معرفی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن از بدو تاسیس در جهت گسترش فعالیت های خود به اقصی نقاط کشور نسبت به ایجاد شعب و نمایندگی‌ها در سراسر کشور اقدام نموده است که این شعب و نمایندگی‌ها در راستای برنامه تحول استراتژیک شرکت و تبدیل آن به شرکتی با سازوکار (هلدینگ) از سال 1385 به تدریج تبدیل به شرکت‌های مستقل گردیده‌اند که شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب ( سهامی عام ) یکی از این شرکت‌ها می‌باشد.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در سال 1370 ابتدا به صورت شعبه جهت تحت پوشش قرار دادن استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با مرکزیت تبریز تاسیس گردیده و از اوائل سال 1385 فعالیت خود را به صورت یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری مسکن (هلدینگ) و با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن آذربایجان ( سهامی خاص ) ادامه داده است.

 این شرکت از اوائل سال 1390 با تغییر نام به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب ( سهامی خاص ) ادامه فعالیت داشته و از سال 1391 به همت پرسنل صدیق خود و با فعالیت در بورس به صورت سهامی عام با نام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب ( سهامی عام )، نسبت به اجرای پروژه‌های گوناگون در شمال‌غرب کشور عزیزمان ایران اعم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان اقدام نموده است.

عناوین مطلب:

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب

موضوع فعالیت شرکت

الف) تهیه زمین و غیر منقول (عرصه و اعیان) اعم از خرید یا اجاره یا تملک یا از طریق ادارات زمین شهری و غیره جهت پروژه‌های ساختمانی.

ب) مطالعه و طراحی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهرسازی و ساختمانی اعم از: مسکونی، اداری، تجاری، تاسیساتی و …

پ) انجام کارهای مقاطعه‌کاری اعم از اینکه شرکت کارفرما باشد یا پیمانکار.

ت) قبول مشاوره و نظارت و اجراء و انجام کارها و پروژه‌های ساختمانی بصورت پیمانکاری یا امانی.

ث) تهیه و تولید مصالح و کلیه لوازم و ماشین آلات ساختمانی، چه بصورت ایجاد کارخانه و یا خرید از داخل یا خارج به منظور استفاده و یا فروش آنها.

ج) خرید و وارد نمودن ماشین آلات مورد‌نیاز و مصالح ساختمانی و سایر وسایل و مواد و لوازمی که برای انجام موارد فوق لازم باشد.

چ) جذب سرمایه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی و مشارکت مدنی درایجاد، ساخت، توسعه و تکمیل پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی و صنایع مرتبط با آنها.

ح) واگذاری زمین، واحدها، ساختمان‌ها و تاسیسات احداثی متعلق به شرکت به اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بصورت فروش قطعی (نقدی یا اقساطی) یا اجاره به شرط تملیک یا امانی و یا به هر طریق دیگر و معاوضه زمین با زمین و مستغلات.

خ) دریافت و کسب اعتبار یا هرگونه تسهیلات مالی از طریق اخذ تسهیلات یا مشارکت مدنی با بانک‌ها و سایر سازمان‌های تامین کننده منابع مالی یا پیش فروش.

د) هر نوع سرمایه گذاری و مشارکت حقوقی با اشخاص حقیقی یا حقوقی اعم از سرمایه گذاری مستقیم یا خرید و فروش سهام چه در داخل و یا خارج از کشور.

ذ) بطور کلی انواع سرمایه گذاری و انجام فعالیتهای اقتصادی، تولیدی، صنعتی و تجاری در صنایع ساختمان‌سازی و ساختمان‌داری و شهرسازی بمنظور تامین زمین و خرید غیرمنقول اعم از عرصه و اعیان و اجرای طرح و پروژه های مورد نظر و ایجاد و توسعه و تکمیل واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، مراکز فرهنگی و اجتماعی و فروش واگذاری آنها بطرق مختلف و انجام مطالعات کاربردی و خدمات فنی و اجرایی و ساخت آفرینی نرم افرازها و سخت افرازها و توسعه فن آوری‌های ساختمانی و مستندسازی و ترویج و بومی سازی، عقد قراردادها و موافقت نامه‌های بین المللی و انجام امور عملیات اداری، مالی، فنی، تجاری و اجرایی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با موضوع و اهداف شرکت باشد.

 

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب
 

سند چشم انداز :

ارتقا شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب ( سهامی عام ) به جایگاه شرکتی پیشتاز در امر تولید مسکن با بیشترین سهم از بازار در بین رقبا و مزیت بر آنان در شاخص های:توجه به نیازهای مشتریان، استفاده از تکنولوژی و فن آوری روز در طراحی و ساخت، سرعت در اجرای پروژه ها و دستیابی به بالاترین کیفیت با حداقل قیمت تمام شده ممکن.

بیانیه ماموریت شرکت :

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب ( سهامی عام ) به طور عمده در زمینه طراحی، احداث و واگذاری انبوه مسکن فعالیت می نماید. سعی می‌نماییم با بهبود مستمر کیفیت طراحی و ساخت و افزایش رضایت مشتریان بتوانیم علاوه بر ارتقاء جایگاه خود در کسب مزیت‌های رقابتی نیز پیشرو باشیم .

ارزش‌های بنیادین:

ما بیش از هر چیز به زمان انجام تعهدات، رضایت مشتریان و ایجاد تعهد جمعی به کیفیت از طریق توانمند‌سازی و ارتقاء رضایت‌مندی کارکنان و حفظ منافع سهامداران اهمیت داده و تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقاء کیفیت طراحی و ساخت در انبوه‌سازی، با رعایت اصول اخلاق حرف‌های، صداقت در گفتار و کردار، پذیرش مسئولیت در قبال مشتریان و جامعه در صنعت خودمان پیشرو باشیم.

منبع مطلب و اطلاعات بیشتر: وب‌سایت شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب

گفتگو و اخبار درباره نماد ثغرب (نماد شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب در بورس)

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx