معرفی عرضه اولیه Dbrain : پلتفرم لیبل‌زنی برای کسب درآمد

کسب درآمد ارز دیجیتال با پروژه هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی (به انگلیسی: Artificial Intelligence) به هوشی که یک ماشین در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد، گفته می‌شود. به عبارت دیگر هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند.

هوش مصنوعی شامل ترکیبی از چند تکنولوژی است که ماشین‌ها را قادر می‌سازد تا حس کنند، بفهمند و براساس آن اقدام کنند و سپس یاد بگیرند (یا توسط فعالیت انسان یا خودشان)

پیش‌بینی شده است که صنعت هوش مصنوعی در سال 2017 بیش از 2.42 میلیارد دلار باشد. برخی از استفاده‌های عمده از هوش مصنوعی در تشخیص تصاویر، تشخیص اشیا، دسته‌بندی و شناسایی است.

عناوین مطلب:

80 درصد از هوش مصنوعی (به اختصار Al) شامل داده‌هاست. دیتابیس‌های فراگیری ماشین (machine learning) با دست علامت‌گذاری می‌شوند که نیازمند زحمت فراوان است.

اما امروز در سری معرفی ICO ها در بورسینس قصد داریم یک پروژه مرتبط با صنعت هوش مصنوعی را معرفی کنیم. پروژه dbrain یک ابزار ساده برای متخصصان داده ارائه می‌کند تا داده‌ها را به یک راه‌حل در دنیای واقعی تبدیل کنند.

اساس کار این پلتفرم این است که کاربران کارهای ساده‌ای برای لیبل‌زنی (علامت‌گذاری) تصاویر و معتبرسازی داده‌ها انجام می‌دهند و از طریق توکن Dbrain دستمزدشان را دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند این درآمد را در هر زمان که تمایل داشتند برداشت کرده و به سایر ارزها تبدیل کنند.

مراحل کار:

1 – صاحبان داده‌ها، اطلاعات را روی پلتفرم آپلود می‌کنند.
2 – کاربران داده‌ها را علامت‌زنی می‌کنند (لیبل می‌زنند) و به ازای اینکار توکن DBR دریافت می‌کنند.
3 – متخصصان داده، شبکه‌های عصبی را شکل داده و اپلیکیشن‌هایی براساس هوش مصنوعی می‌سازند.
4 – کسب‌وکارها از راه‌حل‌های سابق استفاده می‌کنند یا درخواست مدل‌های جدیدی را ‌می‌دهند.

منظور از لیبل‌زنی چیست؟

منظور علامت زدن یک عکس است، به طوری که محتوای عکس مشخص شود. به طور مثال، در زیر لیبل‌زنی در ربات تلگرام این پروژه را می‌بینید که از کاربر می‌خواهد نوع حیوان موجود در تصویر را مشخص کند:

نمونه لیبل زنی

 

پروتکل بلاک‌چین ارز داخلی این پلتفرم، باعث ایجاد شفافیت کار و توزیع عادلانه درآمد می‌شود. پروتکل Spock کیفیت لیبل‌زنی را تایید می‌کند و دقت را تا حد ممکن بالا می‌برد. امنیت و خصوصی ماندن داده‌های محرمانه توسط PICARD انجام می‌شود.

ارز Dbraincoin با نماد DBR ارز داخلی این پلتفرم است که طرفین از آن برای پرداخت هزینه و دریافت درآمدشان، استفاده از اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

دسترسی به 2 میلیارد نفر

پروژه dbrain قصد دارد تقاضای روبه رشد لیبل‌زنی در حوزه هوش مصنوعی را با کمک بیش از 2 میلیارد نفر که در کشورهای با درآمد زندگی می‌کنند (مانند هند، چین، بنگلادش و…) مدیریت کند. این افراد به عنوان کارگر آنلاین می‌توانند با لیبل‌زنی تصاویر، یک جریان درآمد در قالب ارز دیجیتال داشته باشند و هزینه لیبل‌زنی را به میزان زیادی کاهش دهند.

Dbrain به افراد کم درآمد این فرصت را می‌دهد تا استاندارد زندگی‌شان را ارتقا دهند و جزئی از یک سیستم اقتصادی جهانی باشند.

در حال حاضر نسخه بتای این سرویس هم در سایت و هم در بات تلگرام @DBrainBot قابل دسترسی است.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx