گروه کانتینرهای هوشمند: تکنولوژی کانتینرهای حساس به دما

blank

امروزه شبکه‌های لجستیک و راهکارهای بسته‌بندی دارای الزامات کافی برای محافظت از محصولات حساس و خاص نیستند.

سازمان بهداشت جهانی تخمین زده که عامل تخریب حدود 40 درصد از واکسین‌ها به خاطر ایجاد خطا و نوسانات دما در حین حمل و نقل بوده که باعث می‌شود کارآمدی واکسن کاهش یابد و روی میزان محافظتی که می‌تواند روی بیمار داشته باشد تاثیر بگذارد.

تخمین زده شده که کمپانی‌های دارویی مجبور هستند سالیانه بیش از 2.5 میلیارد دلار دارو را به خاطر انحراف دمایی در حین انتقال دارو دفع کنند!

عناوین مطلب:

در نتیجه قانون‌گذاران تشخیص دادند نیاز به وضع قوانین سخت‌گیرانه‌تر در حوزه حمل و نقل وجود دارد و اتحادیه اروپا دستورالعمل‌هایی برای توزیع کالا (GDP) منتشر کرد که در برخی بازارها با نام ‘Good Supply Practices’ یا (GSP) شناخته می‌شود و در سال 2016 لازم الاجرا شد. تقریبا همه کشورهای غربی خارج از اتحادیه اروپا و بازارهای نوظهور از این دستورالعمل پیروی می‌کنند زیرا دولت‌ها مانع از واردات و فروش داروهای خراب و ضایع شده می‌شوند.

دستورالعمل‌های توزیع کالا (GDP) در حال حاضر فقط بر روی داروسازی اعمال می‌شود. با این حال انتظار می‌رود این دستورالعمل برای کل زنجیره توزیع دارو که از اولین مکان تا رسیدن به بیمار است اعمال شود.

گروه کانتینرهای هوشمند، از 8 سال قبل شروع به حل چنین مشکلات لجستیکی کرده و در حال حاضر به موفقیت مالی قابل ملاحظه‌ای در زمینه لجستیک دارو دست یافته است.

گروه کانتینرهای هوشمند (Smart Containers Group) یک شرکت تکنولوژی پایه‌گذاری شده در سوئیس است که امن‌ترین کانتیرهای با دمای کنترل شده را برای حمل‌و‌نقل کالاهای دارویی و غذا در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهد.

هدف این گروه، حفظ امنیت کالاهای حساس و حفاظت از آنها در برابر خطرات است. ترکیبی از سخت‌افزار نوین، نرم‌افزاری بسیار کارآمد و سرویس‌های منحصربه‌فرد گروه کانتینرهای هوشمند را به عنوان یک سرویس‌دهنده پیشرو و یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب تبدیل کرده است.

مدیران گروه Smart Containers

اهداف گروه کانتینرهای هوشمند

گروه کانتینرهای هوشمند در نظر دارد کسب و کار خود را به گونه‌ای رشد دهد که در توزیع داروهای ارزشمند و غذا مطابق استاندارادهای جهانی قرار گیرد. برای گسترش کسب و کار، مدیریت این گروه تصمیم گرفته از طریق ارزهای دیجیتال و فروش توکن SMARC سرمایه‌ای 36 میلیون دلاری جمع‌آوری نماید. سرمایه‌گذاران در این پروژه از سودهای پرداختی آتی بهره‌مند خواهند شد.

پروژه دوم گروه کانتینرهای هوشمند، راهکاری انقلابی در تدارکات و لجستیک به شمار می‌رود. مدیریت گروه یک فرصت عالی برای ایجاد اکوسیستمی متحد، یکپارچه و مبتنی بر بلاک‌چین شناسایی کرده که برای همه اشخاص فعال در صنعت در دسترس خواهد بود.

این اکوسیستم با نام LOGI CHAIN نامیده می‌شود. برای ساخت و تامین منابع این اکوسیستم متن‌باز، یک توکن کاربردی با نام LOGI ایجاد خواهد شد. یک پایه و بنیان مستقل، نگهبان توکن LOGI و اقتصاد LOGI CHAIN خواهد بود.

برای تامین سرمایه موردنیاز برای این پروژه، بخش کوچکی از توکن LOGI با ارزش 4 میلیون دلار، برای فروش به جامعه کاربران ارزهای دیجیتال ارائه می‌شود.

گروه کانتینرهای هوشمند یک کمپانی در حال رشد با پتانسیل‌های عظیم است. اما چرا این کمپانی تصمیم گرفته از طریق ICO اقدام به تامین سرمایه نماید و برای جمع‌آوری سرمایه به سراغ شرکت‌های ریسک‌پذیر نرفته است؟

  • گروه کانتینرهای هوشمند بیش از 25 میلیون دلار سرمایه از طریق سرمایه‌گذاران خصوصی برای همه شرکت‌های زیرمجموعه (گروه کانتینرهای هوشمند، SkyCell و FoodGuardians) جمع‌آوری نموده است.
  • ساختار شرکت به گونه‌ای است که آنرا به یک هدف سودآور برای سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و سرمایه‌گذاری خصوصی تبدیل نموده است. با این حال هدف این است که روی شبکه بزرگی از پشتیبانان و سرمایه‌گذاران تمرکز شود که فعالیت‌های کارآفرینی خودشان را محدود به مسائل مالی نکرده‌اند، بلکه شرکت را به شکلی پایدار پشتیبانی و همراهی می‌کنند.
  • تامین سرمایه از طریق ICO به شرکت کانتینرهای هوشمند اجازه خواهد داد تا فراتر از محدودیت‌های فعلی برود و در نتیجه به اشخاص علاقه‌مند بیشتری دسترسی داشته باشد.
  • با ICO، گروه کانتینرهای هوشمند توانایی کنترل بیشتری در خصوص اشخاص خواهد داشت و در سال‌های از قبل مشخص شده، آنها را مجبور به خروج نخواهد کرد. موسسان و بخش عظیمی از سهامداران شرکت ترجیح می‌دهد کسب و کار را با سرعتی سالم و پایدار گسترش دهند. آنها به دنبال کسب بازدهی سریع نیستند بلکه به دنبال ایجاد یک کسب و کار واقعا ارزشمند هستند که به بهبود دنیا و زندگی افراد کمک می‌کند.

چرا این پروژه برای جامعه کاربران ارزهای دیجیتال یک پروژه جذاب است؟

  • گروه کانتینرهای هوشمند یک شرکت تازه تاسیس نیست و مدت‌هاست که در حال فعالیت و سودآوری است. بیشتر ICO های دیگر فقط یک ایده هستند که روی White paper مطرح شده‌اند.
  • گروه کانتینرهای هوشمند یک کمپانی موردتوجه و دارای تکنولوژی پیشرفته است که سرمایه آن توسط سرمایه‌گذارانی ثروتمند تامین شده است.
  • یکی از بخش‌های کوچک گروه کانتینرهای هوشمند با نام SkyCell هم‌اکنون دارای بیش از 100 امتیاز و دو شریک استراتژیک با نام Emirates و Cargolux است. این موضوع باعث می‌شود تکنولوژی بلاک‌چین دسترسی مستقیمی به صنعت داشته باشد.
  • گروه کانتینرهای هوشمند یک سیستم لجستیک قدرتمند و پایدار خواهد ساخت. این شرکت سابقه‌ای اثبات شده در بخش سخت‌افزار آن دارد و قصد دارد با این فعالیت‌ها روی نرم‌افزار آن تمرکز کند:
    • صدور صورتحساب با استفاده از قراردادهای هوشمند و قابل پرداخت با ارزهای دیجیتال
    • ردگیری با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین
    • ایجاد بسته‌های کاملا خودمختار قابل حمل

سایر نکات قابل ذکر از گروه کانتینرهای هوشمند:

  • بیش از 5 سال فعالیت در بازار
  • تکنولوژی پایه که با بیش از 100 حق امتیاز محافظت شده
  • مشتریان اصلی شامل Roche، Takeda، Novartis، Kedrion، Grifols، Alagan و…
  • تغییردهنده قابل‌توجه در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار

جزییات ICO

توکن SMARC

کل توکن: 150 میلیون
توکن قابل فروش در عرضه عمومی: 120 میلیون
حداکثر سرمایه موردنیاز: 36 میلیون دلار (Hard Cap)
قیمت توکن: 0.432 دلار (بدون لحاظ جوایز و تخفیف)
نماد توکن: SMARC

توکن LOGI

کل توکن: 100 میلیون
توکن قابل فروش در عرضه عمومی: 20 میلیون
حداکثر سرمایه موردنیاز: 4 میلیون دلار (Hard Cap)
قیمت توکن: 0.285 دلار (بدون لحاظ جوایز و تخفیف)

تاریخ عرضه عمومی: ژوئن 2018

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx