بررسی کیف پول MyCelium (والت موبایلی بیت‌کوین)

آموزش کیف پول mycelium

انتخاب کیف پول بیت‌کوین چالش سختی است؛ زیرا تعداد زیادی کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند و کاربران گاهی در انتخاب سردرگم می‌شوند.

ما قبلا در این صفحه انواع کیف پول ارزهای دیجیتال را معرفی کردیم. اگر طی بررسی‌های خود به کیف پول MyCelium رسیدید، قصد داریم با بررسی این والت تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر کنیم.

چرا باید کیف پول MyCelium را انتخاب کنید؟

در این مقاله قصد داریم که جواب این سوال را بدهیم و برای این کار از پیدایش، کمپانی سازنده، مزایا و معایب صحبت خواهیم کرد.

عناوین مطلب:

سایت اصلی: wallet.mycelium.com

در انتها نیز با در نظر گرفتن تمام جوانب تصمیم خواهیم گرفت که آیا MyCelium کیف پول مناسب برای بیت‌کوین‌های شماست یا خیر. ادامه این مقاله بورسینس را مطالعه بفرمایید.

توضیحاتی مختصر در مورد MyCelium

کمپانی MyCelium در سال 2008 تاسیس شد و بنیانگذاران آن اغلب متشکل از مهندسان سخت‌افزار بودند و هدف اصلی آن‌ها توسعه یک پروژه شبکه مش (mesh) بود ( شبکه mesh شبکه‌ای از node های بهم پیوسته است)

با ورود بیت‌کوین اوضاع تغییر کرد.

شرکت علاقه شدیدی به تکنولوژی بلاک‌چین نشان داد و سریعا بیت‌کوین را به عنوان یک ایده آینده‌دار شناسایی کرد. با گذشت زمان افراد شاغل در MyCelium اطلاعات بیشتری در مورد این تکنولوژی جدید به دست آورده و پیشرفت کردند.

تا به امروز MyCelium سه محصول و سرویس در رابطه با بیت‌کوین عرضه کرده است و همین موضوع نشان می‌دهد که این شرکت چقدر به آینده بیت‌کوین امیدوار است. حال که اندکی پیش زمینه در مورد کمپانی سازنده کیف پول MyCelium دارید، بهتر است که خود مقاله و بررسی کیف پول را آغاز کنیم.

بررسی تخصصی کیف پول MyCelium

در ابتدا می‌خواهیم که نحوه پیدایش و ساخت کیف پول MyCelium را مورد بررسی قرار دهیم.

بدون شک یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های این شرکت، کیف پول MyCelium است. آن‌ها قصد داشتند کیف پولی را تولید کنند که علاوه بر کاربردی بودن از همه لحاظ، کار با آن نیز آسان باشد.

موقعیت تیم سازنده کیف پول بسیار خوب بود و این موضوع که کمپانی خود را یک سال قبل از ظهور بیت‌کوین تاسیس کرده بودند یک برتری استراتژیک محسوب می‌شد.

در طی سال‌ها MyCelium نیز همراه با پیشرفت دنیای رمزارزها پیشرفت کرد و همگام بودن آن‌ها با تکنولوژی‌های روز ارزهای دیجیتال به آن‌ها یک برتری استراتژیک داده بود.

ویژگی‌های کیف پول

هنگام تبلیغ کیف پول MyCelium، این کیف پول به عنوان یکی از بهترین‌های حوزه خودش معرفی می‌شود و حتی اگر سازندگان آن این موضوع را در قالب کلمات بیان نکنند، ویژگی‌ها و نکات مثبت مربوط به کیف پول MyCelium این موضوع را تایید می‌کند.

در ابتدای این بخش بهتر است که به این موضوع اشاره کنم که MyCelium کیف پول مخصوص بیت‌کوین است و نمی‌تواند هیچ ارز دیجیتال دیگری را در خود نگهداری کند.

همین یک عیب، بسیاری از افراد را از نصب این کیف پول منصرف می‌کند زیرا با وجود کیف پول‌های مولتی کارنسی مانند Atomic wallet دیگر نیازی به نصب چندین والت برای ارزهای مختلف نخواهند داشت.

اپلیکیشن مخصوص کیف پول MyCelium برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios تولید شده است؛ اما کاربران کامپیوتر‌های شخصی در این زمینه مشکل خواهند داشت؛ زیرا نرم‌افزاری برای آن‌ها طراحی نشده است.

mycelium2

در بررسی‌های دیگری که از کیف پول MyCelium نوشته شده است سخنی از این موضوع به میان نیامده است؛ اما MyCelium روی Trezor و Ledger نیز قابل استفاده است؛ یعنی حتی اگر نسخه دسکتاپ این کیف پول در دسترس نباشد؛ می‌توانید از آن در کیف پول‌های سخت‌افزاری (hardware wallet) استفاده کنید.

وقتی بحث به خود ویژگی‌های کیف پول می‌رسد؛ سه بخش اصلی قابل توجه هستند: بازار، حساب‌های کاربری و یک‌پارچگی کیف پول که در ادامه در مورد تمام آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

 این اپلیکیشن امکان خرید و فروش بیت‌کوین در درون اپلیکیشن را فراهم کرده (بازاری مشابه سایت localbitcoins) که کاربران در آن می‌توانند با دیگر کاربران وارد معامله شوند:

ترید در mycelium

پر واضح است که کمپانی MyCelium به امنیت و ناشناس بودن کاربران اهمیت زیاده داده است و به همین مظور تمام چت‌ها و تراکنش‌ها توسط شرکت رمزگذاری می‌شوند.

شرکت MyCelium به طور قطعی رازداری خود را تضمین می‌کند و ادعا دارد که تنها اطلاعاتی که از چت‌های شما در اختیار او قرار می‌گیرد؛ زمان چت و متن‌های رمزنگاری شده است. در مورد تراکنش‌ها نیز MyCelium تنها آدرس، مکان و نام مستعار و تاریخچه مبادلات را چک خواهد کرد.

MyCelium روش‌های جالب و متنوعی دارد که از بین آن‌ها برای مدیریت حساب کاربری خود یکی را انتخاب کنید.

کمپانی اعتقاد دارد که سیستم قدیمی تعیین رمز عبور دیگر کارآمد نبوده و راه‌های مختلفی برای امن کردن حساب کاربریتان به شما ارائه می‌دهد.

سیستم پروتکل باز پیاده شده روی کیف پول به شما اطمینان می‌دهد که دارایی‌های شما همیشه تحت نظر یک لایه امنیتی قدرتمند هستند.

برخی از انواع حساب‌هایی که MyCelium به شما ارئه می‌دهد؛ حساب‌های “فقط مشاهده یا watch only”، “تک آدرسه یا single address ” و “حساب سخت‌افزاری یا hardware account” است.

وقتی بحث یکپارچکی و ادغام و به نوعی همکاری با دیگر شرکت‌ها به میان می‌آید MyCelium از 5 نام بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال نام می‌برد: Cashila، Coinapult، Glidera، Trezor و Ledger.

این همکاری‌ها بسیار عالی هستند، در واقع سه نام اول در حوزه انجام تراکنش‌ها و دریافت پول به راحت‌ترین روش‌ها کار می‌کنند و دو نام آخر بزرگ‌ترین شرکت‌ها در بخش تولید دیوایس‌های سخت‌افزاری برای نگهداری ارزهای دیجیتال هستند.

نکته‌ای که تا به الان از متن متوجه شده‌اید این است MyCelium ویژگی‌های خاص و جذابی برای کیف پول بیت‌کوین خود در نظر گرفته است و علاوه بر آن با شرکت‌های بزرگی درحوزه ارزهای دیجیتال کار می‌کند.

با تمام این ویژگی‌ها MyCelium پشتوانه‌ای دارد که اعتبار کیف پولش را تضمین می‌کند. این کیف پول برنده جایزه بهترین نرم‌افزار موبایلی از Blockchain.info گردید. این موضوع اهمیت زیادی داشته و اعتبار مضاعفی به شرکت می‌دهد.

مشکلات کیف پول MyCelium

تا به اینجای مقاله در مورد تاریخچه و ویژگی‌های خوب کیف پول MyCelium صحبت کرده‌ایم و اکنون وقت آن است که مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین اشکالات و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر در مورد معایب MyCelium تحقیق کنید احتمالا در مسیر مطالعات خود به بن‌بست خواهید خورد؛ زیرا این کیف پول معایب و اشکالات زیادی ندارد!

یکی از مشکلاتی که اشاره به آن در مقاله مربوط به MyCelium ضروری است عدم وجود یک نسخه دسکتاپ از این کیف پول است.
این موضوع از دیدگاه کمپانی قابل قبول است؛ اما از نظر مشتری کمی مشکل‌زاست؛ زیرا بسیاری از افراد دوست ندارند که کیف پول ارز دیجیتال خود را در همه جا به همراه خود داشته باشند و برخی نیز کار با نسخه دسکتاپ و رابط کاربری و زیبایی آن را بیشتر بپسندند.

بهرحال MyCelium به همین دلیل ساده تعداد زیادی مشتری بالقوه را از دست داده است.

یکی دیگر از شکایاتی که کاربران به اپلکیشن این کیف پول دارند این است که نسخه ios آن به اندازه نسخه اندروید بهینه‌سازی نشده و مشکلاتی دارد.

برخی از کاربران عدم وجود برخی ویژگی‌ها، زمان پردازش اطلاعات و غیره را گزارش داده‌اند. لازم به ذکر است که کیف پول نسخه ios خود به خوبی کار می‌کند و بحث اصلی سرعت پایین‌تر و عدم بهینه‌سازی مناسب است.

جمع‌بندی مزایا و معایب کیف پول

خوب اکنون که به طور کامل و جامع در مورد ویژگی‌های مثبت و منفی کیف پول MyCelium صحبت کردیم، وقت آن است که به جمع‌بندی این نکات به طور خلاصه بپردازیم.

مزایا:

  • شرکت سازنده شدیدا معروف و با تجربه که در فضای ارزهای دیجیتال جا افتاده است.
  • انواع مختلفی از حساب‌های متنوع را به کاربران ارائه می‌دهد.
  • کار با آن بسیار سریع و اتصالات و ارتباطات با سرعت بالایی انجام می‌شود.
  • متن باز است.
  • این کیف پول با دو تا از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال با نام‌های Trezor و Ledger سازگار است.

mycelium4

معایب:

  • نسخه دسکتاپ آن در دسترس نیست.
  • بهینه‌سازی نرم‌افزار در ios چندان خوب نیست.
  • در صورتی که تجربه‌ قبلی در استفاده از کیف پول بیت‌کوین نداشته باشید، کار با آن می‌تواند کمی سخت به نظر برسد.
  • فقط از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و اگر قصد کار با سایر ارزها مانند اتریوم را داشته باشید نیاز به کیف پول دیگری دارید.

کارمزدهای تراکنش در کیف پول MyCelium

در این بخش می‌خواهیم که یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که احتمالا هم اکنون نیز در ذهن شما شکل گرفته است را پاسخ دهیم: “هزینه کارمزد تراکنش در این کیف پول چقدر است؟”

خود کیف پول رایگان است و با دانلود و راه‌اندازی آن به صورت رایگان به تمام عملکردهای آن دسترسی داشته و می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

با این حال هزینه انجام تراکنش‌ها از حساب شما کسر می‌شود که این هزینه متناسب با شلوغی شبکه متغیر است. این هزینه را MyCelium برای خود برنمی‌دارد و کارمزدی است که کاربران برای تایید تراکنش‌هایشان به ماینرها پرداخت می‌کنند.

چگونه کیف پول MyCelium را دانلود و نصب کنیم؟

بیایید فرض کنیم که از کیف پول MyCelium خوشتان آمده است و تمام ویژگی‌هایی که در این بررسی به آن‌ها اشاره شد نیازهای شما را بر طرف می‌کند.

حال قصد دارید که یک حساب مخصوص خود در MyCelium ایجاد کنید، در این بخش به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

در ابتدا در نظر داشته باشید که دانلود و نصب کیف پول تمام کار نیست و باید تعدادی کار دیگر نیز نیاز است تا مطمئن شوید کیف پول شما به درستی کار می‌کند و یکی از این کارها مربوط به امنیت آن است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه اصلی کیف پول به آدرس http://wallet.mycelium.com/ رفته و نرم‌افزار MyCelium را دانلود کنید. بعد از اتمام دانلود، کیف پول را نصب کرده و آن را باز کنید.

در گوگل پلی نیز این کیف پول قابل دانلود است >>> لینک دانلود MyCelium در گوگل‌پلی

اکنون به منوی اصلی رفته و روی کلید Backup کلیک کنید، در این مرحله روی صفحه نمایش شما 12 کلمه به نمایش در می‌آید که نمی‌توانید از آن اسکرین شات بگیرید؛ پس سریعا آن را یادداشت کنید. این 12 کلمه کلید پشتیبانی کیف پول شماست. این کلید را نگه‌داشته و در جایی امن مخفی کنید.

آخرین کاری که باید بکنید تعیین یک پین کد است که این کار با رفتن به منوی تنظیمات (setting) و انتخاب گزینه set the pin قابل انجام است. این پین کد برای انجام تراکنش‌های بیت‌کوینی شما مورد نیاز است؛ پس آن را در جایی امن نگه‌ دارید.

جمع‌بندی نهایی

تقریبا به انتهای نقد و بررسی کیف پول MyCelium رسیده‌ایم. حال وقت آن است که به طور خلاصه تمام نکات گفته شده در متن را مورد بررسی قرار داده و نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

به طور قطع قدرتمند‌ترین و بهترین نکته مثبت کیف پول مدنظر ما کمپانی سازنده آن است. وقتی با یک تیمی طرف باشید که از ابتدای کار بیت‌کوین روی پروژه‌های مختلف بیت‌کوینی کار کرده است؛ می‌توانید مطمئن شوید که آن‌ها درک و ذهنیت درستی از این فناوری داشته و می‌توانند یک محصول فوق‌العاده را خلق کنند.

تیم سازنده بسیار سخت کار کرده است تا کیف پول MyCelium را بسازد.

نرم‌افزار آن بسیار خوب بهینه‌سازی شده (به جز برخی مشکلات مربوط به بهینه‌سازی نرم‌افزار در ios) و بسیار کاربردی است. این کیف پول مورد اعتماد اکثر کسانی است که تجربه کار در زمینه رمزارزها را داشته و سابقه موفقی در زمینه سرعت انجام تراکنشات دارد.

در نهایت باید گفت که کیف پول MyCelium یک محصول عالی بوده و ثمره تلاش و سختکوشی فراوانی است. علاوه بر تمام این موارد این کیف پول برای همه افراد در دسترس می‌باشد؛ زیرا کاملا رایگان است!

سخن پایانی

تعداد زیادی کیف پول مختلف برای بیت‌کوین با ویژگی‌های جذاب وجود دارد. اکنون مقاله بررسی کیف پول MyCelium به پایان رسیده است؛ اما قبل از اتمام کامل آن چندین جمله مهم هست که باید با شما در میان گذاشته شود.

در اکثر مقالاتی که در مورد کیف پول MyCelium منتشر شده است (از جمله همین مقاله) می‌بینید که از این کیف پول به خوبی یاد شده و آن ‌را تحسین کرده‌اند؛ اما دلیل این موضوع چیست؟

چیزی که MyCelium را خاص و جذاب می‌کند ترکیب شهرت، جا افتادن در بین جامعه و تیم سازنده آن است.

تمام کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال ادعا می‌کنند که برتر هستند و ویژگی‌های جذاب و کاربردی‌ای دارند که کاربران می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند؛ اما MyCelium چیزی دارد که آن‌ها از وجود آن بی بهره‌ هستند: تجربه!

در سراسر متن چندین بار به این موضوع اشاره شد که حضور مداوم شرکت MyCelium در فضای ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین باعث شده است کیف پول این کمپانی تبدیل به یکی از بهترین کیف پول‌های رمزارزها بشود.

خوب امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده و استفاده کرده باشید. در این مقاله سعی شد که به طور دقیق و عمیق در مورد کیف پول MyCelium صحبت شود. با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های مثبت و منفی گفته شده در متن سعی کنید که کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

24 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
رحمان

سلام من هرچی تو نت گشتم پیدا نکردم یادم افتاد بهترین جا سایت شماشت میخوام ارز sxp,sero,BCN,Grin رو به کیف پولم انتقال بدم ولی کیف پولی پیدا نکردم یه یک یا چند تا از این ارزها رو پشتیبانی کنه لطفا شما بهم بگید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر
کیف پولی نمیشناسم که همه این موارد رو یکجا پشتیبانی کنه.
سایت رسمی هر ارز رو ببینید، احتمال زیاد کیف پول های هر ارز معرفی شده.

مجید

باسلام service unavailable هنگام کاردرمای سلیوم چه معنی میده دوم اینکه نحوه واریز بیت کوین به کیف پول باواردکردن آدرس بصورت دستی هم ممکنه یااینکه باید کپی paste کنی آدرس را چون من مقداری بیت کوین باری دستی فرستادم ده ساعته که نرسیده البته پیغام سرور بیت کوین دردسترس نیست هم ظاهرمیشه

عباس

سلام من ۰.۰۱ بیت دادم محکم بفروشم ولی send انجام نمیده یعنی قسمت فروش عملیات انجام نمیده چکار کنم

هادی محمدزاده

سلام جناب جهاندیده
در کیف مای سلیوم در قسمت اکانت
در قسمت Bitcoin SA
بیت این قسمت کیف را چطور انتقال دهم لطفا راهنمایی فرمایید

حمید

ببخشید من 0.1 بیت کوین تو کیف پول کاغذی دارم میخوام تمامش رو با mycelium منتقلش کنم به صرافی… باید کل مبلغ 0.1 رو تو قسمت ارسال بنویسم و خود کیف پول مبلغ کارمزد رو بطور اتوماتیک از اصل بیت کوینم برداشت میکنه؟ یا باید خودم کارمزد رو حساب کنم و از اصل بیت کوینم کم کنم و باقیمانده بیت کوینم رو ارسال کنم… ممنون میشم بهم بگید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
معمولا کیف پول ها خودشون کارمزد بهینه رو محاسبه میکنن و از مبلغ ارسالی کسر میکنن.

Saeid

سلام
ببخشید من یک سوال داشتم اگر پاسخ بدید ممنون میشم
من قبلا با ما سلیوم رو حالت نرمال انتقال انجام دادم و در کمتر از یک ساعت confirm شده ولی دیروز با حالت low periority انتقال دادم و تا الان که یک روز میگذره فعلا انتقال انجام نشده. این حالت تقریبا چقدر زمان میبره تا انتقال انجام بشه؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی
نمیدونم چقدر زمان میبره و تنها کاری که میتونید بکنید صبر کردنه

فرید

سلام من این کیف پولو دارم چند وقته خراب شده ،و بیت کوینمو نمیتونم به صرافی انتقال بدم لطفاً کمکم کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی. از کیف پول بک آپ بگیرید و وارد کیف پولی دیگه کنید.

مقدم

سلام چرا من نمیتونم کیف پول مای سلیوم رو دانلود کنم

Alireza

سلام آقای جهاندیده
وقتی وارد کیف پول مای سیلیوم میشم، همون ابتدا پیام میده servis unavailable و خیلی سریع هم این پیام ناپدید میشه.
چه کاری باید انجام بدم که این نیاد؟
ممنونم اگه پاسخ بدید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی. دلیلشو نمیدونم. ممکنه مشکل از اتصال اینترنت باشه.

اقاجانی

سلام شبتون بخیر من میخوام تو به گوشی دیگه نصب کنم ملی سلنیوم رو نمیتونم میشه منو راهنمایی کنید

علی

سلام من مقداره ۰.۰۰۵ بیت کوین از کیف پول my celiunm ارسال کردم ک بهم ارور نبودن اینترنت رو نشون داد بعد از بازو بسته کردن برنامه مقدار بیت کوین از حسابم کم شده بود وقتی صفحه تراکنش هارو باز کردم دیدم این انتقالو زده ارور اینترنت لغوش کردم ولی بیت کوین من ب حسابم برنگشت لطفا کمکم کنید

گل زردی

با سلام خدمت تیم سایت بورسینس وممنون از مطالب مفید تون ی سوال در مورد کیف پول جکسداشتم من در این کیف پول مقداری بیت کوین ومقداری هم اتریوم داشتم ک خاستم در همون کیف پول بیت کوینم رو به اتریوم تبدیل کنم اما این تبدیل انجام نشد میشه راهنماییم کنید؟؟ممنون میشم

محمد

سلام تو آپدیت جدید مایسلیوم امکان نگه داری اتریوم اضافه شده من هم مقداری اتریوم به آدرس اتریوم کیف مایسلیومم ارسال کردم ولی کیف پول reload نمیشه.لطفا کمکم کنید.

ابوالفضل قمری

مدت انتقال جابه جایی بیت چند ساعت است؟

معمولا کمتر از 1 ساعت

سالی

سلام خسته نباشید جناب جهاندیده
کیف پول ها آیا میتونن کاربران ایرانی رو هم تحریم کنن ؟
میشه بگید کدوم صرافی و کیف پول ها برای ایرانیا بدون دردسر کار میکنن و ادم خیالش بابت بلاک شدن و اینچزا راحت باشه ؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
بله کیف پول ها هم میتونن تحریم کنن
ولی روش‌هایی هست که ریسک کارو کمتر میکنه
در مورد انتخاب کیف پول مناسب این مطلب رو ببینید

Pouriya

سلام کانال vip سیگنال دهی ندارین برای رمز ارزها؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، نه دوست عزیز

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
24
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx