کتاب پیروزی افكار هدفمند – لیندن فیلد گیل

پيروزي افكار هدفمند لیندن فیلد گیل

مقدمه ای بر اهمیت میانبر: دراین لحظه از زندگی تان که در حال خواندن این کتاب هستید، شاید این کار، آخرین کاری باشد که تمایل به انجام آن داشته باشید، اگر این طور باشد، شما دقیقا همان خواننده ای هستید که هنگام نوشتن این میانبر در ذهنم نقش بسته بودید و دوست داشتم برای شما بنویسم. در طول تحقیقاتم با افراد زیادی روبرو بودم که مشکلات متعددی داشتند و شاید شما هم یکی از همین افراد باشید که مشکل خواص خود را دارا هستید و شاید همین مشکلات کوچک و بی اهمیت، انگیزه و تمرکز شما رااز بین برده باشد.
وقتی من نیز در این موقعیت بودم، افرادی بودند که می گفتند چه کاری انجام دهم وچه کاری انجام ندهم ویا بهتر بگویم مرا یاری می کردند و از نگرانی در می آوردند و برایم سنگ صبور بودند. دوست دارم به این میانبر به عنوان یک راهنما یا یک ابزار پشتیبانی نگاه کنید نه فقط یک کتاب !

فکر می کنم از خواندن این کتاب خسته نشوید. در حین مطالعه در حالت راحتی قرار بگیرید و مشکلات خود را فراموش کنید و فقط به مطالبی که در این کتاب آورده شده، فکر کنید.

مطلب پیشنهادی: هدف شما از سرمایه گذاری چیست؟

عناوین مطلب:

مراحل ذکر شده در این کتاب آنقدر راحت و دقیق و حساب شده است که شما در هر شرایطی که باشید میتوانید به تمرینات ادامه دهید.مطمئن باشید که درمان یک یا دوماه طول نمیکشد و شما به نتیجه مطلوب تان میرسید. مطمئن باشید که درک مطلوب موقعیتهایتان بهترین و مشکل ترین قسمت فعالیت شماست و این مسئله را هنگامی متوجه می شوید که در طول درمان احساس پیشرفت می کنید ومایلید از جانب فردی پشتیبانی شوید.
این مسئله نیز بسیار مهم است که هنگام شروع در راهی که باعث پیشرفت و بهبود وضعیتان می شود، گام بردارید و این همان اولین فکری است که در اولین روزهای شروع تمرینات، به ذهنتان رسیده است.

اگر در ابتدای تمرینات چنین افکاری دارید مطمئن باشید خیلی سریع به بهبود موارد مورد نظرتان میرسید، زیرا در حال حاضر خیلی حالتان تحت کنترل خودتان است.
البته این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که این کشمکشهای روحی، مدت درمان را طولانیتر ومسیر را صعب العبور می سازد.در مقابل این تمرینات شما را از میان مسیرهای از پیش طراحی شده راهنمایی می کند تا راحتر به هدف مورد نظرتان دست یابید.
در ضمن مطالبی که مطالعه میکنید طی سالها تجربه و مطالعه بر روی افراد بی شماری است و در اختیار شما قرار داده شده است.
اولین خصوصیتی که در هریک از مراحل ذکر شده ی این کتاب قابل ملاحظه میباشد، روش مناسبی است که قبل از توضیح هر مرحله از فعالیت ها و تمرینات قرار گرفته است تا شما را برای درک کامل مطالب گفته شده آماده سازد.شما در پایان کتاب دریافت میکنیدکه قابلیت حل مشکلات شخصی خود به تنهایی دست یافته اید.پیروزی افکار هدفمند

بعد از اینکه خود را آماده ساختید، مراحل یکی پس از دیگری با نظم خاصی قرار گرفته اند و هر کدام پیام ها و نکات مثبت خود را به همراه دارند.اگر چه بعضی وقتها مراحل با هم ادغام می شوند، اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در می یابید که مراحل به ترتیب یکی پس از دیگری به شما کمک خواهند کرد و در پایان هر بخش، دستوراتی برای انجام فعالیتهای خاصی آورده شده است که شما را با مطالبی که یاد گرفته اید بیشتر آشنا می کند
مراحل این کتاب شامل یک سری پیامهای کلیدیاست که امیدوارم به اهمیت آنها پی ببریدو متوجه موضوع مهمی که قصد دارند شما را از آن آگاه کنند، بشوید.

در آخر مایلم بدانید که قرار نیست در حین امجام این تمرینات، برنده شوید ومقام اول را بدست آورید و جایزه دریافت نمایید، بلکه مایلم تمام این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذاریدو این قابلیت را داشته باشید که در طول زندگیتان تمام نکات را بکار ببرید.

اما توجه داشته باشید جایزه مهمی که شما در پایان کتاب دریافت می کنید، این است که به قابلیت حل مشکلات شخصی خود به تنهایی دست می یابید.
بنابراین وقتی تمام مراحل این کتاب را پشت سر گذاشتید، اساس آرامش و راحتی خواهید کردو همچنین مهارتی آموخته اید که هنگام رویارویی با مشکلات زندگی، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود.

از تمرینات خود لذت ببرید. (بله دقیقا حل مشکلات شخصی به تنهایی لذت خاصی به همراه دارد).

پیشگفتار کتاب پیروزی افکار هدفمند

فقط اقدام نمائید.
آیا تا به حال احساس نموده اید که دوست دارید تمام بدیها واذیتها را از چهره سیاره ای که در آن زندگی می نمائید پاک کنید ودنیایی عاری از تمام ناامیدی ها وبدی ها داشته باشید؟؟؟
اگر تنها خواسته شما همین باشد کاری بسیار آسان است اما این ناراحت کننده ترین پاسخی است که از افراد زیادی که مسیر زندگیشان را دوست نداشته وآن را مسیری عادی و بی هیجان می دیده اند، شنیده ام.
شاید آنقدر ناراحت باشید که دیگر نسبت به اینگونه مسائل مهم زندگیتان بی تفاوت شده باشید و عکس العمل دیگری که ممکن است در این زمینه از خود نشان دهید، اشتیاق برای مطالعه این کتاب باشد.
چیزی که شما احتیاج دارید یک سری فعالیت سازنده ای است که با درنظر گرفتن توانایی ها و خواسته های شما کمک میکند تا راه رسیدن به آن را بیابید وبه سوی آن گام بردارید.

چگونه میتوانم بیان کنم که این تمرینات چقدر موثرند؟

این تمرینات در شما قدرت تشخیص راه مناسب را از دیگر راهها بوجود می آورد.همین تمرینات به هزاران نفر کمک کرده تا مسیر مناسب ادامه زندگیشان رابیابند.
هرکدام از ما به تنهایی دارای منبع انرژی بیکرانی هستیم که برای فعالیتهای مان مجبوریم از آن استفاده کنیم.
حرکتی که در زمینه خودشناسی می توانید داشته باشیددرک عمیق از خود، خواسته ها و نیازهایتان است و تنها انگیزه ای که باعث پیشرفت شما در زندگی می شود شناخت صحیح خود و خواسته هایتان است که می تواند راه صحیحی در پیشرفتتان قراردهد.مهمترین مشکلات تان میتواند مسائل احساسی باشد که انگیزه و خواست هر فردی را تحت تاثیر قرار میدهد.

عنوان کتاب و نام پدیدآور : پیروزی افکار هدفمند ؛راهی کوتاه برای یافتن هدف زندگی و حرکت به سوی آن
نویسنده : گیل لیندن فیلد
مترجم : الهام مبارکی زاده
مشخصات نشر: نشر پل با همکاری نشر اخلاق ۱۳۸۴
صفحات: ۱۲۸ ص
موضوع: انگیزش و خودسازی

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

کتاب‌های بورسی و سرمایه گذاری

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx