توکن SLP (در بازی اکسی اینفینیتی) چیست؟

توکن SLP

در غالب موارد بازی‌های کریپتویی روی یک بلاک‌چین خاص ساخته شده و توکن‌های مخصوص به خود را دارند. اما توکن SLP چیست؟ SLP یا همان اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion) یکی از دو توکن بومی بازی اکسی اینفینیتی محسوب می‌شود؛ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی مبتنی بر بلاک‌چین که آیتم‌های آن در قالب NFT قابل خرید و فروش هستند.

SLP علاوه بر این‌که در جریان بازی و به ازای برنده شدن در نبردها و انجام کارهای خاصی به بازیکنان داده می‌شود، در بسیاری از صرافی‌های کریپتویی قابل خرید و فروش است. SLP از استاندارد ERC20 برخوردار بوده و از آنجایی که پلتفرم بازی اکسی اینفینیتی بسیار محبوب است، توکن SLP نیز جزو ارزهای دیجیتال برجسته بازار محسوب می‌شود.

برای کسب ارز SLP، بازیکنان می‌توانند هرروز مأموریت‌ انجام دهند یا با بازیکنان دیگر در بخش آرِنا (Arena) به‌اختصار PvP یا در حالت ماجراجویی (Adventure) به‌اختصار PvE بجنگند.

عناوین مطلب:

در جریان بازی تعدادی توکن SLP به بازیکنان اعطا می‌شود که برای پیشرفت در بازی حیاتی است. پس از خرید یک اکسی، برای آن که شانس خود را برای برنده شدن در مسابقات افزایش دهید، باید اکسی‌های خود را تقویت کنید و برای تقویت اکسی‌ها به SLP نیاز دارید. چنان چه تمایلی به ارتقای اکسی‌های خود نداشته باشید می‌توانید توکن‌های SLP خود را در هر صرافی که تمایل دارید بفروشید.

ماجرای ارز SLP چیست؟

پس از محبوبیت NFT ها، فناوری بلاک‌چین امکانات کاملاً جدیدی را در اختیار ما قرار داده است. روز به روز شرکت‌های بیشتری در حال ایجاد متاورس‌های بازی خود در بلاک‌چین هستند و بسیاری از آن‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند در حین بازی درآمد کسب کنند. یکی از این بازی‌ها اکسی اینفینیتی است که از سال 2018 تا کنون به‌طور مداوم بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.

پاداش‌های اکسی اینفینیتی شامل توکن‌های ERC-20 خودش یعنی توکن‌های اسموث لاو پوشن (SLP) می‌شود.

کاربران هم می‌توانند توکن‌های SLP را به‌عنوان یک دارایی دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال بخرند و بفروشند. در داخل بازی، توکن SLP می‌تواند برای پرورش اکسی‌های جدید استفاده شود؛ خود اکسی‌ها را می‌توان در بازار اکسی اینفینیتی به‌عنوان NFT معامله کرد.

بازی اکسی اینفینیتی (SLP) چیست؟

اکسی اینفینیتی یک بازی NFT برای کسب درآمد است که در آن بازیکنان با استفاده از شخصیت‌های منحصربه‌فرد بازی به ‌نام اکسی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. اکسی‌ها در واقع شبیه به پوکمون‌ها در بازی معروف Pokémon هستند.

هر اکسی دسته، رده‌بندی و آمار متفاوتی دارد. اکسی‌ها در واقع NFT های بازی هستند که می‌توان آن‌ها را در کیف پول اتریوم یا کیف پول رونین ذخیره کرد.

بیشتر بخوانید: روش استفاده از کیف پول رونین برای بازی اکسی اینفینیتی

اکوسیستم اکسی اینفینیتی روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. برای انجام بازی، باید یک تیم از اکسی‌ها را جمع‌آوری کنید. می‌توانید اکسی‌ها را در بازار بخرید یا از سایر بازیکنان در یک برنامه بورسیه وام بگیرید.

شما همچنین می‌توانید اکسی‌های جدید را با استفاده توکن‌های SLP پرورش دهید. توکن‌های اسموث لاو پوشن را می‌توان از طریق بازی اکسی اینفینیتی به ‌دست آورد. به بازیکنان برتر نیز توکن‌های AXS پاداش داده می‌شود. علاوه بر این، دارندگان AXS می‌توانند در فرایند حاکمیت اکوسیستم اکسی اینفینیتی شرکت کنند.

توکن SLP چیست و چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که گفته شد، توکن‌ اسموث لاو پوشن (SLP) توکن بومی بازی اکسی اینفینیتی است. توکن SLP یک توکن ERC-20 با عرضه نامحدود است.

توکن SLP را می‌توان از طریق انجام مأموریت‌های روزانه یا شرکت در نبردها یا ماجراجویی‌های بازی به دست آورد. پس از به دست آوردن مقدار مشخصی SLP، گیمرها می‌توانند اکسی‌های منحصربه‌فرد خود را پرورش دهند.

هزینه پرورش هر اکسی متفاوت است و به‌ تعداد تولید مثل والدین اکسی بستگی دارد. هر اکسی‌ می‌تواند حداکثر 7 مرتبه تولید مثل کند و برای هر مرتبه تولید مثل، توکن اسموث لاو پوشن بیشتری موردنیاز است.

توکن SLP آلت کوینی است که از مکانیسم سوزاندن استفاده می‌کند. پس از هر بار پرورش اکسی، توکن‌های SLP استفاده‌شده برای همیشه سوزانده می‌شوند. از آنجا که بازیکنان فقط می‌توانند روزانه مقدار محدودی توکن SLP در بازی به دست آورند، انتظار می‌رود با تلاش بازیکنان برای پیشی گرفتن در پرورش اکسی، تقاضا برای این توکن نیز افزایش پیدا کند که روی قیمت این توکن نیز تأثیر به سزایی خواهد گذاشت. قیمت SLP در ژوئیه 2021 به اوج 0.41 دلاری رسید.

در متاورس اکسی اینفینیتی، توکن SLP چیزی بیش از یک توکن برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتالی است. همچنین زمانی که بازیکنان به سطوح جدید می‌رسند یا در مبارزات با اکسی‌های خود پیروز می‌شوند، توکن اسموث لاو پوشن دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی برترین بازی‌های NFT

از سویی دیگر، دارندگان این توکن هم می‌توانند با سفته‌بازی آن را در صرافی‌های ارز دیجیتال معامله کنند. توکن اسموث لاو پوشن در استخرهای نقدینگی یونی سواپ هم موجود است.

SLP امروزه یکی از مهم‌ترین توکن های دنیای بازی‌های کریپتویی محسوب می‌شود و روزانه بازیکنان بسیاری از طریق بازی Axie Infinity و کسب توکن های SLP درآمد زایی می‌کنند.

نحوه کسب توکن SLP در اکسی اینفینیتی

توکن SLP را می‌توان با انجام مأموریت‌های روزانه، رقابت با بازیکنان در مسابقات آرنا (PvP) و مبارزه با هیولاها در حالت ماجراجویی (PvE) به دست آورد.

انجام مأموریت‌های روزانه

در حال حاضر، بازیکنان با انجام مأموریت‌های روزانه، انجام 10 سطح ماجراجویی و برنده‌شده در 5 مسابقه آرنا 25 توکن SLP به دست می‌آورند.

نبرد در آرنا (PvP)

نبردهای آرنا منبع اصلی جوایز در بازی هستند. مسابقات تن‌به‌تن آرنا بر اساس رتبه‌بندی بازیکنان (MMR) انجام می‌شود.

هر نبرد آرنا از یک انرژی استفاده می‌کند و هر برد پاداشی در قالب SLP طبق رتبه‌ بازیکن به او ارائه می‌کند. هرچه MMR شما بالاتر باشد، توکن SLP بیشتری برای هر بُرد دریافت می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای دریافت پاداش SLP به MMR بیشتر از 800 نیاز دارید.

اگر انرژی تمام شود، بازیکنان همچنان می‌توانند نبردهای تن‌به‌تن (PvP) داشته باشند و MMR خود را افزایش دهند، اما پاداش SLP دریافت نمی‌کنند.

می‌توانید از منوی اصلی در سمت چپ بالای صفحه بررسی کنید که چقدر انرژی دارید. مقدار انرژی که دارید به تعداد اکسی‌هایی که دارید بستگی دارد:

  • از 3 تا 9 اکسی: 20 انرژی
  • از 10 تا 19 اکسی: 40 انرژی
  • 20 اکسی یا بیشتر: 60 انرژی

نبرد در حالت ماجراجویی (PvE)

حالت ماجراجویی یا Adventure یک حالت تک‌نفره در بازی است که شامل 36 سطح با افزایش دشواری و پاداش توکن SLP است. شما هرروز می‌توانید تا 50 توکن SLP در این حالت درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید: در بازی اکسی اینفینیتی؛ چگونه درآمد کسب کنیم

در مقایسه با حالت تن‌به‌تن، حالت ماجراجویی به زمان و تلاش کمتری برای کسب توکن SLP نیاز دارد. با این حال، شما برای هر سطح ماجراجویی تنها یک بار پاداش دریافت کنید. می‌توانید دوباره در همان سطح بازی کنید، اما هیچ پاداش اضافی توکن SLP دریافت نخواهید کرد. همچنین برای به دست آوردن توکن SLP بیشتر، می‌توانید هیولاها را در سطوح مختلف برای پاداش‌های یک‌باره توکن SLP شکست دهید.

نحوه انتقال توکن‌های SLP از اکسی اینفینیتی به کیف پول رونین

پس از کسب توکن SLP از این بازی، می‌توانید هر 14 روز آن‌ها را به‌صورت دستی مطالبه کنید.

  1. وارد حساب اکسی اینفینیتی خود شوید و کیف پول رونین خود را به بازی وصل کنید. روی Claim Tokens از منو کلیک کنید تا میزان توکن SLP و زمانی که می‌توانید آن را انتقال دهید، مشخص شود. سپس، روی Claim SLP کلیک کنید تا توکن‌های SLP شما به کیف پول رونین انتقال داده شوند.
  2. به داشبورد حساب اکسی اینفینیتی خود برگردید و مطمئن شوید که کیف پول رونین شما متصل است. روی Claim Tokens و سپس Claim SLP کلیک کنید. در این حالت باید توکن‌های SLP خود را در کیف پول رونین مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید توکن‌های SLP خود را بفروشید، می‌توانید آن‌ها را با استفاده از رونین بریج (Ronin Bridge) به کیف پول متامسک (MetaMask) یا هر کیف پول اتریوم دیگری منتقل کنید.

علاوه بر این، می‌توانید توکن‌های خود را مستقیماً از طریق شبکه رون (RON) به کیف پول بایننس رونین خود ارسال کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه شما هم می‌شود زیرا دیگر نیازی نیست که هزینه گس (Gas) پرداخت کنید.

سوالات متداول

توکن SLP چیست؟

توکن‌ اسموث لاو پوشن یا SLP توکن بومی بازی اکسی اینفینیتی است. این توکن در واقع از نوع ERC-20 با عرضه نامحدود است.

از کجا توکن SLP خریداری کنیم؟

علاوه بر این که می‌توانید در جریان بازی همان‌طور که آموزش دادیم توکن SLP به دست بیاورید، می‌توانید از بسیاری از صرافی‌های خارجی از جمله بایننس توکن SLP خریداری کنید.

چقدر می‌توانم SLP دریافت کنم؟

بسته به این که تا چه اندازه بتوانید Axie های خود را تقویت کرده و روزانه چقدر روی بازی وقت می‌گذارید، مقدار SLP دریافتی شما متفاوت خواهد بود.

آیا برای شروع بازی باید SLP داشته باشم؟

برای شروع بازی داشتن توکن SLP لازم نیست بلکه باید با استفاده از توکن AXS ابتدا اکسی خریداری کنید.

سخن پایانی

جالب است بدانید که پاداش توکن SLP به شهروندان بسیاری از کشورهای درحال‌توسعه مانند فیلیپین این امکان را داده است که درآمد خود را در میان بحران اقتصادی بیماری کووید 19 بهبود بخشند و به عنوان یک منبع درآمد و کار روزمره در این کشور شناخته می‌شود.

در این مطلب سعی کردیم توضیح دهیم که توکن SLP چیست و چگونه می‌توان با آن کسب درآمد کرد. همان طور که توضیح دادیم، در حال حاضر اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های دیفای است. توکن اسموث لاو پوشن به‌عنوان یک توکن گیمینگ در یک بازی بلاک‌چین، به بازیکنان راهی ساده و تعاملی برای کسب درآمد اضافه ارائه می‌دهد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی اکسی اینفینیتی (axie infinity)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
Milad

امکان رشد slp چی اندازه است؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx