کارگزار رتبه الف

کارگزاری آپادانا

شرکت کارگزاری آپادانا (سهامی خاص) به شماره ثبت 7936 از شهریور سال 1384 آغاز به کار نموده است.

شرکت کارگزاری سهم آشنا در تاريخ 1374/11/10 در اداره ثبت شركت هاي تهران طي شماره ١١٩٣٣٢ به ثبت رسيد. این کارگزاری با سابقه فعالیت بیش از 19 ساله در بازار سرمایه همواره در طول مدت فعالیت خود از جمله کارگزاران پیشرو در انجام معاملات اوراق بهادار بوده است.

شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات در سال 1376 و به شماره ثبت 132399 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است و بر اساس اساسنامه، شرکت می تواند با کسب مجوزهای مورد نیاز از سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت های کارگزاری، معامله گری و بازارگردانی و همچنین خدماتن مالی و مشاوره ای مبادرت ورزد.

شرکت کارگزاری دانا (سهامی خاص) در تاريخ 84/9/29 به شماره ثبت 25283 با سرمايه 5 میلیارد ريال در اداره ثبت شرکت‌های مشهد به ثبت رسيده است با تغییر سهامداران در مهر ماه 1389 رویکرد جدیدی بر شرکت حاکم گردید و سرمایه شرکت در حال حاضر 33.5 میلیارد ریال می باشد.
نام کارگزاری نیز از شرکت کارگزاری موحدان به شرکت کارگزاری توسعه اندیشه دانا در سال 1390 تغییر یافت.

شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) در سال 1381 با سرمایه 1.000 میلیون ریال به ثبت رسید. افزایش حجم معاملات و توسعه ابزارهای قابل معامله در بازار سرمایه از یک طرف و توسعه مجموعه خدمات شرکت کارگزاری از طرف دیگر ، موجب شد هیات مدیره شرکت کارگزاری، در صدد افزایش­ سرمایه برآید و با افزایش سرمایه به 350 میلیارد ریال نقطه عطفی در کارنامه خود ثبت نماید.

شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۳ به شماره ۲۲۴۶۰۶ نزد اداره ثبت شرکت‌ها در تهران ثبت گردیده و فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر سرمایه شرکت 22 میلیارد ریال می­باشد.

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال 1372 فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود. این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

شرکت کارگزاری بورسیران در سال 1372 با همت و تلاش جمعی از صنعتگران بخش خصوصی، به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران (سهامی عام)، وابسته به انجمن مدیران صنایع و اساتید متخصص رشته مالی و دانش آموختگان حرفه ای بازار سرمایه تاسیس گردید و آغاز به فعالیت نمود.

شرکت کارگزاری امین آوید (سهامی خاص) در تاریخ 1387/09/12 تحت شماره 336267 در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسیده است و در تاریخ 1387/10/16 تحت شماره ثبت 10658 نزد سازمان بورس به ثبت رسیده است.

شرکت کارگزاری خبرگان سهام (سهامی خاص) پس از کسب مجوز فعالیت به شمارۀ ۱۰۶۲۸ از سازمان بورس اوراق بهادار تهران، در تاریخ ۱۳۷۳/۱۱/۱۹ با شمارۀ ۱۱۱۵۹۱ در ادارۀ ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران با سرمایۀ اولیۀ ۱۰۰ میلیون ریال، به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

شركت كارگزارى بانك دى (سهامى خاص)در تاريخ 5/5/79 تحت شماره 164960 و با نام شركت كارگزارى سهم انديش در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتى تهران به ثبت رسيد و سپس تحت نامه شماره 10604 مورخ 23/2/87 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شد.

کارگزاری مفید دارای مجوز معاملات انواع اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، مجوز معاملات انواع اوراق بهادار در فرابورس ایران، مجوز معاملات انواع محصولات در بورس کالای ایران، مجوز معاملات قراردادهای آتی در بورس کالای ایران

 

شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد از سال 1385 به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی پاسارگاد به فعالیت در بازار سرمایه پرداخته است و از سال 1388 تا کنون موفق به کسب رتبه الف در زمینه بورس اوراق بهادار و بورس کالا شده و در زمینه بورس انرژی نیز در همه بازارها فعال می‌باشد.

شرکت کارگزاری بهمن به شماره ثبت 23004 از سال 1383 فعالیت خود را در بورس اوراق بهادار تهران آغاز نموده و در حال حاضر با سرمایه 200 میلیارد ريال با بیش از 15شعبه در استان های مختلف کشور بعنوان یکی از کارگزاران پیشرو در بازار سرمایه مشغول فعالیت می باشد.انجام بزرگ ترین معامله بورس اوراق بهادار کشور به ارزش بیش از 75 هزار میلیارد ريال یکی از دستاوردها و افتخارات این شرکت می باشد.

شرکت کارگزاری بورس بهگزين(سهامی خاص) پس ازصدور مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران به شماره 398 مورخ 17/7/1372 و پس از اخذ موافقتنامه سازمان کارگزاران بو­رس اوراق بهادار تهران به شماره 3281 مورخ 19/8/1372 تحت شماره 102029 در تاريخ 15/10/1372 در اداره ثبت شرکتها و مالکيت صنعتی تهران به ثبت رسيده است .

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
ثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
فراهانی

باسلام
لطفا تدبیرگران فردا را هم اضافه کنید.
کارگزاری تدبیرگران فردا در سال 1384 با شماره 8015 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و همچنین این کارگزاری دارای رتبه “الف” در بین کارگزاران بورس اوراق بهادار می باشد.

علی خندانی

سلام دنبال نام شرکت های بورسی سال ۱۳۷۴ هستم *********

موسویان

لطفا تدبیرگران فردا را هم اضافه کنید.
کارگزاری تدبیرگران فردا در سال 1384 با شماره 8015 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و در حال حاضر سرمایه شرکت 400 میلیارد ریال می باشد. همچنین این کارگزاری دارای رتبه “الف” در بین کارگزاران بورس اوراق بهادار می باشد.

مهتا

این لیست همه اون ۵۲ تا کارگران رتبه الف بووود؟

حسینی

سلام
کدوم کارگزاری خدمات سرخطی ارائه میده؟؟

زهرا

کارگزاری آتی ساز بازار

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
7
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx