نکاتی برای جذب و افزایش بازدید کننده سایت شما

جذاب کردن سایت برای افزایش بازدید

معمولا افرادی که سایت اینترنتی راه اندازی می کنند رویای شیرینی در ذهن خود می پرورانند و تصور می کنند که با راه افتادن سایت سیل عظیمی از بازدیدکنندگان علاقه مند به سایتشان هجوم خواهند آورد و آنرا مورد استفاده قرار خواهند داد. ولی پس از راه اندازی سایت ، ناگهان این رویا به کابوسی وحشتناک تبدیل می شود.

بله کسی از سایت بازدید نمی کند. صاحب سایت مطالب فوق العاده ای را بر روی سایت قرار داده است. ولی این مطالب در میلیونها صفحه وب گم می شود. اگر می خواهید سایت شما بیننده کافی داشته باشد ، باید دست به کار شوید. با نشستن و صبر کردن شاید هیچگاه نتوانید سایتی پربیننده داشته باشید. به چند روش مرسوم اشاره می کنیم.

۱- معرفی سایت به موتورهای جستجو معروفترین موترهای جستجو گوگل، یاهو و … هستند. البته تعداد این سایتها به چند صد عدد می رسد ولی ۹۸ درصد جستجوها توسط حدود ۱۰ موتور جستجو انجام می شوند. معمولا افراد برای یافتن اطلاعات موردنیاز به این سایتها مراجعه می کنند. شما می توانید سایت خودتان را بطور دستی به این موتورهای جستجو معرفی کنید. مثلا برای معرفی سایت به گوگل به آدرس http://www.google.com/addurl مراجعه کرده و فرم اطلاعات را پر کنید. البته سایتهایی مانند گوگل بالاخره خودشان سایت شما را پیدا خئاهند کرد ولی می توانید اینکار را زودتر انجام دهید. شرکتهایی وجود دارند که در ازای دریافت وجهی مختصر، سایت شما را به چندصد موتور جستجو معرفی می کنند.

عناوین مطلب:

۲- استفاده از انجمنها یا فروم ها این یک روش رایگان برای افزایش ترافیک سایت است. در تمامی فروم های وابسته به زمینه سایتتان عضو شوید. بررسی کنید که اعضای انجمن ، چه سوالات و مشکلاتی دارند و به چه موضوعاتی علاقه مند هستند. سپس مطلبی در اینباره در سایتتان بنویسید و لینک آنرا در انجمن معرفی کنید. از انجمن هایی استفاده کنید که تعداد اعضای آن قابل توجه باشد. همچنین بسیاری از انجمن ها ، به شما اجازه می دهند آدرس سایتتان و توضیحی مختصر را در زیر تمامی پستهایتان به نمایش بگذارید. از این امکان بخوبی استفاده کنید.

۳- تبلیغات از طریق ایمیل آدرس ایمیل تمامی دوستان و آشنایان را جمع آوری کرده و برایشان ایمیل فرستاده و در آن سایتتان را معرفی کنید و از آنها بخواهید آن ایمیل را برای دوستانشان بفرستند. بطور متوسط هر شخص ۲۵۰ نفر را می شناسد. اگر هرکدام از دوستان شما نیز ۲۵۰ نفر را بشناسند ، در مدت کوتاهی ۶۰۰۰۰ نفر از وجود سایت شما خبردار خواهند شد. روش دیگر جمع آوری پایگاه داده ایمیل ها و ارسال ایمیل به تمامی آنهاست. البته با سرویسهایی مانند Gmail در روز نمی توانید بیش از ۵۰۰ ایمیل بفرستید ، ولی همین مقدار هم قابل توجه است.

۴- تبلیغ در سایتهای درج آگهی اگر در گوگل واژه های “آگهی رایگان” را جستجو نمایید ، دهها سایت ایرانی خواهید یافت که آگهی های فارسی شما را بطور رایگان نمایش می دهند. فقط کافی است در آن سایتها عضو شوید و آگهی خود را در فرم مورد نظر وارد کنید. پس از بررسی مدیر سایت آگهی شما به نمایش در خواهد آمد.

۵- ساخت مجله الکترونیکی منظور ما از مجله واقعا یک مجله نیست. بلکه مجموعه ای از چند مقاله است که در کنار هم قرار می گیرند و مطالبی با ارزش را ارائه می دهند. حجم آن می تواند حتی ۸ صفحه باشد. بازدیدکنندگان علاقه خاصی به دانلود فایلهای pdf دارند. پس آنرا به فرمت pdf درآورید. تنها نرم افزار لازم برای اینکار آفیس است و بکمک ورد می توانید مطالب را تایپ کنید. در آفیس ۲۰۰۷ افزودنی رایگانی اضافه شده که فایلهای ورد را مستقیما به pdf تبدیل می کند و قادر است فایلهای فارسی را نیز بدون مشکل به pdf تبدیل کند. پس از ساخت مجله و اضافه کردن آن به سایت ، با روشهای قبلی خبر آنرا همه جا پخش کنید. در تمامی صفحات داخلی مجله آدرس ساییتتان را بنویسید. در مجله قید کنید که توزیع و استفاده آن در سایتهای دیگر آزاد است.

منبع: مدیرسبز، آموزش بازاریابی و مدیریت

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx