7 قدم ساده برای جذب کردن مردم

رازهای جذب مشتری

ما قدرتی مانند آهنربا درون خود داریم که قدرت کشش آن غیرقابل مقاومت است. قدرت جذب این است: “شما چیزی که می‌خواهید را جذب نخواهید کرد، بلکه چیزی که هستید را جذب می‌کنید” دکتر وین‌ دایر

در این مطلب از سایت بورسینس 7 قدم ساده برای جذب دیگران را با هم مرور می کنیم.

1 – خودتان را دوست داشته باشید

ابتدا با خودتان روراست باشید. اگر تظاهر می‌کنید که شخص دیگری هستید، روابط شما فقط تا زمانی دوام خواهد داشت که تصویر واقعی چهره‌تان را مخفی نگاه دارید. بالاجبار در مورد این فکر کنید که چه چیزی را در مورد خودتان دوست دارید. هیچکس کامل نیست و همه ما اشتباه می‌کنیم، اما وقتی روی نکات مثبت خود تمرکز می‌کنید بیشتر قدر و منزلت خودتان را خواهید دانست.
مثبت بودن موجب می‌شود بهترین بودن یک خواسته برای شما باشد، باعث می‌شود بهتر بخورید، ورزش کنید و ظاهر آراسته‌ای داشته باشید. وقتی شروع به احساس راحتی با خود واقعی‌تان می‌کنید، پذیرش بیشتر معایب خودتان را آغاز خواهید کرد.
شما مانند کودکی خواهید بود که خود را بی‌قید و شرط دوست دارد. فقط آن زمان است که می‌توانید دیگران را همانند خودتان دوست بدارید. در عوض، شما مردمی را به زندگی‌تان جذب خواهید کرد که فقط به خاطر خودتان، شما را دوست‌ دارند. هرچیزی که بدهید همان را پس می‌گیرید.

عناوین مطلب:

2 – با فعالیت منظم به خواسته‌هایتان برسید

اگر هدف و مقصودی برای زندگی داشته باشید، برای خودتان ارزش بیشتری قائل خواهید شد. هدف نهایی‌تان را در زندگی مشخص کنید و آنرا به اهدافی واقع‌بینانه تقسیم نمایید. برای دست‌یافتن به آنها، باید ذهن‌تان را منظم کنید. ابتدا باید به خودتان باور داشته باشید، وقتی چالش‌هایی بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد خودتان را با چیزهای دیگر سرگرم نکنید و باورهای محدودکننده را کنار بگذارید. با چالش‌ها شجاعانه روبرو شوید و مثبت باقی بمانید.

به هر هدف مانند یک مرکز هدف نگاه کنید که باید تنها به آن توجه نمایید. اگر اشتباه بزنید، استراتژی شما باید کامل‌تر شود. دوباره با اشتیاق بیشتر از جا برخیزید و از زاویه دیگری هدف بگیرید تا زمانیکه برنده شوید!

عزت‌نفس و اعتماد شما با هر مشکلی که رفع می‌کنید و هربار برنده شدن افزایش می‌یابد. شما همیشه یک شخص مثبت و الهام‌بخش برای سایرین خواهید بود و بقیه برای انگیزه‌یافتن نزد شما می‌آیند.

3 – فروتن بمانید

با تکبر رفتار نکنید، لاف نزنید و به دلیل اینکه موفق شده‌اید، شان دیگران را پایین نیاورید. هرکاری که کرده‌اید برای افزایش عزت‌نفس خودتان بوده است. غرور و گستاخی شما را از خودراضی می‌کند. با در نظر گرفتن اینکه سطح دیگری برای رسیدن به هدف وجود دارد، فروتن و خاکی باقی بمانید.
فروتن بودن همچنین به شما اجازه می‌دهد تا نظرات مردم را از دیدگاه آنها بدانید، شاید آنها چیزی بدانند که شما نمی‌دانید. اینکار باعث ایجاد احترام متقابل می‌شود و روابط را مستحکم می‌کند.

4 – گرم و صمیمی باشید

نزد خانواده و دوستان‌تان محکم و استوار بمانید، چه از لحاظ مالی و چه حتی یک کار کوچک که کمک هرچند کوچکی به آنها باشد. در مقابل احساسات آنها حساس باشید و درک کنید که از کجا آمده‌اند. وقتی با خودتان آسوده هستید، رهاکردن تلخی‌های گذشته که با خودتان داشته‌اید راحت‌تر می‌شود.
اینکار یک اتصال احساسی عمیق ایجاد می‌کند و حس قدرتمندی از امنیت را برایتان خواهد داشت. گرمای عشق و خوشبختی که اکنون به اشتراک می‌گذارید هیچوقت شما را تنها نخواهد کرد.

5 – با رغبت و اشتیاق زندگی کنید

برای هرچیزی در زندگی زمان و مکانی وجود دارد. به تکنولوژی، مد، نحوه کارکرد چیزها و یادگیری مهارت‌ها اشتیاق داشته باشید. بیرون بروید و برقصید یا در یک فعالیت سرگرم‌کننده شرکت کنید. هر از مدتی به یک سفر ماجراجویانه بروید و جاهای جدید را بگردید. اینکار نه تنها افق دیدتان را گسترش می‌دهد بلکه باعث می‌شود مردم پرطراوت و خوشحال که اشتیاق بالایی برای زندگی دارند را جذب کنید.

6 – حس شوخ‌طبعی بالایی داشته باشید

خوش‌طبعی مسری است، بنابراین اگر شما بذله‌گو باشید، جوک تعریف کنید و حتی فقط بخندید، همیشه مردم شما را احاطه خواهند کرد. خندیدن با همدیگر باعث به وجود آمدن روابطی صمیمی می‌شود که تا مدت‌ها پایدار می‌ماند.

7 – از خود گذشتگی کنید (نفس را کنار بگذارید)

بطور کلی وقتی تمرکز شما از خودتان به مشارکت و کنار گذاشتن نفس تغییر کند و به دیگران سود برسانید، همیشه دنبال‌کنندگانی حامی خواهید داشت. این نیت خوب شما، خوش‌قلبی‌تان و توانایی درونی‌تان است که همراه با شخصیت خاص‌تان مردم را به سمت شما جذب می‌کند و کاری می‌کند نزد شما باقی بمانند.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx