یک روش کسب درآمد که شما را ثروتمند نخواهد کرد، اما…

همکاری در فروش

در این مطلب از سایت بورسینس، به معرفی یک روش کسب درآمد خواهیم پرداخت که شما را ثروتمند نخواهد کرد، اما می‌تواند یک درآمد جانبی عالی برای شما باشد. همه به دنبال درآمد جانبی، شغل دوم، معامله‌ای سودآور در کنار کار اصلی‌شان و در هرحال یک روش کسب پول هستند، اینطور نیست؟ خب اگر شما هم از آن دسته افراد هستید به دقت این مطلب از بورسینس را بخوانید، قصد داریم یک روش کسب درآمد آنلاین که همین الان می‌توانید آنرا شروع کنید را معرفی کنیم.

یک روش فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت که باور شما را نسبت به کسب درآمد اینترنتی تغییر خواهد داد

شاید بتوان این روش را در صدر برترین روش کسب درآمد اینترنتی که انجام آن بدون هزینه نیز امکان‌پذیر است قرار داد. روش کسب درآمد ذکر شده با نام “همکاری در فروش” یا بازاریابی وابسته (affiliate marketing) شناخته می‌شود، من ترجیح می‌دهم آنرا همکاری در فروش بنامم.

نحوه کلی این روش کسب درآمد، کسب پورسانت به ازای فروش محصولات دیگران است.  هر جایی که یک کاربر بتواند روی لینک اختصاصی شخص کلیک کرده و محصول معرفی شده را خریداری کند، می‌تواند یک درگاه معرفی و فروش محصولات باشد. بنابراین تفاوتی ندارد این محصول کجا معرفی خواهد شد، البته برای بهره‌وری بالای تبلیغات و اثرگذاری بیشتر معرفی محصول، محصولات باید در جایی معرفی شوند که افراد علاقه‌مند به آن محصول وجود داشته باشند.

عناوین مطلب:

در این روش کسب درآمد، شخص که اکنون به عنوان همکار شناخته می‌شود از بین محصولاتی که به آن علاقه‌مند است، یک یا چند محصول را برای معرفی به دیگران انتخاب می‌کند و با استفاده از روش‌هایی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کاربران را برای خرید محصول به سایت محصول ارسال می‌کند. پس از اینکه کاربر محصول را سفارش داده و خرید را نهایی کرد، پورسانت محصول به عنوان درآمد همکار به حساب کاربری وی واریز می‌شود، سپس این موجودی حساب قابل درخواست و پرداخت به حساب بانکی همکار است.

3 قدم کسب درآمد از همکاری در فروش

بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از همکاری در فروش مبحثی بسیار مفصل است اما در این مطلب به سه قدم اولیه برای کسب درآمد اشاره می‌کنیم و در آینده به جزییات بیشتری در این مورد خواهیم پرداخت.

1 – در سیستم همکاری در فروش عضو شوید و محصول موردنظرتان را بیابید

سیستم همکاری در فروش دارای محصولاتی است که به بهبود زندگی افراد کمک می‌کند، این محصولات طوری تهیه شده تا خریدار پس از خرید از محصول رضایت‌خاطر خواهند داشت. پورسانت محصولات به موقع به حساب بانکی همکار واریز می‌شود.

پس از عضویت در سیستم، پنل بازاریابی در اختیار شما قرار می‌گیرد که بخش‌های مختلفی از جمله لیست محصولات، پورسانت‌ها، ساخت فروشگاه و… دارد.

2 – محصول را به افرادی که علاقه‌مند هستند معرفی کنید

هرکس وارد فروشگاهی که ساخته‌اید بشود و محصولی را خریداری کند، پورسانت آن به حساب کاربری شما اضافه می‌شود. راه‌های زیادی برای جذب مشتری برای محصولات وجود دارد. بهترین و تاثیرگذارترین راه، جذب مخاطبان از طریق تولید محتوا و سپس معرفی محصول به آنهاست. به طور مثال با راه‌اندازی یک کانال تلگرام برای آموزش، می‌توان محصولات را در این کانال به علاقه‌مندان معرفی کرد. تولید محتوا در کانال یا سایت باید مداوم، با کیفیت و دارای ارزش برای کاربر باشد تا کاربران وفادار بمانند و محتوای کانال را دنبال کنند، اینجاست که کاربران محتوای شما را برای دیگران ارسال می‌کنند و با رشد اعضای کانال، می‌توان فروش بیشتری داشت و پورسانت بیشتری دریافت کرد.

3 – پورسانت خود را بگیرید!

پورسانت محصولات در این سایت معرفی شده، متغیر است و درصدی از قیمت فروش است. اگر مثلا پورسانت محصولی 20 درصد و قیمت آن 45 هزار تومان باشد، شما با فروش آن، 9 هزار تومان پورسانت دریافت خواهید کرد. شیرین‌ترین لحظه برای هر فرد زمانیست که می‌بیند پورسانت خود از همکاری در فروش را دریافت کرده است.

برای شروع عضویت و کسب درآمد کلیک کنید!

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx