6 دلیل مهم برای خرید بیمه عمر

چرا بیمه عمر و سرمایه گذاری

در شرایط اقتصادی مختلف، چرا برخی به خرید بیمه عمر اعتقاد دارند؟

بسیاری از افراد یا با توصیه اطرافیان یا از طریق مشاهده تبلیغات و سایر محرک‌ها، تصمیم می‌گیرند بیمه عمر خریداری کنند.

  • با وجود شرایط خاصی که در ایران وجود دارد، مانند بی‌ارزش شدن پول در آینده و تورم بالا، آیا خرید بیمه عمر عاقلانه است؟
  • بیمه عمر چه مزایایی دارد؟
  • چرا مردم بیمه عمر می‌خرند؟
  • با وجودیکه بسیاری از افراد از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند، دلایل خرید بیمه عمر توسط این عده چیست؟

در ادامه این مطلب از بورسینس به 6 دلیل مهم برای خرید بیمه عمر اشاره می‌کنیم، دلایلی که شاید برای تصمیم‌گیری در خصوص خرید بیمه عمر یا عدم خرید آن به شما کمک کند.

عناوین مطلب:

1 – بهره‌گیری از اثر مرکب

در صورتی که شما ماهیانه 200 هزار تومان را در حسابی با سود سالیانه 18 درصد بگذارید و البته سود آن را برداشت نکنید، پس از سی سال در حدود سه میلیارد تومان سرمایه خواهید داشت، بدون هیج زحمتی.

این معجزه ی سود مرکب است.

این اصلی است که ثروتمندان به کار می گیرند تا ریال‌های آنها شروع به زاد و ولد مضاعف کنند. مجموع پولی که شما در این سی سال کنار گذاشته اید 72 میلیون تومان است اما این معجزه‌ی ریاضی آن را به حدود سه میلیارد تومان تبدیل کرده است.

عاملی که بیمه عمر را منحصر به فرد می‌کند، اثر مرکب آن است. بدون اینکه مشکلی و نگرانی برای شما ایجاد کند با کمترین پس انداز و حتی با پس انداز مبلغ ماهیانه 100 هزار تومان، در زمان بازنشستگی سرمایه در حدود 3 میلیارد تومان داشته باشید.

مطلب مرتبط: ماشین حساب سود مرکب

2 – امکان دریافت وام بدون ضامن

تابه‌حال شاید برایمان پیش آمده باشد که نیاز ضروری به پول داشته باشیم و تصمیم بگیریم راه‌های مختلف را برای جور کردن آن امتحان کنیم.

قطعاً یکی از اولین گزینه‌ها وام گرفتن است؛ ولی همان‌طور که می‌دانید دریافت وام از بانک‌ها یا مؤسسات اعتباری فرآیند طولانی دارد، به ضامن و وثیقه نیاز دارد و ممکن است نتواند نیاز ما را به‌موقع برآورده کند. اینجا است که بیمه عمر می‌تواند به ما کمک کند. اگر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری داشته باشیم می‌توانیم از این بیمه بدون نیاز به ضامن یا وثیقه وام دریافت کنیم.

بنابراین، در طول مدت بیمه نامه با افزایش پس‌انداز خود می‌توانید از وام هم بهره‌مند شوید بدون نیاز به ضامن و تنها از طریق اعتبار که کسب کرده‌اید.

3 – بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه‌ای

می‌توانید از پوشش‌های بیمه‌ای از جمله پرداخت هزینه بیمارستانی در اثر خادثه و پوشش بیماری‌های پرهزینه (خاص) بهره مند شوید. پوشش دیگر پوشش از کار افتادگی و مستمری است.

زمانی که به برخی از افراد بیمه عمر پیشنهاد می‌شود، می‌گویند ما چند سال است بیمه تامین اجتماعی داریم و بازنشسته هم می‌شویم ولی قافل از این هستند که اگر خدای ناکرده یک هفته بعد شرایطی برای آنها به وجود آید که از کار افتاده شوند تنها یک ششم حقوق عادی خود را دریافت خواهند کرد.

یا مثلا شرایط دیگری را در نظر بگیرید فردی دو فرزند دارد و 10 سال تامین اجتماعی دارد در صورت فوت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تنها یک سوم حقوق برای دو فرزند و همسر شما باقی خواهد ماند. پس اگر شما بیمه تامین اجتماعی و یا خدمات درمانی دارید، بیمه عمر به مانند یک بیمه تکمیلی است که می تواند پشتیبان شما از زمان شروع قرارداد تا پایان قرارداد باشد.

4 – زندگی با آرامش بیشتر

بیمه نامه عمر در صورتی که توسط یک شرکت مطمئن به فروش رسیده باشد و کارشناس فروش شرکت هم اطلاعات قرارداد را به درستی به خریدار منتقل کرده باشد، بعد از تولید برای دارنده یک آرامش ایجاد می‌کند و تاثیر این آرامش حتی به اعضای جامعه هم منتقل می شود.

چرا که خریدار بیمه عمر می‌داند با هزینه کردن بخشی از درآمد ماهانه یا سالانه خود خطرات زندگی خود را تحت پوشش قرار داده است.

خریدار بیمه عمر می‌داند بعد از سپری شدن این دوران می‌تواند به یک اندوخته نسبتا قابل ملاحظه دست پیدا کند.

هر چند خرید بیمه نامه در یک تقسیم بندی کلی برای افراد مسن و جوان مزیت‌های مختلفی را به همراه می‌آورد، اما فصل مشترک این مزیت برای هر دو گروه دست‌یابی به خواسته‌هایی است که هنگام خرید بیمه نامه مدنظر داشته‌اند.

5 – تامین هزینه‌های زندگی در هنگام بازنشستگی

آیا تا بحال برای تامین مالی ایام بازنشستگی فکر کرده‌اید؟

آیا مایل نیستید علاوه بر حقوق بازنسشتگی و پاداش‌های پایان خدمت، سرمایه یا مستمری به عنوان مکمل آن داشته باشید؟ برای تامین آتیه فرزندانت‌ان و فراهم آوردن سرمایه‌ای مناسب برای آنان چه برنامه‌ای دارید؟

بیمه عمر می‌تواند با پرداخت مبلغی بصورت ماهانه، در هنگام بازنشستگی، هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش دهد و مانع سربار بودن شما نزد خانواده باشد.

مطلب مرتبط: 8 توصیه برای بازنشسته شدن به سبک ثروتمندان

در شرایط کنونی حقوق اغلب بازنشستگان به تنهایی کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد و جای خالی بیمه عمر در زندگی این افراد احساس می‌شود. اما دیگر شروع بیمه عمر برای اغلب بازنشستگان دیر شده است.

6 – حفظ ارزش مبالغ پس‌انداز شده

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری این امکان را برای شما فراهم آورده است که با پس‌انداز مبالغ اندک، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و کاهش تبعات سنگین حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی، امکان سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی فراهم گردد تا بدین ترتیب ضمن حفظ قدرت خرید پس‌اندازها، سرمایه‌ای مطمئن و مناسب برای استفاده شما و یا دیگر اعضای خانواده تشکیل گردد.

دریافت سود تشویقی در صورت پرداخت حق‌بیمه زودتر از تاریخ سررسید نیز در برخی شرکت‌ها وجود دارد. در این حالت در صورتی که حق بیمه قبل از سر رسید پرداخت شود، علاوه بر سود تضمینی به نسبت روزهایی که حق بیمه زودتر واریز شده سود بیشتری پرداخت خواهد شد.

اگر شما نیز دلایل دیگری برای خرید بیمه عمر می‌شناسید در بخش دیدگاه بنویسید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

33 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
امین فتح اله زاده

سلام.یه ایرادی گرفتن که سرمایه بیمه بعد از ۳۰ سال قدرت خرید امروز رو نداره.بنظرم با وامی که از اندوخته میتونین بگیرین میشه طلا و سکه خرید.در این حالت شما هرسال با وامی که از سرمایه بیمه میگیرید طلا پس انداز میکنید و این میتونه قدرت خرید سرمایه شما رو بهتر حفظ کنه.البته معتقدم که بیمه رو بخاطر پوشش های با ارزش و بی نظیری که دارد باید تهیه کرد.پوشش های بیمه ای خیلی باارزش تر از بخش سرمایه بیمه است.مثلا شما با پرداخت سالانه ۲میلیون تومان ۲۰۰ میلیون تومان پوشش امراض خاص (از جمله سکته و سرطان) میگیرید.این فقط یکی از پوشش ها است.برای شخص یا خاوواده ای که دچار این امراض شده این مبلغ نجات بخش است.شما جایی رو سراغ دارین که اگه بیمه نداشته باشین چنین خدماتی بهتون بده.
مشاور بیمه ای شما امین فتح اله زاده
۰۹۱۴۴۳۱۸۹۱۷

خانم گل محمدی

منم کارشناس بیمه عمر هستم
Networkgol1368@gmail.com

مهرداد

ضمن عرض سلام و خسته نباشید به دوستان در خصوص بیمه های عمر و سرمایه گذاری میتونم این مطلب را خدمت دوستان عارض شوم که بیمه های عمر و سرمایه گذاری از دو منظر مورد توجه می باشند از دید عمر یا پوشش های بیمه ای از دید سرمایه گذاری و یا همان سود تضمینی به همراه سود مشارکت ، و بسته به نیاز و شرایط افراد باید افتتاح بشه مثلا برای کسی که نیاز به پوشش داره و احساس می‌کنه در آینده به پوشش بیشتر نیاز داره نباید انتظار سود دهی بیشتر داشته باشه و اونایی که می‌خوان از دید سرمایه گذاری فقط نگاه کنند می بایست پوشش فوت به هر علت را حداقل مقدار در نظر گرفته و ضریبش را صفر قرار داده و سایر پوشش ها رو نیز صفر در نظر بگیرند تا میزان اندوخته و ارزش بازخریدیشان به حداکثر مقدار برسد و قبل از این موارد حتما نگاهی به سوددهی بیمه ها در سال های گذشته بکنند چرا که سود مشارکت بیمه های باهم متفاوت است بیمه داریم سی و دو درصد سود داده بیمه داریم نوزده درصد سود مشارکت داده پس زمین تا آسمان باهم از نظر سوددهی متفاوت بوده اند

سید احمد هدایتی

سلام دوست عزیز کاملا درست میگید بیمه های عمر و تامین آتیه (زندگی) افراد را ثروتمند نمیکنه اما یه نکته ی ظریف وجود داره و اونم اینه که از فقیر شدن افراد جلوگیری میکنه دوما شما باید بیمه رو تهیه کنید برای امروز باید ببینید شما با روزی ده هزار تومن که میخواهید برای خودتان بیمه بخرید چه خدماتی به شما تعلق میگیره کو تا سی ساله دیگ امروز مهمه، شما اگر با دید سرمایه گذاری این بیمه رو میخواهید من به عنوان مشاور و کارشناس بیمه های زندگی مراجعه به بانک رو بهتون پیشنهاد میکنم.
هدایتی مشاور و کارشناس بیمه های زندگی باعث افتخاره راهنما و وکیل بیمه ای شما باشم🌹
۰۹۱۰۰۱۱۱۰۶۲

هومن

بیمه عمر خوب یا بد ؟ بیمه عمر خوب است اما دوستانی که دنبال این هستند که با بیمه عمر میلیاردر بشن سخت در اشتباهند ، بیمه عمر اسمش رویش است یعنی برای زمان وفات واقعیت این هست که شما تورم 50 درصدی یا حتی صد درصدی رو در نظر بگیرین بیمه عمر حتی با نرخ سود علی الحساب 27 درصد سالیانه هم ارزش خرید ندارد در واقع شما دارید پول قبر و مراسم ترحیم را از چند سال قبل پس انداز میکنید همین

الهام

سلام دوستان
تشکر از شما من صحبت های مطرح شده رو خوندم استفاده کردم به نظر من روش های سرمایه گذاری بستگی به ما داره ولی بطور کلی به تجربه در زندگی خوندم سرمایه گذاری بلند مدت رو خیلی موثر تر دیدم انگیزه ای که باعث شد برای خودم و پسرم بیمه عمر بخرم همین اعتقاد به صحیح بودن سرمایه گزاری بلند مدته اینو فهمیدم که بیمه عمر یه قلکه که کیفیت زندگی خانواده مو از چیزی که الان هست در آینده بهتر می کنه و یه امنیت می سازه برامون به لطف خدا ….در صورتی که می تونم کمکتون کنم در واتس آپ پیام بدین **********

Alip

کلاه برداری نیست ؟؟؟؟

سیدمحمدحسین هاشمی هریکندئی

سلام دوست عزیز سوال خیلی ها همینه! اما هیچوقت تویِ بانک حستب باز میکنید به فکر کلاه برداریش نیستید دقت کنید “بانک”موسسات نه…!چرا که لین اطمینان هست که بانک مرکزی نظارت داره و همینطور توی بیمه ها هم همینه و بیمه مرکزی ناظر به همه ی بیمه هاست و امکان کلاه برداری نزدیک به صفره اگه در بدترین حالت این اتفاق بیافته تموم شرکت های بیمه ای یک مبلغ بسیار بسیار هنگفتی برای تاسیس شرکتشون پرداخت میکنن که دست از پا خطا نکنند
محمد حسین هاشمی وکیل و مشاور بیمه واتس اپ منتظر نظراتتون هستم ۰۹۱۱۷۹۲۰۶۷۴ یا ایدی تلگرامی@mthreeh_79

Neda

سلام فقط بیمه آسیا چون مطمئن ترین هست وپوشش های بیشتری نسبت به بیمه های دیگه داره

کریمی

جیگربروکل بیمه هاروبخون.بعدمقایسه کن بیین کدومش هم ازنظرتوانگرمالی وهم رتبه اول رو داره

Masi

خودتون کدوم بیمه هستید؟؟؟

سیده زهرا

سامان بهترینه
من از اینجا بیمه عمر گرفتم و تا بحال 6 سال گذشته
از تموم خدماتش استفاده کردم.
همین پوشش های بیمارستانی و عمل جراحی سرپایی
برای پرداخت خسارت خیلی سریع پاسخگو بودن خود اقای قاسمی دستشونم درد نکنه
واقعا بهترین مشاوره رو دادن به من برای خرید بیمه عمر خودم و همسرم

اگه خواستین شما هم بهترین مشاوره رو بگیرین ادرس پیج اینستاشون رو براتون گذاشتم
@darman.hami
و این هم شماره واتس اپ نمایندشون
09386577644
مطمئنم مثل من بهترین رو براتون میخوان

امیدوارم به همه هدفهاتون برسین و هیچوقت دغدغه مالی نداشته باشین💖

Rasool

سلام خدمت دوستان به نظر من در خصوص بیمه های عمر شرکت هایی که از دهه های هشتاد خورشیدی وارد این عرصه شدن میتونن پاسخگویی نیاز مردم باشن چون مزایا و پوشش بهتری دارن نسبت به سایر شرکت ها

حمید

بیمه عمر مفیده به شرطی که اختلاس رخ نده العان تو هر قسمت مملکت شاهد دزدی و اختلاس هستیم اگه در بیمه عمر هم این اتفاق رخ بده که دیگه هیچی

سید احمد هدایتی

سلام و عرض ادب طبق مواد ۳۲،۴۴،۶۰ و ۷۱ قانون بیمه مصوب بیمه مرکزی در صورت هر گونه کلاه برداری انحلال و یا ورشکستگی در شرکتهای بیمه اتفاق بیافتد، بیمه مرکزی پاسخگو میباشد و در میان معاملات مختلف رشته های بیمه ای الویت اول با رشته بیمه عمر و تامین آتیه میباشد. شاد و پیروز باشید

عابدی

بیمه عمر میتونه ب عنوان قلک در نظرگرفته بشه
بهترین مزیت بیمه عمر اینه ک شما
1-میتونین از پوشش های بیمه ای استفاده کنین
2-میتونین وام بگیرین
3-از دیه فوت و…استفاده کنین
4-مالیات ب بیمه عمر تعلق نمیگیره در صورتی ک ب حساب بانکی یا املاک متوفی مالیات تعلق میگیره

مهدی

سلام ممنون از سایت خوبتون برای خرید بیمه عمر که سرمایه گذاری بلند مدتی هست و اتفاقات سیاسی و اقتصادی زیادی ممکنه پیش بیاد شما کدوم بیمه رو پیشنها د میکنید دولتی یا خصوصی
که بیمه دولتی ایران هست بقیه خصوصی که البته کاملا خصوصی نیستن بجز رازی لطفا نظرتون رو فرمایید

مهندس ساختمان

بیمه کلا در ایران یعنی کلاهبرداری یعنی چاق کردن سرمایه دار یعنی واداشتن مردم به مصرف گرایی
سرمایه گذاری در بانک ده برابر بیمه سود دارد
سرمایه گذاری در ملک 7 برابر بیمه سود دارد
تو این مملکت که دست و پای تولید رو بستن اگه بتونی کار و تولید کنی 20 برابر بیمه سود داری
شما همین پولهای کمی که به بیمه میدهید سرمایه گذاری کنید می تونید تو آینده هر هزینه اضافی اعم از درمانی آموزشی تفریح و …. رو بدهید.

هادی

برادر عزیز بنده خودم ساختمون ساز بودم که تو این بازار ورشکست کردم …ایا امکان ورشکستگی شما در بیمه هست..بیمه اینده نامعلوم تورو تا حدودی تضمین میکنه

مجید

دوست عزیز کمی عاقلانه اگر نگاه کنید متوجه میشوید که با ماهیانه 100 هزار تومن هیچ جایی نمیشود سرمایه گذاری کرد چه رسد به اینکه سوداوری داشته باشد.
بیمه سرمایه گذاری با حداقل پرداختی هست.
بله کسی که 20 میلیارد سرمایه داشته باشه قاعدتا برای افزایش سرمایش میتونه تولیدی راه بندازه و سرمایش رو چندین برابر کنه. اما یک کارگر یا کارمند معمولی با پس انداز حداقلی چطور میتونه سرمایه گذاری کنه. و اگر با همین پس انداز حداقلی براش مشکلی پیش بیاد چطور میتونه از پس هزینه هاش بربیاد؟؟؟
بیمه سرمایه گذاری حداکثری با پرداخت حداقلی است

مظاهری

سلام درخصوص بیمه عمر که بهتر است آنرا بیمه زندگی وسرمایه گذاری نام ببریم باید عرض کنم اولا اینکه ما مجبوریم خودروی شخصی خودرو بیمه شخص ثالث نماییم واکثرا از بیمه بدنه نیز استفاده می کنیم .اکثرا منازل خود را نیزبیمه می نماییم .این عمل نوعی آرامش به انسان می دهد که خدا نکرده در صورت بروز حوادث پشتوانه پرداخت خواهیم داشت.اولا اینکه آیا ارزش خودمان و فرزندانمان به اندازه خودرو یا منزل شخصی نمی باشد که خودمان و فرزندانمان را بیمه نمی کنیم.ثانیا انسان یا باید به اندازه ای پشتوانه مالی داشته باشد یا سرمایه گذاری بلند مدتی انجام داشته باشد مثلا یک قطعه زمینی ارزشمند برای آینده فرزندانش خریده باشد که دیگر نیازی به بیمه زندگی و سرمایه گذاری نداشته باشد.بنظر می رسد برای کسانیکه پشتوانه مالی یا امکان سرمایه گذاری کلان درحال حاضر را ندارند بهترین گزینه خرید بیمه زندگی و سرمایه گذاری با صرف هزینه های کم می باشد ممنون.

یاسر

سلام
ایا با تورمی که در ایران وجود وجود دارد . خرید بیمه عمر در ایران را صحیح میدانید…؟
3میلیاردی که فرمودید در حال حاضر کم پولی نیست اما 30سال بعد چه مقدار قدرت خرید خواهد داشت؟…
اگر معایبی در بیمه های عمر وجود دارد توضیح دهید
بین بیمه های عمری ک وجود دارد کدام شرکت را توصیه میفرمایید؟

یگانه

سلام وقت بخیر دوست گرامی پول پرداختی ما به بیمه با یه درصد افزایشی هست که هر سال باتوجه که پولمون کم ارزش میده ما اون افزایشو که حداقل ۱۰ درصده درسالهای دیگه داریم پرداخت میکنیم پس هرچقد پول بدیم آش میخوریم

مینا جعفری

خرید بیمه عمر با افزایش ده درصدی در حق بیمه کار اشتباهیه چون سود فنی در دوسال اول 16 %ودر دوسال دوم 13%و از سال پنجم 10% اگه کسی میخواد سود خوبی ببره باید تو سالای اولش حق بیمه بهتری بده و بعلاوه باید درصد افزایش حق بیمش باید ثابت باشه تو قردادش چون اینجوری هرچی میگذری اون مبلغ بیشتری میده ولی سودی به پولش تعلق میگیره کمتره
برای تفهمیم بیشتر این موضوع باید بگم مثلا حق بیمه ای که شما سال اول میدین حدود 30 سال باهاش کارمیشه و پولی که سالی 20 میدین ده سال و پولی که سال سیوم قرار داد میدین 1 سال باهاش کارمیشه حالا با افزایش ده درصدی حق بیمه شما سالای اخر قراردادتون دارین بیشترین مبلغ رو میدین در حالیکه کمتر باهاش میشه کمتره و سود کمتری بهش تعلق میگیره

کریمی

برادرفرض کنیم 20سال قبل والدینتون برای شمامبلغ جزعی براتون پس اندازیابیمه کرده بودن.الان شمابازنشسته میشدین.عیبی داشت؟

عبدالرضافرجی

سلام.اقای جهاندیده بزرگوار.تشکر از ارسال توصیه ها وراهنمایی های قشنگتان(سپاس فراوان)

سیروس

سلام و خسته نباشید مدیران سایت بورسینس
می خواستم بدونم چطور باید بیمه عمر رو خریداری کرد آیا به صورت سهام می باشد و باید از طریق سایت خاصی خریداری کنیم ؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین

سید مرتضی

من میتونم کمکتون کنم که با شرکت‌های بیمه ای آشنا بشید بستگی به نظر شخصی شما داره ولی باتوجه به طرح اندوخته دار امید و طرح مشترک کارآفرین از نظر تعهدات بیمه نظیر کارآفرین پیدا نکردم ضمن اینکه معافیت از پرداخت حق بیمه ناشای از فوت در بیمه نامه های مشترک و از کار افتادگی در بیمه های انفرادی رو داره جالب‌تر اینکه بدونید از کارافتادگی در صورت بیماری رو هم از پرداخت حق بیمه معاف میکنه
09155216579 در رابطه با شرکت‌های دیگه هم اطلاعات خواستید درخدمت هستیم

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
33
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx