بررسی و آموزش کیف پول تراست ولت

بررسی اپلیکیشن کیف پول trust wallet

کیف پول ارز دیجیتال برای دریافت، نگهداری و ارسال ارز دیجیتال و همینطور سایر فعالیت‌ها مانند کار با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز استفاده می‌شود.

تراست ولت یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های چند منظوره است که امنیت و امکانات بسیار بالایی دارد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا با کیف پول تراست ولت یا تراست والت (Trust Wallet) بیشتر آشنا شده و نحوه نصب و استفاده از امکانات آن را با هم مرور کنیم.

عناوین مطلب:

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول ارز دیجیتال (بیت‌کوین و آلتکوین ‌ها)

کیف پول تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک کیف پول دیجیتال منبع باز (Open Source) مبتنی بر بلاک‌چین بایننس است که از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

از جولای سال 2018 مالکیت کیف پول تراست ولت در اختیار بلاک‌چین بایننس بوده و توسعه دهندگان بایننس سعی کرده‌اند با بهبود و ارتقای روزمره این کیف پول، از هک شدن تراست ولت جلوگیری کرده و قابلیت‌های بیشتری به آن بیفزایند.

تراست ولت قبل از این که در تملک بایننس باشد تنها از بلاک‌چین اتریوم و ارزهای مبتنی بر آن پشتیبانی می‌کرد اما امروزه بیش از 65 بلاک‌چین مختلف را ساپورت کرده و بیش از 4.5 میلیون شکل مختلف از دارایی‌های دیجیتال را در خود جای می‌دهد. از انواع مختلف NFT‌ها گرفته تا تازه‌ترین کریپتوهای بازار، می‌توانید از تراست ولت برای ذخیره دارایی‌های خود استفاده کنید.

قابلیت‌های تراست ولت

از جمله شناخته‌شده‌ترین توکن‌هایی که توسط تراست ولت پشتیبانی می‌شود می‌توان به بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، ریپل، سولانا، اتریوم، دوج کوین، کاردانو و … اشاره کرد.

به لطف قابلیت‌های امنیتی بالا، تراست ولت به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است. از جمله امکانات این کیف پول می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • بدون نیاز به اطلاعات شخصی: برای ساختن حساب کاربری در کیف پول تراست ولت هیچ نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی نیست چرا که تراست ولت یک کیف پول غیر حضانتی بوده و ماهیتی غیرمتمرکز دارد.
  • دسترسی سریع با رمز ورود یا اثر انگشت: امروزه که بیشتر تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ‌ها به سیستم اسکن اثر انگشت مجهز شده‌اند، کاربران می‌توانند علاوه بر تعیین رمز ورود، از اثر انگشت خود برای ورود به کیف پول استفاده کنند.
  • عدم ذخیره Private Key در سرور‌های کیف پول: Private Key کاربران که برای دسترسی و بازیابی کیف پول ضروری است، به هیچ عنوان در سرورهای کیف پول تراست ولت ذخیره نمی‌شود تا اطلاعات کاربران در امنیت کامل باشد. وظیفه محافظت از Private Key بر عهده خود کاربر خواهد بود و کلید شخصی به صورت رمزنگاری شده در بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر ذخیره می‌شود.
  • مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال: کاربران پس از خرید ارزهای دیجیتال می‌توانند به صورت روزانه موجودی خود و تغییرات آن را مشاهده کرده و از نمودارهای داخل کیف پول برای تحلیل تکنیکال استفاده کنند.
  • دسترسی به نرم افزارهای غیرمتمرکز: به لطف سازگاری کیف پول تراست ولت با قابلیت Wallet Connect می‌توانید به راحتی از نرم افزار‌های غیرمتمرکز (DApp) روی کیف پول خود استفاده کنید.
  • قابلیت staking: با استفاده از تراست ولت می‌توانید از ارزهای دیجیتال خود برای کسب سود استفاده کنید. در این حالت کافی است کریپتوهای خود را وارد یک استخر استیکینگ کرده و به صورت دوره‌ای سود دریافت کنید.

علاوه بر قابلیت‌های بالا، تراست ولت یک کیف پول کاملاً رایگان بوده و علی رغم امنیت بالا، سرعت بسیار خوبی نیز در انجام تراکنش‌ها دارد.

از طرفی نیز رابط کاربری ساده و در دسترس بودن تمامی امکانات باعث شده تراست ولت به یکی از مناسب‌ترین کیف پول‌ها برای تازه واردان به دنیای ارزهای دیجیتال باشد.

مزایای کیف پول تراست ولت

  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS
  • پشتیبانی از افزونه مرورگر کروم
  • امکان تبدیل ارزهای دیجیتال 
  • سهولت استفاده 
  • کیف پول غیرحضانتی(Non-Custodial)
  • تست شده: بله
  • امکان ذخیره توکن‌های NFT در 9 زنجیره محبوب
  • پشتیبانی از Web3
  • پشتیبانی از دیفای
  • پشتیبانی از چندین زنجیره محبوب
  • استیک ارزهای دیجیتال

معایب کیف پول تراست ولت

  • عدم ارائه نسخه دسکتاپ
  • عدم امکان ذخیره سرد

نصب تراست والت

برای نصب تراست ولت (Trust Wallet) همیشه از گوگل پلی و اپ ‌استور استفاده کنید. از نصب اپلیکیشن‌های کیف پول که در سایت‌های متفرقه ارائه شده خودداری کنید تا امنیت موجودی‌تان به خطر نیفتند.

پس از نصب اپلیکیشن و باز کردن آن، دو انتخاب دارید:

ایجاد کیف پول جدید (Create a new wallet)

بازیابی کیف پول قبلی (I already have a wallet)

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) تأکید زیادی روی پشتیبان گرفتن یا همان Back up دارد زیرا در صورت نبود پشتیبان، اگر اپلیکیشن از روی دستگاه شما پاک شود یا به هر دلیلی به موبایل خود دسترسی نداشته باشید به هیچ عنوان امکان بازیابی موجودی ارز دیجیتالتان را نخواهید داشت.

با انتخاب گزینه Create a new wallet به مرحله بعد می‌روید. در این مرحله 12 کلمه به شما نشان داده می‌شود که برای Back up گیری نیاز است. این کلمات را یادداشت کنید

با زدن تیک I understand دکمه Continue ظاهر می‌شود.

با انتخاب گزینه Continue می‌توانید 12 کلمه ذکر شده را ببینید. این کلمات در واقع همان Seed هستند که برای بازیابی یک کیف پول بسیار حیاتی هستند. چنان چه تلفن همراه یا لپ‌تاپ شما دچار نقص شده یا به هر دلیلی دیگر به آن دسترسی نداشته باشید، برای بازیابی کیف پول خود روی یک دستگاه دیگر به این 12 کلمه نیاز دارید.

این کلمات را یادداشت کرده و در جای مناسبی نگهداری کنید تا در زمان نیاز بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. برای برداشتن این عبارات، می‌توانید با کلیک روی لینک Copy، آن را به شیوه‌ی دلخواهتان در جایی ذخیره کنید اما پیشنهاد می‌کنیم از نگهداری نسخه‌های الکترونیکی این رمز خودداری کنید چرا که قابلیت هک کردن آن آسان‌تر خواهد بود.

سپس روی Continue اشاره کنید.

پس از آن از شما خواسته می‌شود عبارات فوق را به ترتیب انتخاب کنید (این کار برای اطمینان از این است که عبارات را به درستی کپی کرده‌اید).

پس از چیدن عبارت 12 کلمه‌ای و اطمینان از درست بودن ترتیب کلمات، حساب کیف پول شما با موفقیت باز می‌شود.

دریافت و ارسال ارز دیجیتال در تراست والت

پس از طی کردن تمامی مراحل مربوط به نصب، صفحه اول کیف پول برای شما نمایش داده می‌شود. برای دریافت یا ارسال هر ارز دیجیتال کافی است آن را از لیست مربوطه انتخاب کنید.

آدرس بیتکوین شما در بخش Receiving address قابل مشاهده است. با لمس گزینه کپی، می‌توانید آدرس را کپی کنید و به افراد و سایت‌هایی که قصد دارند برای شما بیتکوین بفرستند ارسال کنید.

برای اضافه کردن ارزهای دیجیتال دیگر به کیف پول، روی علامت + در بالا بزنید تا لیست توکن‌های پشتیبانی شده در کیف پول Trust wallet نمایش داده می‌شود. سپس در این میان، ارز دیجیتال مربوطه را انتخاب و همانند آموزش قبلی مربوط به بیت‌کوین، Receiving address خود را دریافت کنید.

در واقع Receiving address در حکم شماره حساب شما است که برای واریز وجه به پرداخت کننده می‌دهید و با به اشتراک گذاشتن آن خطری دارایی‌های شما را تهدید نمی‌کند. 

پشتیبان‌گیری در تراست ولت

در صورتی که در تراست ولت (Trust Wallet) در زمان نصب، کلمات بازیابی را یادداشت نکردید می‌توانید با طی کردن مراحل زیر، کلمات بازیابی کیف پول را بردارید.

این کلمات در صورتی که کیف پول‌ شما به هر دلیل حذف یا غیرقابل دسترس شد برای بازیابی موجودی کیف پول به کار می‌رود.

 1. در اپلیکیشن تراست ولت روی دکمه تنظیمات (setting) بزنید (آیکون چرخ دهنده)

8
برای پشتیبان گیری یا همان Backup گرفتن، ابتدا وارد قسمت تنظیمات یا Setting شوید

2. روی منوی Wallets که در بالای صفحه است بزنید

3. اگر چندین کیف پول در تراست ولت ایجاد کرده باشید لیست آن‌ها را مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد و چنان چه فقط ولت پیش‌فرض وجود داشته باشد فقط یک مورد در این لیست وجود خواهد داشت.

4. روی سه نقطه روبروی ولتی که قصد پشتیبان‌گیری از آن را دارید بزنید تا تنظیمات ولت باز شود.

9
لیست کیف پول‌های شما در تراست ولت

5. با زدن روی گزینه Show recovery phrase می‌توانید کلمات بازیابی را ببینید و آن‌ها را در جای امنی یادداشت کنید.

10
دستیابی به کلمات بازیابی از طریق تراست ولت امکان پذیر است

نکته مهم:

کلمات بازیابی مهم هستند و مانند کلیدی برای دسترسی شما به موجودی ارز دیجیتال محسوب می‌شوند. بهتر است این کلمات را روی کاغذ یادداشت کرده و آن را در جای امنی که امکان از بین رفتن، دزدیده شدن و آسیب آن وجود نداشته باشد نگهداری کنید.

بارها مشاهده شده افرادی با نصب کیف پول، مقداری ارز دیجیتال به کیف پول خود واریز کرده‌اند ولی گوشی موبایل‌شان به هر دلیل خراب یا شکسته شده است. در این شرایط، بدون داشتن کلمات بازیابی به هیچ عنوان بازیابی موجودی ارز دیجیتال برای شخص میسر نخواهد بود.

اضافه کردن توکن در تراست ولت

گاهی اوقات قصد دارید توکنی را در این کیف پول دریافت و ارسال کنید ولی در لیست پیش‌فرض، آن را نمی‌یابید.

در این مواقع از این طریق می‌توانید توکن مد نظر را به کیف پول خود اضافه کنید. (در صورتی که توکن مورد نظر روی پلتفرم‌هایی که این کیف پول پشتیبانی می‌کند ایجاد شده باشد)

 1. روی علامت + در سمت راست بالای صفحه اول کیف پول بزنید.

به این ترتیب لیستی برای جستجو باز می‌شود:

11
لیست توکن‌های تراست ولت

2. با نوشتن نماد توکن موردنظر آن را جستجو کنید.

اگر توکن را نیافتید، روی دکمه Add custom token بزنید:

12
گزینه Add Costume Token برای اضافه کردن توکن‌های لیست نشده

3. اطلاعات توکن موردنظرتان را به دست آورید.

برای این کار باید در پلتفرمی که توکن موردنظرتان در آن ساخته شده آدرس قرارداد توکن (Contract address)، نام، نماد و تعداد ارقام اعشار (Decimals) توکن را به دست آورید.

نکته: در اغلب اوقات فقط با وارد کردن آدرس قرارداد، کیف پول می‌تواند سایر اطلاعات را به‌طور خودکار به دست آورد.

برای به دست آوردن اطلاعات توکن‌های مبتنی بر اتریوم، وارد سایت etherscan.io شده و نام توکن را جستجو کنید:

13
وب‌سایت Etherscan.io گزینه مناسبی برای جست و جوی مشخصات توکن‌های مبتنی بر اتریوم است

دقت داشته باشید که توکن‌های فیک و قلابی زیادی در اتریوم ساخته شده است. تیک آبی روبروی توکن می‌تواند نشان‌دهنده اصالت توکن باشد. با انتخاب توکن، صفحه جزییات آن باز می‌شود.

14
آدرس قرارداد توکن در وب‌سایت Etherscan.io

4. اطلاعات توکن را در تراست ولت وارد کنید.

آدرس قرارداد را کپی کرده و در فیلد contract address قرار دهید:

15
قرار دادن Contract address در تراست ولت و اضافه کردن توکن

برای راحتی کپی و پیست آدرس قرارداد، می‌توانید از Qr code ارائه شده در سایت etherscan.io و همین اسکنر Qr code که با زدن روی آیکون کنار Paste در تصویر فوق مشخص است استفاده کنید.

5. بعد از اضافه کردن توکن، آن را در صفحه اول کیف پول مشاهده خواهید کرد.

16

توجه داشته باشید، برای اینکه قیمت توکن و لوگوی آن در اپلیکیشن تراست ولت نمایش داده شود، توکن موردنظر باید در سایت coinmarketcap.com لیست شده و در صرافی‌ها مورد معامله قرار گیرد.

نکات مهم در استفاده از کیف پول‌ تراست ولت

  • حتماً بعد از نصب کیف پول، کلمات بازیابی کیف پول را در جای امنی یادداشت کنید. ذخیره کردن کلمات در کامپیوتر و موبایل راه‌کار مطمئنی برای حفظ موجودی شما نیست چرا که از حملات هکر‌ها در امان نخواهد بود.
  • برخی از ارزها غیر از هزینه تراکنش، هزینه‌های دیگری نیز دارند. به عنوان یک نمونه، برای اولین بار که ارز ریپل را در کیف پول دریافت می‌کنید، 20 XRP از موجودی شما کسر شده و به عنوان ذخیره درمی‌آید که قابل برداشت نیست. در مورد این هزینه فعال‌سازی که ریپل از موجودی کسر می‌کند این مطلب را بخوانید.
  • از جمله سایر ارزها که هزینه فعال‌سازی آدرس دارد، Polkadot است که 1 DOT از اولین مبلغ ارسال شده به کیف پول کسر می‌کند.
  • کیف پول‌ها ممکن است مشکلات متعددی مانند عدم نمایش صحیح موجودی، عدم آپدیت وضعیت تراکنش، خطا در ارسال تراکنش و… داشته باشند. با جستجوی خطای نمایش داده شده در اینترنت ممکن است بتوانید دلیل مشکل را پیدا کنید.
  • کیف پول را آپدیت نگه دارید و همیشه به آخرین نسخه ارتقا دهید. برخی از مشکلات با آپدیت کردن کیف پول حل می‌شوند.

هشدار: به هیچ عنوان به ایمیل‌ها، پیام‌ها و درخواست‌هایی که از شما کلمات بازیابی خواسته می‌شود توجه نکنید. هدف این اقدامات دسترسی به کیف پول شماست. هر شخصی کلمات بازیابی کیف پول‌ شما را داشته باشد می‌تواند به راحتی موجودی کیف پول را بدون اینکه قابل ردیابی باشد به سرقت ببرد.

 سؤالات متداول

از کجا تراست ولت را دانلود کنیم؟

کیف پول تراست ولت را تنها از پلتفرم‌های رسمی و شناخته شده دانلود کنید. برای دانلود کیف پول تراست ولت برای اندروید به Play Store و برای سیستم عامل IOS به App Store مراجعه کنید.

آیا کیف پول تراست ولت ایمن است؟

تراست ولت یکی از شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که از امکانات امنیتی بالایی برخوردار است.

چند کیف پول تراست ولت می‌توانیم بسازیم؟

در نرم افزار تراست ولت می‌توانید تا حداکثر 10 کیف پول مجزا ساخته و از هرکدام برای مقاصد مختلف استفاده کنید.

سخن آخر

تراست ولت (Trust Wallet) یکی از شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌های دیجیتال کریپتو است که توسط پلتفرم بایننس پشتیبانی می‌شود. شهرت خوب بایننس، مالتی کارنسی بودن کیف پول تراست ولت، قابلیت Staking، رابط کاربری ساده و امنیت بالا را می‌توان از مزیت‌های عمده این ولت دانست.

همان‌طور که اشاره شد، پس از نصب کیف پول‌ها بک آپ گیری همیشه باید رعایت شود. تراست ولت در ابتدای نصب این مرحله را اجباری کرده تا کاربران بتوانند در صورت خرابی یا از دست رفتن دسترسی‌شان به گوشی، موجودی خود را در یک ولت جدید بازیابی کنند.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1.9K دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
زبل

سلام
کیف پول من درصد و قیمت بعضی از ارز ها رو با تفاوت خیلی زیاد میزنه مشکل کیف پول ولت چیه؟؟؟لطفا راهنماییم کنید مرسی

amir

سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنماییم کنید من مقداری بیت تورنت قدیمی داشتم در تراس والت الان بعد از چندین ماه باز میکنم یه عدد ۱رو نشون میده حتی نمیشه انتقالش داد چکار باید بکنم توکنم برگرده

سید جواد

سلام آقای جهاندیده روز عید فطر ساعت هفت صبح به مقدار ۲۷ ترون از کیف پول تراست ولت ام برداشت زده شده آدرسش هم اینه TPD9BheQbLEoLGazSHiEt5Z7geKijciRtr
ولی نمیدونم واسه چی برداشته شده میشه راهنمايي کنین

فرهام

سلام و خسته نباشید
اگر در تراست والت مقداری از ارز twt داشته باشم موقع دریافت ایردراپها هزینه شبکه من صفر خواهد شد واگر اینطور باشه چه مقدار از این ارز لازمه
تشکر

امیر

سلام.در گوگل پلی وقتی می خوام تراست والت رو دانلود کنم پیغام early access is full رو میده.ولی از بازار میشه دانلود کرد.مشکلی پیش نمیاد از بازار دانلود بشه؟

امین

سلام وقت بخیر
اشتباها کیف پول رو حذف کردم ولی ۱۲ کلمه رو داشتم بازیابی کردم اما موجودی کیف پولم صفر شده، آدرس رو هم هرجا سرچ کردم بالانس صفره کلا
توکن هارو هم مثل قبل اضافه کردم مشکل از چی میتونه باشه

محسن

سلام از اطلاعاتی که دادین ممنونم..من چند وقت پیش ارز شیبا رو از صرافی با شبکه bep20 واریز کردم به تراست ولت،چجوری میشه تو خود تراست ولت شبکه رو عوض کرد؟اصلا همچین چیزی امکان داره؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سعید

سلام خسته نباشید
بنده از تراست ولتم تعدادی فایل کوین را تحت شبکه خود فایل به صرافی هاتبیت ارسال کردم ،نوتیفیکیشن ارسال تراست هم دریافت کردم اما فایل کوین ها هنوز در کیف پول تراست هستند ،البته نمیتونم دوباره انتقال هم بدم ،ممنون میشم راهنمایی کنید

اسماعیل پورحسین

سلام وقت بخیر من حدود 40تا کیک در پنکیک سواپ استیک کردم به صورت اتومات ولی الان که چک میکنم نمیتونم ببینمش لطفاً راهنمایی کنید

سارا

سلام من توکن bloktopia رو به تراست ولتم اضافه کردم و از صرافی انتقال دادم به تراست، اعداد عجیب و غریبی خیلی زیادی نشون میده در صورتی که من ۴۹۸ واحد خریدم نمیدونم چیکار کنم میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید، به پشتیبانی هم پیام دادم ولی درست نشده

Ali

سلام خسته نباشید
ببخشید بنده تصمیم گرفتم که این کیف پول رو نصب کنم ولی قبل از این می‌خوام بدونم که آیا این امکان هست به دلیل تحریم کیف پول و حساب من بلاک شود و دیگه نتونم دسترسی داشته باشه.
چون قبلا یک کیف پول خارجی داشتم که به دلیل تحریم کیف پول و حسابم کامل مسدود شد و دیگه نتونستم کاری کنم

بهنام

سلام جناب آقای جهاندیده
من اخیراً تصمیم به نصب کیف پول Trust Wallet گرفتم ولی از طریق Play Store امکان پیدا کردن این کیف پول و حتی کیف پول Atomic Wallet وجود ندارد. حتی از طریق سایت رسمی trustwallet.com با انتخاب Google Play باز هم امکان نصب وجود نداره و پیام ذیل را می دهد:
The early access programme is currently full. Space may open up later.
در هیچ فایل آموزشی به این مشکل اشاره نشده.
آیا عدم امکان نصب به دلیل قدیمی بودن گوشی موبایل هست؟
مثلاً حتی در خصوص نصب کیف پول Atomic Wallet هم مشکل درام. از طریق Play Store آیکون این کیف هم پیدا نمیشه و از طریق سایت رسمی و گذرگاه Google Play هم با پیام No eligible devices for app install مواجه شدم.
همچنین سوالی دیگه ای دارم. آیا در شرایط معمول کیف پول Atomic و نیز Coinomi درخواست دسترسی به فایل های داخل گوشی رو دارند؟ مثلاً برای کیف اتمیک دستیابی به موارد ذیل اشاره میشه:
This app has access to: Storage – Photos / Media / Files
با سپاس فراروان از راهنمایی شما.

حامد

سلام خسته نباشید من این برنامه رو نصب کردم ولی آدرس بیت کوین و …. رو نمیاره برام قسمت Receiving address نداره

سوشیانس

سلام …روزبخیر
متاسفانه در گوگل پلی٬ دکمه دانلود یا اینستال برای تراست والت وجود نداره.
آیا ایشون هم کاربران ایرانی رو تحریم کردن؟

سلام شرافت

سلام از کجا نگاه کنیم چقدر پول به کیف پول ما انتقال داده شده است؟خیلی واجبه

پیام

سلام من توی تراست ولت کنتراکت یه شت رو وارد کردم که بر بستر اتریوم بود و من اشتباها بر بستر اسمارت چین زدم و اسم هم چون نیاورد خودم وارد کردم و ذخیره کردم و از یونی سوآپ هم رفتم و خریدم تعداد توکن‌ها اومده توی تراست ولی مقداریش رو انتقال دادم به آدرس کیف پول همین ارز روی اتریوم اما نیومد ،توی یونی سوآپ هم نمیتونم بفروشم ،چکار کنم؟!؟
یه سوال دیگه یه رمزارز رو تو پنکیک سوآپ ۱۰۰ دلار تبدیل کردم به یه ارز دیگه و ۲۴ دلار گم شده توی اسمارت کنترکت کال هم اون ۲۴ رو در ردیف آخر جلوش نوشته nonce یعنی چی؟!؟

محمد

سلام من از سایت خرید فروش ترون خریدم روزانه پنج در صد برداشت کردم الان چند روز نمیدونم چه اتفاقی افتاده که داخل ترانست والت موجودی را صفر نشون میده چکار کنم تا درست بشه ایا ربطی به قطعی شبکه پالیگان داره که هنوز قطعه یا مشکل جای دیگه است لطفا راهنماییم کنید با تشکر

لیدا کاظمی

سلام وقت بخیر خواستم واقعا ازتون تشکر کنم منهم تونستم از ده تا ریپل هشت تاشو برگردونم وواقعا خوشحالم چون تازه وارد کار رمز ارزها شده بودم و خیلی هم دنبال علت گم شدن ریپلم میگشتم اما پیدانکرده بودم حتی به تراست ولت ایمیل زدم ولی اونها هم علت نگفتند اما مدارک معتبر خواستند که منهم فرستادم اما باز به جایی نرسید که امروز اتفاقی از طریق شما علت رو فهمیدم ودیگه ناامید نیستم و ترید کردن رو ادامه خواهم داد باز هم نهایت تشکر رو از شما دارم

زهرا

سلام من دوباره نصبش کردم اما من هیچ رمزی واسش تعیین نکرده بودم الان موقع ورود رمز ۶ تایی میخواد چه برای ساخت حساب جدید چه قبلی الان چی کنم؟

Mk

تو کیف پول کوینومی من در قسمت ترون نوشته ترون TRC20پشتیبانی نمیکنه ولی من توجه نکردم و فرستادم بعد متوجه شدم در صورتی که وینک با TRC20هست اینم میتونه باشه بنظرتون

جاوید

سلام مهندس…امکان جابجایی توکن سلر(celr) بر سایر بسترها مثل ترون یا bsc وجود داره.؟؟؟الان من تو صرافی دارمش ولی بخوام بیارم تو کیف پول ، کارمزدش خیلی بالاست…چه کنم مهندس؟

ح ق

سلام من ارز چین لینک رو به آدرس bep20 به کیف پول اتمیک انتقال دادم ولی فهمیدم که اتمیک این شبکه رو پشتیبانی نمیکنه چطور میتونم به تراست انتقال بدم
لطفآ کمکم کنید

اکبر

چجوری میشه با پشتیبانی تراست والت ارطباط داشت

علی اوسط

سلام. وقت بخیر، تفاوت filcoin و pegfilcoin چیه

عرفان

و ببخشید چطوری میتونم شماره سریال درج کیف پول رو پیدا کنم؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1.9K
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx