از سایت‌های بیت‌کوین رایگان چقدر می‌توان درآمد کسب کرد؟

کسب بیت کوین رایگان

سرمایه گذاران و تریدرهای بازار که دوست دارند درآمد مناسب و بدون ریسکی از بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند می‌توانند به وب سایت‌های مختلف کسب بیت‌کوین رایگان مراجعه کرده و با فعالیت در آن‌ها مقداری بیت‌کوین دریافت کنند. اما آیا چنین چیزی در عمل ممکن است؟

در ادامه این مطلب قصد داریم به کسب بیت‌کوین رایگان از وب سایت‌های مختلف و معرفی وب سایت‌های بیت‌کوین رایگان بپردازیم.

بری شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کلیک کنید!

عناوین مطلب:

Bitcoin Faucet چیست؟

سایت‌هایی که به کاربرانشان اجازه می‌دهند مقدار اندکی بیت‌ کوین رایگان دریافت کنند با نام Faucet ها شناخته می‌شوند و از ابتدای پیدایش بیت‌کوین وجود داشته‌اند.

معادل فارسی Faucet شیر آب است و علاوه بر بیت‌کوین، این سایت‌ها برای سایر ارزهای دیجیتال نیز ایجاد شده‌اند. پس برخی سایت‌های اصطلاحاً Faucet، ارائه دهنده بیت‌کوین رایگان هستند.

faucet بیت‌کوین

اولین Faucet بیت‌کوین در سال 2010، the Bitcoin Faucet نام داشت، این وب سایت یک سال پس از آغاز کار بلاک‌چین بیت‌کوین، برای استفاده عمومی کار خود را شروع کرد. نام سازنده این وب ‌سایت Gavin Andresen بود که در حال حاضر به دلیل فعالیت زیاد در ارز‌های دیجیتال به‌ ویژه بیت‌کوین، محبوبیت زیادی دارد.

وب ‌سایت The bitcoin Faucet تا به امروز به کاربران خود بیش از 5 بیت‌کوین پاداش داده است!

البته در آن زمان بیت‌کوین در مراحل اولیه توسعه خود بود و قیمت آن حدوداً در محدود 0.01 دلار قرار داشت. در سناریو این وب سایت، یک وب سایت به کاربران خود در ازای تماشای یک آگهی یا کار‌های ساده‌ی دیگر 0.05 دلار پاداش می‌داد، با این که مدت زمان زیادی از آن سال‌ها گذشته است اما این پاداش همچنان دل‌چسب به نظر می‌رسد.

اما اگر پاداش‌هایی که کاربران دریافت کرده‌اند را بر اساس قیمت فعلی بیت‌کوین محاسبه کنیم، آقای Gavin برای حل معماهای موجود در وب ‌سایت خود، بیش از 200 هزار دلار به کاربران پیشنهاد داده است! 

در آن زمان، هدف اولیه Faucet‌ بیت‌کوین و کسب بیت‌کوین رایگان، گسترش آگاهی و آموزش مردم در مورد بیت‌کوین بود.

هنگامی که وارد وب سایت می‌شوید به روش بازی‌وار ‌گونه، نحوه کارکرد و تراکنش‌های ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرید. در این وب سایت، بازی موجود در آن، به شما مقداری سکه می‌دهد که می‌توانید با آن، روش‌های مختلف تراکنش را در وب سایت یا اپلیکیشن را امتحان کنید.

بعد از اینکه به خوبی با پلتفرم آشنا شدید، وب ‌سایت به شما امکان مشارکت را در فعالیت‌های مختلفی را فراهم می‌کند که با انجام هر یک از آن‌ها، مقدار مشخصی ساتوشی بیتکوین رایگان دریافت می‌کنید. این یک راه عالی برای بازی‌وار کردن فرایند یادگیری است که در آن کاربران جدید را نیز جذب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: بیت‌کوین؛ پاسخی همه‌جانبه به فرسودگی مالی!

دلیل پیدایش Bitcoin Faucet ها

این سایت‌ها عملاً بیت‌کوین رایگان را بین کاربران خود توزیع می‌کنند؛ اما چرا شخصی باید این کار را بکند؟ دو دلیل عمده برای این کار وجود دارد:

  • اول اینکه در اوایل شروع بیت‌کوین، به خاطر اینکه هنوز افراد زیادی با این ارز دیجیتال آشنایی نداشتند، توسعه‌دهندگان آن با ایجاد سایت‌های Faucet بیت‌کوین رایگان به افراد می‌دادند تا کاربران بیشتری با این ارز آشنا شده و شروع به کار کردن با آن کنند. چرا که خیلی از افراد اعتقاد دارند با گستردگی استفاده از بیت‌کوین، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد که می‌توان گفت تا حدودی نیز این اتفاق رخ داده است.
  • دوم اینکه بیت‌ کوین رایگان برای بسیاری از کاربران در سطح دنیا (مخصوصاً کشورهایی با جمعیت فقیر) جذابیت زیادی دارد و این سایت‌ها بعد از مدتی ترافیک خوبی جذب می‌کنند.
هدف سایت‌های Faucet بیت‌کوین
بسیاری از سایت‌هایی که بیت‌کوین یا سایر ارزها را رایگان ارائه می‌دهند هدف‌شان نمایش تبلیغات در سایت و کسب درآمد است.

جالب است بدانید سایت‌هایی بودند که در اوایل پیدایش بیت‌کوین، (حوالی سال 2010) به کاربرانشان 1 تا 2 بیت‌کوین رایگان می‌دادند! اما چه کسی فکر می‌کرد قیمت بیت‌کوین چنین رشد عظیمی داشته باشد و حتی به 60 هزار دلار برسد!

نحوه دریافت بیت‌ کوین رایگان از سایت‌های Faucet

ورود به این سایت‌های بیت‌کوین رایگان بسیار راحت است و کاربر نیازی به انجام مراحل یا کارهای سختی ندارد.

کاربر با وارد کردن آدرس کیف پول بیت‌کوین، ایمیل و رمز عبور در سایت ثبت نام می‌کند و می‌تواند در زمان‌های مشخص (مثلاً هر از 1 ساعت یا هر از 30 دقیقه) با کلیک روی یک دکمه، درخواست بیت‌کوین رایگان دهد.

این بیتکوین رایگان سپس در حساب کاربری سایت انباشته می‌شود و تا زمانی که به حداقل برداشت نرسیده باشد، در سایت باقی می‌ماند.

به طور مثال اگر حداقل برداشت در سایت 30000 ساتوشی (0.0003 بیت‌کوین) باشد، فقط زمانی بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شود که کاربر در حساب خود توانسته باشد حداقل 30000 ساتوشی جمع آوری کند.

مطلب مرتبط: ساتوشی چیست؟

از سایت‌های بیت‌کوین رایگان چقدر می‌توان درآمد کسب کرد؟

نحوه کار سایت‌ها و میزان پرداخت آن‌ها بسیار متفاوت است؛ اما به طور کلی پرداخت آن‌ها در هر بار درخواست معمولاً پایین‌تر از 0.003 دلار است.

بیشتر آن‌ها امکان کسب بیت‌کوین رایگان از زیرمجموعه گیری را نیز برای کاربرانشان فعال کرده‌اند و کاربران به ازای هر شخصی که معرفی کنند و شخص موردنظر درخواست بیت‌کوین دهد، مقداری پورسانت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

برخی از آن‌ها نیز به کاربران وفادارشان با استفاده از امتیازهایی که اهدا می‌کنند، جایزه می‌دهند (مانند سایت Freebitco.in)

مطلب مرتبط: روش کسب بیت‌کوین رایگان + برداشت و نقد کردن

حالا که در مورد نحوه کارکرد Faucet بیت‌کوین و مدل کسب و کار آن‌ها آگاهی دارید، اگر مشتاق هستید تا آن را امتحان کنید و کمی بیت‌کوین کسب کنید، باید به لیست معرفی برترین Faucet بیت‌کوین در ادامه مقاله مراجعه کنید.

برترین سایت‌ برای کسب بیت‌ کوین رایگان

به دلیل اینکه سایت‌های مختلف نیاز به تست کردن دارند ما فقط سایتی که تست شده و می‌دانیم پرداخت انجام می‌دهد را معرفی می‌کنیم.

از شما می‌خواهیم در صورتی که در مورد سایر سایت‌ها و پرداختی‌هایشان اطلاعاتی دارید در بخش نظرات بنویسید.

سایت Freebitco.in

بیایید برای درک بهتر میزان دریافتی بیت‌ کوین رایگان، سایت Freebitco.in را در نظر بگیریم.

این سایت یکی از سایت‌های قدیمی و پربازدید بیت‌کوین است و از مدت‌ها پیش به کاربران خود بیت‌کوین رایگان می‌دهد. کاربران پس از ثبت نام در این سایت هر از 1 ساعت (بعد از صفر شدن تایمر) می‌توانند با وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی یک دکمه، مقداری بیت‌کوین رایگان در حسابشان دریافت کنند.

البته سایت Freebitco.in به کاربران وفادارش با امتیازهایی که اهدا می‌کند، جایزه می‌دهد. کاربران در این سایت با خرج کردن این امتیازها می‌توانند میزان بیت‌کوین دریافتی‌ از سایت را از 2 تا 10 برابر افزایش دهند.

اگر یک کاربر وفادار باشد و این افزایش 10 برابری را نیز در پنل خود فعال کند، در هر بار درخواست می‌تواند مقداری بیتکوین رایگان بیشتری دریافت کند.

راهنمای کامل‌تر دریافت بیت‌کوین رایگان را در این صفحه بخوانید

نکاتی مهم قبل از اینکه به فکر جمع‌آوری بیت ‌کوین رایگان بیفتید!

نباید با دیدن هر فرصتی که در اینترنت می‌بینید و هر لینکی که برایتان ارسال شد، صرفاً به خاطر کنجکاوی یا طمع روی آن کلیک کنید. درست است که برخی سایت‌ها بیتکوین رایگان پرداخت می‌کنند ولی تعداد مواردی که معتبر هستند بسیار کم است.

 برای حفظ امنیت مالی خود و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی، به این نکات توجه داشته باشید:

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می‌شود!

اگر بخواهیم رک و پوست کنده صحبت کنیم، پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می‌شود. با مشاهده هر فرصت و دیدن هر پیشنهاد اغواکننده (مثلاً کسب بیت‌ کوین رایگان به مقادیر هنگفت)، بررسی کنید چرا طرف مقابل باید چنین پیشنهادی به شما بدهد و چه سودی برای او دارد.

البته قرار نیست به همه چیز شک داشته باشیم و به خاطر مشکوک بودن بیش از حد، فرصت‌های کسب درآمد و کسب سود را از دست بدهیم؛ اما از طرف دیگر، بهتر است خود درباره بازار ارزهای دیجیتال، خطرات و معایب آن به خوبی تحقیق کنیم تا قربانی کلاهبرداران نشویم.

ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، تتر و اتریوم و … دارای ارزش هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را به پول تبدیل کرد. پس به نوعی معادل پول هستند؛ بنابراین به هر پیشنهادی که در آن به دست آوردن ارز دیجیتال مجانی و به میزان زیاد و بدون زحمت وجود داشت باید به آن شک کرد.

هدف اکثر کلاهبرداران به طمع انداختن شماست. ممکن است پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دریافت کنید یا با جستجو در سایت‌ها ببینید که در آن‌ها وعده داده شده در ازای کلیک روی تبلیغات و برخی کارهای ساده دیگر، مبالغ زیادی مانند 100 دلار یا 200 دلار به دست آورید.

اینجاست که باید از خود بپرسید در دنیای واقعی چه کسی حاضر می‌شود با چند کار ساده‌، چنین مبالغی به شما پرداخت کند؟ هیچ‌کس با نیت خیر حاضر به چنین کاری نیست! پس بهتر است احتیاط کرده و به چنین افرادی اعتماد نکنید.

بیشتر بخوانید: آیا سایت X کلاهبردار است؟ (راهنمای تشخیص کلاهبرداری)

نحوه فروش بیت ‌کوین‌ رایگان

اما فرض کنید توانستید از طریق سایت‌های فاست، مقداری بیت‌کوین جمع‌آوری کنید؛ چطور باید بیت‌کوین رایگان را نقد و در حساب بانکی دریافت کرد؟

بیت‌کوین مانند هر دارایی یا ارز دیگری قابل خرید و فروش است. در ایران هم در صرافی‌های آنلاین زیادی بیت‌کوین در برابر ریال و دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد (منظور ما از دلار، دلار دیجیتال است که ارزهایی مانند تتر با نماد USDT مشخص می‌شود.)

بیشتر بخوانید: ارز تتر چیست؟

در حال حاضر یکی از بهترین سایت‌ها برای معامله بیت‌کوین، چه خرید و چه فروش آن سایت نوبیتکس است.

بدون نگرانی از بابت تحریم می‌توانید در سایت نوبیتکس عضو شوید و پس از احراز هویت، شروع به معامله کنید.

در این مطلب آموزش تصویری نحوه نقد کردن بیت‌کوین را آموزش داده‌ایم.

سوالات متداول

آیا دریافت بیت‌کوین رایگان ممکن است؟

بیت ‌کوین رایگان را می‌توان از برخی سایت‌ها به دست آورد ولی مقدار آن بسیار ناچیز است.

سایت‌های مختلف به چه دلیلی بیت‌کوین رایگان می‌دهند؟

در اوایل به وجود آمدن بیت‌کوین، دلیل این کار بیشتر آشنایی افراد با این ارز بود، اما در حال حاضر جذب بازدیدکننده و کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات مهمترین دلیل برخی سایت‌ها برای ارائه بیت‌کوین رایگان است.

آیا سایت‌های ارائه بیت‌کوین رایگان، امن هستند؟

به هیچ وجه! مراقب باشید که تقریبا اکثر این وبسایت‌ها با هدف کلاهبرداری ایجاد می‌شوند.

سخن آخر

اپلیکیشن‌ها و سایت‌های زیادی برای دریافت بیت‌کوین رایگان وجود دارد و همگی در تلاش هستند تا بازدیدکنندگان بیشتری به سمت خود بکشانند. امروزه هدف بیشتر آن‌ها کسب درآمد با نمایش تبلیغات است.

میزان درآمد حاصل از کسب بیت‌کوین رایگان (صرفاً با درخواست بیت‌کوین و نه زیرمجموعه گیری) معمولاً روزانه کمتر از 0.1 دلار است.

می‌توانید با جستجوی عبارت Bitcoin Faucet در گوگل، بسیاری از این سایت‌ها را بیابید؛ اما تصمیم بر عهده شماست که بخواهید از این سایت‌ها استفاده کنید یا نه.

در ادامه به صورت زیر می‌توان مطالب عنوان شده را جمع بندی کرد:

  • بیت ‌کوین رایگان را می‌توان از برخی سایت‌ها به دست آورد ولی مقدار آن بسیار ناچیز است.
  • اغلب افراد از طریق زیرمجموعه گیری به درآمد قابل برداشت می‌رسند.
  • به دلیل کارمزد تراکنش بالایی که برای ارسال بیت‌کوین وجود دارد، مبالغ کم بیت‌کوین ارزش فروش و تبدیل به ریال ندارند.
  • مبالغ مناسب بیت‌کوین که ارزش فروش دارند را در سایت نوبیتکس می‌توانید بفروشید.
  • هر وعده‌ای را باور نکنید، ارز دیجیتال مانند پول است و کسی مبالغ بالای ارز دیجیتال را به طور مجانی پرداخت نمی‌کند مگر اینکه تله‌ای در کار باشد.
آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت‌های ارز دیجیتال

1 1 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

755 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مونا

سلام
بعد از 3 ماه از ترانسفر از سایت btcfree.win، حتی تراکنش در هیستوری سایت نشون داده نمیشه و به کیف پولم هم واریز نشده
مشکل چیه؟

مونا

سلام حدود 3 ماهه انتقال از سایت btcfree.win زدم. حتی در هیستوری، تراکنش رو نشون نشده و به کیف پول هم واریز نشده، چکار میشه کرد؟

امیر

سلام من بار اول 2درصد حداقل برداشت نوشته بود به دو درصد رسیدم نوشت 5درصد به 5درصد رسیدم نوشت 10درصد آیا تنظیماتی چیزی داره که حداقل برداشت همش تغییر میکنه

مهدی سجادی

سلام
دخترم میشه لطف کنی، از دوستتون بپرسی برای برداشتاز سایت freebitcoin از کدوم کیف پول استفاده کرده؟ باتشکر

شهرام

سلام از طریق مرورگر گوگل وارد سایت فری بیت کوین میشوم اما مرورگر می گوید اتصال امن نیست نمی تونم وارد این بشوم مشکل چیه

شهرام

سلام آقای جهاندیده یه سوال داشتم می خواستم بدونم که سایت فری دوج کوین تعطیل شده یا نه

فرانک

آقای جهاندیده. شما تونستین برداشت کنین؟؟؟ آخرش سایت btcfree.win اسکم هست یا خیر؟؟؟ هرکی اینو میپرسه جواب ندادین

حسین اف

سلام و عرض تبریک سال نو .
من سایت cryptofree.casa/free را حدود 520 روز هست میزنم و بیت کوین 0.17241 هست آیا میشه الان به دلار تبدیل کرد و فروخت یا باید حالا حالا ها بزنم و این مقدار بیت کوین الان به پول ایران چقدر میشه ؟

شهرام

سلام من چند روزی هست که نمی تونم وارد این سایت شم مشکل چیه

Pejman

سلام من به ۰/۰۲ رسیدم الان دو ماه در حال تایید فکر کنم اسکم هست

فرشید

برای من الان یک هفته هست میگه در حال بررسی دوسال هست میزنم شده۰.۲

kian

سلام
میشه بدونم بالاخره برداشتتون تکمیل شد یا نه ؟؟

نوید عسگرزاده

سلام
از سایت مون بیتکوین میتوان استخراج کرد؟؟
چ قدر طول میکشد تا به میزان قابل دریافت رسید
ممنون

سهیل

سلام سایت .btcfree.win کلمه رول میزنی بیت کویین رایگان میده واقعی هست یا نه و طرز برداشت از سایت چطوریه؟

وهاب

سلام کلاه برداریه بی خود وقتت رو تلف نکن موقع بر داشت ضریب برداشت رو میبره بالا بهش نرسی

کاکا

کلاه برداریه موقع رسیدن به سقف برداشت نمیشه برداشت کرد

امین رحیمی

سلام…دوستان یه سایتی حدودا 7 الی 8 سال پیش با هر ثبت نام حدودا 19تا بیتکوین میداد…کسی ازش خبری چیزی نداره؟

زهرا

سلام وقتتون بخیر باشه
ببخشید من میخواستم برداشت بیتکوین رو از سایت freebitcoin بزنم ادرس بیتکوینم که توی تراست ولت براش زدم میگه باید lagacy باشه میشه بگین چطور این ادرسو در تراست ولت پیدا کنم!؟

m

سلام سایت هایی که سال 2010 کار میکردن دارین ؟

امین رحیمی

پیدا کردی لطفا به ما هم بیگید، بالای 300 تا بیتکوین داشتم 🙁

ماری

سلام ببخشید چقد طول میکشه تا به مقدار برداشت برسه

امید

باید موجودیت به 0.2 برسه تا بتونی برداشت کنی

محمود جعفری

سلام .خسته نباشید آیا سایتهای btconline.cloud و مشابه این که استخراج ابری دارن واقعیه. من الان نزدیک یماهه استخراج ابری میکنم قسمت برداشت رو زدم سه روزه نوشته در انتظار میشه کمکم کنید.برنامه ارتقا دادن هم دارن رایگان هم دارن.

Nashenas 2

آقای ناشناس چطور از کریپتوفری برداشت کردی؟ واسه من ۷،۸ ماهه پندینگ

حسین

سلام
واقعا هیچ راهی وجود نداره که از سایت فاست هاب ارزهارو بیرون کشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

احمد

مشکلم چرا ساتوشی های من بلوکه شده و به امتیازاتم اضافه نمیشه

ناشناس

سایت واقعیه کریپتوفری crytofree.casa هست بقیه اسکم هستند
اقایی هم که میگی برداشتی نداره این سایت شما قطعا با چند جیمیل سعی کردید سایت رو دور بزنید من از سایت چند ماه پیش برداشت کردم چیزی حدود 40 میلیون اونموقع شد

هادی

سلام دوست عزیز میشه به من کمک کنید من چطوری میتونم بیت کویین رایگانی که گرفتم به میف پول ببرم و برداشت کنم

بیتیی

سلام میشه یه اسکرین شات بزاری من یه ساله برداشت زدم هنوز نیومده به کیفم نوشته در حال بررسی

سید امیر

سلام اقای جهاندیده و سلام دوستان گرامی …… دوستان میشه منو راهنمایی کنید؟؟؟؟؟کسی هست بتونه بطور ۱۰۰ درصد بگه سایت cryptofree.mobi کلابردرگار یا قانونیه؟؟؟؟؟ هر کی یک حرفی میزنه یکی میگه قانونیه یکی میگه کلابرداریه موندم بخدا چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید اینم شماره تماسمه:***

مهدی

سلام
چقدر زمان انتقال از سایت به کیف پول طول میکشه
من دو هفته است انتقال زدم ولی هنوز به حسابم واریز نشده

امیر

گل من قبلا یکم اطلاعات جمع آوری کن بعد بیا اینجا بنویس آخه ، برای برداشت 40 میلیون حداقل باید 40 سال ماین کنی
(((((((:

جلال

سلام.
دیگه هرکس که در بلاک چین ( blockchain )
حساب بیت کوئین داره میتونه با نوبیتکس بیت کوئین انتقال بده خیلی راحت هستش و اگر بتونید سایت های بازدید آگهی برای بیت کوئین پیدا کنید میتونید درآمد داشته باشین
البته هزینه ارسال بیت کوئین از بلاک چین به نوبیتکس برای 500 دلار حدود 200 دلاره اما زود میفرسته

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
755
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx