معرفی شرکت کنترل خوردگی تکین‌کو

پتروشیمی بندر امام

کیفیت واژۀ دیر آشنایی است که با ساخت اولین وسیله توسط انسان‌های اولیه و به همراه آن در زندگی روزمرۀ جوامع وارد شد. جهت افزایش عمر مفید تجهیزات ساخته شده، لزوم بازنگری و استفاده از متریال‌های بهتر و به عبارتی استفاده از متریال‌هایی با کیفیت بیشتر مورد توجه تولید کنندگان و سازندگان اولیه قرار گرفت.

صنعتی شدن جوامع و نیاز به تولیدات بیشتر و افزایش تنوع تولیدات، خطرات مالی و جانی زیادی برای تولیدکنندگان بوجود آورد و لذا کیفیت و لزوم رعایت استاندارد‌های ساخت و تولید وارد عرصۀ جدیدی از نیازها و الزامات تولید گردید.

استاندارد، زبان مشترک جهت واردات و صادرات کالا، تجهیزات، محصولات، ماشین آلات، مواد غذایی و صنعتی و به عبارتی هرنوع محصول ساخته و تولید شده می‌باشد. لذا کنترل کیفیت و تطابق با استانداردها از الزامات اصلی ساخت، تولید و بهره برداری گردید.

عناوین مطلب:

کنترل کیفیت رابطه مستقیم با میزان تولید، بهداشت، ایمنی، کاهش هزینه تولید و افزایش ضریب اطمینان خاطر تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان دارد. بازرسی فنی و کنترل کیفیت، واژه‌هایی هستند که امروزه در بسیاری از فعالیت های تولیدی و صنعتی به آن پرداخته می شود.

در پروژه‌های صنعتی، مانند پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و واحدهای دیگر تولیدی کنترل کیفیت و بازرسی فنی متداول، ضروری و بسیار حائز اهمیت می‌باشد، زیرا در کاهش تلفات جانی و مالی فوق العاده موثر است. امروزه در فعالیت‌های تولیدی و صنعتی و پروژه‌ای نمی‌توان با یک یادداشت یا یک صورتجلسه کار را به انجام رسانید، بلکه برای ثبت و ضبط تمام اطلاعات، مشخصات فنی، تاریخچه، مدت زمان سرویس، پرونده تعمیرات، نقشه و گزارشات و همچنین برنامه‌ریزی دوره‌ای نیاز به تشکیل بایگانی اطلاعات و یا شناسنامه دستگاه امری اجتناب‌ناپذیر و حیاتی می‌باشد. در این میان کنترل کیفیت و بازرسی فنی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

پتروشیمی بندر امام

 درباره شرکت تکین کو : شركت تكين كو در سال 1372 با هدف ارائه خدمات بازرسي فني و كنترل‌ خوردگي و ارائه روش‌های نگهداری و جلوگیری از پدیده‌های خوردگی و یا بررسی‌های علل شکست و از کار افتادگی دستگاه‌ها در صنايع نفت و گاز و پتروشيمي توسط متخصصان و مديران ارشد صنايع پتروشيمي، به عنوان يكي از شركت‌هاي تابعۀ شركت سرمايه‌گذاري صنايع پتروشيمي تاسيس گرديد و در اين مدت خدمات بسیار سودمندی را به اكثر واحدهای پتروشيمي و نفتی در حال بهره‌برداري ( مانند پتروشيمي بندر امام، پتروشيمي رازي، پتروشيمي آبادان، پتروشيمي اصفهان، پتروشيمي شيراز، لاوان، پتروشيمي خارگ و فن آوران و…) و واحدهاي در حال نصب و راه اندازي (مانند پتروشيمي اروند، طرح متانول پترو شیمی خارگ، پليمر كرمانشاه، پتروشيمي فجر، پتروشيمي غدير، شيمي بافت، تندگويان، امير كبير ،NGL سيري، مناطق نفت خیز، شرکت های گازی و نیز واحد های صنعتی بخش خصوصی و .. ) ارائه نموده است.

ارائه خدماتی مانند بازرسي فنی، كنترل خوردگي، نظارت بر ساخت و راه اندازی، بازرسی کالا و بررسی و گزارش علل حادثه و ارائه دستورالعمل های تعمیراتی و بازسازی در موارد بسیار بحرانی و اتفاقات ناگوار در مجتمع‌های پتروشیمی.

تکین کو در حال حاضر يكي از بزرگ‌ترين و معتبرترين شركت‌هاي مشاور و بازرسي فنی در ايران بوده و اولين شركت مشاور مي‌باشد كه سهام آن در بورس عرضه شده است. اكنون شركت تكين‌كو با اخذ رتبه يك مشاوره و بازرسي از معاونت راهبردي رياست جمهوري و با سابقه درخشان و قابل توجه و متخصصان زبده و همچنين كمك از شركت‌هاي معتبر خارجي در حال خدمت‌رسانی به صنایع مختلف می‌باشد.

منبع مطلب و اطلاعات بیشتر: وب‌سایت شرکت تکین‌کو

گفتگو و اخبار درباره رتکو (نماد شرکت تکین کو در بورس)

 

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx