کارگزار رتبه ج

کارگزاران بورس، پس از آزمون‌های متعدد و تخصصی و پس از طی مراحل مختلف، موفق به کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار می‌شوند.

یکی از سوالات و پرسشهایی که مردم معمولی جامعه از فعالان بازار می پرسند این است که چرا برای دریافت کدبورسی باید به کارگزاری‌ها مراجعه کنیم؟

آیا میتوانیم خودمان مستقیما به تالار بورس برویم و سهام خریداری کنیم؟

کارگزاری‌ها وکیل و نماینده تام الاختیار برای خرید و فروش سهام هستند و بدون واسطه آنها هیچ کس نمی‌تواند در تالار بورس خرید و فروش کند.

حضور مردم در تالار بورس الزامی نیست بلکه آنها جهت مشاهده تابلوی قیمت‌های تالار بورس و مشورت کردن با سایر سهامداران و دلگرمی دادن به یکدیگر در هنگام افت قیمت‌ها در تالار معاملات بورس حضورمی یابند.

در زیر لیست کارگزاارن دارای رتبه ج را مشاهده میکنید. برای مشاهده کارگزاران رتبه الف اینجا و کارگزاران رتبه ب اینجا کلیک کنید

شرکت کارگزاری سهم یار در تاریخ 1374/12/17 با شماره ثبت 120195 در تهران به ثبت رسیده است. سرمایه ثبت شده شرکت در حال حاضر 10 میلیارد ریال می‌باشد

شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صباجهاد) در تاریخ 1383/06/08 و با شماره 229185 در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و از اول مهرماه همان سال با افتتاح تالار بورس کالای کشاورزی، فعالیت خود را آغاز نمود.

شرکت کارگزاری سپهر باستان در تاریخ 16/9/1387 در زیرمجموعه گـروه خودروسازی سایپا به صورت شرکت سهـامی خاص تاسیس شده و طی شماره 336103 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی (تهران) به ثبت رسیده است.

شرکت کارگزاری ایران سهم (سهامی خاص) در تاریخ 1373/6/3 تاسیس و تحت شماره 107074 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. فعالیت این کارگزاری از روز 1373/7/2 شروع شده، و بدین ترتیب یکی از کارگزاری های پر سابقۀ بورس اوراق بهادار تهران است.

شرکت کارگزاری آبتین استاک در تاریخ 1385/01/16 به منظور انجام امور مربوط به کارگزاری خریدوفروش اوراق بهادار به صورت سهامی خاص تاسیس شده و با شماره 8264 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی شهرستان قزوین به ثبت رسیده است.

کارگزاری راهبرد سرمایه‌گذاری ایران سهام

شرکت کارگزاری راهبرد سرمایه‌گذاری ایران‌سهام در سال 87 نزد سازمان بورس به ثبت رسیده و هم‌اکنون با سرمایه 12 میلیارد ریال مشغول فعالیت است.

شرکت کارگزاری بهین پویا به شماره ثبت ۲۷۲۳۹ با سرمایه ثبتی و واریزی ۲۰ میلیارد ریال فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در بازار سرمایه آغاز کرده است. شعبه مرکزی این کارگزاری در اصفهان قرار دارد.

شرکت کارگزاری سهام گستران شرق (سهامی خاص) در تاریخ 1383/10/15 با شماره ثبت 22585 در اداره ثبت شرکت‌های مشهد با سرمایه 50 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

کارگزاری امیدسهم دارای مجوز خریدوفروش اوراق بهادار، فرابورس و… می‌باشد

شرکت کار گزاری سهم آذین(سهامی خاص) با توجه به پروانه شماره 15635/50 مورخ 25/07/1378 سازمان كارگزاران بورس اوراق بهادار در تاریخ 09/09/1378 تاسیس و تحت شماره 157306 در اداره ثبت شرکت ها در تهران به ثبت رسید و شروع به فعالیت نمود.
سرمایه فعلی شرکت 10 میلیارد ریال است که طبق مصوبات مجامع عمومی فوق العاده به تصویب رسیده و ثبت گردیده است .

کارگزاری شاخص سهام

شرکت کارگزاری شاخص سهام (سهامی خاص) در 8 آذر ماه 1373 تاسیس و در سیزده اسفند ماه 1374 تحت شماره 120086 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است .
سرمایه ثبت شده شرکت معادل پانزده میلیارد ریال می باشد .

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx