جزییات اولیه از عرضه توکن بازی Forever Has Fallen

ico forever-has-fallen بازی ارز دیجیتال

تکنولوژی بلاک‌چین منفعت زیادی به صنعت بازی و گیمرها رسانده است. در ادامه، یک ICO مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای معرفی می‌کنیم که قصد دارد با تکنولوژی بلاک‌چین تجربه متفاوتی برای گیمرها خلق کند.

بازی Forever Has Fallen یک بازی جهانی از نوع داستان‌نویسی ترارسانه‌ای (Transmedia Storytelling) است. این بازی یک اقتصاد داخلی بر مبنای توکن دارد.

توکن‌های این بازی با نام Forever Coin در اقتصاد این بازی بصورت آفلاین و آنلاین استفاده می‌شود و یک مدل کسب و کار برای ایجاد چندین منبع درآمد پایه‌ریزی شده است. این درآمد می‌تواند شامل ارزهای رسمی دولتی (Fiat) نیز باشد.

عناوین مطلب:

فروش توکن‌های این بازی برای تامین سرمایه موردنیاز برای تکمیل بازی و ارائه پشتیبانی برای توکن Forever Coin در آینده است.

مزیت‌های خرید توکن این بازی در ICO:

1 – توکن‌های Forever Coin بابت تشکر به مشتریان اولیه، در یک قیمت بسیار پایین به فروش می‎رسد.

2 – تیم قوی بین‌المللی با قابلیت‌های اثبات شده در پشت این پروژه است تا بازی Forever Has Fallen را به یک بازی پرسروصدای جهانی برای گیمرها تبدیل کند.

3 – تیم این پروژه همچنین تجربه تجاری‌سازی، عمومی کردن شرکت‌ها و مهارتی بالا در حوزه بلاک‌چین را داراست. بنابراین این بازی یک تجربه عالی و پایدار خواهد بود.

4 – وقتی مدل کسب و کار پایدار و قابل گسترش این بازی را با 3 بازار بزرگ جهانی ترکیب کنید، درمی‌یابید که این پروژه یک فضای جدید و بازاری برای 293 میلیون نفر است که می‌توانند بازیگران این بازی باشند.

این عناصر یک بازار بزرگ برای گیمرها به وجود می‌آورد، کسانی که از توکن بازی به عنوان یک تجربه باورنکردنی و همه‌جانبه استفاده می‌کنند.

تخصیص توکن‌های این بازی به نحوی است که فروش توکن به اندازه‌ای باشد که برای پیشبرد کسب‌وکار کافی است (فقط 35 درصد از توکن‌ها) و 45 درصد دیگر توکن برای پشتیبانی از بازی و سوخت‌رسانی برای اقتصاد آفلاین و آنلاین بازی باقی خواهد ماند.

هیجان این بازی به خاطر وجود پاداش‌های آن برای گیمرها افزایش خواهد یافت، زیرا گیمرها علاوه بر سرگرم شدن در یک بازی مهیج، می‌توانند توکن‌ بازی را بدست آورند و آنرا در ازای سایر ارزهای دیجیتال بفروشند یا از آن توکن‌ها در داخل استفاده کنند.

ایده این کسب و کار و مدل آن طوری طراحی شده که 3 بازار بی‌رقیب در سطح جهانی دارد که شامل 293 میلیون نفر می‌شود، هدف محافظه‌کارانه که برای 3 سال آینده در نظر گرفته شده، رسیدن به 10 میلیون مشتری است.

ترکیب یک داستان قدرتمند، یک توکن با کاربرد آفلاین و آنلاین که می‌تواند از طریق کمک به توسعه و پشتیبانی بدست آید، یک تجربه اعتیادآور و جدید از سرگرمی را در اختیار گیمرها خواهد گذاشت.

داستان بازی Forever Has Fallen

شما در حال شکار حقیقت هستید، اما چه کسی در حال شکار شماست؟

یک استارت‌آپ چند بیلیون‌دلاری با نام The Forever Social که یک پلتفرم برای ایجاد جاودانگی دیجیتال از طریق رسانه‌ اجتماعی است در کمتر از 24 ساعت نابود می‌شود. مدیر سرمایه‌گذاری (CIO) این استارت‌آپ سلاخی شده و بنیانگذار آن که یک نابغه تکنولوژی با Karl-Axel Matiasson است همراه با سورس کدهای شرکت و پلتفرم آن ناپدید می‌شود.

سرمایه‌گذاران و بانکداران که در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند با یک ضرر 782 میلیون دلاری مواجه شده‌اند. حساب‌های شرکت، سرورها و ارتباطاتی که انجام گرفته همگی نابوده شده و Karl-Axel بنیانگذار این پروژه تحت تعقیب بین‌المللی قرار گرفته است. برخی از افراد خواهان اجرای عدالت در مورد او هستند ولی برخی دیگر فکر کشتن وی را در سر دارند.

در این بحبوحه شما به عنوان گیمر وارد می‌شوید تا به Karl-Axel که در قبال جنایت، کلاهبرداری و نابود کردن پلتفرم The Forever Social ادعای بی‌گناهی دارد کمک کنید. اما آیا به او اطمینان دارید؟ آیا در حال کمک به نمایان شدن حقیقت هستید یا نادانسته درصدد پوشاندن ردپای او برآمده‌اید؟

این بازی تعاملی در سبک داستان‌نویسی ترارسانه‌ای یا transmedia storytelling است که از طریق تعامل با کاراکترها در شبکه‌های اجتماعی، پیامک، پلتفرم‌های دیجیتال و حتی رویدادهای واقعی به بازیگران یک تجربه منحصربه‌فرد می‌دهد.

با پیشرفت در بازی، Karl-Axel با ارز دیجیتال Forever Coin به شما پاداش می‌دهد اما در مقابل از شما انتظار مساعدت‌هایی مانند تحقیق، حل مشکل و اطلاعات دارد تا بتواند امپراطوری خود را بازیابد.

تریلر بازی

.

.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx