10 کاری که برای میلیاردر شدن باید انجام دهید

چگونه میلیاردر شویم

مطمئنم که شما بعد از شنیدن نام مطلب با خود فکر کردید که: میلیاردر شدن کار آسانی است، فقط درآمد شما باید زیاد باشد.

این درست است ولی کسب درآمد در طرز فکر میلیاردر اولویت دوم را دارد و اولویت اول توسعه دادن عادت‌های خوب است که به‌واقع موفقیت شمارا در اهدافتان به همراه خواهد داشت.

با تغییر تفکر و رفتارهای شخصی، شما درراه صحیح قرار می‌گیرید. با انجام مراحل گفته‌شده در این مطلب از سایت بورسینس، شما راه خود را برای میلیاردر شدن هموار می‌کنید و این را به یاد داشته باشید که سفر آسان نیست اما با تلاش و تعهد می‌توانید به هدف خود برسید.

عناوین مطلب:

1- ایجاد یک تعهد: سفر با یک‌قدم آغاز می‌شود اما قبل از برداشتن قدم اول شما باید تصمیم به قدم برداشتن کنید. درواقع شما باید درراه میلیاردر شدن تصمیم آن را در ذهن خود بگیرید. این اتفاق یک‌شبه نمی‌افتد پس شما باید ذهن خود را برای یک سفر پرفرازونشیب آماده کنید.
فکر کردن و تصور کردن بدون تصمیم به میلیاردر شدن اصلاً خوب نیست. به‌طورکلی در قدم اول شما باید تصمیم به میلیاردرشدن بگیرید. این قدم راحتی است اما خیلی مهم است پس آن را نادیده نگیرید.

2- فهماندن به اینکه چه می‌خواهید: در اینجا باید یک سؤال مهم از خود بپرسید: چرا می‌خواهید یک میلیاردر شوید؟ اگر برای داشتن پول زیاد است، پس دوباره فکر کنید. برای آنچه که می‌خواهید باید اهدف خاصی را برای خود درست کنید.
درباره خواسته‌ها و اهداف زندگی خود فکر کنید و اینکه چه چیز خوبی درباره میلیاردر بودن وجود دارد؟ خرید یک خانه در کنار دریا یا داشتن پول برای ساخت یک رستوران؟ اهداف شما هر چه که باشند یک لیست از آنها بسازید. درآمدی که شما بدست میاورید فقط ورق اسکناس نیست، وسیله‌ای برای به حقیقت پیوستن رویاهای شماست.

3- بفهمید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید: پولی را که می‌خواهید به خودی خود بدست نمی‌آید. در مرحله قبل شما فهمیدید که چرا می‌خواهید میلیاردر شوید و حالا وقت آن است که بفهیمد چطور میخواهدی میلیاردر شوید.
برای میلیاردر شدن راه‌های زیادی وجود دارد شاید شما خرید و فروش خانه را شروع کنید یا اینکه بیزینس خودتان را شروع کنید و یا شاید شما می‌خواهید وارد بازار سرمایه شوید. بسیاری از میلیاردرهای قدیمی ثروت خود را از یک منبع بدست نیاورده‌اند، آن‌ها درآمدهای متعدد داشتند.

4- به دنبال راهنمایی باشید: بسیاری از افراد هستند که دانش خودشان را با مبالغ ناچیز در اختیار سایرین گذاشته‌اند و با استفاده از این اطلاعات مفید، شما دیگر نیاز نخواهد بود تجربیات را با بهای سنگین بدست آورید. به طور مثال اگر شما می‌خواهید از راهنمایی سایت بورسینس استفاده کنید و از معامله گری کسب درآمد کنید، در این صورت ما کمک‌تان می‌کنیم. سایت بورسینس برای کمک به شما هم برای معامله گری سهام و هم سرمایه‌گذاری در بورس راه اندازی شده. شما می‌توانید از مطالب سایت برای موفقیت در بورس استفاده کنید.

5- خودتان دست به کار شوید: هنگامی که شما معنای میلیاردر شدن را فهمیدید، وقت شروع کار است. اگر شما از این سایت یاد می‌گیرید به این معنا است که می‌خواهید از بورس درآمد داشته باشید. به مطالبی که مطالعه می‌کنید توجه داشته باشید و همچنان به یادگیری ادامه دهید. هر معامله فرصتی برای یادگیری چیزهای جدیدی است.

6- پس انداز کنید: بله درست شنیده‌اید، برای میلیاردر شدن پس انداز کنید. هنگامی که شما شروع به معامله با حساب کوچک کنید در نهایت می‌خواهید که موقعیت خود را در بازار افزایش دهید و وقتی با پول زیاد سرمایه گذاری کنید سود بالقوه شما بیشتر می‌شود؛ و راه این کار پس انداز است. حتی اگر درآمد شما کم است، بخش زیادی از آن را پس انداز کنید. این بدین معنی است که در معاملات بعدی شما پول زیادی برای سرمایه گذاری دارید. با گذشت زمان خواهید دید پولی را که می‌توانید پس انداز کنید بیشتر است؛ و می‌توانید چیزهایی را که دلتان می‌خواهد بخرید بدون اینکه از پس انداز خود استفاده کنید.

7- اطراف خود را از افراد موفق پر کنید: اگر شما با دوستان دانشگاهی که شغل بدون آینده‌ای دارند، در ارتباط باشید، پس چگونه می‌خواهید پیشرفت کنید و جلو بروید؟ برای داشتن ارتباطات عالی، اطراف شما را باید افراد موفقی بگیرند. شما شگفت زده خواهید شد وقتی ببینید از موفقیت‌های آنها به شما هم می‌رسد. شما ببینید که افراد موفق چگونه رفتار می‌کنند تا ببینید فرصت‌ها به روی شما باز می‌شوند.

8- به یادگیری ادامه دهید: این مرحله کلیدی است، چون بعضی وقت‌ها معامله گران این را فراموش می‌کنند. هنگامی که شما گام‌های موفقیت را برمی‌دارید و در بازار سود می‌کنید، اهمیت ادامه یادگیری بیشتر می‌شود. یادگیری مداوم به شما برای ماندن در صحنه کمک می‌کند و شما را راضی نگه می‌دارد. یادگیری مادام العمر از عادت‌های معمول میلیاردرهای قدیمی است و باید به یکی از عادت‌های شما هم تبدیل شود.

9- به پیشرفت ادامه دهید: علاوه بر ادامه یادگیری، به پیشرفت هم ادامه دهید. این کار به تجزیه و تحلیل خود نیاز دارد. به پیشرفت خود نگاه کنید و ارزیابی کنید چطور می‌توانید پیشرفت خود را ساده‌تر کنید. همچنین عادت‌های بد خود را هم ارزیابی کنید و تلاش کنید تا آنها را از بین ببرید.
و این را همیشه در نظر بگیرید: همیشه به پیشرفت ادامه دهید، شما هنوز هم کار زیادی برای پیشرفت دارید.

10- عاشق کارتان باشید: چه بخواهید به خرید و فروش خانه بپردازید و چه بخواهید معامله‌گر باشید و یا هر کار دیگر، یاد بگیرید عاشق کارتان باشید. عاشق پیشرفت بودن در کاری که انجام می‌دهید، همیشه برای پیشرفت حیاتی نیست، اما برای حفظ موفقیت ضروری است. اگر کاری را که دوست ندارید انجام دهید دیر یا زود مجبور به ترک آن کاری خواهید بود.

  با انجام دادن این 10 کار شما در یک روش هوشمند و پایدار برای میلیاردر شدن قرار می‌گیرید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
Pooya

تشکر بابت مطالب عالیتون، لطفا کتاب‌های مناسب این موضوع را هم معرفی کنید.

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx