سرمایه‌گذاری در انگلیس: معرفی 7 سایت فعال

سرمایه گذاری در انگلیس

1 – در سایت malekpour.ir  درباره سرمایه‌گذاری در انگلستان اینطور نوشته است:

البته این که می‌گویم دو نوع ویزای اصلی دارد به این مفهوم است که دو راه در انگلستان بسیار شناخته شده است و اکثر متقاضیان این دوراه را جستجو می‌کنند. در اینجا در خصوص ویزای ۲۰۰ هزار پوندی انگلستان توضیح می‌دهیم که اولین راه و مهم‌ترین راه است. در واقع این نوع ویزای ۲۰۰ هزار پوندی انگلستان یا سرمایه‌گذاری از طریق ۲۰۰ هزار پوند در انگلستان سوال بسیاری از عزیزان است. این نوع ویزا در اصطلاح ویزای کار افرینی خوانده می‌شود که از طریق سرمایه‌ایی معادل ۲۰۰ هزار پوند در انگلستان صورت می‌گیرد .

البته در تقسیم بندی ویزاهای سرمایه‌گذاری در انگلستان این ویزا ، ویزای tier1 خوانده میشود. شما میتوانید برای ویزای tier1 یا ۲۰۰ هزار پوندی انگلستان یا اساسا سرمایه گذاری در انگلستان از این طریق اقدام کنید و اگر معادل ۲۰۰هزار پوند سرمایه در دسترس داشته باشید. نکته بسیار مهم این است که شما میتوانید دو خانواده را با همین یک مبلغ برای مهاجرت اعزام دارید. در ضمن هر خانواده شامل main applicant یعنی درخواست کننده اصلی به انضمام خانواده وی یعنی زن و بچه‌های زیر ۱۸ سال می‌شود.

2 – سایت radmohajer.ir

درباره سرمایه‌گذاری در انگلیس اینطور نوشته است:

عناوین مطلب:

بسیاری از افردای که قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارند روش اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری را انتخاب میکنند. همان طور که میدانید برای مهاجرت به انگلستان روشهای مختلفی وجود دارد مانند اخذ ویزای تحصیلی از انگلستان ، اخذ ویزای کاری از انگلستان و ….. اخذ ویزای سرمایه گذاری نیز یکی از این روشها میباشد. کشور انگلستان شرایط مناسبی را جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم انگلستان از طریق سرمایه گذاری فراهم می نماید، در این مقاله شرایط و ضوابط سرمایه گذاری در انگلیس و مزایای سرمایه گذاری در انگلستان و اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در انگلستان شرح داده خواهد شد.
کشور انگلستان با داشتن بزرگترین ومؤفق ترین اقتصاد های جهان همواره از بزرگترین مراکز مالی دنیا بوده و طی قرون متمادی انگلستان در زمینه تجارت و کسب و کار و داشتن بزرگترین و معتبرترین بانک های جهان این کشور در تجارت و بازرگانی بین المللی مطرح بوده است و همین امر موجب می گردد سرمایه داران بسیاری از سراسر دنیا برای سرمایه گذاری و کارآفرینی به کشور انگلستان مهاجرت می نمایند. حتی به استناد آمار، شهر لندن دارای بیشترین تعداد سرمایه داران نسبت به شهرهای دیگر جهان می باشد.
مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری به دو صورت میباشد که در دو حالت و در مبالغ متفاوت انجام میشود ، این دو حالت عبارتند از :

سرمایه گذاری 200 هزار پوندی
سرمایه گذاری 1 میلیون پوندی

3 – سایت iranmohajerat.ir

درباره سرمایه‌گذاری در انگلیس اینطور نوشته است:

ویزای اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی و یک میلیون پوندی

به طورکلی در تعریف سرمایه گذاری می توان چنین گفت،انباشت وتزریق سرمایه به اقتصاد از این ایده نشات میگیرد که اقتصاد دانان موتور رشد و توسعه اقتصادی را سرمایه گزاری میدانند که یک نوع آن سرمایه گذاری خارجی ولو در سطح بنگاه های کوچک و خصوصی باشد چرا که سرمایه گذاری نقش و جایگاه مهمی در میان الگوهای رشد و توسعه اقتصادی دارد و موجب ثبات سیاسی هم هست برای همین کشورها برای اتباع دیگر کشورها هم برای سرمایه گذاری و انجام فعالیت های اقتصادی – تجاری و پرداخت مالیات اجازه ورود و اقامت در کشور را میدهند که وارد کردن سرمایه باید در قالب مشخص و با شرایطی که از طرف آن کشور پیش بینی شده صورت گیرد به عنوان مثال ثبت شرکت تجاری ،ایجاد تجارت ….

کشور انگلستان یکی از کشورهای توسعه یافته می باشد که دارای حاشیه امنیت سرمایه گذاری بالا و نظام مالیاتی بسیار مناسب می باشد و اغلب متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تمایل دارند تا از طریق وارد کردن سرمایه خود به انگلستان اقامت این کشور را اخذ نمایند.

4 – سایت legalmalekpour.com

درباره سرمایه‌گذاری در انگلیس چنین نوشته است:

کشور انگلستان در جهت جذب نیروی مهاجر ، اقدام به تصویب قوانین سرمایه گذاری نموده است . این نوع سرمایه گذاری به سه دسته تقسیم می گردد که در ذیل به تفصیل شرح داده می شود :

سرمایه گذاری 50 هزار پوندی :

دولت انگلستان برای فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلستان این شرایط را مهیا نموده است که با توجه به این امر ، این دسته از دانشجویان میتوانند با دارایی 50 هزار پوند اقدام به دریافت اقامت دائم انگلستان نمایند .(وکالت در موضوع بین المللی جزء تخصصی ترین خدمات ما می باشد.)

سرمایه گذاری 200 هزار پوندی :

آن دسته از افرادی که تمکن مالی به مبلغ 200 هزار پوند را دارند ، قادر می باشند که جهت کسب اقامت دائم انگلستان اقدام نمایند .

سرمایه گذاری 1 میلیون پوندی :

نوع دیگری از سرمایه گذاری می باشد . هدف از طرح این برنامه توسط دولت انگلستان ، جذب افراد مشخص با دارایی های زیاد به همراه خانواده می باشد .

5 – سایت engelestan.com

درباره سرمایه‌گذاری در انگلیس چنین نوشته است:

منظور از گروه سرمایه گذاری چیست؟ این گروه به آن دسته از متقاضیانی اطلاق می گردد که جهت انجام فعالیت های اقتصادی – تجاری وارد انگلستان می شوند . این افراد باید پس از ثبت شرکت تجاری نسبت به آغاز فعالیت اقتصادی اهتمام ورزند .

متقاضی گروه سرمایه گذاری برای ورود به انگلستان باید چه امتیازی را کسب کند ؟
طبق قوانین و مقررات جدید ادارهُ مهاجرت انگلستان ، افراد مهاجر در گروه سرمایه گذاری باید برای ورود 95 امتیاز را کسب نمایند :
– 75 امتیاز برای سرمایه به مبلغ دویست هزار پوند – 200,000
– 10 امتیاز برای زبان انگلیسی – مدرک C1 ، معادل IETLS 7.0
– 10امتیاز برای پول گذران زندگی

نکته قابل توجه اینکه اگر فرد متقاضی امتیازات فوق را بدست نیاورد پرونده و در خواست وی رد خواهد شد .

6 – سایت arianaabroad.com

درباره سرمایه گذاری در کشور انگلستان چنین نوشته است:

کشور انگلستان در چند سال گذشته و طی تصویب قوانین جدید مهاجرتی این کشور دو طرح کلی را برای متقاضیان اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری معرفی کرده است:

روش اول از طریق طرح یک میلیون پوندی می باشد. در این روش فرد متقاضی اخذ اقامت انگلستان با نشان دادن دارایی یک میلیون پوندی در انگلستان و یا یکی از بانک های انگلیسی در دیگر کشورها ،می تواند در طی پروسه کمتر از یک ساله و بدون نیاز به مدرک زبان انگلیسی موفق به اخذ اقامت دائم انگلستان شود. مسلما اخذ اقامت انگلستان از این روش، بسیار دشوار است چرا که انتقال این سرمایه به انگلستان قبل از اخذ اقامت بسیار سخت است.

7 – سایت visayab.com

درباره سرمایه‌گذاری در انگلیس چنین نوشته است:

سیستم ویزای اقامت سرمایه گذاری در انگلستان بر اساس سیستم امتیاز بندی و نیز سرمایه گذاری ۲ میلیون پوندی استوار می باشد که متقاضی باید حداقل ۷۵ امتیاز کسب نماید.

مبلغ ۲ میلیون پوند سرمایه گذاری، ۳۰ امتیاز از امتیازات مورد نیاز فرد را، تأمین می نماید. این مقدار سرمایه باید در بانک یا موسسه مالی معتبری در انگلستان سپرده گذاری شده باشد. اگر این مبلغ در خارج از انگلستان است، در هر حال باید قابلیت انتقال به انگلستان را داشته باشد.
برای دریافت امتیازات لازم دیگر در این شیوه از سرمایه گذاری در بریتانیا متقاضی باید حداقل ۱,۷۵۰,۰۰۰ پوند همین مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ پوند را برای خرید اوراق قرضه، به صورت اوراق سهام و یا دیگر اوراق دولتی انگلیس صرف نموده تا ۳۰ امتیاز دیگر را کسب کند.
همچنین اگر قبل از به اتمام رسیدن ۳ ماه از زمان دریافت ویزای خود به سرمایه گذاری بپردازد، ۱۵ امتیاز دیگر را نیز کسب می کند.

متقاضی جهت استفاده از این روش، لازم است ابتدا حسابی در کشور انگلستان باز نماید.

مزایای مهاجرت به انگلیس از طریق ویزای سرمایه گذاری

فرد متقاضی نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارد.
همچنین سطح خاصی از تحصیلات آکادمیک مورد نیاز نیست.
در این شیوه مهاجرتی فرد متقاضی می تواند همسر و فرزندان کمتر از ۱۸ سال را به همراه خود داشته باشد.
متقاضی الزامی ندارد که برای تأمین هزینه همراهان خود مبلغ خاصی را در حساب بانکی خود بگذارد.

شما تجربه‌ای از سرمایه‌گذاری در انگلیس داشته‌ داشته‌اید؟ لطفا تجربه‌ را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
درب ضد سرقت اتحاد

ممنون زا سایت و مطالب خوبتون
موفق باشید

Reo

سلام من انگلیس هستم مغازه دارم اینجا هم پرداخت چنین مبلغی آسان نیست
مطلب جالبی پست کردید ممنون

شایان

سلام دوستان
برای پرداخت ویزا سایتی رو میشناسید معرفی کنید؟

Rasol

سلام من دریک سایت انگلسی سرمایه گذاری کردم با روندی که پیش می رود احساس می کنم کلاهبرداراست اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون می شوم سایتlakinvest. Com

Behzad

من ۲۰۱۰ از دانشگاهی در انگلیس فارغ التحصیل شدم . میتونم از قانون ۵۰ هزار پوند شامل من میشه؟

پوریا

واقعا این مبلغ به پول الان خیلی زیاده

امین

درود. توی سایت lifeingermany.ir درباره سرمایه گذاری در آلمان اینطور نوشته شده که:
طبق مطالعاتی که توسط Ernst & Young انجام شده، 73% از شرکت ها کشور آلمان رو بعنوان مقصد سرمایه خودشون انتخاب می کنند. این باعث میشه اقامت آلمان یکی از مسائل جانبی سرمایه گذاری در اون کشور باشه.
خوشحال میشم تبادل اطلاعات کنیم.

Saeed

200 هزار پوند با قیمت الان یچیزی نزدیک ۳ و نیم میلیارد تومن میشه و کسی این سرمایه رو داشته باشه ایران واسش بهشته و نیازی به انگیلیس نیست به نظرم ولی جالب بود خسته نباشید

masirservices

مقاله جالبی بود ، این مقاله رو برای افرادی کخ میخوان در انگلیس سرمایه گداری کنند حتما پیشنهاد می کنم

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
11
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx