبه ی همگانی دارد. در این مطلب از سایت بورسینس بیست شهر برتر را برای دوران بازنشستگی رتبه بندی کرده‌ایم که در تصمیم گیری شما برای گذراندن سال‌های طلایی عمرتان کمک خواهد کرد. نتیجه‌ی این رتبه‌بندی یک لیست با انتخاب‌های بسیار متنوع از تمام مناطق کشور آمریکا می‌باشد. برخی از اسامی را احتمالا انتظار دارید که در این لیست ببینید، ولی شاید برخی از آنها برای شما غیر منتظره باشند.

سایت Getrichslowly.org به منظور بررسی اینکه بازنشستگان کجا را ممکن است برای اقامت خود انتخاب کنند از شاخص های زیر استفاده کرده است:

 – امنیت شخصی
 – مالیات کم بر دارایی
 – مقرون به صرفه بودن هزینه های زندگی
 – آب و هوای متعادل

عناوین مطلب:

این مطالعه 113 شهر بزرگ آمریکا بر اساس این ویژگی ها رتبه بندی کرده و سپس با محاسبه ی میانگین این رتبه ها لیستی تهیه کرده است از 20 شهر برتر که برای دوران بازنشستگی مناسب می باشند. با توجه به اینکه برخی اوقات شهرت عام باعث اشتباه می شود، ما برای این مطالعه یک رویکرد کمی با دیدگاه بی طرفانه در نظر گرفته ایم که احتمالا باعث می شود که شما جاهایی را برای دوران بازنشستگی انتخاب کنید که قبلا فکر آن را نیز نمی‌کردید.

لیست 20 شهر برتر و دلیل مناسب بودن هر کدام برای دوران بازنشستگی:

1. نورمن، اوکلاهما

نورمن، اوکلاهما

شهری دانشگاهی، که مثل خانه ی دانشگاه اوکلاهما است، شاید انتخاب آشکاری برای دوران بازنشستگی نباشد. هرچند، ورود افراد جوان و تحصیل کرده محرک گردش اقتصادی و همچنین تنوع فرهنگی را به منظور بخشیدن روح زندگی به یک جامعه می باشد فراهم می کند. اما چرا شهر نورمن برنده ی اول این لیست شده است؟ امتیازات این شهر در هر چهار ویژگی مورد مطالعه از مقدار متوسط بالاتر بوده و در دو ویژگی برجسته بود: هزینه‌ی زندگی، و امنیت. از لحاظ هزینه ی زندگی جایگاه دوم را بین تمامی شهرها داشته و از نظر امنیت نیز یکی از 10 ایالت با کمترین نرخ جرم و جنایت بود.

2. رالی، کارولینای شمالی

رالی، کارولینای شمالی

رالی به عنوان یکی از مثلث های تحقیقاتی پر رونق کارولینای شمالی، محیطی پویا و مفرح با رشدی سالم را ارائه می کند. به صورت کمی از نظر امنیت، مقرون به صرفه بودن و آب و هوای متعادل این شهر در ربع بالایی لیست قرار دارد. همچنین، مالیات بر دارایی کارولینای شمالی به پایین تر از مقدار متوسط است.

3. تمپا، فلوریدا

تمپا، فلوریدا

این شهر یکی از سنتی ترین شهرهای بازنشستگی در لیست است، که آب و هوایی معتدل داشته و سواحل بسیاری نیز دارد. تمپا با داشتن لیگ های ورزشی بزرگ، و بسیاری از گزینه های فرهنگی، حس بودن در شهر بزرگ را به شما می دهد. باتوجه به اطلاعاتی که ما برای این مطالعه بررسی کردیم، تمپا از نظر تغییر دمایی و میزان بارندگی معتدل ترین داده های آماری را دارد. و همچنین بر اساس نرخ خشونت و سرقت اموال، در قسمت 15 درصد بالایی امن قرار دارد.

4. ساوانا، جورجیا 

ساوانا، جورجیا

شهر ساحلی ساوانا به دلیل زیبایی و اثرات معماری برجسته خود شناخته شده است به طوری که به عنوان محل مشهوری برای گرفتن فیلم و برنامه های تلوزیونی تبدیل شده است. چیزی که این شهر برای بازنشستگان دارد بر اساس این مطالعه امنیت و آب و هوای معتدل آن است. که در هر دوی این موارد ساوانا در قسمت 20 درصد بالایی لیست می باشد. به لحاظ هزینه نیز این شهر مقرون به صرفه است. زیرا هزینه ی مالیات بر دارایی جرجیا و هزینه های کلی ساوانا پایین تر از مقدار متوسط می باشد.

5. شریوپورت، لوئیزیانا 

شریوپورت، لوئیزیانا

اگر که تصور شما از چگونگی گذراندن دوران بازنشستگی شامل پیاده روی در یک باغ گل رز باشد، یا گوش دادن به یک موسیقی زنده، یا امتحان کردن برخی غذاهای خاص و وِیژه ی محلی، این شهر از لوئیزیانا گزینه های بسیار متنوعی را ارائه می دهد. داده های این مطالعه نشان می دهد که لوئیزیانا یکی از کمترین مقدار مالیات بر دارایی ها را در میان همه ی ایالت ها دارد. افزون بر این، هزینه ی زندگی در شریوپورت پایین تر از میانگین ملی می باشد. با این حال یک مورد احتیاطی وجود دارد که باید آن را مد نظر داشته باشید: میزان جرم در شریوپورت مقداری بالاتر از بیشتر شهرهای مورد مطالعه ی ما می باشد.

6. دورهام، کارولینای شمالی

دورهام، کارولینای شمالی

از آنجایی که دورهام به عنوان خواهر رالی در نظر گرفته می شود، جای تعجب نیست که این شهر نیز در این لیست دیده شود. پس به طور طبیعی، دورهام نیز بسیاری از ویژگی های مطلوب رالی را دارد، اگر چه میزان جرم بیشتر آن (باز با این حال پایین تر از بیشتر شهر های مطالعه شده می باشد) باعث شده که در لیست پایینتر قرار گیرد.

7. روند راک، تگزاس

روند راک، تگزاس

بسیاری از خواننده ها احتمالا این را یکی از مبهم ترین اسامی در لیست بدانند. هرچند، این یکی از خوبی های استفاده از اعداد است چون می تواند برخی از گزینه های احتمالی سابق را برای دوران بازنشستگی دوباره مطرح کند. روند راک، به اوستین بسیار نزدیک است، پس بسیاری از جذبه های آن را نیز دارد. اما این شهر میزان جرم کمتر و هزینه ی زندگی پایین تری نسبت به اوستین دارد.

8. چارلستون، کارولینای جنوبی

چارلستون، کارولینای جنوبی

علاقه مندان به تاریخ، از معماری کلونیالی چارلستون لذت برده، درحالی که افرادی که فضای باز را دوست دارند، از این حقیقت که چارلستون هم به ساحل آتلانتیک و هم به جنگل ملی فرانسیس ماریون راه دست دارد لذت خواهند برد. به لحاظ آماری، چیزی که چارلستون را برای بازنشستگان برجسته می کند، نرخ جرم پایین آن به همراه مالیات بر دارایی کم کارولینای جنوبی می باشد. به شما توصیه می کنیم که به رغم این مالیات های کم، هزینه ی زندگی در چارلستون نسبت به سایر شهر های این لیست مقداری بالاتر است.

9. لس آنجلس، کالیفرنیا

لس آنجلس، کالیفرنیا

اولین شهر ساحل غربی در این لیست، لس آنجلس، جاذبه های معروف زیادی دارد. اگرچه، ممکن است فکر کنید که به دلیل بزرگی، لس آنجلس زیاد مناسب بازنشستگی نباشد، اما آمار نشان می دهد که این شهر چیز هایی دارد که باید به خاطر آنها این شهر را انتخاب کرد. شاید برای شما تعجب آور باشد چون این شهر به خاطر نرخ جرم پایین، در بین 5 درصد بالایی لیست از نظر امنیت می باشد. طبیعتا، آب و هوای کالیفرنیای جنوبی نیز یک مزیت دیگر است. لس آنجلس همچنین از بار مالیاتی پایین کالیفرنیا نیز سود می برد. این نرخ مالیات ها بسیار خوب است چون همانطور که شاید شما از یک شهر بزرگ انتظار داشته باشید، هزینه ی زندگی در لس آنجلس یکی از گرانترین ها در این مطالعه است.

10. مکآلن، تگزاس 

مکآلن، تگزاس

هنر و تکنولوژی گردهم آمده اند تا به جامعه ی مکآلن زندگی و حیات ببخشند. دو مزیت دیگر این شهر نزدیکی آن به ریوگراند و خلیج مکزیک می باشد. از نظر هزینه های زندگی این شهر جزو شهر های اول است که در این مطالعه بررسی شده است.

11. فورت وین، ایندیانا

فورت وین، ایندیانا

این شهر آب و هوای گرمی ندارد، و همچنین ساحلی نیز نیست. پس فورت وین چه چیزی برای ارائه به بازنشسته ها دارد؟ هزینه ی زندگی پایین در درجه ی اول، همان طور که فورت وین در میان 10 درصد مقرون به صرفه بالا در این مطالعه بود. این شهر همچنین امتیاز نسبتا خوبی را از نظر امنیت دارد.

12. سن دیگو، کالیفرنیا

سن دیگو، کالیفرنیا

بر خلاف فورت وین، سن دیگو یکی از شهر هایی است که بسیار از افراد به طور طبیعی به عنوان بانشستگی انتخاب می کنند. پس چرا سن دیگو در لیست بعد از فورت وین قرار گرفته است؟ هزینه های زندگی مسئله ی اصلی می باشد چون سن دیگو یکی از گرانترین شهر ها از بین 113 شهر مطالعه شده می باشد. هرچند، اگر که می توانید این هزینه را بپردازید، شما احتمالا از این حقیقت که سن دیگو در 10 درصد بالایی از نظر آب و هوا و امنیت می باشد لذت خواهید برد.

13. شارلوت، کارولینای شمالی

شارلوت، کارولینای شمالی

کارولینای شمالی تنها ایالتی است که سه شهر آن جزو 20 شهر برتر می باشد. شارلوت، آب و هوای معتدل را با رتبه خوب در امنیت و مالیات بر دارایی را با هم ترکیب کرده است. تنها نقص این شهر هزینه ی زندگی بالای آن است که مقداری زیاد است.

14. لکسینگتون، کنتاکی

لکسینگتون، کنتاکی

لکسینگتون به ایالت مرکزی فرانکفورت نزدیک است، و همچنین به لوئیزویل و سینسیناتی دسترسی دارد. مهمتری چیز که کمک کرد لکسینگتون بتواند جزو بیست شهر برتر باشد هزینه ی پایین زندگی آن می باشد. این شهر در قسمت 20 درصد ارزان در بین شهر های مورد مطالعه بوده است. مالیات بر دارایی هم به طور نسبی مناسب می باشد، و لکسینگتون همچنین از نظر امنیتی نیز امتیاز خوبی داشته است.

15. نیواورلان، لوئیزیانا

نیواورلان، لوئیزیانا

نیواورلان به عنوان یکی از شناخته شده ترین محل های جشن و پارتی در نظر گرفته می شود و از نظر تنوع فرهنگی بیشترین تنوع را دارد، اما آیا این شهر یک محل مناسب برای بازنشسته ها است؟ مخصوصا با توجه به مسئله ی نرخ جرم و جنایت بالای نیواورلان که در این سال ها داشته است. با کمال تعجب، متوسط نرخ جرم در نیواورلان به خاطر امنیت بالاتر آن در مقایسه با سایر شهر های بزرگ است. هزینه های زندگی نیز در نیواورلان ارزانتر از متوسط می باشد. بالاتر از همه، بازنشسته ها ممکن است که قدردان مالیات بر دارایی پایین لوئیزیانا باشند.

16. بویز، آیداهو

بویز، آیداهو

این یکی از تعجب برانگیزترین شهر ها در این لیست است و البته آب و هوای آن رتبه ی نزدیک آخر را دارد. هرچند، این نقص با هزینه ی پایین زندگی در آن و مالیات بر دارایی و بالاتر از همه امنیت خوب آن جبران می شود.  نرخ پایین جرم در بویز آن را در 10 درصد شهر امن قرار می دهد. اگر اولویت شما آب و هوای گرم می باشد شهرهای زیادی در این لیست وجود دارند، اما اگر امنیت و مقرون به صرفه بودن بیشتر برای شما مهم است بویز یک انتخاب عالی است.

17. مونتگمری، آلاباما 

مونتگمری، آلاباما

بسیاری از افرادی که فاقد درآمد بوده یا درآمد خیلی کمی دارند می دانند که نگرانی مالیاتی بزرگ آنان مالیات بر دارایی می باشد. این دلیلی خواهد بود که آلاباما را به عنوان شهر بازنشستگی در نظر بگیرید. این شهر به طور میانگین یکی از شهرهایی است که کمترین مالیات بر دارایی را در بین همه ی ایالت ها دارد.

18. ریچموند، ویرجینیا

ریچموند، ویرجینیا

با وجود اینکه ریچموند در هیچ یک از حوزه های انتخابی برجسته نیست، ولی در این لیست قرار گرفته است چون در همه ی چهار حوزه بالای متوسط می باشد: امنیت، مالیات بر دارایی، هزینه ی زندگی و آب و هوا.

19. گینسویل، فلوریدا

گینسویل، فلوریدا

گینسویل به خاطر آب و هوای آن امتیاز خوبی را کسب کرده است. چون که این شهر در قسمت شمالی فلوریدا قرار دارد نسبت به مناطق جنوبی ایالت بارندگی کمتری دارد.

20. کلمبوس، جورجیا

کلمبوس، جورجیا

کلمبوس به لحاظ مقرون به صرفه بودن و آب و هوای معتدل آن امتیاز خوبی را کسب کرده است. اگرچه که ما به شما نصیحت می کنیم که این شهر در نیمه ی پایینی امتیاز بندی از نظر امنیت می باشد.

نتیجه گیری

برخی از شهرها در این لیست غیر منتظره، در حالی که برخی از آنها کاملا مرسوم بودند. این تنوع برای بازنشستگان یک مزیت است چون اولویت همه ی افراد در کنار ساحل بودن نیست. بنابراین این لیست گزینه های خیلی خوبی را برا ی شما ارائه می کند که هر کدام سبک زندگی های خیلی متفاوتی را دارا می باشند.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx