آموزش خرید و فروش بیت‌کوین در Localbitcoins

لوکال بیت کوین

لوکال بیت‌کوینز (LocalBitcoins) یک شرکت استارت‎آپی بود که در سال 2012 در هلسینکی فنلاند با هدف تسهیل معاملات بیت‌کوین فعالیت خود را آغاز کرد.

لوکال بیت‌کوینز (LocalBitcoins) تعطیل شده و دیگر فعالیتی ندارد. این سایت و پلتفرم خرید و فروش بیتکوین، به مدت حدود 10 سال فعال بود ولی دیگر در دسترس نیست.

به جای لوکال بیت‌کوینز از صرافی نوبیتکس برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. راهنمای خرید و فروش بیت‌کوین با نوبیتکس

عناوین مطلب:

.

.

.

.

.

این وب‌سایت در بین کاربران ایرانی به لوکال بیت‌کوین مشهور شده، اما نام صحیح آن لوکال بیت‌کوینز است.

در این سایت کاربران می‌توانند نرخ خود را برای خرید یا فروش بیت‌کوین تعیین کرده و تبلیغات‌شان را در وب‌سایت قرار دهند تا سایر کاربران این آگهی‌ها را ببینند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره سایت لوکال بیت‌کوین، نحوه ثبت‌نام و خرید و فروش در آن صحبت کنیم.

لیست صرافی‌های ارز دیجیتال به همراه ویژگی‌های هر کدام را اینجا ببینید.

نکات کلیدی

  • لوکال بیت‌کوین یکی از شرکت‌های استارت‌آپی معروف در فنلاند است که در سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از ایجاد این شرکت، ایجاد بستری برای خرید و فروش بیت‌کوین بدون واسطه و به روش همتا به همتا است.
  • وب‌سایت لوکال بیت‌کوین خدماتی را جهت مبادله بیت‌کوین بین کاربران در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد که از طریق آن، هر شخص با شخص دیگری می‌تواند بیت‌کوین مبادله کند.
  • در این وبسایت هر کاربر قادر است نرخ مورد نظر خود جهت خرید یا فروش بیت‌کوین را تعیین کرده و با انتشار آگهی در لوکال بیت‌کوین، معامله خود را انجام دهد.
  • روش انجام معامله به صورت همتا به همتا در لوکال بیت‌کوین باعث می‌شود که معاملات کارآمد، سریع و با انعطاف‌پذیری بیشتری انجام شوند.

لوکال بیت‌کوین چیست؟

لوکال بیت‌کوین در ماه ژوئن سال 2012 توسط Jeremias Kangas تاسیس و درآمدزایی این شرکت از اوایل سال 2013 آغاز شد.

مهمترین خدمتی که توسط سرویس لوکال بیت‌کوین ارائه شده، انجام معاملات بیت‌کوین در این بستر به وسیله واحد پول محلی است.

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم؛ در سایت لوکال بیت‌کوین کاربران نرخ موردنظرشان جهت خرید یا فروش بیت‌کوین را تعیین می‌کنند و این آگهی را در وب‌سایت قرار می‌دهند.

حتی در صورت تمایل، کاربران می‌توانند ملاقاتی با شخص فروشنده برای خرید بیت‌کوین با پول نقد یا پرداخت آن به صورت آنلاین از طریق بانک، ترتیب دهند.

به طور کلی؛ این وب‌سایت خدماتی را جهت مبادله بیت‌کوین بین کاربران ارائه می‌دهد که از طریق آن، هر شخص با شخص دیگری می‌تواند بیت‌کوین مبادله کند.

علاوه بر این؛ تمهیداتی در این وب‌سایت وجود دارد که به وسیله آن، عدم انجام تعهدات هم برای خریدار و هم برای فروشنده سخت خواهد شد.

به این صورت که بیت‌کوین‌های قابل معامله ابتدا توسط سایت بلوکه و از دسترس فروشنده خارج می‌‌شوند. اگر پرداخت از سمت خریدار انجام شود و فروشنده به سایت اعلام کند، بیت‌کوین‌ها جهت برداشت آزاد خواهند شد.

این مکانیزم‌ها باعث می‌شود تا افراد ناشناس بتوانند با هم معامله داشته باشند و در صورت بروز مشکل، با استفاده از سیستم پیگیری موجود در سایت این مشکلات را حل کنند.

بیشتر بخوانید: سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافی‌های آنلاین

علت تمایز صرافی لوکال بیت ‌کوین

معاملات در لوکال بیت‌کوینز به صورت همتا به همتا انجام می‌شود.

این بدان معناست که شما برای انجام معامله با شخص حقیقی در ارتباط هستید و خرید فرد به فرد موجب می‌شود که واسطه‌هایی مانند صرافی‌ها حذف شده و صرفه اقتصادی افزایش یابد.

وجود این ویژگی در سایت لوکال بیت‌کوین؛ معاملات کارآمد، سریع و با انعطاف‌پذیری بیشتر را به همراه دارد؛ زیرا در این سایت شما می‌توانید به سرعت بیت‌کوین‌های خود را دریافت نمایید.

علاوه بر این؛ تمرکز این صرافی بیشتر بر روی جامعه بیت‌کوین است؛ چراکه هدف اصلی لوکال بیت‌کوینز استفاده از معامله بیت‌کوین برای گسترش اقتصاد جهانی در سرتاسر دنیاست.

این صرافی معتقد است که بیت‌کوین در تغییر نحوه عملکرد امور مالی در جهان، نقش بسیار مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: 9 صرافی ایرانی و خارجی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

نحوه خرید بیت‌کوین از صرافی لوکال بیت‌کوین

در ادامه نحوه خرید بیت‌کوین از این صرافی را آموزش می‌دهیم:

گام اول: ثبت‌نام در لوکال بیت‌کوین

برای خرید بیت‌کوین از این صرافی، ابتدا باید حساب کاربری در سایت لوکال بیت‌کوینز ایجاد کنید. بعد از آن، یک کیف‌پول رایگان و ایمن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای ایجاد حساب کافی است وارد سایت Localbitcoins.com شوید و از گوشه سمت راست بالای صفحه، روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

در ادامه؛ با وارد کردن ایمیل، نام کاربری و رمز عبور دلخواه خود، حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که بعد از ثبت ایمیل، در مراحل بعدی نیاز به تایید ایمیل یا شماره تلفن خواهید داشت.

حساب در لوکال بیت کوین
ثبت‌نام در سایت لوکال بیت‌کوین

گام دوم: جستجوی آگهی‌ها

بعد از انجام مراحل ثبت‌نام، به صفحه اصلی بروید و روی گزینه QUICK BUY در کادر جستجو کلیک کرده و مبلغ مورد نظرتان جهت خرید و روش پرداختی خود را در کادر جستجو وارد نمایید.

اگر از روش پرداخت خود مطمئن نیستید، می‌توانید از گزینه “All online offers” استفاده کنید. بعد از آن، لیستی از معامله‌گران بیت‌کوین در منطقه شما به نمایش درمی‌آید.

آگهی برای خرید
جستجوی آگهی خرید در لوکال بیت‌کوین

گام سوم: انتخاب آگهی

از لیست ارائه شده، معامله‌گری که تعداد معاملات و امتیاز بالایی دارد را انتخاب کنید.

متغیر Response time نشان می‌دهد که معامله‌گر در کمتر از 5 دقیقه (با رنگ سبز)، در کمتر از 30 دقیقه (با رنگ زرد) و یا بیش از 30 دقیقه (با رنگ خاکستری) پس از آن به شما پاسخ خواهد داد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد یک آگهی، روی گزینه “Buy” کلیک کنید.

آگهی
انتخاب آگهی خرید مناسب در لوکال بیت‌کوین

گام چهارم: پرداخت به فروشنده

بعد از کلیک روی دکمه Buy، جزئیات بیشتری درباره آگهی از جمله شرایط معامله را مشاهده خواهید کرد.

بهتر است که قبل از ارسال درخواست خود، آن‌ها را دوباره مطالعه نمایید. اگر با شرایط ذکر شده موافق نیستید، می‌توانید با مراجعه به صفحه قبل، تبلیغات دیگری را انتخاب کنید.

در صورت موافقت با شرایط فروشنده؛ مبلغ مورد نظر برای خرید را در کادر آبی رنگ وارد کنید، برای فروشنده پیام مورد نظر خود را بنویسید و سپس روی دکمه پذیرش شرایط و Send trade request کلیک کنید تا معامله انجام شود.

توجه داشته باشید که هنگام کلیک بر روی این دکمه، حتما آمادگی پرداخت را داشته باشید؛ زیرا اگر قبل از بسته شدن پنجره پرداخت این کار را انجام ندهید، معامله به طور خودکار لغو خواهد شد.

blank
ارسال درخواست خرید برای فروشنده در لوکال بیت‌کوین

گام پنجم: تکمیل معامله خرید

پس از تکمیل پرداخت، روی دکمه “I have paid” کلیک کنید.

به محض اینکه فروشنده پرداخت شما را تایید نماید، بیت‌کوین‌ها از سپرده خارج شده و بلافاصله در کیف پول LocalBitcoins شما در دسترس خواهد بود.

معامله خرید
تکمیل معامله خرید در لوکال بیت‌کوین

نحوه فروش بیت‌کوین در صرافی لوکال بیت‌کوین

در ادامه نحوه فروش بیت‌کوین از این صرافی را آموزش می‌دهیم:

گام اول: ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری

مانند فرآیند خرید، در فرآیند فروش بیت‌کوین نیز ابتدا باید حسابی در لوکال بیت‌کوین بسازید و سپس بیت‌کوین‌های خود را برای فروش، به کیف ‌پول موجود در لوکال بیت‌کوینز منتقل کنید.

گام دوم: جستجوی آگهی‌ها

به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه کرده و روی گزینه QUICK SELL در کادر جستجو کلیک کنید. یک گزینه پرداخت را انتخاب کنید و مبلغ مورد نظرتان برای فروش بیت‌کوین را وارد نمایید.

اگر از شیوه پرداخت خود اطمینان ندارید، گزینه “All online offers” را به عنوان گزینه پرداخت انتخاب کنید. بعد از این مرحله، لوکال بیت‌کوین تمام معاملات فعلی بیت‌کوین را به شما نمایش می‌دهد.

بیت کوین
جستجوی آگهی برای فروش در لوکال بیت‌کوین

گام سوم: انتخاب آگهی

از لیست ایجاد شده، پیشنهادی را که در آن معامله‌گر دارای امتیاز بالا و تعداد معاملات موفق است را انتخاب کنید.

همانند قسمت قبلی؛ متغیر Response time نشان می‌دهد که معامله‌گر در کمتر از 5 دقیقه (با رنگ سبز)، در کمتر از 30 دقیقه (با رنگ زرد) و یا بیش از 30 دقیقه (با رنگ خاکستری) پس از آن به شما پاسخ خواهد داد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد یک پیشنهاد، روی دکمه Sell کلیک کنید.

آگهی فروش
انتخاب آگهی مناسب برای فروش بیت‌کوین

گام چهارم: ایجاد معامله فروش

مبلغ موردنظرتان برای فروش بیت‌کوین را در کادر آبی رنگ وارد کنید، یادداشتی برای خریدار بنویسید و سپس روی دکمه پذیرش شرایط و Send request trade کلیک کنید تا معامله شروع شود.

فروش در سایت
ثبت درخواست فروش در لوکال بیت‌کوین

گام پنجم: در انتظار پرداخت خریدار

خریدار پس از ارسال درخواست، اطلاعات پرداخت شما را جستجو می‌کند، سپس در صورت تمایل پرداخت را انجام می‌دهد.

قبل از انتشار بیت‌کوین‌های خود، از پرداخت وجه توسط خریدار اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که هرگز قبل از دریافت پول بیت‌کوین ندهید.

چراکه تراکنش‌های بیت‌کوین غیرقابل برگشت هستند و اگر پرداخت خریدار نرسد، هرگز نمی‌توانید پول خود را پس از دادن آن به خریدار پس بگیرید.

بعد از تایید پرداخت توسط شما، صفحه را به پایین اسکرول کرده و Release Bitcoins را انتخاب نمایید. با این کار بیت‌کوین‌ها از حساب سپرده در لوکال بیت‌کوینز برای خریدار ارسال شده و معامله تکمیل می‌شود.

معامله فروش
تایید پرداخت توسط فروشنده و انتقال بیت‌کوین

ارائه خدمات به کاربران ایرانی لوکال بیت‌کوین

لوکال بیت‌کوین به دلایل امنیتی و حقوقی، خدمات محدودی را برای ساکنان مناطقی خاص در نظر گرفته که حتی ممکن است در صورت لزوم، هیچگونه خدماتی را برای ساکنان این مناطق ارائه ندهد.

محدودیت‌های جغرافیایی مطابق با لیست‌هایی که توسط مقامات ذیربط تعیین شده‌اند، اعمال شده و هر از گاهی به روزرسانی می‌شوند.

در حال حاضر لوکال بیت‌کوین قادر به ارائه خدمات به ساکنان کوبا، کره شمالی، ایران، سوریه، نیویورک و واشنگتن نیست.

با این حال با مراجعه به این سایت می‌بینیم که به‌راحتی با IP ایران باز می‌شود و ساکنان ایرانی می‌توانند در آن خرید و فروش انجام دهند.

تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که لوکال بیت‌کوین از ریال ایران پشتیبانی نمی‌کند؛ به این ترتیب با استفاده از سایر ارزها و روش‌های پرداخت باید خرید یا فروش خود را انجام دهید.

خاص در لوکال بیت کوین
کشورهایی که خدمات لوکال بیت‌کوین را دریافت نخواهند کرد

سوالات متداول

لوکال بیت‌کوینز چیست؟

لوکال بیت‌کوینز (LocalBitcoins) یک شرکت استارت‎آپی است که در سال 2012 در هلسینکی فنلاند با هدف تسهیل معاملات بیت‌کوین فعالیت خود را آغاز کرد. در این سایت کاربران می‌توانند نرخ خود را برای خرید یا فروش بیت‌کوین تعیین کرده و تبلیغات‌شان را در وب‌سایت قرار دهند تا سایر کاربران این آگهی‌ها را ببینند.

چگونه می‌توان از انجام معاملات در لوکال بیت‌کوین اطمینان حاصل کرد؟

تمهیداتی در این وب‌سایت وجود دارد که به وسیله آن، عدم انجام تعهدات هم برای خریدار و هم برای فروشنده سخت خواهد شد. به این صورت که بیت‌کوین‌های قابل معامله ابتدا توسط سایت بلوکه و از دسترس فروشنده خارج می‌‌شوند. اگر پرداخت از سمت خریدار انجام شود و فروشنده به سایت اعلام کند، بیت‌کوین‌ها جهت برداشت آزاد خواهند شد. این مکانیزم‌ها باعث می‌شود تا افراد ناشناس بتوانند به راحتی با هم معامله داشته باشند.

وجه تمایز لوکال بیت‌کوین با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال چیست؟

معاملات در لوکال بیت‌کوین به صورت همتا به همتا انجام می‌شود؛ این بدان معناست که شما برای انجام معامله با شخص حقیقی در ارتباط هستید و خرید فرد به فرد موجب می‌شود که واسطه‌هایی مانند صرافی‌ها حذف شده و صرفه اقتصادی افزایش یابد.

سخن پایانی

مهم‌ترین هدفی که لوکال بیت‌کوین دنبال می‌کند، تسهیل معاملات بیت‌کوین در تمام نقاط جهان است.

این صرافی معتقد است که تغییرات گسترده‌ای در اقتصاد جهانی و امور مالی در جهان رخ می‌دهد که مسبب تمام آن‎ها بیت‌کوین خواهد بود.

از این رو؛ موسس لوکال بیت‌کوین وب‌سایتی را جهت خرید و فروش آسان و بدون دغدغه راه‌اندازی کرده تا کاربران در هر کجای دنیا بتوانند به راحتی معاملات بیت‌کوین خود را انجام دهند.

در این مقاله از مجله بورسینس، درباره سایت لوکال بیت‌کوین صحبت کردیم و چگونگی خرید و فروش بیت‌کوین در آن را به طور مفصل آموزش دادیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

140 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
ایپپژ

من تعجب میکنم که عده‌ای وارد معاملات بیتکوین در ایران میشن ..چون تو سایتهای خارجی که امکانش نیست یا کمه…در واقع اونجا چی خرید و فروش میشه و چجوری شود بدست میاد .. اصلأ امکان ندارد …چه خریدی چه فروشی ..مگر عده ای با زرنگی بتونن بهره مند شن…بنده بعنوان یک تریدر فارکس ارض میکنم که چشمم زیاد به معاملات بیتکوین خوش نیست..چون بیت قیمت در نوسانی هست که تنها با خریدش و نگه داشتن بلند مدتش در کیف پول میشه ازش نفع داشت ..یا ضرر کرد… معامله بیتکوین دیگه چه صیغه ایه؟؟!!!!

7

برای ثبت نام میگه براورد کن تا 12 ما اینده چقد تجارت داری به یورو. ایا تاثیر خاصی داره؟

دانیال

سلام آقای جهاندیده میخواستم بدونم که چه ارزی برای خرید و فروش کردن مناسب تر است

دانیال

سلام ببخشید میخواستم بدونم که چه ارزی برای خرید کردن مناسب تر است؟

م...

سلام واحترام وارزوي سلامتي
ببخشيد من مايل به شراكت سرمايه گزاري براي بيت كوين هستم تمام امكانات ازمن سرمايه گزار نياز دارم ….داراي برق فشار قوي سوله هاي بسيار بزرگ و امكانات خيلي خوب.
خواهشمند است راهنمايي كنيد ممنون سرمايه گزار با سود تضميني براي بيت كوين

saeed

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم حداقل سرمایه لازم برای ترید کردن در بازارهای ارزهای دیجیتال چقدر هست ؟

سیروس

سلام
وقت بخیر دوستان
بنده 0.4 بیت کوین دارم که از سایت فری بیت کوین استخراج کردم نمیدونم چطوری برداشت کنم نمیدونم تو چه کیف پولی واریز کنم.
کس هست توضیح بده؟

خیلی خوشحال میشم اگه راهنمایی کنید.

رمزژ

گمون نکنم چار دهم بیت استخراج کرده باشی چون پول زیادیه …و فکر نکنم بشه برداشت زد چون مهم اینه که اون کسی که پشت سرور هست اجازه انتقال بیت و ویددراوال رو به کیف پولت بده ….که بنظرم این کار رو نخواهند کرد…بیشتر شبیه یه بازی میمونه این کارا …حتی ۵۰درصد بروکرهای فارکس کلاهبردارن چه برسه به اینجور جاها که شما هستید…یه دفعه قیمت رو تغییر میدن تو فارکس و یا موقع سود اجازه ویددراوال نداری…بهمین راحتی

رضا

سلام وقت بخیر
من اگر مثلا مقدار 0.05 بیت کوین بخرم و در کیف پولم ذخیره کنم ، چون گفتید که برای فروش حداقل 0.2 بیت کوین باید داشته باشید پس یعنی بعدا نمیتوانم بیت کوینم را بفروشم و عملا یعنی هیچ؟؟؟
در صورتی که این کیف پول هایی که بیت کوین ذخیره کردیم بعدا ایران را تحریم کنند و دارایی ما بلوکه شود تکلیف چیست؟
لطفا یک مقایسه ای هم راجب صرافی های بایننس و لوکال و بیدارز بفرمایید من که کلا سردرگم شدم الان با کدام یکی از اینها میشود ترید و سرمایه گذاری بدون دردسر در حوضه بیتکوین انجام داد، کدام یک را پیشنهاد میکند؟؟

حامد

سلام و درود
بعضی سایت های خارجی هستن که مثلا میگن ۳۰۰ دلار بدین بعد ۳ روز ۱۸۰۰ دلار برمیگردونن. میگن ما ربات معامله گر داریم. آیا میشه به اینا اطمینان کرد؟

سید حسن حسینی

سلام آقای جهاندیده! ببخشید، چند سؤال داشتم خدمتتون، اول اینکه، برای ورود به سایت بیدارز و ثبت نام و خرید و فروش میشه با موبایل هم انجام داد یا حتماً نیازمند یک سیستم کامپیوتری کامل هست!؟ سوال دوم اینکه، آیا سایت چیپ چنج هم معتبر هست برای خرید و فروش!؟ و در نهایت اینکه تو توضیحات خوندم که برای شروع کار حداقل باید با 10 میلیون تومان شروع کنیم، در صورتی که من یه جایی قیمت‌های بیت کوئین رو نگاه میکردم 1بیت کوئین معادل تقریباً 100 میلیون بود!چطور با 10 تومان میشه شروع کرد!؟ ممنون میشم راهنمایی کنید!

علیرضا

سلام آقای جهاندیده.
ببخشید سایت بلاکچین برای خرید و فروش بیت کوین خوبه یا نه؟

Evra

سلام جناب جهاندیده
سایت localbitcoin ایا الان برای ایرانی ها خدمات میده ؟
من توسایت localbitcoin ثبت نام کردم بدون vpn و تو قسمت احراز هویت پاسپورتمو قبول کرده ولی تو قسمت :
setting – verification – tire 2 – proof of address ازم یه فایل “سند یا قبض”میخواد ،منظورش چیه که باید به اسم خودم باشه و سند یا قبضی بنامم نیست باید چکار کنم ؟
ای کاش ی اموزش کامل از مراحل احراز هویت و تکمیل ثبت نام میذاشتید یا معرفی میکردید.
لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

Evra

سپاسگذارم.
سایت خارجی مطمئنی که بشه خرید و فروش انجام داد معرفی کنید.
نطرتون در مورد کیف پول Exodus چیه؟
و الان زمزمه های در مورد اینترنت ملی داره میشه ، اونایی که ارز دیجیتال دارن تکلیفشون چی میشه.
والان صلاحه ارز بخریم طولانی مدت نگه داریم.؟

علیرضا

سلام آقای جهاندیده .
ببخشید قسمت ثبت آگهی که نوشته کد کشور را وارد کنید و قسمت بعدی که نوشته کدام کشور زندگی میکنید اگر هر دو قسمت را ایران انتخاب بکنیم میشه بیت کوین خرید و فروش کرد و به سود رسید؟؟

علیرضا

ببخشید اگه کشور رو غیر از ایران انتخاب بکنیم بعدش ارز رو irr بزاریم مشکلی پیش نمیاد برای خرید و فروش سرمایه بعد از چند وقت از بین نمیره؟؟؟

علیرضا

ببخشید پس باید چکار کرد چجوری از خرید و فروش بیت کوین درآمد کسب کنیم؟؟
سایت بلاکچین با ایران مشکل نداره؟؟
اگه الان مشکل نداره ممکنه بعد از چند وقت با ایران به مشکل بر بخوره یا تحریم کنه ایران رو؟؟؟

Reza

سلام آقای جهاندیده
من تو سایتی بیت کوین استخراج کردم به حدنصاب که رسید بهم پرداخت کرد ولی تو کیف پولم نشون نمیده.کیف پولم jaxxهست..اینو هم بگم که برای اولین بار هست…ممنون میشم پاسخ بدین.

ابراهیم

سلام اقای جهاندیده خدداقوت ادامه ی مطلب درموردترید کردن واقعا میشه با یک بیت کویین ماهیانه چیزی حدود۲۰میلیون تومان ازطریق بایننس دراورد؟همچین چیزی ممکنه؟

دانیال

سلام آقای جهاندیده میخواستم بدونم چه ارزی برای ترید کردن مناسب تر است

فرشاد

سلام . میخواستم بدونم سایتی یا صرافی هست که بدون احراز هویت بشه به صورت مطمئنی بیت کوین خرید یا نه . چون برای احراز هویت میبایست حتما یک شهروند ایرانی باشیم . مثل سایت بیدارز یا ایکس نوین که برای خرید و فروش ملزم هستیم احراز هویت کنیم . این سوال مخصوص اتباع میباشد

مهدی

درود بر شما اقای جهاندیده
چند روز پیش فردی از سایت 247bitcoincrypto پیشنهادی مبنی بر سرمایه گذاری در این سایت و خرید و فروش بیت کوین به من داده شد و وعده سود زیادی رو داد خواستم از شما بپرسم که از این سایت شناختی دارید یا نه؟ سپاسگذارم

محمد

سلام.
قیمتهای فروش در سایت localBitcoins عملا بالاتر از خریدها هست. پس چطور میشه کسب درامد کرد ؟

محمدمهدی سروری

سرمایه اولیه چقدر است

محمد

سلام ، وقت ب خیر
خواستم بدونم پولی که از این روش به حسابمون میاد از کجا میاد ؟؟؟؟ فقط مختص فروش بیت کوین هست ؟؟

ali

سلام.ازطریق وی پی ان چطور.میشه تولوکال بیت کوین فعالیت کرد.چون پی پل هم که تحریم کرده بودخیلیاازاین طریق کارمیکردن توپی پل.ممنون ازشما

Majid

با سلام. طی ارتباطی که با ادمین localbitcoins داشتم گفتن که از ایران نمیتونن یوزر قبول کنن و اگر هم اکانتی کسی داره باید بیتکوینش رو خارج کنه.ایا سایتی مشابه localbitcoins وجود داره برا کسب درامد و خرید و فروش بیتکوین

Majid

منظورم سایت مشابه خارجی هست.bidarz در مقایسه با مثلا localbitcoins خیلی ضعیفه

هادی

سلام. من نفهمیدم. این دستگاه میخری چند میلیون پول میدی و پول برق . این دستگاه چه کاری مگه انجام میده ؟ استخراج چیه دقیقا منظور ؟ مگه چاه نفت. به زبان ساده 1 خط توضیح بدین بیت کوین چیه و برای بدست اوردنش و تبدیلش به پول ما چه باید کرد ؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
140
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx