Medieval Empires؛ بازی کریپتویی استراتژیک فوق العاده!

بازی Medieval Empires

دنیای GameFi فرصت‌های بی‌شماری برای کسب درآمد در اختیار ما قرار می‌دهد. به همین دلیل پروژه‌هایی مانند بازی Medieval Empires محبوبیت زیادی را کسب کرده‌اند.

بازی مدیوال امپایر یک بازی استراتژی خاص است که در آن شما تاریخ را دوباره بازآفرینی می‌کنید و با اتحاد با سایر بازیکنان مسیر رسیدن به موفقیت‌های را برای خود هموار خواهید کرد.

کسب درآمد از این بازی نسبت به سایر مدل‌های رایج P2E کمی متفاوت است و احتمالا همین موضوع باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

عناوین مطلب:

در این مقاله به بررسی بازی Medieval Empire و اجزای آن خواهیم پرداخت. در انتهای مقاله شما نه تنها با نحوه انجام این بازی و کسب درآمد از آن آشنا خواهید شد بلکه برای سرمایه گذاری بر روی توکن آن نیز تصمیم آگاهانه‌تری اتخاذ خواهید کرد.

بازی Medieval Empire‌s چیست؟

بازی Medieval Empires یک بازی Play-and-Own برپایه بلاک‌چین است که در آن شما می‌توانید با ساخت امپراطوری خود در دنیای قرون وسطا به یک قدرت بزرگ تبدیل شوید.

اگر بازی تراوین یا سایر بازی‌های قدیمی را به خاطر دارید، می‌توان گفت این بازی نیز از بسیاری جهات مشابه آن‌ها است.

در همه این بازی‌ها، شما یک زمین دارید، با ساخت و ساز، آن را بهبود می‌دهید و با ساخت ارتش‌های بزرگ و حمله به سایر بازیکنان می‌توانید منابع زیادی کسب کنید.

با توجه به وایت پیپر این بازی، این پروژه یک بازی چند نفره آنلاین استراتژی برپایه بلاک‌چین پالیگان (Matic) است که بازیکن با دنبال کردن خط داستانی با چالش‌ها و فرصت‌های زیادی رو‌به‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین! معرفی برترین بازی‌های NFT

medieval empires 2

روند بازی در قرن 13 میلادی رخ می‌دهد که در آن قهرمان داستان یک روستای کوچک را رهبری می‌کند.

شما به عنوان بازیکن باید با ساخت و ساز، شهر خود را توسعه دهید و با آماده سازی ارتش بزرگ و قهرمان‌های جدید از سرزمین خود در برابر نیروهای محیط(مثل بربرها) و سایر بازیکنان دفاع کنید.

قبیله و شهر‌های دیگر دائما در تلاش هستند تا با غارت و چپاول منابع شما به برتری دست پیدا کنند. اما تنها هدف آن‌ها غارت نیست بلکه می‌خواهند بر روی یک منطقه خاص کنترل داشته باشند.

مانند سایر بازی‌های کریپتویی رایج، در اینجا نیز توکن‌های NFT‌ زمین وجود دارد که به صورت محدود عرضه شده‌اند و شما با خرید آن‌ها می‌توانید به رهبر یک کلن تبدیل شوید.

البته با خرید چندین زمین و معامله آن‌ها می‌توانید نقش یک واسطه املاک را نیز ایفا کنید.

بدنه اصلی بازی به صورت PVE است. در بازی‌های PVE، به جای این که شما با سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید، با اتحاد با سایر بازیکنان، برعلیه محیط بازی و عناصر داخل آن کار می‌کنید.

برای مثال با جمع کردن ارتش، از قلمرو خود در برابر بربرهایی که تحت کنترل هیچ بازیکنی قرار ندارند محافظت خواهید کرد.

در بازی Medieval Empires شما به صورت روزانه وظایفی دارید که با انجام آن‌ها در روند بازی پیش می‌روید.

کار‌هایی مانند مبارزه با مهاجمین، جمع آوری منابع، تولید آیتم‌های مختلف از جمله توکن‌های NFT، معامله با سایر بازرگانان و بازیکنان بازی، تکمیل ماموریت‌های روزانه و ارتقا ساختمان‌های شهر را باید به صورت روزانه انجام دهید.

در ماموریت‌های روزانه اهداف شما ممکن است هر چیزی باشد. برای مثال باید 5 مهاجم را از بین ببرید یا یک ارتش آماده کرده و برای بررسی یک مشکل به نقطه‌ای ارسال کنید.

در مجموع، هدف نهایی شما به عنوان بازیکن این است که کلن (Clan) موفق ایجاد کرده و آن را توسعه دهید. هر چه کلن شما موفق‌تر باشد، درآمد شما نیز از آن بالاتر خواهد بود.

وقتی شما بتوانید لیدربورد‌های بازی مدیوال امپایر را فتح کنید، امتیازی به نام Prestige‌ کسب خواهید کرد که با توجه به مکانیک‌های داخل بازی، منافعی برای‌تان به همراه دارد.

در حال حاضر، پس از ثبت نام شما از بین دو قبیله موجود می‌توانید یکی را برای بازی انتخاب کنید.

قبیله‌های قابل انتخاب ترک‌ها و جنگجوهای انگلیسی هستند. براساس گفته‌های توسعه دهندگان بازی، قبیله‌های بیشتری از جمله مغول، بیزانس و مملوک بعدا اضافه خواهند شد.

چیزی که بازی Medieval Empires‌ را نسبت به سایر بازی‌های کریپتو حال حاضر متفاوت می‌کند همکاری با بازیگران دنیای واقعی است.

در این بازی نقش رهبر قبیله ترک‌ها برعهده Engin Altan است که به عنوان چهره شاخص آن شناخته می‌شود.

البته این موضوع شاید از نظر بازاریابی بر روی بازی تاثیر گذار باشد اما در روند بازی تفاوت خاصی ایجاد نشده است و شما چه قبیله ترک را انتخاب کنید و چه انگلیس، مزایا و معایب آن‌ها متعادل شده است.

زمین‌های بازی در قالب توکن‌های NFT

در بازی Medieval Empires، زمین‌ها یکی از بخش‌های اساسی بازی را تشکیل می‌دهد.

در این بازی چندین نوع زمین وجود دارد که نوع پولی آن‌ها تحت توکن‌های NFT عرضه می‌شوند.

medieval empires 3

اولین نوع زمین، منطقه شروع است که در آن بازیکنان کار خود را آغاز می‌کنند. در این زمین بازیکنان برای شروع بازی هیچ کارمزد یا مبلغی پرداخت نمی‌کنند.

آن را مانند مدل بازی رایگان در نظر بگیرید با این حال درآمد کسب شده در این زمین‌ها مشمول مالیات بالایی خواهند شد.

علاوه‌بر آن، میزان پیشرفت بازیکنان در این ناحیه کاملا محدود است و شما نمی‌توانید با ساخت و ساز چندان پیشرفت کنید.

توسعه دهندگان با ارائه این بخش یک حالت دمو را برای بازیکنان و سرمایه گذارانی که قصد آزمایش روند بازی را دارند فراهم کرده‌اند.

اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر در بازی مدیوال امپایر هستید مسلما خرید یک زمین اهمیت زیادی دارد.

زمین‌های خریداری شده در قالب NFT‌ در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. این توکن‌ها در سطح کیفی متفاوت عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها مزایای خاصی به همراه دارد.

مزایای زمین‌ها به صورت مستقیم بر روی توانایی بازیکنان برای کسب درآمد بیشتر تاثیر دارد.

هر زمین دارای اسلات‌های (Slot) خالی است که امکان اجاره دادن آن به دیگران فراهم شده است و بازیکن از این راه یک جریان درآمدی خواهد داشت.

در هنگام اجاره دادن یک Slot، شما می‌توانید میزان مالیات آن را تعیین کنید. هر چه مالیات بیشتر باشد مسلما رغبت دیگران برای اجاره اسلات شما کمتر خواهد بود اما با تعیین یک مالیات مناسب می‌توانید یک رابطه برد-برد را شکل دهید.

زمین‌های خریداری شده را می‌توان برای ساختمان سازی و تبدیل منابع نیز مورد استفاده قرار داد.

منابع به دست آمده برای مبارزات و جنگ برعلیه مهاجمین استفاده می‌شود. البته بازیکنان نمی‌توانند برای تصاحب توکن‌های NFT‌ سایر بازیکنان به آن‌ها حمله کنند اما می‌توان برای کسب منابع امکان پذیر است.

اگر قصد مبارزه با سایر بازیکنان برسر تصاحب زمین را دارید باید در رویداد‌های PVP بازی با نام مبارزات تاریخی (Historic Battles) مشارکت کنید.

این رویداد‌ها معمولا هر چند هفته انجام می‌شوند و بازیکنان شرکت کرده می‌توانند با سایر قبیله‌ها به مبارزه بپردازند.

البته در حالت PVP، زمین‌های اصلی بازیکنان تقسیم نمی‌شود بلکه بخشی از زمین‌های تدارکاتی ارائه شده از سوی بازی در بین بازیکنان تقسیم خواهد شد.

اگر بازیکنان بتوانند یک زمین را تا قبل از پایان رویداد تصاحب کرده و حفظ کنند، آن زمین به یک زمین دائمی PVE تبدیل خواهد شد و بازیکن برنده از مزایا و منابع آن بهره‌مند می‌شود.

در پایان رویداد اگر هیچ بازیکنی نتواند زمین را تصاحب کند، زمین تدارکاتی تا رویداد بعدی بسته خواهد شد.

برای معامله زمین‌ها شما می‌توانید به بخش Marketplace‌ بازی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌های بلاک‌چینی برای کامپیوتر

توکن‌های NFT قهرمانان

برای ساخت یک ارتش ابتدا باید یک قهرمان به عنوان رهبر آن داشته باشید.

آموزش این قهرمانان مسلما نیازمند صرف منابع و زمان زیادی است و از نظر شخصیتی نیز ویژگی‌های خاصی دارند که از نام آن‌ها گرفته تا مهارت‌های جنگی، هر قهرمان با دیگری متفاوت است.

medieval empires 4

اگر می‌خواهید از قهرمان‌های با توانایی بالا بهره‌مند شوید باید خودتان یک قهرمان Mint کنید که این حالت مشمول پرداخت کارمزد می‌شود.

توکن‌های قهرمان بازی Medieval Empires را می‌توانید در بازارچه آن معامله کنید.

مسلما قهرمان‌های بهتر، گران‌تر و کمیاب‌تر هستند. خرید و فروش توکن‌های NFT قهرمانان نیز از دیگر روش‌های کسب درآمد در این بازی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازی بلاک‌چین اندرویدی + معرفی بازی‌های برتر

توکن‌های Legacy

این توکن‌ها نیز در قالب NFT عرضه شده‌اند که به عنوان امتیاز تجربه عمل می‌کنند.

هر قهرمان دارای مقدار متفاوتی از Durability است. با هر بار جنگیدن، یک واحد Durability کاهش پیدا می‌کند. زمانی که مقدار آن 0 شود، شما یک توکن NFT با نام Legacy دریافت خواهید کرد.

این توکن را می‌توانید به عنوان امتیاز تجربه استفاده از هیرو در روند بازی تلقی کنید.

توکن‌های NFT «خاندان» (Lineage)

توکن‌های Lineage را می‌توان برای افزودن یک تبار یا سلسه خاص یا ویژگی شخصیتی به قهرمان به کار برد.

با افزایش تجربه توکن‌های هیرو، شما می‌توانید توکن‌های خاندان بیشتری را به قهرمانان متصل کنید. آن را مانند نوعی ارتقا در نظر بگیرید که می‌توان از روی یک هیرو برداشته و به دیگری متصل کنید.

رویداد‌ها و پاداش‌های بازی Medieval Empires

بازیکنان بازی مدیوال امپایر می‌توانند با دنبال کردن رویداد‌های Myriad از پاداش‌های خاصی بهره‌مند شوند.

این رویداد‌ها در 3 نوع مختلف شامل »دشمن، گروه‌بندی و هدف» دسته بندی می‌شوند و در همه آن‌ها جنگ وجود دارد.

رویدادهای مربوط به فرقه‌ها نیازمند مشارکت همه ایالت‌های تحت تملک بازیکنان است.

این رویدادها معمولا در روزهای خاصی رخ می‌دهد و بازیکنان با انجام وظایفی مانند یافتن اشیاء مختلف در نقشه بازی و جمع آوری آن‌ها، مبارزه با مهاجمین خاص و تبدیل آیتم‌ها می‌توانند پاداش دریافت کنند.

علاوه‌بر آن رویدادهای جهانی نیز وجود دارد که معمولا در روزهای خاصی از سال مثل سال جدید یا روز بین المللی ماه انجام می‌شوند.

در این بازی همه بازیکنان از پاداش‌ها بهره‌مند می‌شوند. پاداش‌های دریافت شده معمولا در قالب پاداش‌های فرقه (Faction)، کلن و بازیکن تقسیم می‌شوند.

زمانی که شما به میزان مشخصی در بازی پیشرفت کنید، مشمول دریافت پاداش‌های شخصی خواهید شد. از طرف دیگر پاداش‌های کلن زمانی قابل دریافت هستند که رویدادهای خاصی برای آن‌ها برگزار شود.

پاداش فرقه‌ها نیز گاهی به باز کردن یک ایالت جدید بستگی دارد. گاهی بازیکنان یک فرقه خاص، از افزایش سرعت موقت تولیدات بهره‌مند می‌شوند. مثلا تولید دو برابر سنگ برای یک هفته.

توکن‌های NFT دیجیتال و فیزیکی

در کنار توکن‌های NFT‌ زمین، بازیکنان می‌توانند توکن‌های دیجیتال مربوط به بازی Medieval Empires‌ را خریداری یا معامله کنند.

برخی از این توکن‌ها با یک آیتم فیزیکی همراه هستند که به محض خریداری، کاربر می‌تواند آن را دریافت کند!

medieval empires 5

برخی از این آیتم‌های فیزیکی شامل کالاهای اختصاصی کلکسیونی و بلیت‌های دسترسی به رویداد‌های آنلاین و آفلاین خاص است.

نبرد‌های انجمن Medieval Empires

در این بازی رویدادهایی وجود دارد که به آن Community Battle گفته می‌شود و اغلب به صورت فصلی در طول سال اجرا می‌شوند.

در این نبردها بازیکنان می توانند مهارت‌های استراتژی خود را نشان داده و فرصتی برای کسب جام‌های (Trophy) مختلف داشته باشند. البته پاداش آن‌ها فقط به دریافت عنوان محدود نمی‌شود و افتخار و پاداش‌های کریپتویی نیز دریافت خواهند کرد.

افتخارات کسب شده در پروفایل بازیکنان ثبت شده و همه می‌توانند آن را ببینند.

توکنومیک بازی Medieval Empires

توکن بازی Medieval Empire در بازار ارزهای دیجیتال با نام MEE در قالب استاندارد ERC-20 در شبکه پالیگان عرضه شده است.

اطلاعات فنی زیادی از آن‌ در دست نیست چرا که در زمان نوشتن این مقاله، بازی در مرحله عرضه اولیه توکن قرار دارد و هنوز گیم‌پلی آن قابل انجام نیست.

این توکن به عنوان ارز رایج درون بازی به کار می‌رود و برای اهداف دیگری مانند رای گیری استفاده خواهد شد. بازیکنان این بازی همچنین از ایردراپ‌های اختصاصی بازی مدیوال امپایرز بهره‌مند خواهند شد.

در بازار NFT‌ این بازی شما می‌توانید با تکیه‌بر توکن‌های MEE، توکن‌های NFT را معامله و خرید فروش کنید.

با توجه به اطلاعات وایت پیپر، در کل 3 میلیارد توکن MEE قابل عرضه است که در حال حاضر حدود 90 میلیون واحد آن در جریان عرضه اولیه عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: توکنومیک (Tokenomics) چیست؟ + بررسی توکنومیک دو ارز پرطرفدار!

medieval empires 6

نحوه توزیع توکن‌های بازی به شکل زیر است:

  • 29% برای خزانه که برای توسعه دهندگان، عملیات‌های بازی، بازاریابی و ایردراپ استفاده می‌شود.
  • 20% برای مدل play-and-Own بازی که پاداش‌ها در بین بازیکنان توزیع خواهد شد.
  • 15% برای تیم (احتمالا تیم مدیریت)
  • 14% برای مرحله فروش Seed
  • 7% برای فروش خصوصی
  • 5% حفظ نقدینگی
  • 5% برای مشاوران پروژه
  • 4% فروش عمومی
  • 1% برای پروژه‌های عمومی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اغلب توکن‌ها یا در اختیار نهنگ‌ها قرار می‌گیرد یا در دستان تیم پروژه بازی است و با عرضه آن در بازار احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

پروژه بازی مدیوال امپایر، عرضه اولیه IEO خود را در صرافی بای‌بیت (Bybit) انجام می‌دهد که در رویداد بیش 30 میلیون توکن MEE عرضه خواهد شد.

پس از عرضه بازی و گیم پلی آن، بازیکنان با انجام بازی از محل Play-and-own پاداش دریافت می‌کنند.

آیا سرمایه گذاری در ارز MEE تصمیم خوبی است؟

در حوزه کریپتو، بازی‌های گیمفای از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و در بازارهای صعودی سال 2021، عناوین زیادی توانستند به جریان اصلی تبدیل شوند.

براساس آمار‌های موجود، در حال حاضر بیش از 2000 پروژه بازی کریپتو وجود دارد که همه آن‌ها قرار نیست به موفقیت چشمگیر دست پیدا کنند.

در این بازار، کاربر با سیل عظیمی از پروژه‌های بازی کریپتو گوناگون مواجه است که انتخاب بین آن‌ها کار آسانی نیست.

بازی Medieval Empires براساس ادعاهای خود در وایت پیپر، برای ایجاد وجه تمایز، روند بازی جذاب‌تری را ارائه می‌دهد و منابع درامدی مختلف را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

استفاده از سلبریتی‌های دنیای واقعی در تصاویر بازی شاید بتواند توجه سرمایه گذاران را جلب کند اما اکوسیستم این بازی و بازخورد آن، اهمیت زیادی دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت بر روی ارز MEE را دارید باید به میزان عرضه توکن‌های آن توجه کنید.

تعداد هولدرهای خرده فروش این توکن نسبت به سایر آدرس‌ها بسیار ناچیز است و با توسعه بیشتر بازی، توکن‌های بیشتری به بازار عرضه می‌شود که می‌تواند در سرمایه گذاری شما در این زمان تاثیر منفی داشته باشد.

medieval empires 7

متاسفانه از روند دقیق کسب درآمدی و مکانیزم‌های درگیر در آن اعداد و ارقام قابل اندازه گیری در دست نیست چرا که این بازی هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و در ماه‌های آینده خبرهایی از آن می‌شنویم.

در مجموع روش‌های کسب درآمد بازیکنان این بازی شامل خرید و فروش NFT مشارکت در رویداد‌ها، کسب درآمد از جنگ PVE و اجاره دادن زمین خواهد بود.

بهترین کیف پول برای بازی Medieval Empires

ارز بازی Medieval Empires در استاندارد ERC-20 در شبکه پالیگان عرضه شده است که شما می‌توانید با داشتن کیف پول‌های سازگار با این شبکه آن را هولد کنید.

اولین گزینه برای هولد ارز MEE استفاده از متامسک (MetaMask) است که با Import‌ توکن آن در شبکه پالیگان می‌توانید با خیال آسوده آن را نگهداری کنید.

ارز MEE را از کجا بخریم؟

برای سرمایه گذاری در بازی Medieval Empires راه‌های زیادی وجود ندارد چرا که بازی هنوز عرضه نشده است و توکن‌ آن به صورت عرضه اولیه فروخته می‌شود.

در حال حاضر صرافی ByBit و MEXC Global امکان خرید و فروش ارز MEE را فراهم کرده‌اند اما با توجه به تحریم‌های موجود، خرید این توکن از آن‌ها با ریسک‌هایی همراه است که باید به آن توجه کنید.

سوالات متداول

بازی Medieval Empires چیست؟

بازی Medieval Empires یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره PVE است که شما با همکاری سایر بازیکنان، برعلیه نیروهای محیطی مبارزه می‌کنید. در بازی رویدادهای مختلفی وجود دارد که امکان مبارزه با سایر بازیکنان نیز در آن فراهم شده است.

چگونه مدیوال امپایرز را بازی کنم؟

این بازی هنوز عرضه نشده است. اما با توجه به وایت پیپر آن، شما با ثبت نام در بازی می‌توانید به ساخت و ساز، ارتقا، جمع آوری منابع و آماده سازی ارتش بپردازید. هدف شما نابود کردن بربر‌ها و دفاع از شهر خودتان است.

آیا بازی Medieval Empire رایگان است؟

ورود به بازی و انجام آن به صورت محدود رایگان است. حتی در حالت رایگان امکان کسب درآمد وجود دارد ولی از آن‌جایی که در زمین‌های رایگان بازی می‌کنید، مالیات زیادی در بازی از شما دریافت می‌شود. برای کسب درآمد بالقوه باید زمین‌های NFT آن را خریداری کنید.

ارز دیجیتال بازی Medieval Empire چیست؟

ارز دیجیتال بازی مدیوال امپایر، MEE نام دارد و تعداد قابل عرضه آن 3 میلیارد واحد است. با توجه به توکنومیک آن فقط 4% از توکن‌ها به صورت عرضه اولیه به فروش می‌رسند. این ارز به عنوان ارز رایج فروشگاه NFT و حاکمیت بازی به کار می‌رود.

بازی Medieval Empires در کدام بلاک‌چین قرار دارد؟

بازی مدیوال امپایرز در زنجیره پالیگان(Matic) قرار دارد و بازیکنان آن از سرعت بالا و کارمزد‌های پایین این شبکه بهره‌مند می‌شوند.

چگونه بر روی بازی مدیوال امپایرز سرمایه گذاری کنم؟

برای سرمایه گذاری بر روی ارز MEE، باید به یکی از صرافی‌های ByBit یا MEXC Global مراجعه کنید. این صرافی‌ها از قوانین احراز هویت اجباری استفاده می‌کنند که برای کاربران ایرانی ریسک‌های زیادی به همراه دارد.

نتیجه گیری

بازی Medieval Empires یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره PVE است که شما با همکاری سایر بازیکنان، برعلیه نیروهای محیطی مبارزه می‌کنید.

این بازی هنوز عرضه نشده است و اطلاعات دقیقی از میزان بازخورد آن وجود ندارد. ارز رایج بازی مدیوال امپایر MEE نام دارد که برای اهداف حاکمیتی و ارز رایج بازار NFT آن استفاده می‌شود.

با توجه به توکنومیک بازی Medieval Empire بخش زیادی از توکن‌ها در اختیار آدرس‌های نهنگ قرار دارد و در حال حاضر کمتر از 4% توکن‌ها عرضه شده‌اند که با عرضه بیشتر امکان سقوط ارزش آن وجود دارد.

قبل از سرمایه گذاری بر روی این بازی همه جوانب احتیاط را در نظر بگیرید و فقط پولی که با از دست دادن آن صدمه‌ای به زندگی‌تان وارد نمی‌شود را به آن اختصاص دهید.

با انتشار جزییات بیشتر از بازی مدیوال امپایر، این مقاله به روز خواهد شد. برای اطلاع از آموزش بازی Medieval Empires کانال‌های ارتباطی بورسینس را دنبال کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
IYI

سلام، چجوری ثبت نام کنم با فیلتر شکن که میرم تو سایت نمیاد ولی بدون فیلتر شکن میاد وقتی که میخوام ثبت نام رو تکمیل کنم و یه نام و کیف پول مشخص کنم و ذخیره کنم توی لودینگ گیر میکنه.

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. احتمال زیاد مشکل از فیلترشکن باشه، عوض کنید بعد تست کنید

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx