اکوسیستم Darico: بررسی، معامله، سرمایه‌گذاری و خرید با ارزهای دیجیتال

blank

اکوسیستم Darico مخصوص نظارت و بررسی، معامله و سرمایه‌گذاری انواع ارزهای دیجیتال طراحی شده تا افراد بتوانند انواع ارزهای دیجیتال را با سرعت، به راحتی و به شکلی کارآمد خرید و فروش کنند.

این اکوسیستم ابزارهای حرفه‌ای و کاربردپسند سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد و سرمایه‌گذاران از این طریق می‌توانند تصمیمات خود برای سرمایه‌گذاری را مطلعانه اتخاذ کنند.

دارندگان ارز دیجیتال اکوسیستم Darico به کل اکوسیستم که شامل موارد زیر است دسترسی خواهند داشت:

عناوین مطلب:

  • والت (کیف پول) Darico با نام Gnius
  • ترمینال Darico با نام Nyus
  • دبیت کارت Darico با نام DePay
  • صرافی Darico با نام DarEX
  • صندوق شاخص Darico با نام CHawk
  • استخر نقدینگی (Darico Liquidity Pool)

Darico قصد دارد 50 درصد از سرمایه تامین شده از طریق ICO را به خرید طلا، بیت‌کوین و اتریوم با این نسبت اختصاص دهد: 35 درصد برای خرید طلا، 55 درصد برای بیت‌کوین و 10 درصد برای اتریوم.

مشکلات اساسی فعلی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

تا ژانویه 2018 در سایت coinmarketcap نزدیک 1400 ارز دیجیتال لیست شده بود که قابلیت تبدیل و خرید و فروش آنها در انواع صرافی‌ها وجود داشت. اما در میان صدها صرافی و پلتفرم معاملاتی، باید از کدامیک از پلتفرم‌های موجود استفاده شود؟ کدامیک امن‌تر است؟

با در نظر گرفتن اینکه در نزدیک 66 درصد از تراکنش‌ها در ارزهای دیجیتال یک سمت معامله ارز رایج (fiat) مانند دلار قرار دارد، آیا می‌توانید ارز موردنظرتان را به راحتی به ارز رایج کشور تبدیل کنید؟ کدامیک از والت‌ها را برای نگهداری ارز دیجیتالی که تازه خریده‌اید باید استفاده نمایید؟

اگر کمی با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، به احتمال قوی حداقل با یکی از این سوالات و چالش‌های ابتدایی مواجه شده‌اید.

افزایش تعداد ارزهای دیجیتال، والت‌ها، صرافی‌ها و سایر محصولات و سرویس‌ها به جای اینکه به مردم کمک کند تا به راحتی بتوانند ارزهای دیجیتال‌شان را مدیریت کنند، روی این قضیه اثر معکوس گذاشته و باعث سردرگمی افراد شده است.

مردم با وجود این همه انتخاب و اطلاعات متفاوت، نمی‌توانند منبع موثقی برای اطلاعات، یک والت امن و مطمئن برای نگهداری ارز و یک صرافی مناسب، باامنیت و سریع برای معاملات بیابند.

Darico، پلتفرمی است که قصد دارد این مشکل را حل کند.

چیزی که لازم داریم یک راهکار جامع است که به همه افراد ابزار بررسی، معامله و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را بدهد، کاری که دقیقا اکوسیستم Darico برای اینکار طراحی شده است.

Darico با پلتفرم جامع خود، به منبع شماره 1 ابزارهای کار و معامله با ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. با ساده‌سازی درک ارزهای دیجیتال و حرکت در بازار، اعتماد افراد افزایش یافته و نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال در بین مردم رشد خواهد کرد.

برای دستیابی به این هدف، حیاتی است که مردم نه تنها قادر به معامله و سرمایه‌گذاری این ارزها باشند، بلکه بتوانند از ارزهای دیجیتال‌شان برای تراکنش‌ها و پرداخت‌های روزمره استفاده کنند.

به همین خاطر دبیت کارت (Debit Card) اکوسیستم Darico یکی از بخش‌های مهم این اکوسیستم است. ارتباط این دبیت کارت با تراکنش‌های روزمره افراد، کمک خواهد کرد ارزهای دیجیتال به عنوان یک جایگزین مناسب برای ارزهای رایجی که از آنها استفاده می‌کنیم درآیند.

با افزایش سرعت پیشرفت در این بازار، ریسک کار با ارزهای دیجیتال نیز بیشتر می‌شود. هیچ ارز دیجیتالی را نمی‌توان بطور تضمینی برنده بازی دانست ولی همه دارندگان ارزهای دیجیتال می‌خواهند برنده واقعی را بشناسند و ابزارها و بهترین اطلاعات موجود، می‌تواند به آنها کمک کند تصمیم‌شان را بگیرند.

اکوسیستم Darico این ابزارها و اطلاعات را بطور یکجا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

راه‌حل Darico چیست؟

اکوسیستم Darico با ارائه دسترسی به منابع اطلاعاتی قابل اعتماد و ارائه ابزارهای لازم برای گرفتن تصمیم صحیح سرمایه‌گذاری، مسیر موفقیت را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال هموار می‌کند. همچنین با ارائه ابزارهایی، استفاده از ارزهای دیجیتال در دنیای واقعی را مقدور می‌کند.

با رشد و توسعه تکنولوژی و سرویس‌ها در اکوسیستم Darico، جامعه کاربران Darico نیز رشد خواهد کرد و نظرات و دیدگاه آنها به اشتراک‌ گذاشته شده و به آنها پاسخ داده می‌شود.

با سختن یک سری ابزار و یک جامعه کاربران به طور همزمان، Darico یک اکوسیستم پر رونق ایجاد می‌کند که براساس خواسته‌ها و نیازهای کاربران رشد می‌نماید.

دارندگان توکن این اکوسیستم می‌توانند به سرویس‌های متنوعی اکوسیستم Darico دسترسی داشته باشند. به نوبه خود، انجام پرداخت‌ها با توکن DEC، پذیرش و مقبولیت این ارز را افزایش داده و همچنین توسعه پایدار سرویس‌های اکوسیستم را به همراه خواهد داشت.

ترمینال Darico

والت Darico

یک والت امن، دارای ورود دو مرحله‌ای و سازگار با انواع توکن‌های ERC20 و سایر ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین و…) که مناسب سرمایه‌گذاران باشد، اولین محصول اکوسیستم خواهد بود. بعدا شاهد اتصال دبیت‌کارت این اکوسیستم به کیف پول خواهیم بود.

این والت برای دارندگان توکن DEC دارای اشتراک خواهد بود و اپلیکیشن موبایل و نسخه ویندوز این والت نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

ترمینال Darico

یک قطب با پرداخت حق عضویت و اشتراک که مرکز ارائه اطلاعات موثق سرمایه‌گذاری، اخبار و تحلیل‌ها خواهد بود. چشم‌انداز Darico تبدیل شدن به بلومبرگ یا رویترز ارزهای دیجیتال است، یعنی پلتفرمی که اطلاعات دقیق، مورداعتماد و به موقع را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

ترمینال Darico، قلب این اکوسیستم خواهد بود و یک نسخه دسکتاپ که اخبار بازار و اطلاعات و تحلیل‌ها را یک‌راست به کاربران می‌رساند در دسترس قرار خواهد گرفت. ترمینال، دومین محصول موردنظر Darico برای راه‌اندازی است.

دبیت‌کارت Darico

با هدف آوردن نقدینگی به سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، دبیت‌کارت به والت Darico وصل خواهد شد تا استفاده از توکن DEC و سایر ارزهای دیجیتال را برای پرداخت و انجام تراکنش‌ها مقدور سازد.

تیم این پروژه در حال مذاکره با ارائه‌دهندگان راهکارهای پرداخت است و هدف این است دبیت‌کارت Darico بتواند بیشترین میزان پذیرش را در سطح بین‌المللی داشته باشد.

استفاده از دبیت کارت ارزهای دیجیتال

صرافی Darico

یک صرافی و پلتفرم معاملاتی قانونمند با مرکزیت منطقه Gibraltar (شهری در ساحل جنوبی اسپانیا) خواهد بود که برای مجوز فعالیت به عنوان ارائه‌دهنده تکنولوژی دفترکل توزیع شده درخواست خواهد داد. Gibraltar دارای یک حاکمیت قدرتمند است که باعث می‌شود از فعالیت این صرافی در بالاترین استانداردها اطمینان حاصل شود.

صندوق سرمایه‌گذاری شاخص Darico

این صندوق یک صندوق کاملا قانونی برای سرمایه‌گذاران خصوصی خواهد بود که مایلند سبد متنوعی از دارایی‌ها شامل 10 ارز دیجیتال که دارای بیشترین نقدشوندگیست را داشته باشند. ملاحظات به چندین حوزه قضایی که دارای قوانین صندوق سرمایه‌گذاری هستند ارائه شده است.

استخر نقدیندگی (Darico Liquidity Pool)

برای اطمینان از پایداری دارایی‌ها، Darico یک صندوق نقدیندگی را تشکیل خواهد داد. تا 50 درصد از سرمایه جذب شده از طریق فروش عمومی توکن Darico در ICO برای خرید طلا، بیت‌کوین و اتریوم جهت این صندوق اختصاص خواهد یافت.

این دارایی‌های با این نسبت نگهداری می‌شوند:

  • 35 درصد طلا
  • 55 درصد بیت‌کوین
  • 10 درصد اتریوم

این ذخیره قابل توجه در استخر نقدیندگی، از طریق کمک به توسعه تصاعدی اپلیکیشن‌های جدید که برای کاربران اکوسیستم ارزشمند است، در تقویت و رشد اکوسیستم مشارکت خواهد کرد.

همچنین این استخر، Darico را قادر خواهد ساخت بلاک‌چین خود را توسعه دهد. مطابق نقشه راه این پروژه، بلاک‌چین Darico در سه‌ماهه اول 2019 اجرایی می‌شود.

کاربرد توکن DEC

توکن اکوسیستم Darico در دسته‌بندی‌های مختلف توکن‌ها، یک توکن کاربردی محسوب می‌شود.

از DEC برای اهداف زیر در اکوسیستم استفاده خواهد شد:

  • پرداخت هزینه اشتراک و عضویت برای دسترسی به والت Darico
  • پرداخت هزینه اشتراک و عضویت برای دسترسی به ترمینال Darico
  • اتصال والت Darico به دبیت‌کارت برای فراهم شدن امکان پرداخت‌ها با ارز رایج
  • پرداخت کارمزد معاملات با تخفیف و دریافت پاداش‌ها و جوایز ارائه شده توسط صرافی Darico
  • عضویت در واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری شاخص Darico و دریافت تخفیف در عضویت و هزینه بازخرید و احتمالا دریافت پاداش و جوایز خاص
  • بلاک‌چین Darico، پس از توسعه، توسط توکن DEC از طریق کارمزد تراکنش‌ها، هزینه عضویت و سایر کارمزدها سوخت‌رسانی خواهد شد
  • برای افزایش انگیزه کاربران و دارندگان ارز دیجیتال DEC در بلاک‌چین Darico، جوایز و پاداش‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

جزییات ICO

نام توکن: Darico Ecosystem Coin
نماد توکن: DEC
تاریخ عرضه: از 30 ژانویه تا 30 جولای 2018
کل توکن: 120 میلیون
توکن قابل فروش: 72 میلیون
قیمت توکن: 0.5 دلار
حداقل سرمایه‌گذاری: 100 دلار
حداقل سرمایه‌ موردنیاز: 36 میلیون دلار (Hard Cap)

.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx