روش استفاده از کیف پول رونین برای بازی اکسی اینفینیتی

کیف پول رونین

برای انجام بازی محبوب اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) به یک کیف پول رونین (Ronin) نیاز دارید.

قبل از آموزش کامل دانلود کیف پول Ronin، نصب رونین ولت، و ساخت کیف پول رونین برای اندروید و iOS به تعریف کوتاهی از این کیف پول و بازی اکسی اینفینیتی در این مطلب از بورسینس می پردازیم.

کیف پول رونین (Ronin) چیست؟

کیف پول Ronin Wallet یک کیف پول اختصاصی برای استفاده در بازی اکسی اینفینیتی است.

عناوین مطلب:

طبق گزارش‌هایی که از کامیونیتی اینسایت در مارس 2022 منتشر شد، از هر سه نفر یک نفر مایلند شغل خود را رها کرده و به بازی‌های مبتنی بر NFT مانند اکسی اینفینیتی بپردازند!

این تمایل احتمالاً در کشورهایی که ارزش پول ملی آن‌ها پایین است، باید بیشتر از این عدد باشد.

اگر قصد داشته باشید بازی اکسی اینفینیتی را برای بازی و کسب درآمد از بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و NFT انتخاب کنید، کیف پول رونین یک ابزار اصلی برای شما خواهد بود.

پاداش‌های بازی اکسی اینفینیتی که به شکل ارز دیجیتال یا NFT به کاربران تعلق می‌گیرد، به‌وسیله کیف پول رونین قابل دریافت و معامله است.

کیف پول Ronin یک کیف پول ارز دیجیتال است که می‌تواند به‌عنوان یک برنامه تلفن همراه یا به‌عنوان افزونه مرورگر استفاده شود.

پس از نصب کیف پول رونین بازیکنان می‌توانند ارزهای دیجیتال دریافتی مانند AXS را با USDC و WETH  مبادله کنند.

اکسی اینفینیتی چیست؟

Axie Infinity یک بازی مبتنی بر اتریوم است که در آن بازیکنان موجودات بامزه‌ای که به نام «Axies» شناخته می‌شوند را جمع‌آوری می‌کنند، می‌توانند آن‌ها را پرورش دهند و به مبادله با آن‌ها بپردازند.

همچنین کاربران می‌توانند با اکسی‌های خود مسابقه دهند و اکسی‌های دیگر را شکست دهند و امتیاز کسب کنند.

اکسی اینفینیتی خود را به‌عنوان “جهان حیوان خانگی دیجیتال در بلاک‌چین” توصیف می‌کند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند زمین بخرند و از زمین‌های خود منابعی را استخراج کنند که می‌تواند در بازی استفاده شود و درآمد ایجاد کند.

Axies، زمین و دارایی‌های درون بازی همگی از طریق بازار داخلی مشخص‌شده Axie در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: بازی اکسی اینفینیتی؛ چگونه درآمد کسب کنیم

نصب کیف پول رونین برای اکسی اینفینیتی

در ادامه قصد داریم به آموزش نصب کیف پول رونین بپردازیم تا بتوانید از آن در بازی اکسی اینفینیتی استفاده کنید.

با داشتن این کیف پول رونین می‌توانید از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp) دیگری که روی رونین اجرا می‌شوند نیز استفاده کنید.

رونین زنجیره جانبی (sidechain) شبکه اتریوم است که به‌طور ویژه برای بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین ایجادشده است.

کیف پول رونین چندین کاربرد مختلف دارد که شامل مدیریت هویت دیجیتالی و ارسال تراکنش‌ بدون پرداخت کارمزد گس می‌شود. هدف رونین ارتقاء مزایای فناوری بلاک‌چین برای کاربران است.

پس از ایجاد حساب رونین، می‌توانید با آن وارد بازار اکسی اینفینیتی (Axie Infinity Marketplace) شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

سپس، می‌توانید از طریق این لینک، وارد مِیویس هاب (Mavis Hub) شوید و بازی اکسی اینفینیتی را دانلود کنید.

در این راهنما، با نحوه ایجاد کیف پول رونین در مرورگر کروم آشنا خواهید شد تا بتوانید وارد بازار اکسی اینفینیتی شوید.

آموزش نصب کیف پول رونین

افزونه رونین را از طریق Chrome Web Store به مرورگر کروم خود اضافه کنید.

1 1

درصورتی‌که از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنید، می‌توان آن را از طریق این لینک دانلود کنید. سپس، با مراجعه به این لینک و کلیک روی گزینه Add to Chrome، افزونه رونین را به مرورگر خود اضافه کنید.

پس از نصب افزونه، روی آن کلیک کنید تا باز شود. اگر افزونه را در سمت راست نوار بالایی مرورگر مشاهده نمی‌کنید، ابتدا روی آیکون پازل کلیک کنید تا فهرستی از افزونه‌هایی که روی مرورگر کروم خود نصب‌کرده‌اید، نشان داده شود.

افزونه Ronin Wallet را انتخاب و سپس روی آیکون پین‌کردن کلیک کنید تا این افزونه در نوارابزار کروم نمایش داده شود.

2 1

روی افزونه کلیک کنید. در این مرحله یک پنجره پاپ‌آپ مشاهده می‌کنید که دکمه Get Started را نشان می‌دهد. 3 1

 با کلیک روی این گزینه، وارد تنظیمات کیف پول می‌شوید. ازآنجاکه در این مقاله قصد داریم مراحل ایجاد یک کیف پول جدید را توضیح دهیم، گزینه I’m new. Let’s get set up! را انتخاب کنید.

گزینه I already have a secret recovery phrase. Import wallet. به‌منظور بازیابی کیف پولی که قبلاً ایجاد کرده‌اید، استفاده می‌شود.

4

در باکس اول، یک رمز عبور ایمن که حداقل 8 کاراکتر داشته باشد، برای کیف پول خود ایجاد کنید.

سپس، باید آن را در باکس دوم بازنویسی و تأیید کنید. سپس، روی گزینه Create Wallet کلیک کنید تا کیف پول رونین ایجاد شود.

5

پس از ایجاد رمز عبور، به شما یک عبارت بازیابی (recovery phrase یا seed phrase) داده می‌شود.

این عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای برای دسترسی به کیف پولتان ضروری است که باید آن را در مکانی امن ذخیره کنید. اگر عبارت بازیابی خود را از دست بدهید، تمام دارایی و کوین‌های دیجیتال خود را نیز از دست خواهید داد.

روی گزینه Reveal Seed Phrase کلیک کنید تا عبارت بازیابی به شما نشان داده شود. روی Copy to clipboard کلیک کنید تا عبارت بازیابی کپی شود و سپس، آن را در مکانی امن ذخیره کنید.

6

بهترین شیوه ذخیره عبارت بازیابی نوشتن کلمه‌به‌کلمه آن به‌ترتیبی که نمایش داده می‌شود، روی یک برگه کاغذ و مخفی‌کردن آن است.

هرگز نباید عبارت بازیابی خود را با کسی به اشتراک بگذارید، زیرا با این کار افراد دیگر می‌توانند کنترل دارایی‌های شما را در اختیار داشته باشند.

 پس‌ازاینکه عبارت بازیابی خود را در مکانی امن ذخیره کردید، روی Confirm Seed Phrase کلیک کنید.

در این مرحله باید عبارت بازیابی خود را تأیید کنید. این آخرین مرحله برای تکمیل فرآیند ایجاد کیف پول است. کلمات را به‌این‌ترتیب خواسته‌شده وارد کنید و به املای کلمات دقت کنید. سپس، گزینه Continue را کلیک کنید.7

اکنون وارد صفحه خوش‌آمد با عبارت Your wallet has been created! خواهید شد و می‌توانید از کیف پول استفاده کنید.8

در اولین گام، از طریق این لینک وارد بازار اکسی اینفینیتی شوید. سپس، روی گزینه Login with Ronin Wallet کلیک کنید تا بتوانید از طریق حساب رونین خود وارد بازار شوید.

پس از ورود، نام، ایمیل و پسورد موردنظر خود را وارد کنید.

انتقال دارایی از متامسک به رونین

برای شروع بازی اکسی اینفینیتی، ابتدا باید مقداری ارز دیجیتال در کیف پول خود داشته باشید.

برای این منظور، باید از پل ارتباطی «رونین بریج» (Ronin Bridge) استفاده کنید تا بتوانید دارایی‌های خود را بین شبکه اصلی اتریوم و زنجیره جانبی رونین انتقال دهید.

با استفاده از مرورگری که کیف پول متامسک و رونین را در آن نصب کرده‌اید، به این آدرس مراجعه کنید و روی گزینه Deposit (واریز) کلیک کنید.

در این مرحله، رونین بریج باید از شما بخواهد که کیف پول متامسک خود را متصل کنید.

هنگامی ‌که به بریج اجازه دسترسی و تعامل با کیف پولتان را دادید، باید کیف پول رونین خود را با کلیک روی آیکون آن و در صورت درخواست، واردکردن رمزعبور باز کنید و روی آیکون کپی کنار نام حساب کاربری خود کلیک کنید.

11

آدرس حساب رونین خود را در کادر RONIN ADDRESS در رونین بریج بچسبانید.

در این مرحله، می‌توانید نوع دارایی‌ای که قصد انتقال آن را دارید، انتخاب کنید. اگر پیش از این، توکن رونین یا اکسی اینفینیتی نداشته باشید، باید از اتر استفاده کنید.

میزان انتقال را انتخاب و روی گزینه Next کلیک کنید. پس از تأیید مجدد، دارایی شما به حساب رونینتان انتقال پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که این تراکنش علاوه بر اینکه در شبکه بلاک‌چین انجام می‌شود و بنابراین، ممکن است با تأخیری عادی همراه باشد، تعاملی بین دو زنجیره مختلف است و از این رو، احتمال تأخیر بیشتر در پردازش تراکنش وجود دارد.

انتقال دارایی از کیف پول رونین به کیف پول متامسک

انتقال دارایی از شبکه رونین به شبکه اصلی اتریوم عکس روش فوق انجام می‌شود.

برای این منظور، به‌جای انتخاب گزینه Deposit در این لینک، گزینه Withdraw (برداشت) را کلیک کنید. در این حالت، باید آدرس کیف پول متامسک خود را به‌جای آدرس رونین کپی و جایگذاری کنید.

ایمپورت (Import) کردن کیف پول رونین به کیف پول متامسک

در ابتدای این مقاله، اشاره کردیم که به‌هنگام ایجاد حساب رونین خود، می‌توانید بین راه‌اندازی کیف پولی جدید و ورود (import) عبارت بازیابی و کیف پول قدیمی یکی را انتخاب کنید.

خبر خوب این است که با ورود عبارت بازیابی کیف پول رونینتان، می‌توانید بین رونین و متامسک ارتباط برقرار کنید. برای این کار، ما به کلیدهای خصوصی حساب رونین احتیاج خواهیم داشت.

دریافت کلیدهای خصوصی از رونین

با کلیک روی آیکون رونین در نوارابزار مرورگر کروم، آن را باز کنید. در گوشه بالا سمت راست کیف پول، آیکون یک «شخص» را مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک کنید و در منوی بازشده، گزینه Manage را انتخاب کنید.

manage

روی حسابی که قصد ایمپورت کردن به متامسک دارید، کلیک کنید. اگر چندین حساب مختلف در کیف پول Ronin خود ایجاد نکرده باشید، فقط آدرس یک حساب در پروفایل شما دیده می‌شود.

روی دکمه View private key کلیک کنید. پس از ورود رمز عبور کیف پول رونینتان، می‌توانید کلید را به‌صورت دستی کپی کنید یا فقط روی گزینه Copy to Clipboard کلیک کنید.

ایمپورت کردن کیف پول رونین

بدون چسباندن کلید خصوصیتان یا کپی کردن اطلاعات دیگر روی کلیپ بورد، کیف پول متامسک خود را باز و روی دایره روشن بالا سمت راست کلیک کنید.

در منوی نشان داده‌شده، روی گزینه Import Account کلیک کنید و کلید خصوصی رونین خود را در کادر مشخص‌شده وارد کنید. با کلیک روی دکمه Import حساب رونین شما باید با موفقیت در کیف پول متامسکتان ظاهر شود.  

نکاتی در خصوص استفاده ایمن از متامسک و رونین

  • به‌هنگام ارسال مستقیم دارایی از آدرس کیف پول رونین به کیف پول متامسک، اگر فقط پیشوند «ronin» را به «0x» یا بالعکس تغییر دهید، تمام دارایی خود را از دست می‌دهید.
  • انتقال دارایی‌ها از متامسک به رونین و بالعکس باید فقط از طریق اپلیکیشن بریج انجام شود. برای دانلود آن، از این لینک استفاده کنید.
  • اگر دارایی‌های شما بدون استفاده از اپلیکیشن بریج و به‌صورت مستقیم از متامسک انتقال داده شوند، از دست می‌روند و هیچ راهی برای برگرداندن آن‌ها وجود ندارد.
  • اگر دارایی‌ها از طریق بریج ارسال شده‌اند، اما پس از مدت‌زمان معقولی آن‌ها را در کیف پول رونین خود دریافت نکردید، باید این مسئله را با تیم پشتیبانی رونین در میان بگذارید؛ زیرا این مسئله ارتباطی به کیف پول متامسک ندارد.
  • در آخر، باز هم باید تأکید کنیم که مهم‌ترین راه برای دستیابی به دارایی‌هایتان در هر کیف پولی عبارت بازیابی شماست که باید مخفی بماند و هرگز نباید آن را با کسی به اشتراک بگذارید، حتی با تیم پشتیبانی متامسک، اکسی اینفینیتی یا رونین.

سوالات متداول

برای استفاده از بازی اکسی اینفینیتی به چه کیف پولی نیاز داریم؟

شما برای دریافت جایزه‌های کسب شده در بازی اکسی اینفینیتی که ممکن است شامل NFT یا ارز دیجیتال باشد به کیف پول رونین ولت نیاز دارید.

کیف پول رونین چه کاربردی دارد؟

از این کیف پول می‌توانید برای دریافت جایزه‌های خود در بازی اکسی اینفینیتی استفاده کنید. همچنین این کیف پول قابلیت‌های دیگری مانند بریج دارد که ممکن است برای بسیاری از کاربران جذاب و البته کاربردی باشد.

برای ورود به بازی اکسی اینفینیتی چه مراحلی لازم است؟

ساخت کیف پول Ronin، خرید اکسی، تنظیمات حساب کاربری، دانلود و شروع بازی، ازجمله مراحل برای ورود به بازی جذاب اکسی اینفینیتی است.

سخن پایانی

ایجاد کیف پول رونین اولین قدم برای بازی اکسی اینفینیتی است.

درمجموع، برای ورود به بازی اکسی اینفینیتی باید چهار مرحله «ایجاد کیف پول رونین»، «خرید اکسی‌ها»، «تنظیمات حساب کاربری» و «دانلود و بازی کردن» را طی کنید.

در حال حاضر، بازی اکسی اینفینیتی برای نسخه‌های دسک‌تاپ، اندرید و نسخه آزمایشی iOS در دسترس است. بااین‌حال، بهتر است از نسخه دسک‌تاپ اکسی اینفینیتی به‌جای نسخه‌های موبایلی استفاده کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

بازی اکسی اینفینیتی (axie infinity)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

54 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
hamidreza

چطوری ارز RON میشه مثلا به BNB مستقیم تبدیل کرد.؟؟

فرزاد

Error: WebSocket connection failed for host: wss://relay.walletconnect.com

محمد

سلام وقتتون بخیر
من نمیتوانم به مارکت اکسی وصل بشم هرکار میکنم کیف پول کانکت نمیشه چکار کنم؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز. لطفا خطایی که نمایش میده رو همینجا بذارید
یا در این زمینه با جستجو کردن خطایی که نمایش میده احتمالا بتونید راه حل مشکل رو در سایت خود اکسی یا سایتهای دیگه پیدا کنید

سارا

سلام من از صرافی پی ۹۸ ارز slp انتقال دادم به بیت پین منتهی آدرس شبکه رو رونین زدم و صرافی بیت پین این شبکه رو ندارن چطور میشه بازیابی کنم و به ارز برسم ممنون میشم راهنمایی کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. از صرافی مقصد پیگیری کنید چون فقط اونا میتونن برای شما بازیابی کنن.

مهشید

سلام
موقع خرید اکسی و اتصال به کیف پول رونین مقادیر منفی می افتد، باید چیکار کنم؟

مهرداد

سلام من 3369تا slp از رونین انتقال دادم به شبکه ERC20کویینکس چجوری برگردونمشون

عسل

سلام،تعدادیslpاز اوکی اکسچنج به رونین انتقال دادم،وانتقال موفقیت آمیز بوده،اما در رونین دیده نمیشه،راهکارش چیه؟

علی رحمانی

با سلام و آرزوی سلامتی در ایام کرونایی.
من مقداری slp خریدم و رو شبکه رونین به رونین ولتم منتقل کردم و دارمش.الان می‌خوام بفرستمشون تو صرافی ارزجو،ولی تو این صرافی slp شبکه Erc20 داره،باید چه کنم من؟البته نمی‌خوام بفروشمش می‌خوام نگه دارم ولی تو صرافی.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
باید یه صرافی پیدا کنید که از شبکه ارز موردنظر پشتیبانی کنه.

ممد

هیچ صرافی از شبکه رونین پشتیبانی نمیکنه

مهدی اکبری

سلام من رو اندروید را انداختم فقط کاتانا به رونین کانکت نمیشه لطفا راهنماییم کنید

پارسا

سلام وقت بخیر من ۶ تا اکسی دارم میخواستم برای اینکه ۴۰ تا انرژی بازی بهم بده دو تا کیف پول رونین داشته باشم و توی هر کدوم از اون ها ۳ تا اکسی بریزم توی رونین ولتم یه ادرس جدید گرفتم و سه تا از اکسی هامو به اون ادرس زدم و سه تاش رفت به اون ادرس کیف پولم ولی نمیدونم که چطوری با اون یکی ادرس کیف پولم وصل بشم و بازی کنم لطفا راهنماییم کنین

ایرج

سلام من تعدادی اس ال پی خریدم و به کیف تراس ولتم نیومد از طریق صرافی ارزجو و شبکه رونین میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم

ahmad

سلام
فقط یا متاماسک میشه به رونین انتقال داد یا والت های دیگه هم جوابگو هستن؟
سوال دوم اینه که کدوم صرافی های موجود در ایران با متاماسک انتقال ارز دارند؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
دوست عزیز از صرافی ها هم میشه به ولت رونین انتقال داد، بستگی داره صرافی مبدا از این شبکه پشتیبانی کنه یا خیر.

حنانه

سلام من ۱۲ کلمه ام پاک شده و نمیدونم چیکار کنم میشه کاری کرد که وارد رونین بشم؟

حسن حسن

سلام.از metamask مستقیم به آدرس ronin,اتر ارسال کردم،از bridge استفاده نکردم،اما نیامد.حالا باید چه کار کنم؟نه متامسک جواب میده نه رونین
لطفا راهنمایی کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
راهکاری که دیدم یه نفر در این لینک ارائه داده:
کلید خصوصی کیف پول رونین رو بردارید و وارد متامسک کنید میتونید به موجودی ETH دسترسی پیدا کنید.
در لینکی که گذاشتم بصورت تصویری نشون داده

Roham

سلام چطوری باید slp هامون رو نقد کنیم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام.
توکن SLP در صرافی های زیادی معامله میشه که لیستشو میتونید اینجا ببینید:
https://coinmarketcap.com/currencies/smooth-love-potion/markets/
میتونید توی سوشی سوآپ (https://app.sushi.com/swap) به ETH تبدیل کنید و در صرافی های ایرانی بفروشیدش.
شاید بعضی از صرافی های ایرانی بطور مستقیم خریدار SPL باشن و نیاز نباشه اول به ETH و بعد به ریال تبدیل کنید.

میرزایی

مرسی دوست عزیز، با این روش 1000 دلار و برگردوندم، فکر می کردم دیگه پریده
دوستانی که به مشکل خوردن و نتونستن مسیر و متوجه بشن ، پیام بدن راهنمایی می کنم

شجاع‌الدین جهاندیده

بسیارعالی. سلامت و موفق باشین

زهرا

سلام من کیف پولهارو نصب کردم ولی برای تایید ایمیل کد تایید نمیاد باید چیکار کنم از چند تا ایمیل هم استفاده کردم بازم نیومد

Ashk

سلام من میخوام از کیف پول تراست ولت به رونین اتریوم انتقال بدم راهش چیه؟ میتونم اول به بایننس انتقال بدم و دوباره از بایننس به رونین؟ ممنونم ازتون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
باید از بریج استفاده کنید:
https://bridge.roninchain.com/
البته نیاز به کیف پول متامسک دارید

hassan

من نمیتونیم slp رو از ولت رونین انتقال بدم تو مرحله انتقال کلید confirm فعال نمیشه چطور باید انتقال بدم

ممد

باید کمی ارز رون داشته باشی برای کارمزد

امیر

سلام و و درود
لطفا من رو راهنمایی بفرمایید این محبت شما را فراموش نخواهم کرد
ارز slp به مقدار 3000 عدد از صرافی ایرانی ارزجو بر پایه ronin (ron) خرید کردم و آدرس دریافت کیف پول شخصی تراست بر پایه bep20 بوده آیا راه حلی برای بازیابی دارم؟ اگر راهنمایی فرمایید انشاءاله جبران می کنم.
بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم. ببخشید

هر آنچه خوبی است بر شما باد

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام و درود، در این مورد اطلاعی ندارم دوست عزیز
اگه در ارزجو شبکه BEP20 وجود داره و این شبکه رو انتخاب کردید میتونید در تراست ولت نسخه BEP20 این توکن رو اضافه کنید تا نمایش داده بشه.

امیر فیروزی

درست شد ! نه جناب در صرافی ارزجو شبکه ronin بود و به bep20 زده بودم که با اتصال کیف پول رونین به تراست ارز بازیابی شد ظاهرا حالا باید با بریج و متامسک کار کنم تا کامل برگرده.

شجاع‌الدین جهاندیده

عالی

مهرداد

سلام من ۳۶۶۹تا slpاز رونین به شبکه ERC20کویینکس انتقال دادم ولی برام واریز نشد چجوری درستش کنم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، از پشتیبانی سایت کوینکس پیگیری کنید. روی لینک submit a request در پایین سایت کوینکس بزنید

Helia

سلام من ١٥٠ دلار اتريوم از كيف پول رونينم به صرافي اوكي اكسچنج فرستادم الان ١٨ ساعت ميگذره اما نيومده تو صرافي تو كيف پولم ميزنه موفق بوده ميشه راهنماييم كنيد

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، از صرافی مقصد باید پیگیری کنید

رضا

سلام مشکل منم همینه چیکارکنم

موسی ملایی

سلام
من رمزارزslpخریدم وبااستفاده از شبکه roninبه تراست ولت انتقال دادم ولی تو تراست ولت نشون نمیده.وتو ronin walletنشون میده.ولی نمیتونم انتقال شون بدم لطفاً راهنمایی بفرمائید

صیاد

سلام، ارزتون در شبکه روین بلوکه شده و دیگه برنمیگرده چرا که تراس والت erc20 هست و شبکه روین هم جداست باید شبکه ها یکی باشه

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
54
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx