کپسول خصوصی Airpod : جای خواب یا استراحت در فرودگاه

خواب در فرودگاه

تکنولوژی بلاک‌چین به ما اجازه داده تا در کارها شفافیت داشته باشیم و شاهد رشد کسب‌وکارهای زیادی باشیم. حتما به حال افرادی را دیده‌اید که در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و ترمینال‌های مسافربری روی صندلی یا حتی روی زمین خوابیده باشند. اغلب این افراد در وضعیت ناراحتی به سر می‌برند و این یکی از معضلاتی است که گاهی اوقات با تاخیر در پرواز یا هر مشکل دیگری، باعث می‌شود شخص مجبور باشد از فرط خستگی در جای نامناسبی استراحت کند.  

Airpod پروژه‌ای جالب است که قصد دارد با هدف فراهم کردن جایگاه خواب، استراحت و کار، یک کپسول برای اقامت را در مکان‌های عمومی قرار دهد و اینکار را با تکنولوژی بلاک‌چین ترکیب کند.

مطلب مرتبط: آی سی او چیست؟

عناوین مطلب:

  Airpod یک کپسول خصوصی همانند یک واحد کوچک اقامتی است که برای مکان‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها، هتل‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، ایستگاه اتوبوس، مراکز خرید و ادارات طراحی شده است. افرادی که در هر زمان نیاز به مکانی خصوصی برای خواب، استراحت یا کار داشتند، می‌توانند از این کپسول‌ها استفاده کنند.

تیم Airpod اعتقاد دارد تکنولوژی بلاک‌چین پتانسیل استفاده در کارهای بسیار گسترده‌ای را داراست و باور دارد که بلاک‌چین در صنایع مختلف، همانند اینترنت باعث تحول زیادی در این صنایع خواهد شد.

علاوه بر امکان استفاده از توکن Airpod برای اجاره کردن این کپسول‌ها، تکنولوژی بلاک‌چین در توسعه اپلیکیشن غیرمتمرکز (decentralized application یا Dapp) استفاده خواهد شد.

هدف اصلی پلتفرم Dapp در این پروژه، مدیریت عمومی و کنترل واحدهای AirPod است. همچنین این تکنولوژی باعث ایجاد شفافیت شده و به کنترل کسب و کار و رشد آن کمک می‌کند.

مکان قرارگیری محصول

طراحی براق و ارگونومیک AirPod، باعث شده توانایی قرارگیری در بسیاری از محیط ها را داشته باشد. بعد از ماه‌ها تحلیل استراتژیک، تیم AirPod به این نتیجه رسیده که بهترین جایگاه برای معرفی این محصول، فرودگاه‌ است.

شرکت‌های بزرگ این حوزه علاقه خودشان را برای پیشگام شدن در معرفی این محصول نشان داده‌اند و مایلند به توزیع این محصول در چندین فرودگاه بین‌المللی بزرگ کمک کنند.

مدل کسب و کار

1 – افزایش توزیع و تعداد مشتریان

کسب و کار اصلی این شرکت، نصب AirPod ها در فرودگاه‌های بین‌المللی و اجاره دادن آنهاست. علاوه بر این، پیاده سازی توکن‌های APOD راهی برای ساختن یک اقتصاد جدید و توسعه آن است.

2 – استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین

مشارکت کنندگان در ICO توانایی تبدیل توکن‌های APOD برای دریافت سودهای ناشی از اجاره دادن واحدهای AirPod را دارا هستند. بنابراین با نگهداری توکن‌های APOD کاربران قادر خواهند بود از یک سیستم اشتراک سود و مدیریت واحدهای AirPod بهره بگیرند.

3 – کسب و کار واقعی خود گسترشی (Self-Expanding)

هدف اصلی این است که به حداکثر مکان‌ برای پیاده‌سازی AirPod ها دست یافته شود. به سایر مردم این اجازه داده می‌شود تا در فرایند گسترش کسب و کار داخل شوند، به این معنی که افراد علاقه مند به اضافه کردن AirPod ها در جایگاه‌های خاص می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

توکن APOD

توکن APOD سوخت اصلی سرویس اجاره AirPod است. با گذشت زمان، توکن‌های APOD به عنوان جریان یک اقتصاد خود اتکار در پلتفرم AirPod خواهد بود و به دارندگان آن این امکان را خواهد داد تا سرویس‌های AirPod را سفارش دهند، رزور کنند یا اسپانسر آن باشند.

هدف اصلی توکن APOD به عنوان یک توکن کاربردی، این است که دسترسی به سرویس‌های AirPod را فراهم کند.

برای اینکه یک ارز دیجیتال موفق شود، باید به محرک یک اقتصاد پایدار تبدیل شود. با استفاده مشتریان از AirPod و گسترش توزیع این توکن، اثر شبکه‌ای اکوسیستم رشد می‌کند و باعث ایجاد ارزش شده و برای کسانی که توکن را به مدت طولانی نگه داری می‌کنند منفعت به همراه خواهد داشت.

چرا AirPod می‌تواند موفق شود

مانند هر اقتصاد دیگری، اقتصاد AirPod هم براساس عرضه و تقاضا است. پلن کسب و کار اصلی AirPod این است که توزیع و مشتریان این سرویس با ایجاد سود گسترش یابد.

موفقیت در کسب سود، به نرخ توزیع و میزان تقاضا بستگی دارد. هدف اصلی در اقتصاد AirPod نیز ایجاد اثربخشی در توزیع و جذب کاربران است. دلیل اصلی رشد ارزش توکن APOD در دریافت ارز رایج پس از سرویس‌های َAirpod نهفته است.

تیم قصد دارد ارز Fiat که از اجاره بدست آورده است را به این صورت تقسیم کند: 50 درصد برای هزینه‌های شرکت و 50 درصد برای خرید توکن APOD در صرافی‌ها به کمترین قیمت ممکن صرف می‌شود. سپس توکن‌های خریداری شده در برابر بیت‌کوین و اتریوم برای فروش به قیمت 2 دلار قرار داده می‌شود. همانطور که تعداد AirPod های توزیع شده و کاربران آن رشد می‌کند، میزان خریدهای آنها از صرافی‌ها نیز رشد خواهد کرد و ارزش توکن APOD به طور خودکار بالا می‌رود.

بنابراین هرچقدر AirPod های بیشتری نصب شود و کاربران بیشتر شوند، تکرار خرید توکن از صرافی و قرار دادن آن در قیمت بالا بیشتر خواهد شد و در نتیجه قیمت توکن APOD رشد می‌کند.

اطلاعات بیشتر:  air-pod.io

 

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx