پلتفرم Kurecoin: بزرگترین پروژه بلاک‌چین در آفریقا

blank

با تغییر نوع تعامل مردم با پول، شاهد ظهور نوع جدیدی از ارزها با نام ارزهای دیجیتال بوده‌ایم. کمتر از 10 سال از زمان تولید و انتشار اولین ارز رمزنگاری شده (بیت‌کوین) که یک اکوسیستم مالی جدید با نام بلاک‌چین را ایجاد کرد می‌گذرد.

اما امروزه تعداد ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر شده و به نزدیک 2000 ارز رسیده است و این رقم مرتب در حال افزایش است. تقاضای جهانی برای پرداخت بدون نیاز به اسکناس نیز همچنان رشد می‌کند و به حدی رسیده که زندگی در دنیای بدون پول نقد، در حال تبدیل شدن به یک واقعیت گریزناپذیر است.

خیلی‌ها این تحولات را یک فرصت تاریخی می‌دانند، زیرا مزایای ارزهای دیجیتال نسبت به ارزهای سنتی به اندازه‌ای زیاد است که غیرممکن به نظر می‌رسد ارزهای سنتی بتوانند ارزهای دیجیتال برتری یابند. 

عناوین مطلب:

امروز برای انجام یک تراکنش و ارسال پول، مبالغ بالایی برای کارمزد باید هزینه شود ولی با ارزهای دیجیتال، اینکار می‌تواند در چند ثانیه با امنیت بالا و با مقدار ناچیزی کارمزد انجام گیرد. با این حال، بسیاری از افراد از جمله افرادی که علاقه شدیدی به تکنولوژی‌های جدید و بهینه‌سازی بهره‌وری دارند به ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی برای سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند.

بنابراین اولین و مهمترین قدم برای انتقال ارزهای دیجیتال از حالت مفهومی به حالت کاربردی، این است که توانمندسازی مردم برای استفاده از ارزهای دیجیتال به‌گونه‌ای باشد که بتوانند همانند ارزهای رایج، از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

این همان هدفی است که پروژه Kurecoin در نظر دارد به آن برسد. پلتفرم Kurecoin قصد دارد با ساده‌سازی فرایند خرید ارزهای دیجیتال با پول‌ رایج، این شکاف را پر کند، به طوری که شخص بتواند با پول رایج کشور خود، ارز دیجیتال بخرد و از این ارز برای پرداخت هزینه‌ها و خرج کردن بهره ببرد.

جزییات بیشتر Kurecoin

Kurecoin یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز با الگوریتم Proof of stake برای سرمایه‌گذاران و تمامی افراد علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال در اکوسیستم KurecoinHub است.

KurecoinHub برای حل مشکلات افراد در حوزه بانکداری، معامله و تبدیل ارزهاست. ارزش این ارز به عنوان یک دارایی دیجیتال، با افزایش تعداد کاربران آن در سطج جهان رشد خواهد کرد.

عرضه پایین این ارز به علاوه کاربردی بودن توکن، دو دلیل مهم است که از طرفی باعث نبود تورم در اکوسیستم شده و از طرف دیگر عامل رشد سالم و ارزش‌گذاری بهتر ارز خواهد شد.

جنبه های مختلف Kurecoin :

 

جنبه های مختلف kurecoin

KureCoin Hub چیست؟

KureCoin Hub یک پلتفرم برای فعالیت‌های مالی با ارزهای دیجیتال و ارزهای رایج است که به کاربران امکان خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را می‌دهد. همچنین این پلتفرم به کاربرانی که دارایی دیجیتال خود را در این پلتفرم نگهداری می‌کنند، وام بدون نیاز به وثیقه اعطا می‌کند.

با استفاده از KureCoin Hub کاربران قادر خواهند بود به ازای نگهداری ارزهای دیجیتال در این پلتفرم، در دوره‌های زمانی مشخص شده، سود دریافت کنند. وامی که در سیستم بانکی پلتفرم KureCoin Hub به کاربران اعطا می‌شود، حداکثر تا 50 درصد از ارزش دارایی ذخیره شده در حساب شخص خواهد بود.

ایده‌ای که در پشت این پلتفرم وجود دارد، براساس این واقعیت است که ارزش یک دارایی در 5 یا 10 سال آینده، یکسان نخواهد ماند. به همین دلیل نقد کردن این دارایی یک تصمیم مالی ضعیف است.

صرافی Kure

معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، پیچیدگی‌های خاص خود دارد و اگر سرمایه‌گذاران به این پیچیدگی‌ها آشنا نباشند، به احتمال زیاد، ضرر سنگینی را متحمل می‌شوند. صرافی Kure این پیچیدگی را رفع خواهد کرد. صرافی Kure یک صرافی ساخته شده برای راحتی استفاده است که تجربه‌ای روان و ساده برای کاربرانی که هیچ تجربه‌ای در خرید و فروش ارز نداشته‌اند به همراه خواهد داشت.

چشم‌انداز صرافی Kure پذیرش بیشترین تعداد ارزهای دیجیتال است.

تحقیقات نشان داده که از کشور نیجریه حدودا 5 میلیون دلار نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال وارد شده است. بنابراین با راه‌اندازی صرافی Kure انتظار داریم، نه تنها در قاره آفریقا، بلکه در سراسر دنیا برای این خدمت ارزشمند تقاضا وجود داشته باشد.

راهکار پرداخت Kurepay

Kurepay یک سیستم پرداخت ایجاد شده بر پایه تکنولوژی بلاک‌چین است که شامل یک کیف پول، درگاه پرداخت و یک کارت اعتباری/دبیت می‌شود. کیف پول این سیستم، به گونه‌ای طراحی شده که کاربران می‌توانند از طریق حساب‌های بانکی محلی، کارت‌های اعتباری، USSD، والت ارزهای دیجیتال و… آنرا شارژ کنند.

علاوه بر موارد فوق، یک راهکار برای انتقال وجوه نیز در این پلتفرم در دسترس خواهد بود و یک سیستم تبدیل خودکار ارزها به یکدیگر، در زمان تبدیل ارزهای سنتی به ارزهای دیجیتال به کار گرفته خواهد شد.

جنبه دیگر Kurepay درگاه پرداختی است که همراه با E-wallet ادغام خواهد شد و قابل استفاده برای تجارت الکترونیک، NGO ها و سازمان‌هایی خواهد بود که به دنبال دریافت وجود از کاربران از طریق روش‌‎های پرداخت متنوع (کارت اعتباری، سیستم بانکی اینترنتی و…) هستند.

معمولا روش‌های پرداخت در سایت‌ها همراه با آدرس کیف پول‌ها به عموم نشان داده می‌شود ولی در سیستم پرداخت Kurepay همه راهکارهای پرداخت در یک پلتفرم ادغام شده و فروشندگان در معرض ریسک نمایش آدرس‌های کیف پول‌شان نیستند (همه افراد می‌توانند در صورت داشتن آدرس کیف پول، موجودی کیف پول آن‌ ارز دیجیتال را مشاهده کنند و این چیز خوبی نیست).

بخش دیگر Kurepay، کارت‌های Kure است که با آنها می‌توان به کل پلتفرم دسترسی داشت و می‌تواند در هر جای دنیا از آن استفاده شود. این پروژه در حال مشارکت با شرکت‌های بین‌المللی مرتبط برای دسترسی دادن به کاربران است.

بلاک‌چین Kurecoin، اتریوم آفریقا

اتریوم آفریقا

براساس یک بررسی که اخیرا انجام شده، حدود 40 درصد از پروژه‌ها و ارزهای دیجیتال در دنیا روی بلاک‌چین اتریوم ایجاد می‌شود. به همین دلیل، Kurecoin تصمیم گرفته راهکارهای بلاک‌چین را در آفریقا و فراتر از آن ارائه دهد.

Kurecoin تکنولوژی بلاک‌چین را به اشخاص حقوقی، دولت‌ها و سایر بخش‌ها ارائه خواهد داد. ویژگی بلاک‌چین Kurecoin شامل قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن هایپر لجر و راهکارهای حسابرسی قراردادهای هوشمند خواهد بود.

به عنوان یک تیم، برنامه‌ای برای پیشبرد این راهکار تنظیم شده تا در سال‌های آینده که کسب‌وکارها به محصولات مبتنی بر بلاک‌چین نیاز داشتند، کارآفرینان بتوانند محصولات خودشان را بر پایه بلاک‌چین Kurecoin ایجاد نمایند.

جزییات توکن و ICO

نماد توکن: KRC
قیمت توکن: 0.65 دلار
نوع توکن: ERC20
تعداد توکن در عرضه عمومی: 50 میلیون توکن
کل توکن قابل عرضه: 100 میلیون توکن
حداقل سرمایه: 2 میلیون دلار (Soft Cap)
حداکثر سرمایه: 22.75 میلیون دلار (Hard Cap)

تاریخ پیش‌فروش: 4 فوریه 2018
تاریخ ICO: از اول ژوئن تا 30 ژوئن 2018
تاریخ توزیع توکن‌ها: 14 روز بعد از عرضه عمومی
ارزهای موردقبول در ICO: بیت‌کوین و اتریوم

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx