بررسی عرضه اولیه Vendio : پلتفرم جدید برای تبلیغات ویدئویی

پلتفرم تبلیغات ویدئو Vendio

روزانه 100 میلیون ساعت ویدئو روی فیسبوک مشاهده می‌شود و پیش‌بینی شده برای تبلیغات ویدئویی تا سال 2021 معادل 17 میلیارد دلار هزینه شود. بنابراین این حوزه یک حوزه با گردش مالی بالا در دنیاست. در این مطلب از بورسینس قصد داریم یک ICO که قصد دارد پلتفرم جدیدی برای تبلیغات در ویدئوها ارائه کند را معرفی کنیم.

مطلب مرتبط: راهنمای ICO

پروژه Vendio

پلتفرم تعاملی ویدئویی Vendio پلی برای اتصال منتشرکنندگان محتوا، کاربر و تبلیغ‌کننده است. این پلتفرم تبلیغات مرتبط را با رسانه منتشرکننده محتوا متصل می‌کند.

عناوین مطلب:

روشی که در این پلتفرم به کار گرفته می‌شود باعث شده از سایر رقبا تمایز پیدا کند. با این پلتفرم می‌توان تبلیغات مرتبطی برای هر صحنه از فیلم یا ویدئوها نمایش داد.

Vendio از یک الگوریتم تگ‌گذاری اختصاصی استفاده می‌کند که می‌تواند به یک بخش از فیلم توسط منتشر کننده فیلم اضافه شود. این تگ‌ها بطور دقیق، محتوای تصویری که در آن بخش خاص از فیلم نمایش داده می‌شود را توضیح می‌دهد. سپس این اطلاعات با تبلیغ‌دهندگان احتمالی به اشتراک گذاشته می‌شود تا تبلیغ‌دهندگان بتوانند براین اساس بهترین تبلیغ را برای آن بخش از فیلم انتخاب کنند.

به عنوان مثال می‌توانید فیلم زیر را مشاهده کنید (به محض اینکه بازیگر عینک به چشم می‌زند، تبلیغ مرتبط با همان صحنه نمایش داده می‌شود)

 

 

آمارها و نمودارها بخش حیاتی هر کمپین تبلیغاتی است و در پلتفرم Vendio نیز آمارهای دقیقی از تبلیغات هم برای تبلیغ‌دهنده و هم برای منتشرکننده تبلیغ در دسترس خواهد بود.

توکن VENDI

پلتفرم تعاملی ویدئویی (Video Interactive Platform) از توکن VENDI برای همه تراکنش‌هایی که در اپلیکیشن و سایت انجام می‌شود بهره خواهد گرفت. این توکن، هسته پلتفرم خواهد بود و هیچ پرداخت یا تراکنشی نخواهد توانست بدون VENDI انجام شود.

برنامه آینده Vendio این است که توکن VENDI در پلتفرم‌های معاملاتی مختلف مانند Binance.com و Bitfinex درج شده و قابل معامله باشد.

جزییات ICO

Presale یا پیش‌فروش توکن VENDI از 16 فوریه تا 21 فوریه 2018 (27 بهمن تا 2 اسفند) است و در این مدت، خریداران توکن VENDI به میزان 68 درصد توکن بیشتر دریافت می‌کنند.

در دور‌های بعدی ICO نیز به سرمایه‌گذاران توکن بیشتری تعلق می‌گیرد. جزییات این جایزه‌ها (Bonus) به شرح زیر است

دور اول: 68 درصد جایزه از 16 فوریه تا 21 فوریه 2018 (27 بهمن تا 2 اسفند)
دور دوم: 60 درصد جایزه از 21 فوریه تا 26 فوریه 2018 (2 اسفند تا 7 اسفند)
دور سوم: 48 درصد جایزه از 26 فوریه تا 3 مارس 2018 (7 اسفند تا 12 اسفند)
دور چهارم: 35 درصد جایزه از 3 مارس تا 8 مارس 2018 (12 اسفند تا 17 اسفند)
دور پنجم: 25 درصد جایزه از 8 مارس تا 13 مارس 2018 (17 اسفند تا 22 اسفند)
دور ششم: 12 درصد جایزه از 13 مارس تا 18 مارس 2018 (22 اسفند تا 27 اسفند)
دور نهایی: بدون جایزه از 18 مارس تا 23 مارس 2018 (27 اسفند تا 3 فروردین 97)

قیمت هر توکن VENDI معادل 1.25 دلار (با نرخ فعلی، حدود 0.00152 اتریوم) است که در تاریخ‌های فوق، تخفیف‌های ذکر شده برای آن لحاظ می‌شود.
همانطور که اشاره شد، خرید توکن از 16 فوریه (27 بهمن) آغاز خواهد شد.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
حسین نوری

لازم به ذکره که تو مراحلی که جز خرید بود و پرسیدم
KYC

Level 1: €10 – €849 – capturing name and country.

**Level 2: €850 – €4.199 (formerly €850 – €8.499) – Level 1 + photo of ID card or passport + selfie (2 different pictures!).

***Level 3: €4.200 – 8.499€ (formerly €850 – €8.499) – Level 1 + Level 2 + proof of address via utility bill (if not included on ID card).

***Level 4: >€8.500: Level 1-Level 3 + capturing source of funds (we ask to select from a list of common sources).
این مراحل واسه تایین هویت واسه کسایی که خرید انجام میدن صورت میگیره .نظرتون رو دوست دارم بدونم که میشه خرید با توجه به اینکه مستر کارتایه مجازی یا ویزا کارتا صادره از کشورای امارات و بحرین هستن .و شامل گزینه اول اون میشن چون بین 10 تا 849یورو لول اول هست منم میزان خریدم رو میخوام بین این بزارم با تشکر

حسین نوری

سلام جناب ادمین دوسته عزیز یه سایت هست به اسم.savedroid.com اسمه توکن اون هم svdهست که تو مرحله پیش فروش 500میلیون توکن رو تو 7ساعت فروخت و مطعلق به کشور المان هست الان هم 5میلیارد توکن واسه فروش گذاشته که نزدیک 4میلیارد توکن اون به فروش رفته چند روزه . واسه خرید جز توافق نامه های نوشته کشورایی که جز تحریم هستند مثل ایران و سوریه و عراق اینجور کشورا نخرن .بعد میخوام بپرسم کسایی که مستر کارتایه مجازی یا ویزا کارتایه مجازی اقدام به خرید میکنن متوجه میشن .

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
4
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx