9 بازی بلاک‌چین برای آیفون؛ برترین بازی‌های P2E برای iOS!

بازی بلاکچین برای آیفون

با ورود ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین به دنیای امروزی، سبک بازی‌ها نیز تغییر کرده و بسیاری از شرکت‌ها شروع به ساخت و طراحی بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین کردند. در این میان بازی های ارز دیجیتال ایفون بخشی است که در آن شاهد تغییر و تحولات بسیاری بوده‌ایم.

امروزه گیمرهای طرفدار آیفون می‌توانند با انجام بازی های ارز دیجیتال در موبایل خود کسب درآمد کنند. در این اکوسیستم، بازیکنان با مشارکت در بازی‌ها در قالب ارز دیجیتال پاداش دریافت می‌کنند. به همین خاطر بازی های ارز دیجیتال برای بسیاری از افراد تبدیل به یک فرصت برای کسب درآمد شده است. 

در این مقاله به معرفی 9 پروژه از بهترین بازی های ارز دیجیتال ایفون می‌پردازیم. در حال حاضر این بازی‌ها کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌اند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

عناوین مطلب:

منظور از بازی‌های بلاک‌چین چیست؟

بازی‌های بلاک‌چین متعلق به صنعت گیم‌فای بوده و به سرعت در حال رشد و توسعه است. GameFi فقط محدود به مرورگر‌های وب و بازی‌های تحت پلتفرم کامپیوتر نیست بلکه در بازی های ارز دیجیتال ایفون نیز نمو پیدا کرده است.

این بازی‌ها توانسته‌اند تأثیر قابل‌ توجهی در سطح جهانی در صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کنند. بازیکنان با کنترل دارایی‌های خود درون بازی، می‌توانند درآمد قابل توجهی کسب کنند. تقریبا همه این بازی‌ها از مدل درآمدی P2E پیروی می‌کنند حتی در بازی های ارز دیجیتال ایفون که امروز مشاهده می‌کنید نیز در قالب اجرا می‌شوند.

تعداد این گونه بازی‌ها به سرعت در حال افزایش است، بیشتر آن‌ها با رایانههای رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار هستند. تعدادی از این بازی‌ها نیز هنوز در دست توسعه هستند و نسخه نهایی آن‌ها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌های بلاک‌چینی برای کامپیوتر

از آن‌جایی که موبایل‌های برند آیفون طرفداران خاص خود را دارد، در این مقاله منحصرا به معرفی بازی های ارز دیجیتال ایفون می‌پردازیم.

4 تا از بازی‌‌های ارز دیجیتال برای ایفون

بازی های کریپتویی برای ایفون روز به روز در حال پیشرفت هستند و به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در این قسمت به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم که در حال حاضر جزو بازی‌های محبوب برای سیستم عامل iOS هستند:

1. بازی Axie Infinity

بازی اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین بازی های کریپتویی برای ایفون است. (لینک بازی Axie Infinity)

لینک بازی در اپ استور

این بازی توسط توسعه‌دهندگان فیلیپینی به بازار ارائه شده است و در مدت زمان بسیار کمی توانسته است که زندگی بسیاری از مردم را در سراسر جهان تغییر دهد. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان در حال انجام این بازی هستند و سعی می‌کنند از این روش درآمد کسب کنند.

بازیکنان جوایزی را در قالب دو توکن شاردز (Axie Infinity Shards) و اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potions) پاداش دریافت می‌کنند.

دارایی‌ و هیولاها را می‌توان در بازار داخلی اکسی اینفینیتی یونیورس خرید و فروش کرد.

بیشتر بخوانید: توکن SLP (در بازی اکسی اینفینیتی) چیست؟

در این بازی، بازیکنان باید حداقل سه اکسی داشته باشند تا بتوانند در نبرد شرکت کنند. کسانی که تازه وارد بازی شده‌اند و بودجه کافی برای خرید اکسی را ندارند، می توانند از بورسیه Axie Infinity استفاده کنند. در زمان نگارش این مقاله، اکسی اینفینیتی جزو بهترین بازی های ارز دیجیتال ایفون به شمار می‌رود. البته نشر این بازی فقط به یک پلتفرم محدود نشده است و کاربران می‌توانند در سایر دستگاه‌ها نیز به انجام این بازی بپردازند.

2. بازی Devikins

در بازی Devikins، بازیکنان می‌توانند کارت کاراکترهای مختلف را جمع‌آوری کنند و شخصیتهای جدیدی را پرورش دهند تا ارتش خود را قوی‌تر و کاربردی‌ترکنند. 

سبک نقش‌آفرینی در این بازی مبتنی بر سیستم جنگی ژاپنی (JRPG) است. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با استفاده از (Devicoin (DVK شخصیت‌ها را در بازار داخلی خرید و فروش کنند. اگر به دنبال بازی های کریپتویی برای ایفون هستید و همچنین از طرح و نقش‌های ژاپنی لذت می‌برید، Devikins را از دست ندهید.

این بازی در میان سایر بازی‌ها متفاوت است. در بین بازی های ارز دیجیتال ایفون، بازی Devikins بر روی شبکه ترون قرار دارد که کارمزد آن تقریبا نزدیک به صفر است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازی بلاک‌چین اندرویدی + معرفی بازی‌های برتر

3. بازی MOBOX

MOBOX یک بازی نیست و با سایر بازی های کریپتویی برای ایفون متفاوت است.

لینک MOBOX در اپ استور

MOBOX جزو برترین اکوسیستم‌های play2earn است که به کاربران خود در ازای تعامل پاداش می‌دهد. چندین بازی تحت برند MOBOX موجود است، از جمله MOMO Farmer ،Token master ،Trade Action و غیره.

MOBOX موفق شده است NFT ها و مکانیزم‌های DeFi را در یک اکوسیستم جذاب ترکیب ‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند استراتژی‌هایی را برای بهینه‌سازی عملکرد خود و به دست آوردن NFT‌ های منحصر به‌فرد ایجاد کنند.

بازی‌های Mobox را می‌توانید بر روی گوشی‌های آیفون نیز تجربه کنید.

4. بازی Realm

ترکیب چندین عنصر در یک بازی همیشه یک کار دشوار است.

لینک Realm در اپ استور

Realm موسیقی، هنر و بازی را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا یک قلمرو برای بازیکنان خود ایجاد کند.

بازی آیفون Realm به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا NFT‌ های کمیاب و توکن‌های REALM را برای تسلط بر قلمروها کشف کنند و لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. 

بیشتر بخوانید: معرفی بازی متاورس پاویا (Pavia)؛ مبتنی بر بلاک‌چین کاردانو

علاوه بر این، بازیکنان می توانند حیوانات خانگی تعاملی سه بعدی را جمع آوری و پرورش دهند که بسته به قلمرویی که در آن بازی می‌کنند، می‌توانند تکامل پیدا کنند. تمام حقوق قلمروهای جدید برای بازیکنان است. بازی Realm یک بازی کریپتویی برای آیفون با محبوبیت فراوان به شمار می‌رود.

سوالات متداول

بازی ارز دیجیتال آیفون چیست؟

بازی های ارز دیجیتال ایفون متعلق به صنعت گیم‌فای است که به سرعت در حال رشد و توسعه هستند. GameFi فقط محدود به مرورگر‌های وب و بازی‌های تحت پلتفرم کامپیوتر نیست بلکه بازی های ارز دیجیتال ایفون نیز طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

چگونه با بازی کردن در ایفون کسب درآمد کنیم؟

در اولین گام شما باید در مورد بازی مورد نظر به خوبی تحقیق کنید. پس از ارزیابی میزان سرمایه مورد نیاز و بازدهی قابل انتظار از بازی، آن را دانلود و نصب کنید. بسته به شبکه میزبانی بازی، نصب و ایجاد یک کیف‌پول سازگار با بازی اهمیت زیادی دارد. پس از آن با سرمایه گذاری بر روی توکن‌های NFT بازی، گیم پلی آن آغاز می‌شود و شما می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.

با انجام بازی‌های ارز دیجیتال ایفون چقدر درآمد کسب می‌کنم؟

بازی های ارز دیجیتال ایفون بسته به مدل درآمدی و تعداد بازیکنان بازدهی‌های متفاوتی دارند. در این میان میزان سرمایه گذاری بازیکن بر روی پروژه، میزان انجام بازی و پیشرفت در آن اهمیت زیادی دارد. با توجه به گزارشات در برخی از بازی‌ها ممکن است هفته‌ای بین 0 تا 500$ درآمد داشته باشید.

جدیدترین بازی‌های ارز دیجیتال برای آیفون را از کجا پیدا کنیم؟

به دلیل تغییرات زیادی که در زمینه بازی‌ها ایجاد می‌شود (توسعه برخی بازی‌ها متوقف می‌شود، ارزش بازی کردن را از دست می‌دهند و …) بهتر است جدیدترین بازی‌ها را همواره از طریق سایت Dappradar پیگیری کنید.

سخن نهایی

بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین هرچند دارای سابقه چندان زیادی نیستند اما به خوبی توانسته‌اند مورد توجه گیمرها قرار بگیرند. حتی افرادی که قبلا هیچ علاقه‌ای به بازی‌های ویدئویی نداشتند با هدف کسب درآمد وارد این حوزه شده‌اند.

آنچه به نظر می‌رسد آینده روشن بازی‌های کریپتویی است. در این مقاله تعدادی از بازی های ارز دیجیتال ایفون را معرفی کردیم. با این حال هنگام انتخاب بازی سعی کنید تحقیق کافی انجام دهید تا در دام بازی‌های بی‌ارزش یا اسکم نیفتید!

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

5 1 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
پوریا

۳ بازی اول تو اپل استور نیست دیگه ادامه ندادم خوندنشو اول خودت سرچ کن بعد مقاله بده بابا

شجاع‌الدین جهاندیده

الان مطلب بروز شده دوست عزیز

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx