بروکر فارکس BingX؛ بروکر معاملات جفت ارزها برای ایرانی‌ها

بروکر فارکس BingX؛ بهترین بروکر معاملاتی برای ایرانی‌ها

بروکر فارکس BingX شما را به دنیای بزرگ معاملات دیجیتالی متصل می‌کند.

در این عرصه با تعداد قابل‌توجهی بروکر روبه‌رو هستید که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و با ویژگی‌های به خصوصی معرفی می‌شوند.

در ادامه بیشتر در خصوص این بروکرها از جمله بروکر بینگ ایکس به بحث و گفت‌وگو می‌پردازیم. 

عناوین مطلب:

ثبت نام در بینگ ایکس با پاداش 200 دلاری!

انواع بروکرهای فارکس 

بروکر فارکس BingX به‌عنوان یک شرکت یا کارگزاری معتبر شناخته می‌شود که در میان انواع بروکرهای مربوط به این حیطه دسته‌بندی می‌شود و از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار است.

برخی از انواع بروکرهای فارکس را در ادامه بررسی می‌کنیم.

بروکر بازارساز 

بروکر فارکس BingX در دسته‌بندی‌های به‌خصوصی از بروکرهای مربوط به فارکس قرار می‌گیرد.

بروکر بازارساز به هسته‌های مرکزی معاملات متصل نبوده و قیمت‌های به خصوصی برای خریدوفروش در این بروکرها تعیین می‌شود که توسط کارگزاران و شرکت‌های مربوطه تعیین می‌شوند. 

در این بروکرها شما به قیمت‌های واقعی بازار دسترسی نخواهید داشت. در سال‌های اخیر اعتبار برخی از این کارگزاری‌های با شک و تردید روبه‌رو شده و چندان مورداعتماد نیستند. 

بازارهای اصلی 

بروکر فارکس BingX تنها یکی از پلتفرم‌های فعال در عرصه‌های معاملاتی است که در این بازارها مورداستفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از بروکرهای فعال در این حیطه به نام NDD مشهور است. 

در این بروکرها کارمزدها ثابت نیستند و به همین خاطر هزینه انجام معاملات در این حیطه متغیر است.

در این عرصه شما به سیستم جهانی معاملات و خریدوفروش متصل خواهید شد. این حساب‌ها خود دسته‌بندی‌ها و زیر مجموعه‌های به خصوصی دارند و به چند بخش تقسیم می‌شوند. 

بروکرهای پردازش مستقیم 

برخی از بروکرها نیز به‌صورت مستقیم سفارشات را پردازش می‌کنند. در حالت پردازش مستقیم، کلیه تقاضاهای خریدوفروش مشتریان به‌صورت مستقیم و بدون تغییر جزئیات موردتوجه قرار می‌گیرند.

در این حوزه هیچ‌گونه اتلاف وقتی وجود ندارد و این مسئله سبب اجرای قیمت‌های بازارهای جهانی در معاملات دیجیتالی می‌شود. 

کارمزد تراکنش‌های فارکس در بینگ ایکس 

بروکر بینگ ایکس تراکنش‌ها را با کارمزدهای به خصوصی انجام می‌دهد.

دراین‌خصوص کارمزدهای محدود این تراکنش‌ها موردتوجه قرار گرفته است. این کارمزدها کمتر از 0.1 درصد تعیین می‌شوند و به همین خاطر نیز خدمات ما موردتوجه قرار گرفته است. 

بروکر فارکس BingX در برابر جامعه گسترده‌ای از بروکرها قرار دارد و به همین خاطر مجبور به کاهش هزینه تراکنش‌ها شده است. کارمزد معاملات اسپات در این سیستم نزدیک به صفر برآورد می‌شود.

در خصوص سایر معاملات هم میزان کارمزد بسته به نوع معاملات و حجم ارزهای موجود تعیین می‌شود. اعتبار این صرافی از مهم‌ترین مزایای استفاده از قابلیت‌های بروکرهای آن است. 

کارمزد تراکنش‌های فارکس در بینگ ایکس

دسترسی به صرافی بینگ ایکس 

بروکر فارکس در بینگ ایکس به‌سهولت در دسترس کاربران ایرانی قرار می‌گیرد. بروکر بینگ ایکس در خصوص دسترسی به این صرافی و استفاده از خدمات آن راهنمایی‌هایی در دسترس مخاطبین قرار می‌دهد. 

این صرافی پشتیبانی‌های قابل اطمینانی دارد که روند استفاده از معاملات بروکر فارکس BingX را ساده‌تر می‌کند.

برای استفاده از این خدمات نیازی به فیلترشکن نخواهید داشت. کاربران ایرانی با آی پی ایران بدون هیچ مشکلی به قابلیت‌های این برنامه دسترسی خواهند داشت. 

بروکر فارکس BingX با استفاده از اپ‌های این برنامه به‌سهولت در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. در واقع بروکر بینگ ایکس شما را با دنیای معاملات دیجیتالی بیشتر آشنا می‌کند. 

قابلیت‌های استفاده از بینگ ایکس 

بروکر بینگ ایکس با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های مهم آن می‌توان به استفاده از نسخه‌های دموی این برنامه اشاره کرد که سبب استفاده بهتر کاربران از این سیستم‌ها می‌شود. 

قبلا در مورد انواع حساب‌های فارکس صحبت کرده بودیم.

درصورتی‌که از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید، بدون شک شرکت در عرصه‌های دیجیتالی و معاملات ارز برای شما ساده‌تر خواهد شد.

هزینه‌های استفاده از این قابلیت‌ها بسیار ناچیز بوده و برای تریدرها مزیت‌های قابل‌توجهی به همراه دارد. در ادامه برخی از مزایای استفاده از صرافی بینگ ایکس را شرح می‌دهیم:

  • امکان معامله فارکس و کریپتو و سهام در کنار هم 
  • دارای زبان فارسی و پشتیبانی فارسی 
  • بدون مشکل تحریم و مجاز برای ایرانی‌ها 
  • قابلیت احراز هویت با مدارک ایرانی

نقش فارکس در صرافی بینگ ایکس 

بروکر فارکس BingX لیست کاملی از جفت‌ارزها و را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. جفت‌ارزها و کامودیتی‌ها به‌خوبی در بازارهای فارکس نمایش داده می‌شوند.

این لیست‌های جامع و کامل امکانات معاملاتی وسیعی در دسترس تریدرهای قرار می‌دهد. به همین خاطر فارکس در صرافی بینگ ایکس نقش مهمی ایفا می‌کند. 

میزان ضرر و سود در این مرورگر به‌دقت محاسبه می‌شود و این مسئله حجم ورود معاملات را در این سیستم افزایش داده است.

اهرم‌های معاملاتی در بازار بینگ ایکس نیز دراین‌خصوص موردتوجه قرار دارند. این اهرم‌ها برای فعالان این عرصه بسیار مهم بوده و جذابیت بسیار زیادی دارد. 

در این صرافی معاملات فارکس با روش‌های مدرن انجام می‌شود. هر یک از این معاملات درگذشته با روش‌های سنتی انجام می‌شدند و با قابلیت‌های سیستم بینگ ایکس پا به دوران جدیدی گذاشته است.

با امکانات جدید بینگ ایکس معاملات فارکس به‌صورت آپدیت شده اجرا می‌شوند. 

پیشگیری از سرقت اطلاعات در سیستم بینگ ایکس 

ایمنی بروکر فارکس BingX بسیار بالا است و به همین خاطر از هک یا سرقت ارزهای دیجیتالی و داده‌های مالی در این حوزه پیشگیری می‌شود.

امکان هک‌شدن در بسیاری از سیستم‌های مالی و صرافی‌های امروزی وجود دارد و همین مسئله این عرصه‌های معاملاتی را با مشکلاتی همراه کرده است. 

به همین خاطر نیز گاهی کاربران با شک و تردید در این عرصه‌های معاملاتی وارد می‌شوند. در سیستم بینگ ایکس از قابلیت‌های ویژه‌ای استفاده شده که امکان هک اطلاعات را به حداقل می‌رساند.

درصورتی‌که کسی بخواهد از حساب کاربران این صرافی برداشت غیرقانونی داشته باشد، حتی با دردست‌داشتن رمز کاربران نیز قادر به هک حساب‌ها نخواهد بود. 

علت این امر، وجود قابلیت ارسال پیامک تأیید و ایمیل در بینگ ایکس است. به همین خاطر ایمنی این سیستم بسیار بالا ارزیابی می‌شود.

برای افزایش ایمنی این سیستم‌ها می‌توانید، کلماتی را به‌عنوان رمز عبور در این سایت تعیین کنید و ایمنی داده‌های دیجیتالی را در این حوزه افزایش دهید. 

قابلیت خرید ارز دیجیتالی با ریال!

بروکر فارکس BingX قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این قابلیت‌های مهم در راستای بهبود کیفیت معاملات خود استفاده کنید.

کاربران ایرانی مدت‌ها است که می‌توانند از قابلیت معاملات با استفاده از ریال استفاده کنند. 

با این روش ترید برای کاربران ساده‌تر خواهد شد. کاربران دارایی‌هایی خود را به‌سهولت از تومان به ارزهای دیجیتالی موردنظر تبدیل می‌کنند. البته معایبی نیز در این حیطه وجود دارد. 

عیب اساسی این روش وجود کارمزدهای بالا و نرخ تبدیل نامناسب است.

به همین خاطر برخی از کاربران در استفاده از این قابلیت جدید سیستم بینگ ایکس با محدودیت‌هایی روبه‌رو می‌شوند. بهتر است به‌جای استفاده از این قابلیت از ارز تتر استفاده شود. 

بروکر فارکس BingX

جمع‌بندی 

در خصوص قابلیت‌های استفاده از بروکر بینگ ایکس مواردی را بررسی کردیم. شما می‌توانید توسط بروکر فارکس BingX از بهترین قابلیت‌های معاملاتی در بازارهای آمریکا و فارکس استفاده کنید.

هزینه‌های به‌صرفه استفاده از این پلتفرم نیز سبب جلب‌توجه کاربران شده است. هر یک از کاربران با استفاده از این قابلیت‌ها در بستری امن از خدمات مالی این مجموعه استفاده می‌کنند.

در این زمینه آشنایی با سایر بروکرها مانند بروکر فارکس نیز مزایای قابل‌توجهی برای مبتدیان این عرصه به همراه دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم، با تعاریف کلی سایر بروکرها نیز آشنا شوید.

سلب مسئولیت: مطلب فوق یک محتوای تبلیغاتی است. معرفی محصول و خدمت فوق در بورسینس الزاما به معنای تایید آن از طرف مجموعه بورسینس نیست. در حالیکه ما تلاش داریم اطلاعات درست و مهم که قابل دسترسی است را برای شما فراهم کنیم، شما به عنوان کاربر یا استفاده کننده احتمالی از این خدمات و محصولات، خودتان مسئول بررسی و انتخاب‌تان هستید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx