کول ولت پرو CoolWallet Pro (مالک ارزهای دیجیتال خود باشید)

کول ولت پرو CoolWallet Pro

کول ولت پرو نسل جدیدی از محصولات شرکت کول بیت ایکس CoolBitX | است که به تازگی وارد بازار ایران شده است.

این کیف پول بالاترین درجه‌ی امنیت، راحتی و عملکرد در نگه‌داری و کنترل ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

کول ولت پرو نسخه جدید و بروز شده مدل اس یعنی همان CooWallet S می باشد که  از نظر امنیت، پشتیبانی از کوین‌ها و توکن‌ها و طراحی، کاملا به روز شده است و همچنین ویژگی جدید «استیکینگ در دیفای» را که تاکنون در هیچ ولت سردی دیده نشده است، برای اولین بار به بازار معرفی می‌کند. کاربران می‌توانند با قفل کردن سرمایه‌های خود و به اصطلاح استیک کردن (Stake) آن در پروژه‌های دیفای از سرمایه‌های خود کسب سود کنند.

عناوین مطلب:

کول ولت پرو همانند مدل قبلی خود (کول ولت اس) که به اندازه‌ی کارت‌های بانکی است، دارای بلوتوث بوده و کیف پول سردی است که در کیف پول‌های واقعیتان به راحتی جا می‌گیرد و از ارزهای دیجیتالتان محافظت می‌کند. این محصول، امنیت ولت سخت افزاری را با راحتی ولت‌های نرم‌افزاری ترکیب کرده و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تراکنش‌هایشان را با اطمینان و آسودگی کامل انجام دهند.

ظهور اثبات بر سهام (PoS) و دیفای (DeFi) دنیای جدیدی از فرصت را پیش روی طبقه‌ی باهوش سرمایه‌گذاران رمزارزها گشوده است که به کیف پولی سخت افزاری با پاسخگویی و کارامدی بیشتر در زندگی روزمره نیاز دارند. این کیف پول به صورت آنی و در هر مکانی، امکانات و امنیت بیشتر را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

CoolWallet Pro این ویژگی‌ها را محقق می‌کند و با داشتن طراحی کاملا جدیدو امنیت بالاتر، نسل جدید امکانات استیکینگ پویا را ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها برای تریدهای حرفه‌ای که به دنبال سرمایه‌گذاری براساس آخرین نمودارهای رمزارزها هستند، ابزاری ضروری است.

دقیقا همانند نسخه‌ی پیشین کول ولت که اولین ولت سخت افزاری با پشتیبانی از موبایل بود، کول ولت پرو نیز ضد دستکاری، ضد آب، انعطاف پذیر و دارای باطری با طول عمر بالا است.

ویژگی کول ولت

ویژگی‌های برجسته‌ی کول ولت پرو

چه ویژگی‌هایی می‌تواند «کول ولت پرو» را به انتخاب اول ولت سخت افزاری ۲۰۲۱ تبدیل کند؟

امنیت بالاتر

بوسیله‌ی (SE) Secure Element ارتقا یافته، امنیت بیشتری را تجربه کنید. کول ولت پرو دارای رتبه‌بندی +CC EAL6 بالاتری است که امروزه یکی از بالاترین استاندارهای در صنعت امنیت است.

این استاندارد، کلیدهای خصوصی شما را طوری محافظت می‌کند که نه شرکت سازنده و نه حتی خود شما، نمی‌توانید این کلیدهای خصوصی را از کیف پول خارج کنید. همچنین با داشتن بلوتوثی که از گرید نظامی و دارای رمزگذاری  AES256 است، خیالی آسوده خواهید داشت. هچنین فعال‌سازی چند مرحله‌ای برای تمامی تراکنش‌ها موردنیاز است و شامل ID تشخیص چهره و اثر انگشت، کد عبور، تایید فیزیکی و … است.

راحتی بیشتر

کول ولت پرو با داشتن ضخامت تنها ۰٫۸ میلی‌متر و ۶ گرم وزن، براحتی در کیف پول‌ فیزیکیتان جا می‌شود و با داشتن چنین ویژگی به راحتی همانند کارت‌های بانکی در کیفتان مخفی می‌شود.

نیازی به کامپیوتر نیست، تنها در موبایلی که قبلا به این ولت pair شده و در محدوده‌ی 10 متری آن قرار دارد، اپلیکیشن مخصوص را باز کنید و پس از تایید هویت بیومتریک، کنترل ارزهای دیجیتال خود را در دست بگیرید. تمامی تراکنش‌ها باید بوسیله‌ی دکمه‌ی فیزیکی روی کول ولت پرو تایید شوند. این محصول همچین توسط طراحی فشرده‌ای که برای آن انجام شده ، ضد دستکاری است و برای دوام بیشتر ضد آب ساخته شده است.

ارزهای دیجیتال بیشتر

کول ولت پرو علاوه بر بیت‌کوین، اتر، لایت کوین، ریپل، استلار، بایننس کوین، تتر و تمامی توکن‌های ERC20 از پولکادات (DOT)، ترون (TRX) و کاسماس (ATOM) پیشتیبانی می‌کند.

ارزهای قابل پشتیبانی

همچنین اتر 2.0، تزوس، کاردانو (ADA) ، تتر بر بستر ترون و زیر مجموعه های آن و سایر کوین‌های جدید نیز در نقشه‌ی راه کول ولت پرو قرار گرفته اند و پشتیبانی از آن‌ها به زودی به این کیف پول دیجیتال اضافه خواهد شد.

استیکینگ امن

همزمان که هودل (HODL) می‌کنید و رمزارزهای خود را نگه می‌دارید، سود نیز کسب کنید. با استیک کردن ارزهای دیجیتال خود در کول ولت پرو و انجام استخراج PoS (گواه بر سهام)، می‌توانید پولکادات، ترون و کاسماس پاداش بگیرید. تنها با نگه‌داری ارزهای دیجیتال خود در کیف پول، بهره‌ی سالیانه‌ی بیشتری دریافت کنید.

ترید در بازارهای ارزهای دیجیتال

به لطف اپلیکیشن کاربرپسند CoolBitX Crypto که برای iOS و اندروید موجود است، دیگر هیچکدام از صرافی‌های متمرکز را از دست نخواهید داد. قسمت Marketplace به شما امکان دستیابی به امکانات زیر را می‌دهد:

  • بوسیله‌ی کول ولت پرو، به طور مستقیم از سرویس‌هایی همچون Changelly، ChangeHero و BitPay و … به ترید، و خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.
  • از قسمت WalletConnect به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند یونی سواپ، سوشی سواپ، 1inch، بالانسر و … دسترسی پیدا کنید.
  • به لطف پشتیبانی گستره‌ای وسیعی از توکن‌های ERC20، با پروتکل‌های دیفای و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapp) تعامل داشته باشید.
  • از طریق وب‌سایت‌هایی همچون OpenSea و Rarible، توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT بسازید.
  • تنها با نگه‌داشتن کوین‌ها در آدرس خود، از ایردراپ‌ها سود ببرید. نگذارید ایردراپ‌ها نصیب صرافی‌ها شود.

کول ولت در دست

کنترل کامل در دستان شما

اپلیکیشن CoolBitX به شما کمک می‌کند که بیشترین استفاده را از «کول ولت پرو» ببرید.

به آسانی این اپلیکیشن را دانلود کنید، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، دستگاه‌تان را از طریق بلوتوث رمزنگاری شده جفت کرده و شروع به ترید، خرید و فروش و پایش سرمایه‌های دیجیتال خود کنید. همه این ویژگی‌ها توسط توسط امنیت و خاصیت ضددستکاری مقاوم که می‌توانید به آن اعتماد کنید پشتیبانی می‌شوند. (حتما توجه داشته باشید که این اپلیکیشن را حتما از سایت رسمی CoolBitX دانلود کنید)

مقایسه دو کول ولت

مقایسه سریع کول ولت اس با کول ولت پرو

مقایسه کول ولت با کول ولت پرو

 

سوالات متداول

کول ولت اس (CoolWallet S) و کول ولت پرو (CoolWallet Pro) چه تفاوتی با هم دارند؟

همانطور که گفته شد ، «کول ولت پرو» نه تنها امکان جابه‌جایی و امنیت «کول ولت اس» را به ارث برده است بلکه گامی جلوتر نهاده است و چیپ‌ست Secure Elemnt را از استاندارد CC EAL 5+ به نسخه‌ی امن‌تر CC EAL 6+ ارتقا داده است و ماژول حافظه‌ی بهبودیافته، یکپارچه‌سازی با کوین‌های بیشتر را امکان‌پذیر کرده است. علاوه بر ارتقای سخت‌افزاری، ویژگی‌های استیکینگ، دیفای، دپ و NFT که در اپلیکیشن یکپارچه‌سازی شده است که تا فصل سوم ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

کول ولت در دست یک نفر

کول ولت پرو مناسب چه کسانی است؟

این ولت برای کاربران کریپتو حرفه‌ای که به طور مداوم دنبال پروژه‌های جالب ارزهای دیجیتال و پیشرفته‌ترین حفاظت می‌گردند، بهترین گزینه است. مخصوصا اگر می‌خواهید در فرصت‌های استیکینگ، دپ و NFT شرکت کنید، با داشتن کول ولت پرو این فرصت‌ها را از دست نخواهید داد. کوین‌های محبوب کازماس (ATOM)، ترون (TRX) و پولکادات (DOT) را به کول ولت پرو اضافه کرده‌ایم و در اینجا متوقف نخواهیم شد.

کول ولت پرو ویژگی‌های جذابی دارد اما به اینجا محدود نمی‌شود و شامل یکپارچه‌سازی با Web3، فهرست‌شدن توکن‌های NFT، مقیاس‌پذیری لایه ۲ و بسیاری از موارد دیگر خواهد شد.

چگونه از اصالت و سلامت این کیف پول اطمینان حاصل کنیم؟

خوشبختانه این کیف پول سخت افزاری دارای برچسبی می باشد که بر روی درب جعبه چسبیده شده است که اجازه باز کردن آن را به هیچ شخصی نمیدهد و زمانی که این برچسب باز شود دیگر امکان چسباندن آن وجود ندارد.

می‌توانید کول ولت پرو را از فروشگاه های معتبری مانند تهران ولت با یک سال گارانتی رایگان تهیه کنید.

داخل جعبه کول والت

محتویات داخل جعبه

  • کول ولت پرو | (Secure Element، 2+1 Factor Authentication، Bluetooth)
  • جایگاه شارژ و کابل
  • کارت کلمات بازیابی
  • برچسب‌های مخصوص کول ولت

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی تهران ولت به صورت تخصصی در زمینه فروش کیف پول های سخت افزاری در ایران فعال می باشد که تمامی ولت های سخت افزاری معتبر در جهان را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

همچنین تهران ولت به صورت مستقیم کلیه دستگاه های خود را از شرکت های سازنده خریداری می کند تا شما عزیزان با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

قبل از خرید کیف پول سخت افزاری، می‌توانید از مجموعه تهران ولت مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید.

تلفن تماس مجموعه تهران ولت برای ارتباط سریع و مشاوره رایگان : 88314214-021

.

مهم: مطلب فوق یک رپورتاژ آگهی ثبت شده در سایت بورسینس است. کاربران گرامی خودشان قبل از هراقدامی باید تحقیق و بررسی کافی انجام دهند. بورسینس مسئولیتی در پشتیبانی این کیف پول ندارد و کلیه سوالات قبل و بعد از خرید را باید از طریق مشخصاتی که در مطلب فوق درج شده پیگیری کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
اهورا

من از سایت تهران ولت این کیف پول سخت افزاری رو خریدم
خیلی راضی هستم
البته تهران ولت پاسخگوییش هم خیلی خوب بود
پیشنهاد خرید کول ولت پرو رو از سایت تهران ولت رو میدم

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx