برچسب ها: ارتباط برای ثروتمند شدن, بازاریابی و برندسازی برای ثروتمند شدن, تعیین هدف و برنامه ریزی برای ثروتمند شدن, سازماندهی برای ثروتمند شدن, فروش برای ثروتمند شدن, مدیریت پول برای ثروتمند شدن, مهارت رهبری برای ثروتمندشدن, مهارت شبکه سازی برای ثروتمند شدن, مهارت مدیریت زمان برای ثروتمند شدن, نوآوری محصول و خدمات برای ثروتمند شدن, هوش هیجانی برای ثروتمند شدن
- این موضوع 0 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 7 سال، 2 ماه پیش بدست
nima-s2 بهروزرسانی شده است.
- نویسندهنوشتهها
- 16 ژوئن 2016 در 21:08 #29202
nima-s2
مشارکت کننده۱. ارتباط
میلیاردرها هر ساله هزاران ایمیل میفرستند. هر ایمیلی برند شما را میسازد. آنها همچنین متخصصان صحبت با تلفن و ملاقاتهای رودررو هستند.
هرچه کارآمدتر بتوانید پیامتان را با جهان قسمت کنید، احتمال اینکه آدمها بخواهند با شما کار کنند بیشتر است. سطح ارتباطتان سطح ثروت شما را تعیین میکند.۲. فروش
در دنیای کنونی، یا فروشندهایم یا به ما میفروشند. به هر روی، مجبور هستید یکی را انتخاب کنید. اگر به دنبال درک فروش، پردرآمدترین حرفه، بروید یک میلیاردر خواهید شد.
آنهایی که میدانند چگونه بفروشند میدانند که این امر به شدت زندگی همه را ارتقاء میبخشد. و در نهایت، تمام چیزهای اطرافتان فروخته شده است.۳.بازاریابی و برندسازی
شهرت شما بهترین تبلیغ شما است. ارتقاء دادن خودتان با بازاریابی و برندسازی شرکتتان سنگ زیربنای هر گونه فرمانروایی است.
این که به روشنترین شکل به دنیا بگویید چه میکنید به شما اجازه میدهد در بازار شناخته شوید و کسبوکارتان را به روشهایی بیسابقه گسترش میدهد. هر میلیاردری یک برند خوب دارد.۴. هوش هیجانی
اگر میتوانید از خودتان مراقبت کنید، میتوانید از هزاران نفر مراقبت کنید. شناخت ماهیت انسان کلید موفقیت است. میلیاردرها انگیزه، زبان بدن، لحن صدا، تدبیر، سیاست، عطوفت، و هر چیز دیگری را که به هوش هیجانی مربوط میشود خوب میفهمند.
اکثرِ اینها را صرفا با توجه کردن به آدمهای اطرافتان میتوانید بیاموزید. آنچه را تئودور روزولت گفته است به یاد داشته باشید: “مردم به این که چه میدانید اهمیتی نمیدهند مگر آنکه بدانند تا چه اندازه اهمیت میدهید.”۵. نوآوری محصول و خدمات
هر میلیاردر باید به محصول یا خدمتی که ارائه میدهد معنی خاصی بدهد. رِی کروک، بنیانگذار مکدانلد، همبرگر را اختراع نکرد، ولی در معرفی ارزشهای اصلی واقعا پیشگام بود که همین امر به او کمک کرد صنعت فستفود را به نقطهی اوج خود برساند.
نوآوری شما را فوقالعاده ثروتمند میکند، حتی اگر محصولی ارائه دهید که اندکی از محصول رقبایتان بهتر باشد.۶. سازماندهی
هر میلیاردری یک سیستم دارد که برایش کار میکند. آنها خوب سازماندهی شدهاند و به اندازهی کافی برای سازگاری با محیطهای در حال تغییرشان منعطف هستند.
تقریبا هر تصمیم کسبوکاری که هر زمان بگیرید، از پشت میزتان نشات خواهد گرفت. اگر سازمانیافته باشید و بدانید چگونه اطلاعات را به سریعترین روش ممکن پیدا کنید، مهارتهای میلیاردر شدن را خواهید داشت.۷. تعیین هدف و برنامهریزی
کارتان را برنامهریزی کنید و روی برنامهریزیتان کار کنید. این شعار میلیاردرها است. هیچ کس نمیتواند بدون یک برنامهی به خوبی تعریف شده پیشرفت کند. شما باید هدفهای روزانه تعیین کنید و سالها، ماهها، هفتهها و روزهایتان را به خوبی از پیش برنامهریزی کنید.
از این جمله پیروی کنید: برنامهریزی صحیح مانع اجرای ضعیف میشود. فرصتها فقط نصیب کسانی میشوند که مهیا هستند.۸. مدیریت پول
فقط در صورتی میتوانید مسئولیت مبلغ زیاد (100000000 دلار) را بر عهده بگیرید که بتوانید از مبلغ کمِ(۱۰دلار) مراقبت کنید.
میلیاردرها همیشه از تتمهی حسابهای بانکی خود خبر دارند. آنها تمام هزینههایشان را ثبت میکنند. آنها درآمدشان را میشمارند. آنها مالیات خودشان را پرداخت میکنند(با کمک فراوان! ). آنها جایگاه مالی خود را میشناسند. شما فقط در صورتی میتوانید کسب ثروت کنید که قدر پولتان را بدانید.۹. نوعدوستی
میلیاردرها میفهمند که راز زندگی بخشش است. بسیاری از آدمهای ثروتمند بیوقفه بخشش میکنند. شما فقط با افزودن ثروت دیگران میتوانید ثروتمند شوید.
اما، وقتی بحث از خیریه میشود، آنها مثل بیشتر مردم فقط چِک نمیکشند. در عوض، با علم به این که پولشان دقیقا کجا صرف میشود دست به مشارکت میزنند.۱۰. شبکهسازی
تشکیل روابط در کسبوکار ضروری است. شما باید یک منبع اتکاپذیر باشید تا منابع اتکاپذیر دیگر را جذب کنید.
در شبکهام، من همهی مهارتهای ممکنِ موجود را دارم. فقط یک تماس یا یک ایمیل تا دستیابی به آنها فاصله هست. تنها راهی که میتوانید کارهای بزرگی انجام دهید از طریق استخدام کسانی است که کارهایی را انجام میدهند که شما نمیتوانید(یا نمیخواهید) انجام دهید. آدمهایی که شما به دنبال آنها هستید نیز خود به دنبال شما میگردند.۱۱. رهبری
هر میلیاردری یک رهبر است. آنها میفهمند که باید رهبران بزرگ را، همگام با تبدیل شدن به یکی از آنها، دنبال کنند. آنها میدانند چه وقت مسولیت و ابتکار را هنگامی که شرایط سخت رخ میدهند در دست بگیرند.
وقتی زمان آزمون میرسد، آنها آزمون را میگذارند و به شکلی مثبت دیگران را مطمئن میسازند که همه چیز تحت کنترل است. یک نشانه از سوی یک رهبر درست، به دیگران الهام میبخشد که میتوانند غیرقابلتصورها را انجام دهند.۱۲. مدیریت زمان
اولویتبندی تمرکز کردن بر چیزی است که بیشتر از همه باید انجام شود. میلیاردرها نمیروند مشغول چمنزنی شوند وقتی که میدانند لازم است به کسبوکار بپردازند. ازآنجاییکه مدیریت زمان بیشتر دربارهی مدیریت انرژیتان است، باید به دنبال راههایی باشید که جسم و ذهنتان را برای تمرکز بر پروژهایی که استحقاق نهایت توجهتان را دارند، حفظ کنید. - نویسندهنوشتهها
- شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.