صرافی MEXC (ترید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی)

صرافی MEXC

صرافی MEXC یا MXC، یکی از صرافی‌های کمتر شنیده شده در دنیای کریپتو است که به دلیل ارائه خدمات بدون نیاز به احراز هویت، در میان کاربران ایرانی محبوب شده است.

>>> لینک عضویت در MEXC

همانطور که می‌دانید؛ با وجود قوانین سخت‌گیرانه در حوزه ارزهای دیجیتال، کاربران ایرانی امکان استفاده از بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی را ندارند؛ اما در این میان تعدادی از صرافی‌ها بدون نیاز به احراز هویت، خدمات خود را به کاربران ایرانی  ارائه می‌دهند.

عناوین مطلب:

در این مقاله قصد داریم تا صرافی MEXC و تمام نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم.

صرافی MEXC چیست؟

صرافی مکس (MEXC) یک صرافی حرفه‌ای ارز دیجیتال است که با نام MEXC Global در میان کاربران کریپتو شناخته شده است.

این صرافی در سال 2018 تأسیس شد و تمرکز اصلی خود را بر روی یک پلتفرم معاملاتی با عملکرد بالا، پشتیبانی از کوین‌های مختلف، کارمزد معاملاتی کم و عدم نیاز به احراز هویت قرار داده است.

صرافی MEXC Global، تقریبا در تمام کشورهایی که قوانین سخت‌گیرانه ارزهای دیجیتال را اعمال کرده‌اند مانند: ایالات متحده، استرالیا و کانادا در دسترس است.

این صرافی، بازارها و ابزارهای معاملاتی مختلفی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند ارزهای دیجیتال خود را در هر حالتی که تمایل دارند، معامله کنند.

صرافی مکس با تیم پشتیبانی قوی و بدون نیاز به احراز هویت، رضایت کاربرانش را در اولویت قرار داده است.

ویژگی‌های کلیدی و مزایای صرافی MEXC

با توجه به در دسترس بودن بسیاری از ویژگی‌ها و گزینه‌های معاملاتی که این صرافی برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شما تدارک دیده است، مطمئنا مزایای بسیاری را می‌توان برای صرافی MEXC بیان کرد.

در ادامه ویژگی‌های بارز صرافی MEXC Global را شرح می‌دهیم:

  • امکان خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال
  • دسترسی به بیش از 1520 ارز دیجیتال مختلف
  • در دسترس بودن برنامه MEXC برای کاربران اندروید، iOS و ویندوز
  • امکان استفاده از ویژگی کپی تریدینگ که به شما دیدگاهی از نحوه ترید سایر معامله‌گران می‌دهد
  • وجود بازارهای معاملاتی متنوع
  • انجام معاملات اهرم‌دار تا لوریج 125x
  • ارائه چارت‌های بسیار سریع و دقیق
  • امکان استیکینگ برای ارزهای دیجیتال مختلف
  • وجود روش‌های مختلفی از واریز و برداشت وجه
  • پشتیبانی عالی با تسلط بر چند زبان زنده دنیا
  • ارائه پلتفرمی با رابط کاربری ساده
  • فرآیند ثبت‌نام بسیار آسان
  • ارائه چندین برنامه مختلف برای کسب درآمد بیشتر 
  • عدم نیاز به احراز هویت برای فعالیت در صرافی

نکات منفی و معایب صرافی MEXC

با وجود تمام مزایایی که برای صرافی ‌MEXC برشمردیم، معایبی هم در این صرافی وجود دارد که به نظر می‌رسد این موارد بایستی بهبود یابند.

معایبی که می‌توان برای صرافی MEXC بیان کرد عبارتند از:

  • در قسمت “خرید سریع”، ارزهای دیجیتال کمی برای این منظور وجود دارد
  • امکان برداشت ارزهای فیات هنوز در این صرافی وجود ندارد (که البته برای کاربران ایرانی اهمیت ندارد)

صرافی MEXC چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

در این بخش، نگاه دقیقی به نحوه عملکرد و خدمات ارائه شده در صرافی MXC می‌اندازیم تا با پلتفرم این صرافی بیشتر آشنا شوید:

عدم نیاز به احراز هویت

اولین و شاید مهمترین مزیت استفاده از صرافی MEXC برای کاربران ایرانی را می‌توان عدم نیاز به احراز هویت برای فعالیت در این صرافی دانست.

با این حال دسترسی به صرافی مکس با آی پی ایران ممکن نیست و برای این منظور باید از سرویس‌های تغییر IP استفاده کنید.

>>> لینک عضویت در MEXC

بدون احراز هویت، امکان برداشت روزانه تا 20 بیت‌کوین را در این پلتفرم معاملاتی خواهید داشت.

خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال

اگر زمان کمی در اختیار دارید و قصدتان خرید و فروش در کمترین زمان ممکن است، پیشنهاد ما استفاده از ویژگی “خرید و فروش سریع” در صرافی MEXC است.

شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، تراکنش‌های خود را در عرض چند ثانیه انجام دهید. تمام کاربران می‌توانند از طریق منویی که در قسمت بالایی پلتفرم MEXC وجود دارد، به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

با کلیک بر روی “Quick Buy / Sell”، لیستی از ارزهای دیجیتال و فیات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید در نظر بگیرند، تنوع دارایی‌های موجود است.

در صرافی MEXC، دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید؛ چراکه این صرافی، هزاران ارز دیجیتال و جفت معاملاتی مختلف را به سرمایه ‎گذاران و معامله ‎گران ارائه می‌دهد.

در صرافی MEXC شما می‌توانید به بیش از 1520 ارز دیجیتال و 2110 جفت معاملاتی متنوع دسترسی داشته باشید.

و فروش سریع
امکان خرید و فروش سریع در صرافی MEXC

دست شما از نظر انتخاب موقعیت‌های مختلف باز است؛ بنابراین این موضوع به شما بستگی دارد که چه چیزی را بیشتر می‌پسندید.

شما می‌توانید لیستی از دارایی‌های موجود در این صرافی را مرور کرده و سپس برای خرید خود، تصمیم نهایی را بگیرید. علاوه بر این؛ در صورت تمایل می‌توانید یک کوین خاص را در پلتفرم MEXC جستجو کنید.

ارزهای دیجیتال زیادی در صرافی MEXC وجود دارد؛ از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها گرفته تا پروژه‌های جدیدی که خیلی‌ها نام آن‌ها را نشنیده‌اند. بهترین ایده این است که قبل از سرمایه‌گذاری، تمام انتخاب‌های خود را به دقت ارزیابی کرده و مورد بررسی قرار دهید.

استفاده از صرافی MEXC، در نسخه‌های مختلف

همیشه یکی از ایده‌های خوب برای صرافی‌های ارز دیجیتال، ارائه برنامه‌های اختصاصی متنوع است.

ارائه نرم‌افزار صرافی MEXC در نسخه‌ّای مختلف، باعث شده که کاربران بتوانند سریعتر و کارآمدتر به این صرافی دسترسی داشته باشند؛ زیرا ایجاد پلتفرم‌های مختلف، مشکلات را کاهش داده و سازگاری بیشتری برای کاربران فراهم می‌کند.

اگر شما هم از کاربران صرافی MEXC هستید، می‌توانید به برنامه‌های این صرافی برای دستگاه‌های اندروید، iOS و ویندوز دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که تقریبا تمام ویژگی‌ها دراین پلتفرم‌ها یکسان بوده تا تجربه‌ای بدون محدودیت را برای شما به ارمغان آورد.

استفاده از ویژگی کپی تریدینگ

صرافی MEXC دارای قابلیتی به نام کپی تریدینگ است که به کاربران اجازه می‌دهد به طور خودکار، معاملات تریدر مورد نظر خود را کپی کنند.

این ویژگی یک گزینه بسیار عالی برای تازه‌کارهایی است که هنوز در ترید تجربه چندانی ندارند و نیاز به راهنمایی بیشتری دارند. همچنین این قابلیت برای کسانی که نحوه انجام معاملات را می‌دانند، اما زمان مطالعه، بررسی بازار و تحلیل تکنیکال را ندارند، بسیار مفید است.

تریدینگ در صرافی MEXC
ویژگی کپی تریدینگ و نگاه به ترید معامله‌گران دیگر 

همانطور که در تصویر می‌بینید، شما می‌توانید بهترین سرمایه‌گذاران را بر اساس ROI، کل سود و زیان، نرخ برد و یا تعداد فالوورها بررسی کنید.

با مشاهده این ویژگی‌ها؛  قطعا شخصی که مورد نظرتان هست را پیدا خواهید کرد.

حتی اگر دوست شما قبلاً از یک تریدر موفق کپی کرده باشد، می‌توانید به راحتی با جستجوی نام آن تریدر، به مسیر تریدهای او دسترسی داشته باشید.

دسترسی به بازارهای معاملاتی متنوع

صرافی MEXC، نه تنها طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد؛ بلکه با ارائه بازارهای مختلف، معامله‌گران بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند.

این صرافی از معاملات اسپات، معاملات مارجین و معاملات مشتقه پشتیبانی می‌کند که شامل شاخص‌های ETF، معاملات مارجین ETF و معاملات آتی هستند.

بیشتر بخوانید: قرارداد آتی یا معاملات فیوچرز چیست؟

همه این ویژگی‌ها در یک فضا در دسترس کاربران قرار دارند و هر کاربر MEXC، به راحتی می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

علاوه بر این؛ معامله‌گران می‌توانند با دسترسی به چارت‌های معاملاتی، حرکات قیمت را ارزیابی کرده و با پیاده‌سازی تکنیک‌های خود، سفارشات‌شان را ثبت نمایند.

استفاده از معاملات اهرم‌دار

اگر بودجه شما کم است، اما می‌خواهید در بازار حضور فعالی داشته باشید؛ استفاده از معاملات اهرم‌دار بهترین گزینه برای شماست.

>>> لینک عضویت در MEXC

معاملات اهرم‌دار، به تریدرها این امکان را می‌دهد که از پلتفرم خرید و فروش موجود در صرافی MEXC، پول قرض گرفته و با جبران کمبود بودجه خود، سفارشات‌شان را ثبت نمایند.

توجه داشته باشید که استفاده از معاملات اهرم‌دار، مهارت‌های خاص خود را نیاز دارد و به هیچ عنوان به تریدرهای مبتدی پیشنهاد نمی‌شود.

اهرم‌دار 1
امکان استفاده از معاملات اهرم‌دار در صرافی MEXC وجود دارد

ارائه چارت‌های دقیق و سریع

وجود چارت‌های کند و اشتباه، به دلیل ارزیابی نادرست بازار، ضرر معامله‌گران را به همراه خواهد داشت.

صرافی MEXC، یکی از سریع‌ترین و دقیق‌ترین چارت‌ها را به معامله‌گران خود ارائه می‌دهد. این چارت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سرعت و بدون صرف زمان زیاد برای بارگذاری، به نمایش درمی‌آیند.

شما می‌توانید با انتخاب جفت معاملاتی مورد نظر خود، چارت معاملاتی آن را در عرض چند ثانیه مورد ارزیابی قرار دهید.

امکان استیکینگ برای ارزهای دیجیتال مختلف

قطعا تمام کاربران، ایده درآمد غیرفعال را دوست دارند. در صرافی MEXC، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را استیک کرده و از سود به دست آمده، درآمد غیرفعال کسب کنید.

با مراجعه به بخش استیکینگ در صرافی MEXC، لیستی از ارزهای دیجیتال به همراه درصد سود استیک هرکدام از آن‎ها برای شما به نمایش در می‎آید.

در مورد سود استیک هم باید بگوییم که نرخ بهره بسته به شرایط بازار متفاوت است. به عنوان مثال؛ در برخی از کوین‌های جدید، امکان کسب سود سالیانه تا 68 درصد هم وجود دارد!

روش‌های مختلف واریز و برداشت وجه

در صرافی MEXC، علاوه بر وجود محبوب‌ترین روش‌های پرداخت مانند ویزا، مسترکارت و انتقال بانکی، کاربران می‌توانند مستقیماً ارزهای دیجیتال خود را از طریق Apple Pay یا Google Pay نیز خریداری نمایند.

توجه به این نکته مهم است که گزینه‌های پرداخت با استفاده از ارزهای فیات، بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، ممکن است متفاوت باشد.

برداشت ارزهای دیجیتال نیز مستقیماً از طریق پلتفرم MEXC قابل انجام است.

همانطور که اشاره کردیم؛ برداشت‌ ارزهای فیات در این صرافی پشتیبانی نمی‌شود؛ اما می‌توانید با استفاده از ترید P2P، ارزهای دیجیتال خود را بفروشید و آن‌ها را به فیات تبدیل کنید.

راهنمای عالی با پشتیبانی چند زبانه

همانطور که می‌دانید؛ چنانچه یک کسب و کار یا شرکت، مشتریان راضی نداشته باشد، پایدار نخواهد بود. این موضوع در صرافی‌های ارز دیجیتال نیز صادق است.

در صرافی MEXC، حالت‌های ارتباطی مختلفی برای کاربران در دسترس است. شما می‌توانید با استفاده از چت آنلاین یا ایجاد یک تیکت، با پشتیبانان صرافی ارتباط برقرار کنید.

شایان ذکر است که پشتیبانان صرافی MEXC، به چند زبان زنده دنیا تسلط دارند تا کاربران از کشورهای مختلف، به راحتی بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

پلتفرم ساده با ثبت‌نام آسان

رابط کاربری صرافی MEXC، بسیار آسان و ساده است. به عبارت دیگر؛ هیچ‌گونه پیچیدگی و مشکلی در روند دسترسی به حساب، وجوه یا فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شما وجود نخواهد داشت.

دسترسی به بخش‌های مختلف این صرافی، از طریق منویی که در بالای صفحه وجود دارد، به راحتی امکان‌پذیر است.

اگر برای اولین بار است که در این صرافی حساب کاربری ایجاد می‌کنید، نیازی به انجام مراحل طولانی برای ثبت‌نام وجود ندارد. شما برای تایید حساب کاربری‌تان، فقط به آدرس ایمیل خود نیاز دارید.

وجود برنامه‌های مختلف برای کسب درآمد بیشتر

استیکینگ تنها گزینه‌ برای کسب درآمد غیرفعال نیست. در صرافی MEXC برنامه‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کنند بدون انجام کار خاصی، مقداری دلار اضافه به دست آورید.

به عنوان مثال؛ یک هاب به نام MX-Defi در این صرافی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با اتصال به استخرهای نقدینگی، سود خوبی به دست آورید.

کارمزد ترید در صرافی MEXC

کارمزد معاملات اسپات در صرافی MEXC ثابت و 0.2 درصد است.

برای معاملات آتی نیز تنها 0.02 درصد برای سفارش‌گذارها (Makers) و 0.06 درصد برای سفارش‌بردارها (Takers) در نظر گرفته شده است.

>>> لینک عضویت در MEXC

کارمزد برداشت از صرافی MEXC

وقتی صحبت از برداشت ارزهای دیجیتال می‌شود، صرافی MEXC برای هر دارایی، کارمزد متفاوتی دریافت می‌کند.

به عنوان مثال؛ برداشت برخی از ارزهای دیجیتال رایگان است، در حالی که برخی دیگر کارمزد مشخصی دارند که باید برای برداشت آن‌ها پرداخت کنید.

سوالات متداول

صرافی MEXC چیست؟

صرافی مکس (MEXC) یک صرافی حرفه‌ای ارز دیجیتال بوده که با نام MEXC Global در میان کاربران کریپتو شناخته شده است. این صرافی در سال 2018 تأسیس شد و تمرکز اصلی خود را بر روی یک پلتفرم معاملاتی با عملکرد بالا، پشتیبانی از کوین‌های مختلف، کارمزد معاملاتی کم و عدم نیاز به احراز هویت قرار داده است.

ویژگی‌های بارز صرافی MEXC چیست؟

دسترسی به بیش از 1520 ارز دیجیتال مختلف، وجود اپلیکیشن برای کاربران اندروید، iOS و ویندوز، امکان استفاده از ویژگی کپی تریدینگ، امکان استیکینگ برای ارزهای دیجیتال مختلف، پشتیبانی عالی با تسلط بر چند زبان زنده دنیا و در نهایت عدم نیاز به احراز هویت از ویژگی‌های بارز این صرافی به‌شمار می‌رود.

معایب استفاده از صرافی MEXC چیست؟

خوشبختانه استفاده از این صرافی دشواری خاصی ندارد. با این حال ارزهای دیجیتال کمی در قسمت “خرید سریع” برای این منظور وجود دارد. همچنین برداشت ارزهای فیات هنوز در این صرافی ممکن نیست.

سخن پایانی

صرافی MEXC، یک صرافی ارز دیجیتال است که خدمات خود را تقریباً به تمام کشورهای بزرگ از جمله ایالات متحده ارائه می‌دهد.

با توجه به در دسترس بودن بیش از 1520 ارز دیجیتال در این صرافی، رابط کاربرپسند و بسیاری از قابلیت‌هایی که برای کاربران صرافی MEXC وجود دارد، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بسیاری در سراسر دنیا، از این صرافی استفاده می‌کنند.

علاوه بر این؛ صرافی MEXC، نیازی به احراز هویت ندارد و از این جهت بسیار مورد اقبال کاربران ایرانی قرار گرفته است.

در این مقاله به طور مفصل درباره صرافی MEXC و ویژگی‌هایی که در آن وجود دارد، صحبت کردیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

آموزش و بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
حسن حسین زادگان

با سلام و عرض خسته نباشید موضوع خوبی است اما بهتر می دانید هر کاری با جزییات نباشد از نوع توضیحات ایرانی است چوون مطلبی گنگ تحویل خواننده داده و وقتش را گرفته ایم مثلا در اینجا تمام پتانسیا مکسی هست اما اگر کسی مثلا بخواهد کپی ترید انجام دهد دیگه بدردش نمی خورد

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx