پلتفرم iShook : انتشار و توزیع بهتر محتوا

ishook ico

رشد نمایی تولید محتوا در اینترنت، عجیب و غریب شده است. این رشد خیره‌کننده ما را به این موضوع می‌اندازد که رابطه بین تولیدکنندگان محتوا و مخاطبین‌شان چقدر پیچیده و ظریف است. هر ثانیه، میلیون‌ها محتوا در شبکه‌ها و کانال‌های مختلف تولید شده و توسط مخاطبین مصرف می‌شود، بدون اینکه مقدار قابل توجهی از این محتوا بصورت متقابل و تعاملی تولید شده باشد.

عدم مرتبط بودن و عدم تمرکز در بین بخش بزرگی از پلتفرم‌های مختلف و مخاطبین کاملا به چشم می‌آید. اما پلتفرم iShook قصد دارد روش بهتری برای انتشار و دسترسی به محتوا ارائه کند. ICO این پلتفرم چند روزی است که آغاز شده و در این مطلب از بورسینس قصد داریم آنرا بررسی کنیم.

مشکل

با گذشت زمان و با پذیرفته شدن تکنولوژی در بین افراد بیشتر جامعه، انتظار می‎رود اکوسیستم محتوا نیز گسترش یابند و نوعی پراکندگی را تجربه کند. انتشار محتوا بصورت آنلاین، به تولیدکنندگان محتوا امکان دسترسی به مخاطبین زیاد در سطح بین‌المللی را می‌دهد.

عناوین مطلب:

اما مشکل اینجاست که چگونه با وجود حجم بسیار زیاد محتوایی که وجود دارد، میزان موفقیت تولیدکننده محتوا می‌تواند با دقت سنجیده شود؟

در وضعیت فعلی، تولیدکنندگان محتوا و هنرمندان به حال خود رها شده‌اند و این در حالیست که شرکت‌های بزرگ، نتیجه تلاش آنها را زیر حجم عظیمی از محتوا دفن کرده‌اند و از زحمات آنها منفعت کسب می‌کنند.

یک تولیدکننده ویدئو یا یک نویسنده روح و جان خود را در قالب یک اثر ارائه می‌دهد اما از طرف دیگر، وسیله‌ای که این محتوا توسط آن انتشار می‌یابد توسط یک واسطه کنترل می‌شود، واسطه‌ای که قصد ربودن چیزی که برحق متعلق به آنهاست را دارد.

راه‌حل

تکنولوژی بلاک‌چین به عنوان یک جنس پرطرفدار در اقتصاد توجه (attention economy) تبدیل شده است و عامل این موضوع، به خاطر قابلیت‌های بلاک‌چین در حذف نابرابری بین سرویس‌های میزبان و تولیدکنندگان محتوا است.

در iShook هدف این است که با اهرم قراردادن تکنولوژی بلاک‌چین، تولیدکنندگان محتوا و مخاطبین آن به هم متصل شده و محتوای مفید و غنی به مصرف‌کننده نهایی رسانده شود.

پروژه‌ای که با یک چشم‌انداز جهت ساخت یک پلتفرم موفق برای منتشرکنندگان و فروشندگان کتاب راه‌اندازی شد تا آنها بتوانند کتاب‎هایشان را توزیع کنند، الان به دنبال شکستن این محدودیت‌هاست و در حال حرکت به سمت سایر فرمت‌های محتوا است.

پروژه iShook همه تولیدکنندگان محتوا را که با اشتیاق به دنبال یک پلتفرم، جامعه مجازی و یک خانه هستند، به عنوان مهاجر می‌پذیرد.

تقریبا در هر ثانیه، میلیون‌ها لایک در فیسبوک و اینستاگرام زده می‌شود، هزاران توئیت در توئیتر و صدها ساعت ویدئو در یوتیوب آپلود می‌شود. با وجود میلیاردها کاربر که در بین ده‌ها شبکه اجتماعی بزرگ فعال هستند، این اعداد و ارقام چندان دور از ذهن نیست.

اما این گستردگی و حجم عظیم اطلاعات، باعث شده مصرف‌کنندگان محتوا نتوانند به نحو درست با تولیدکنندگان محتوا ارتباط یابند و هدفمندی درست و دقیقی بین نویسندگان و خوانندگان وجود ندارد.

پروژه iShook در تلاش است تا شبکه منحصر به فرد خود را بهبود بخشد و بتواند با میزبانی محتوای دیجیتال، محتوا را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. به این ترتیب به جای اینکه تولیدکنندگان محتوا در بین چندین شبکه توزیع محتوا و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی سردرگم شوند، iShook شبکه‌ای منحصر به فرد به عنوان یک درگاه بین نویسندگان و خوانندگان ارائه می‌دهد.

به طور مثال یک نویسنده در پلتفرم iShook می‌تواند در ازای کارمزد ثابت سالیانه، کارهای خود را انتشار دهد و لازم نباشد به ازای هرکار مبلغی بپردازد. همچنین نویسنده قادر خواهد بود از کار خود درآمد کسب کند و به مخاطبین خاص خود در پلتفرم iShook دسترسی یابد.

خواننده می‌تواند بطور مستقیم، محتوا را از نویسنده دریافت کند و آنرا بخواند، سپس نظرات خود را مستقیما در یک شبکه اجتماعی، با سایر افراد همفکر در میان بگذارد.

بنابراین:

  • iShook برای خوانندگانی است که در جستجوی دسترسی بهتر به محتوای دلخواه‌شان هستند.
  • iShook برای یادداشت برداران است تا بتوانند یادداشت‌هایشان را به اشتراک بگذارند و از طریق سایر خوانندگان و تولیدکنندگان محتوا به یادداشت‌ها دسترسی یابند.
  • iShook برای تولیدکنندگان محتواست، کسانی که به دنبال یک شبکه واحد برای انتشار، کسب درآمد و بازاریابی محتوایشان هستند.

در این پلتفرم، نویسندگان تاییدشده، قادر خواهند بود توکن‌های SHK که از روش‌های مختلف بدست آورده‌اند، به سایر ارزها تبدیل کنند.

توکن SHK و ICO

توکن این پلتفرم با نام SHOOK و نماد SHK بر پایه شبکه اتریوم ساخته شده و یک توکن استاندارد ERC20 است.

روش خرید توکن SHK به شرح زیر است:

1 – در سایت myetherwallet یک کیف پول ایجاد کنید، (اگر قبلا نساخته‌اید)
2 – مقدار دلخواه اتریوم خریداری کنید و به کیف پول‌تان انتقال دهید.
3 – اتریوم را به آدرس قرارداد که در سایت ishook.io قرار دارد ارسال کنید.
4 – پس از ارسال اتریوم، آی دی تراکنش (TRANSACTION-ID) را همراه با آدرس کیف پول‌تان و کشور محل سکونت به ایمیل customer@ishook.io بفرستید.

پس از پایان ICO، طی 4 هفته توکن‌های خودتان را دریافت خواهید کرد. توکن‌ها فقط به آدرس کیف پولی که ارائه داده‌اید ارسال می‌شود.

تاریخ پایان ICO : سه شنبه 22 می (1 خرداد 97)

قیمت توکن: هر 1 اتریوم برابر با 1000 توکن SHK است.

این ICO بررسی شده و تیم آن معتبر است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx