عرضه اولیه sleekplay : پلتفرم کسب درآمد از محتوا

عرضه اولیه sleekplay

در دسترس بودن دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت و افزایش روزافزون قابلیت‌های آنها باعث افزایش شدید تقاضا برای انواع محتوای غنی مانند آهنگ، ویدئو و بازی شده است.

این موضوع به نوبه خود باعث شده شاهد افزایش محبوبیت شرکت‌های ارائه کننده خدمات پخش زنده و نمایش فیلم مانند Spotify و Netflix، منتشرکنندگان بازی‌ها و توسعه‌دهندگانی مانند EA games و Gameloft باشیم.

هنوز امکان کسب درآمد از این حجم عظیم محتوای تولیدشده از طریق روش‌های سنتی (مانند فروش اشتراک ویژه) وجود دارد اما این روش‌ها باعث ایجاد تجربه کاربری ضعیفی در بین کاربران این محتوا شده است و کاهش سودآوری این شرکت‌ها، نشان‌دهنده این است که نیاز به یک راه‌حل جایگزین وجود دارد.

عناوین مطلب:

گزارش‌ها حاکی از آن این که سرویس‌های پخش فیلم به طور متوسط در هر حال تقریبا 1.5 میلیارد دلار زیان می‌بینند. علاوه بر این، معمولا تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم‌ها پاداش کارشان را به طور منصفانه دریافت نمی‌کنند.

با این شرایط، نیاز به وجود یک راهکار کارآمد احساس می‌شود تا بتواند به همه بازیگران در حوزه توزیع محتوای دیجیتال منفعت برساند.

پلتفرم sleekplay چیست؟

sleekplay یک راهکار کسب درآمد از محتواست که با به خدمت گرفتن قدرت پردازش دستگاه‌ها، به کاربران پاداش می‌دهد و به توسعه‌دهندگان نیز سود می‌رساند.

پلتفرم sleekplay قصد دارد با ترکیب مدت زمان صرف شده توسط یک کاربر عادی در دستگاه خود، قدرت پردازش آن دستگاه و قدرت پردازش بلاک‌چین یک مدل کسب درآمد ارائه کند که هم برای کاربر، هم برای تولیدکننده محتوا و هم برای ارائه‌دهنده سرویس سود داشته باشد.

sleekplay برای بازآفرینی کسب درآمد از محتوا با یک راهکار سودآور وارد بازار شده است و می‌تواند رقیبی سخت برای مدل‌های سنتی کسب درآمد از محتوا باشد. این پروژه قصد دارد با اهرم کردن تکنولوژی جدید و درک عمیق از خواسته‌های کاربر، مدلی بسازد که الهام‌بخش نسل آینده شود.

به زبان ساده، این پلتفرم در نظر دارد برای اپلیکیشن‌هایی که اجازه پخش فیلم، موسیقی و بازی و… را به کاربران می‌دهند امکان کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال را بدهد. به همین دلیل در نظر دارد با افزایش تعامل، مدت زمان باقی‌ماندن کاربر در آن برنامه را افزایش داده و با استفاده از قدرت پردازش دستگاه کاربر، درآمد بیشتری هم برای کاربر و هم برای توسعه‌دهنده نرم‌افزار و هم برای تولیدکننده محتوا ایجاد کند.

البته این تنها توضیح ساده این پروژه است و توضیحات بیشتر را باید در ادامه بخوانید.

مزیت‌های پلتفرم sleekplay

این پلتفرم در مقایسه با روش‌های سنتی کسب درآمد از تبلیغات و سایر روش‌های سنتی، دارای مزایایی است که در ادامه می‌خوانید.

مدل کسب درآمد جذاب

مدل کسب درآمد در پلتفرم Sleekplay به توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و سرویس‌ها، این فرصت را می‌دهد که بدون قربانی‌کردن تجربه کاربری، درآمد بدست آورند.
در روش‌های سنتی، کسب درآمد از محتوا معمولا به قیمت کاهش کیفیت سرویس و کم‌ارزش شدن برند انجام می‌شود ولی در این پلتفرم، با استفاده از اهرم تکنولوژی، یک راهکار پویا برای کسب درآمد ارائه می‌شود و نیازی به قربانی کردن کیفیت سرویس نیست.

افزایش تعامل

در مدل کسب درآمد در پلتفرم sleekplay، کاربرپسند بودن ملاک است و کاربران در راس کار هستند. در این پلتفرم، به کاربرانی که تعامل بیشتری داشته باشند پاداش پرداخت می‌شود تا زمان بیشتری در اپلیکیشن‌ها صرف کنند و محتوای بیشتری استفاده نمایند تا به این ترتیب، ارائه‌کنندگان سرویس و تولیدکنندگان محتوا منافع بیشتری بدست آورند.

انعطاف‌پذیری

مدل کسب و کار sleekplay انعطاف‌پذیر است و می‌تواند به راحتی جایگزین روش‌های سنتی کسب درآمد شود. با این حال، ارائه‌کنندگان اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها می‌توانند مدل sleekplay را همراه با روش‌های سنتی نیز به کار گیرند.

همچنین با قابلیت ادغام یک‌پارچه و راحت در این پلتفرم، نیازی به اعمال تغییرات زیاد در زیرساخت‌ها نیست. بنابراین متقاضیان کار با sleekplay می‌توانند به سادگی کار را آغاز کنند.

وجود ساختار مطلوب برای پاداش‌دهی

 توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ و ارائه‌دهندگان سرویس‌ها باید ارزش قابل‌توجه محتوایی که ارائه می‌کنند را در نظر داشته باشند. ساختار اهدای پاداش و مزد در این پلتفرم، بسیار رقابتی است و یکی از بالاترین پرداخت‌ها را در این حوزه داراست. به همین دلیل، مدل پرداخت‌ها در sleekplay اجازه می‌دهد پرداخت‌های منصفانه‌تری در مقایسه با استانداردهای صنعت وجود داشته باشد.

پرداخت‌ها بصورت روزانه انجام می‌شود و با توجه به استفاده از بلاک‌چین، سرعت انجام پرداخت‌ها بالا بوده و مبالغ پرداختی، فورا قابل استفاده خواهد بود.

نحوه کار پلتفرم sleekplay

توکن SKP

اقتصاد توکن SKP براساس فاکتورهای اعمال شده در شبکه است، به طوری که ارزش این توکن در طول زمان افزایش یابد و در نتیجه آن، کاربرانی که از این ارز پشتیبانی و حمایت می‌کنند رشد کند.

با محدود کردن مقدار عرضه SKP و فراهم آوردن امکان معامله این توکن در صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی، این پلتفرم قادر خواهد بود تقاضا مداوم برای این ارز دیجیتال ایجاد کند و ارزش آن در طول زمان رشد نماید.

حداکثر توکن‌های SKP برابر با 18.4 میلیارد توکن خواهد بود.

جزییات ICO

پیش‌فروش توکن Sleekplay در دو بخش انجام می‌شود، بخش اول آن از اول آوریل (یکشنبه، 12 فروردین 1397) آغاز شده و حداقل سرمایه‌گذاری در آن 15 اتریوم خواهد بود.
در بخش اول، قیمت هر توکن تنها 0.002 دلار بوده و کسانی که مشارکت بالا داشت، شانس واردشدن به هیئت مشاوران را پیدا می‌کرد.
بخش دوم نیز از 14 ماه می، یعنی دوشنبه، 24 اردیبهشت 97 آغاز می‌شود و قیمت هر توکن 0.008 دلار خواهد بود.

پیشفروش‌ها معمولا فقط 7 روز طول می‌کشند.

فروش عمومی

تاریخ فروش عمومی این توکن در ژوئن اعلام خواهد شد و قیمت هر توکن در فروش عمومی معادل 0.01 دلار خواهد بود.

وقتی حداکثر سرمایه (Hard Cap) بدست آمد، کمپین فروش به تمام خواهد رسید. مشارکت و سرمایه‌گذاری در این پروژه از طریق بیت‌کوین و اتریوم مقدور است.

.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx