۱۴ نکته برای راه‌اندازی و بهبود فروشگاه آنلاین خرید بلیط هواپیما

وبسایت فروش بلیط هواپیما

ایجاد فروشگاه آنلاین سفر و تهیه بلیط هواپیما به نظر آسان می‌آید؛ اما در مقابل یک رقابت سخت و شدیدی در این بازار گسترده وجود دارد.

بسیاری از شرکت‌های تازه تاسیس شده رقیب‌های اصلی شما در این زمینه هستند. بنابراین بهتر است برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین فروش بلیط هواپیما تمام جنبه‌های مهم و حیاتی را به صورت هوشمندانه و حرفه‌ای پوشش دهید. با طرح یک ایده بازاریابی خاص می‌توانید بر تجارت فروشگاه اینترنتی خود رونق بدهید.

صنعت گردشگری و مسافرت دائما در حال رشد است و در حقیقت در میان بزرگ‌ترین تجارت‌های جهان قرار دارد. به همین علت است که اگرچه ورود به بازار پرفراز و نشیب فروش بلیط هواپیما کار سختی به نظر می‌رسد، اما می‌تواند سود کلانی برای سرمایه‌گذاران در پی داشته باشد.

عناوین مطلب:

این صنعت بسیار وسیع است و شامل فعالیت‌های مستقیم و غیرمستقیم مانند حمل و نقل و سرگرمی و … می‌شود. بر اساس برآورد جهانی سهم تور و صنعت گردشگری بیش از میلیارد‌ها تومان است. شما هم می‌توانید با یک استراتژی صحیح و با استفاده از دانش و تجربه، به این صنعت پر رونق وارد شوید.

با توجه به تقاضای روز افزون گردشگران و مسافران این خدمات، دامنه وسیعی برای رشد تجارت فروشگاه آنلاین شما به وجود می‌آید. این کسب و کار از آن دسته تجارت‌هایی است که می‌تواند به صورت آنلاین و همچنین در خانه نیز به عملکرد خود ادامه دهد و هیچ نیازی به ساخت اداره بزرگ با کارکنان زیاد را ندارید. البته باید مجوزهای لازم را از مراجع مخالف اخذ کنید.

شما می‌توانید یک فروشگاه آنلاین فروش بلیط هواپیما را به راحتی با کمی سرمایه ایجاد کنید. در ابتدا می‌توانید بدون کمک متخصصان تجارت خود را شروع کنید. بعد‌ها فروشگاه و تقاضای روز افزون مشتریان رشد خواهد کرد. به همین دلیل نیاز دارید تا کارمندانی را استخدام کنید و به بودجه مالی بیشتری نیاز خواهید داشت.

مشخص است که پشتیبانی از چنین سایتی بسیار مهم و حیاتی است اما براه راه اندازی یک سایت فروش بلیط هواپیما نیازی نیست از ابتدا تمایم ساختارها را رعایت کنید.

در ادامه به بیان برخی از نکات مفید برای ایجاد یک سایت فروش بلیط هواپیما می‌پردازیم. با استفاده از این نکات می‌توانید به یک تجارت موفقیت آمیز برسید.

۱- همه چیز را از ابتدا به صورت هوشمندانه برنامه ریزی کنید.

اگر شما علاقه‌مند به راه اندازی یک کسب و کار گردشگری و فروش بلیط هواپیما هستید، بهتر است همه جنبه‌ها را به عالی‌ترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید، زیرا ممکن است هزینه‌های زیادی را داشته باشید.

این را فراموش نکنید که فروشگاه‌های آنلاین متعددی در بازار وجود دارد. پس شما به یک برنامه دقیقی نیاز دارید تا جنبه‌های مختلف را به خوبی ارزیابی کنید.

از سوی دیگر اگر می‌خواهید با یک روش گام به گام به تدریج از یک مرحله به مرحله دیگر قدم بردارید، به یک رویکرد و برنامه ریزی منعطف نیاز دارید تا برای رویداد‌های غیر قابل پیش‌بینی متد‌های جایگزین داشته باشید.

دقت کنید که رقبای شما با بیشترین سرمایه‌گذاری در حال فعالیت در زمینه گردشگری هستند. در نتیجه اگر بخواهید فقط به آن‌ها نگاه کنید، ناامید خواهید شد.

با این حال اگر یک استراتژی مناسب برای ورود به بازار داشته باشید و برخی پارامترها را رعایت کنید، می‌توانید در بلندمدت به سودآوری مناسبی دست یابید.

۲- به دنبال رفع نیاز مسافران باشید

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های مرتبط در میان مشتریان محبوب شده است. آن‌ها به دلیل بازاریابی و تبلیغات گسترده و مشتری‌پسند خود سهم عظیمی از بازار را بدست آورده‌اند. بنابراین باید فکر کنید که چگونه می‌خواهید مشتریان فروشگاه جدید خود را جذب کنید.

شما باید هرکار لازمی را انجام دهید تا در رقابت شکست نخورید. بهتر است از راه‌ها و روش‌های منحصر به فرد استفاده کنید که فروشگاه شما را در میان همه این تجارت‌ها برجسته سازد.

یکی از بهترین ایده‌ها برای پیدا کردن موقعیت مناسب خود این است که یک تجربه واقعی از بازار بدست آورید. برای کسب تجربه بهتر است که با مسافران و گردشگران ارتباط برقرار کنید تا بدانید این افراد با چه مشکلاتی تا به حال روبرو بوده‌اند. شما باید این مشکلات و شکاف‌ها را شناسایی کنید و راه حل‌های مناسب را بیابید.

با استفاده از این رویکرد می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید؛ زیرا توانسته‌اید بخش عظیمی از مشکلات واقعی آنها را حل کنید. شما می‌توانید علاوه بر رفع مشکلات، محصولات یا خدمات بیشتری اضافه کنید تا مشتری‌ها به فروشگاه شما جذب شوند. مشتری‌های جدید می‌توانند با استفاده از خدمات ارزشمندی که ارائه می‌دهید به مشتری‌های ثابت شما بپیوندند.

با استفاده از تحقیقات در بازار قادر خواهید بود که بدانید چه نوع خدماتی برای مردم مفید و موثر است.

به عنوان مثال یکی از این خدمات می‌تواند شامل برنامه ریزی برای ماه عسل زوج‌های متعدد باشد که بتوانند به راحتی از مسافرت خود لذت برده باشند. به طور کلی شما باید خدمات منحصر به فرد را ارائه دهید تا در یک بازار اشباع شده بتوانید نام فروشگاه خود را در میان مردم جامعه محبوب سازید.

همانطور که اشاره شد، بهترین راهکار صحبت با افراد مختلفی است که به عنوان بازار هدف شناخته می‌شوند. علاوه بر این اگر بتوانید کامنت‌ها و نظرات سایت‌های گردشگری را مورد بررسی قراردهید، دید بهتری نسبت به مشتریان آنلاین پیدا خواهید کرد.

در کل به دنبالارائه خدماتی متفاوت با شرکت‌های بزرگ باشید تا خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید دیده شوید.

 

۳- منابع مالی خود را تعیین کنید.

شما به یک منبع مالی برای ایجاد و طراحی اجرای تبلیغاتی و بازاریابی خود نیاز دارید. برای کسب و کار آنلاین خود وجود یک وب‌سایت حرفه‌ای ضروری است.

در نتیجه بودجه لازم برای منابعی مانند آگهی‌ها و بنرها و تبلیغات اینترنتی و بازاریابی بین مشتری‌ها نیاز دارید. می‌توانید از وام‌های دولتی و سایر سرمایه گذاری‌ها بهره ببرید. به خاطر داشته باشید که برای مقابله با برخی از هزینه‌های غیرمنتظره به منابع مالی نقد احتیاج دارید.

شما حتما در سایت خود به برخی موارد نیاز دارید که یکی از آن‌ها محتوا است. علاوه بر این پشتیبانی فنی از سایت نیز نیاز به هزینه‌های خاص خود را دارد. در نتیجه سعی کنید تا جای ممکن منابع قوی برای پشتیبانی مالی بدست آورید.

۴- از نام تجاری استفاده کنید.

بعد از این که مراحل گفته شده تا اینجا را انجام دادید، باید یک نام مناسب برای مجموعه خود انتخاب کنید.

صنعت گردشگری و فروش بلیط هواپیما بسیار رقابتی است. هنگامی که مشتریان به سایت شما مراجعه می‌کنند بهتر است که با یک اسم دلنشین مواجه شوند. نام سایت شما باید به گونه‌ای باشد که در یاد و خاطر مراجعه کنندگان باقی بماند. به همین دلیل بهتر است یک دید ویژه برای نام تجاری خود ارائه دهید.

یکی از اولویت‌های لازم برای این که یک نام تجاری عالی داشته باشید، طراحی لوگو حرفه‌ای است. بنابراین طراحی آرم و لوگو کسب و کار شما باید کاملا منحصر به فرد باشد. لوگوهای اکثر فروشگاه‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما مشابه یکدیگر هستند و شما با ایجاد تنوع می‌توانید خاص‌تر بدرخشید.

این را بهتر است در نظر بگیرید که مشتریان لوگو فروشگاه را می‌شناسند و این امر باعث می‌شود که تبلیغات شما در میان مشتریان بسیار نتیجه بخش باشد. چون با همین لوگو در همه بنرها و سایت‌های تبلیغاتی و دیگر جایگاه‌ها استفاده خواهید کرد.در نتیجه باید از چشمگیر بودن لوگو خود مطمئن شوید.

۵- مراقب مسائل حقوقی باشید.

شما برای راه اندازی فروشگاه خود به مجوز از طرف سازمان گردشگری و هوایی کشور نیاز دارید تا به عنوان یک فروشگاه مجاز برای فروش بلیط هواپیما شناخته شوید.

همچنین به برخی مجوزهای خاص برای فروش اینترنتی و فعالیت در فضای اینترنت خواهید داشت. زیرا با این کار می‌توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید تا بتوانند با خیال آسوده از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند.

یکی از این مجوزها از وزارت صنعت معدن و تجارت کشور با عنوان نماد اعتماد الکترونیک صادر می‌شود. همچنین دریافت نماد ساماندهی نیز بهتر است اخذ شود.

به طور کلی در فضای کسب و کارهای آنلاین، اگر بتوانید قانونی حرکت کنید، کمتر ممکن است برای شما مشکل پیش آید. در نتیجه تا جای ممکن به قوانین و اصول راه اندازی سایت فروش بلیط هواپیما توجه داشته باشید.

۶- کارمندان حرفه‌ای استخدام کنید.

یک تجارت آنلاین برای انجام خدمات خود به افراد حرفه‌ای نیاز دارد. افراد متخصص کارهای اساسی زیادی را انجام می‌دهند تا فروشگاه شما به طور مداوم با موفقیت اداره شوند.

به عنوان مثال شما به یک طراح و پشتیبان حرفه‌ای برای سایت نیاز خواهید داشت تا بتواند یک محیط با کاربری آسان طراحی و پشتیبانی کند. شما همچنین به بهترین متخصصان طراح گرافیک با تجربه احتیاج دارید تا نیازهای مختلف گرافیکی شما از طراحی اسلایدشو گرفته تا بنرهای تبلیغاتی را انجام دهد.

علاوه بر این، نیاز به افراد حرفه‌ای آگاه به مسائل گردشگری دارید تا بتوانند با استفاده از تخصص خود به بهترین شکل ممکن به علاقه مندان به خرید بلیط هواپیما مشاوره دهند. خریداران بلیط اصولا سوالات زیادی می‌پرسند که باید به همه این سوالات پاسخ داده شود.

۷- انجام یک تبلیغ پویا و فعال

از آنجایی که بسیاری از افراد از وجود فروشگاه آنلاین شما اطلاعاتی ندارند؛ بسیار ضروری است که مشتری‌های خود را از خدمات فروشگاه خود آگاه سازید.

تنها راه برقراری اطمینان برای مشتریان استفاده از سایت‌های معتبر برای تبلیغ فروشگاه شما است. مزیت آن برای کسب و کار شما این است که شمار زیادی از مردم بلافاصله درمورد خدمات فروشگاه شما اطلاعات لازم و کافی را بدست می‌آورند.

از یک بروشور آماده برای بازدیدکنندگان آنلاین خود استفاده کنید تا مشتریان و مسافران بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد سایت فروش بلیط هواپیمایی بدست آورند. برای ساخت یک بروشور کاربر پسند، می‌توانید از طراحی بروشورهای تجارت‌های بین المللی و معتبر الهام بگیرید. همچنین استفاده از تبلیغات از طریق ایمیل و روزنامه‌ها و دیگر روش‌های تبلیغات را در نظر داشته باشید.

مطمئن باشید اگر هوشمندانه و دقیق تبلیغات کنید، می‌توانید هزینه انجام شده را خیلی زود بازگردانید. حتما در مورد تبلیغات آنلاین مثل استفاده از کمپین‌های گوگل ادورتایز و دیگر روش‌های تبلیغاتی تحقیق و به صورت صحیح استفاده کنید.

۸- ایجاد روابط خوب با مشتریان

کسب و کار‌های آنلاین فقط توسط برخی از نهادهای بازاریابی ساخته نمی‌شوند؛ آنها با ایجاد یک پیوند قوی با مشتریان ایجاد می‌شوند.

کلید موفقیت فروش آنلاین بلیط هواپیما بر پایه ایجاد روابط محکم با مشتری‌ها است که موجب رضایت بخشی مشتریان از فروشگاه می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که شما با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. برای انجام این کار، ایمیل‌هایی از پیشنهادات ویژه خود ارسال کنید و از مشتریان بخواهید که نظرات خود را برای این پیشنهادات ثبت کنند.

به آن‌ها این اطمینان را بدهید که نظرات مفید آن‌ها در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد. یادآوری کنید که با استفاده از نظرات خودشان می‌توانند خدمات جدید آینده را برای خودشان ایجاد کنند.

توجه به نظرات کاربران و تعامل فعالانه با آن‌ها کمک می‌کند تا عیب و ایرادهایی که احیانا در کسب و کار شما وجود دارد، خیلی زود برطرف شود. پس این موضوع را دست کم نگیرید و به آن به صورت کامل توجه کنید.

۹- تشویق کنید تا مخاطبانتان مطالب و تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند.

بهتر است مشتریان را با تجارت خودتان در تعامل سازید. یک راه  این است که از مشتریان دائم و راضی خود بخواهید که تجربه سفر خود را در وبسایت و با مخاطبان شما به اشتراک بگذارند تا مردم بتوانند از این مطالب برای خرید‌های خود بیشتر به فروشگاه شما اعتماد کنند.

برای این که مشتریان خود را راضی کنید تا نظرات و عکس‌های خود را به اشتراک بگذارند، می‌توانید یک مسابقه برای بهترین عکس ارسالی ایجاد کنید یا برای سفر بعدی آنها تخفیف کوچکی ارائه دهید.

چنین تکنیک‌هایی حس اعتماد مخاطبان را به فروشگاه شما بیشتر می‌کند و مشتریان جدید می‌توانند با الهام گرفتن از این نظرات به سایت فروش بلیط هواپیما شما ترغیب شوند. البته تمامی این کمپین‌ها برای ترغیب مخاطبان به نوشتن کامنت و تجربه‌های خود، باید به صورت هوشمندانه و دقیق اجرا شود.

۱۰- استفاده از قدرت وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یک وسیله قدرتمند برای رسیدن به مردم است. شما می‌توانید یک وبلاگ ایجاد کنید که حاوی اطلاعات مفیدی درمورد سفر و گردشگری و تهیه بلیط کاری باشد.

بهتر است به مشتریان خود در درک مسائل کمک کنید و راه حل‌های مناسبی را به آنها ارائه بدهید. این بسیار ضروری است که وبلاگ شما جذاب و سودمند باشد و از تصاویر و محتویاتی استفاده کنید که بر روی مخاطب مورد نظر تاثیر گذارد.

مطالب مفید از دو جنبه می‌تواند در اداره سایت فروش بلیط هواپیما به شما کمک می‌کند. اول اینکه می‌توانید بسیاری از سوالات احتمالی آن‌ها را پاسخ دهید و در نتیجه از ترافیک کاری کارمندان پشتیبانی خود کم کنید. نکته دوم این است که شما با ارائه اطلاعات مفید در کنار بالا بردن آگاهی افراد و ایجاد فرهنگ سازی، در رتبه‌های برتر موتورهای جستجو پدیدار شده و مشتریان جدیدتری پیدا می‌کنید.

۱۱- ارسال دعوت‌نامه به مشتریان

یکی از راه‌های جذب مشتریان برای فروشگاه آنلاین شما این است که آن‌ها را دعوت کنید تا خدمات شما را بررسی کنند. سایت‌های بازبینی زیادی وجود دارد که عملکرد مشتریان نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی را ثبت می‌کنند و مردم از این سایت‌ها برای دریافت اطلاعات بیشتر بهره می‌برند.

همچنین اگر درون سایت فروشگاه از این تکنیک بازبینی نظرات استفاده کنید، خریداران و مشتریان آینده نگر از این امکانات استفاده خواهند کرد. هنگامی که مشتریان قدیمی، تجربه‌های خرید خود از فروشگاه را در سایت در میان بگذارند، با این کار بازدیدکنندگان جدید می‌توانند دید مثبتی نسبت به کسب و کار شما پیدا کنند.

به صورت کلی استفاده از دعوت‌نامه برای جذب متقاضیان خرید بلیط هواپیما می‌تواند گزینه‌ای مناسب محسوب شود. برای مثال می‌توانید از ایمیل استفاده کنید. البته ایمیل‌های حرفه‌ای که بر اساس اصول ایمیل مارکتینگ طراحی و تدوین شده باشند.

۱۲- شرکت در نمایشگاه‌ها و رویداد‌های تجاری

یکی دیگر از راه‌های مطمئن برای دیده شدن و برجسته شدن میان مردم، شرکت در نمایشگاه‌ها است. با این کار هم می‌توانید به تجارت خود ترویج دهید و هم حس اعتماد را بین مشتریان خود افزایش دهید؛ زیرا با مشارکت در رویداد‌های تجاری این اطمینان را به مردم می‌دهید که تجارت شما غیررسمی نیست.

با توجه به اینکه شما یک سایت اینترنتی هستید و هیچ شرایط حضوری برای دیدن شما و تیم شما وجود ندارد، حضور در نمایشگاه‌ها کزینه بسیار مناسبی است. حتی اگر یک آژانس هستید و مکان فیزیکی هم دارید، باز با حضور در نمایشگاه می‌توانید به افراد بیشتری خود را بشناسانید.

۱۳- سایت خود را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

امروزه در هر زمینه میلیون‌ها وب سایت در کل دنیا وجود دارد. همچنین تعداد زیادی از فروشگاه‌های بلیط هواپیما در ایران نیز وجود دارد که به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مردم برای پیدا کردن خدمات مسافرتی و بلیط هواپیما از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می‌کنند. متقاضیان خرید بلیط، در موتور جستجو مثلا عبارت خرید بلیط هواپیما را وارد می‌کنند. تجربه نشان می‌دهد که اصولا افراد بر روی صفحاتی کلیک می‌کنند که در چند جستجو اول و صفحه اول دیده می‌شوند.

بنابراین اگر وبسایت شما در گوگل رتبه لازم را نداشته باشد در نتایج اول نشان داده نمی‌شود و شما بسیاری از مشتریان بالقوه موجود در اینترنت را از دست خواهید داد. به همین دلیل ضروری است که وبسایت فروشگاه خود را بهینه سازی کنید و از کلمات کلیدی پرکاربرد استفاده نمایید.

برای این امر مهم یه استخدام متخصصان حرفه‌ای در زمینه سئو و تولید محتوا نیاز خواهید داشت زیرا این بخش مهمی از شروع و اجرای یک کسب و کار آنلاین موفق است.

توجه داشته باشید که در دنیای امروز، توجه به بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو، یکی از ملزومات قطعی برای فعالیت سایت‌های مختلف است. اگر می‌خواهید در فروش اینترنتی بلیط هواپیما حرفی برای گفتن داشته باشید، بهتر است به فکر بهبود رتبه خود در کلمات کلیدی باشید.

یادتان باشد که داشتن رتبه در هر نوع کلمه‌ای خیلی هم کاربردی نیست. حتما باید در کلمات مرتبط و پرجستجو به کاربران نمایش داده شوید. یکی از دلایلی که نیاز به جذب سرمایه دارید، همین بهبود رتبه موتورهای جستجو است. هم سئو و هم تولید محتوا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

۱۴- از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی فقط برای ارتباط دوستان و آشنایان ایجاد نشده است؛ بلکه یک رسانه قدرتمند برای شروع و ادامه تجارت آنلاین است.

شما می‌توانید از فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و دیگر رسانه‌های مجازی به عنوان قالب بازاریابی خود استفاده کنید. به وسیله این رسانه‌ها، مشتریان خود را از خدمات جدید و کاهش قیمت‌ها و بسته‌های جدید مطلع سازید.

همچنین می‌توانید ویدئوها و عکس‌ها و سایر مطالب را در رسانه اجتماعی خود قرار دهید تا مشتریان جدید از سابقه فروشگاه شما مطلع شوند و با اطمینان بیشتر بتوانند خرید کنند.

اهمیت شبکه‌های مجازی را به عنوان پلی برای ارتباط با مشتری فراموش نکنید. توجه داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی می‌تواند پله ترقی کسب و کار شما که مبتنی بر فروش آنلاین بلیط هواپیما است شود.

سخن پایانی

سعی کردیم در 14 نکته، به برخی نکات از راه اندازی و شکل دهی سایت فروش بلیط اینترنتی تا تداوم فعالیت و جذب مخاطب اشاره کنیم. توجه به این نکات در کنار برخی از نکات مربوط به کسب و کار می‌تواند به شما برای داشتن یک سایت پویا و پول‌ساز کمک کند.

اگر می‌خواهید با راه اندازی یک وبسایت شرایط خوبی را برای خرید بلیط هواپیما مهیا کنید، حتما به تک تک این نکات توجه داشته باشید و تلاش کنید تا جای ممکن نظر مخاطبین خود را جذب کنید.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
ابراهیم

سلام‌ من‌میخواهم یه سایتی را افتتاح کنم‌که همه بلیط های مسافرتی(هواپیما،قطار،اتوبوس)را خرید فروش کنم‌ لطفا راهنمایی کنید ممنونم از شما

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx