پروتکل BAZ: شبکه همکاری B2B در حوزه کالاهای مصرفی

blank

معاملات بین کسب و کارها وابسته به تبادل اطلاعات بین طرفین است. این مفهوم وسیع تحت تاثیر تکنولوژی بلاک‌چین قرار خواهد گرفت که بنیانی مناسب برای اینکار محسوب می‌شود. مناسب بودن بلاک‌چین از آنجا ناشی می‌شود که این تکنولوژی دارای ویژگی‌هایی همانند قابلیت توزیع دفترکل در کل شبکه، مشارکتی و تغییر ناپذیربودن است. این ویژگی‌ها به نوبه خود پتانسیل این را داراست که بطور اساسی فرایند را کارآمدتر کند، باعث افزایش شفافیت شده و عوامل کلیدی اعتماد بین سهامداران یک کسب و کار را ارتقا دهد.

در ادامه این مطلب از بورسینس قصد داریم پروژه‌ای مبتنی بر بلاک‌چین را معرفی کنیم که قصد دارد تبادلات و تعاملات بین کسب و کارهای B2B را ساده‌سازی نموده و پتانسیل کسب سود میلیون‌ها خرده‌فروشی سنتی را در سطح دنیا افزایش دهد.

EkkBaz با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین، هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های اجتماعی و مشارکتی در قالب یک اپلیکیشن موبایل با رابط کاربری ساده، با رویکردی مشتری‌مدارانه به فروشگاه‌های کوچک کمک می‌کند تا کارشان را گسترش دهند.

عناوین مطلب:

از طریق اپلیکیشن فعلی EkkBaz که تست شده، بسیاری از صاحبان خرده‌فروشی‌ها و خواروبار فروشی‌ها قادر خواهد بود سفارشات عمده‌ برای محصولات ثبت کنند، فضای اضافی فروشگاه را برای رزرو لیست نمایند، با تولیدکنندگان بطور مستقیم چت نمایند و اطلاعاتی در خصوص جدیدترین محصولات و اخبار بدست آورند. همه این راهکارها در یک اپلیکیشن کاربردی و ساده تعبیه می‌شود.

به عنوان فاز جدید توسعه، تکنولوژی بلاک‌چین برای ارائه هویت دیجیتالی و تراکنش‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند برای دریافت سفارشات و رزرو بکار گرفته خواهد شد. این تکنولوژی واسطه‌ها را از بین خواهد برد و فرایندهای خسته‌کننده، دستی و کاغذی را به شفافیت، اعتماد و کارآمدی در کسب و کار تغییر خواهد داد.

پروتکل BAZ

به عنوان بخشی از ماموریت کاری، EkkBaz در طول سه سال آینده پروتکل BAZ را توسعه خواهد داد که یک برنامه همکاری نسل جدید برای کسب و کارهای B2B در حوزه محصولات مصرفی است. این پروتکل به طور قابل ملاحظه‌ای تعاملات B2B را ساده کرده و کسب و کارها را صاحب قدرت و اختیار می‌کند.

این توسعه و برنامه آتی، باعث شکل‌گیری یک پلتفرم هوشمند و غیرمتمرکز با اجزایی هدفمند و مرتبط با هویت دیجیتال، قراردادهای هوشمند و تراکنش‌ها و برای کسب و کارهای محصولات مصرفی خواهد بود. این شبکه حفاظت از حریم خصوصی را تسهیل نموده و با قابلیت انگیزه‌بخشی به مشارکت‌کنندگان خواهد بود.

اپلیکیشن EkkBaz به عنوان درگاهی عمل خواهد کرد که پروتکل نوآورانه BAZ را به کاربران معرفی خواهد نمود تا پس از دریافت فیدبک‌های تاییده‌شده از آنها، آماده گسترش و پذیرش در بین افراد شود. با آوردن قدرت پروتکل BAZ به یک اپ موبایل با رابط کاربری ساده، EkkBaz پتانسیل درآمدزایی میلیون‌ها کسب و کار را در صنعت خرده‌فروشی و محصولات مصرفی افزایش خواهد داد.

ارز دیجیتال داخلی که در این پروتکل استفاده می‌شود با نماد EKK شناخته خواهد شد و به کاربران کسب و کار، دسترسی به امکانات پلتفرم را از طریق فروشگاه BAZ خواهد داد. توکن EKK برای انجام تراکنش‌های مختلفی از قبیل سفارش و رزرو کردن در پروتکل BAZ استفاده خواهد شد. همچنین کاربران کسب و کار با EKK قادر خواهند بود به امکاناتی نظیر محتوا، پاداش‌های وفاداری و… دسترسی یابند.

با رشد اجزا و قابلیت‌های این پروتکل، به سایر کسب و کارها، پروتکل‌ها و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز اجازه داده خواهد شد تا به شکلی یکپارچه از پروتکل BAZ برای همکاری با کسب و کارهای عرضه محصولات مصرفی در حول محور قراردادهای هوشمند و تراکنش‌ها اقدام کنند. این قابلیت همراه با ارائه آمارها و دسترسی کاربران براساس نقش آنها خواهد بود تا یک اکوسیستم هوشمندانه‌تر برای کسب و کارهای B2B ایجاد شود.

هدف EkkBaz تبدیل شدن به پلتفرم شماره یک برای کسب و کارهای عرضه و فروش کالاهای مصرفی در اندازه‌های بزرگ و کوچک است. برای رشد این پروتکل، تیم این پروژه قصد دارد کسب و کار را از فروشگاه‌های خرده‌فروشی و خوار و بار به فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌ها و سایر مکان‌هایی که سفارشات را بطور عمده ثبت می‌کنند و می‌توانند تراکنش‌هایی برون‌‌مرزی را از طریق پلتفرم انجام دهند.

با تکیه بر کاهش چرخه توسعه و تولید محصول در این استارت‌آپ، EkkBaz قادر خواهد بود اجزای مختلف دیگری را ساخته که در نهایت برای پروتکل BAZ موردنیاز خواهد بود. همزمان، تلاش‌هایی برای افزایش پذیرش و مقبولیت اپلیکیشن EkkBaz، رشد استفاده از آن و دریافت فیدبک‌ها برای بهبود سریع و مداوم صورت خواهد گرفت تا پایگاه کاربران این پروتکل رشد یابد.

مزایای این پلتفرم

برای فروشگاه‌های خوار و بار و خرده‌فروشی‌هااپلیکیشن ekkbaz

  • راه جدیدی برای کسب درآمد بیشتر
  • امکان سفارش محصولات اصل از کسب و کارهای تایید شده
  • دستیار هوشمند برای کمک به حداکثر رساندن فروش و دامنه محصول
  • افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان با از بین بردن صورت‌های خسته‌کننده کاغذی
  • بدست آوردن پاداش بطور مستقیم از تولیدکنندگان
  • فیدبک‌های صادقانه و تعاملات کسب و کاری برای کسب رتبه بالاتر

برای تولیدکنندگان و عمده‌فروشان

  • همکاری مستقیم با میلیون‌ها فروشگاه کوچک در یک پلتفرم
  • انتشار محصولات و تخفیف‌ها برای آسان کردن فرایند سفارش
  • کانال‌های محلی اختصاصی برای فروش
  • ارائه تبلیغات و پاداش‌های وفادرای به صاحبان فروشگاه‌ها
  • آمارهای لحظه‌ای برای بهبود عملیات
  • فیدبک‌های صادقانه و تعاملات کسب و کاری برای کسب رتبه بالاتر

اپلیکیشن کسب و کاری EkkBaz

اپلیکیشن این پروژه هم‌اکنون منتشر شده و دارای قابلیت‌های زیر است:

  • سفارش: امکان ایجاد سفارشات و پرداخت فوری آنها وجود دارد. به همه طرفین معامله اطلاع‌رسانی لحظه‌ای صورت می‌گیرد.
  • لیست کردن محصولات: ایجاد فرصت‌ها با لیست کردن محصولات برای مشاهده بازدیدکنندگان وجود دارد.
  • آمارها: قابلیت بررسی کسب و کار با آمارهای لحظه‌ای که می‌تواند برای پیش‌بینی تقاضا و افزایش درآمد به کار رود.
  • چت: می‌توان با همه صاحبان کسب و کار بصورت صوتی یا متنی چت نمود تا همه نیازهای فوری اطلاع‌رسانی شود.

جزییات ICO

در طول ICO اجرایی شده توسط EkkBaz، توکن این پروژه با نماد EKK که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است برای فروش عمومی عرضه می‌شود. پیرو پیشرفت پروژه، زمانی که پروتکل BAZ آماده شد، یک تبدیل با نسبت 1 به 1 انجام می‌گیرد و توکن‌های EKK با EKK تعویض خواهد شد.

کل توکن قابل عرضه در این دوره: 400 میلیون
تاریخ عرضه: 25 ژوئن تا 9 جولای 2018
روش‌های پرداخت: اتریوم
حداقل سرمایه موردنیاز: 2000 اتریوم (Soft cap)
قیمت توکن: هر 10000 توکن برابر 1 اتریوم
حداقل سرمایه‌گذاری: 0.1 اتریوم

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx