پلتفرم movieschain: راهکار توزیع فیلم مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین

پلتفرم بلاک چین توزیع فیلم

امروزه گسترش دوربین‌های سبک و قابل حمل و نرم افزارهای ویرایش ویدئوها باعث شده تا فرصت‌های جدیدی در مقابل فیلم‌سازان مشتاق و علاقمند قرار بگیرد. اکنون می‌توانید یک فیلم کامل را با استفاده از تنها یک GoPro یا یک آیفون بگیرید.

با این حال، این سهولت در فیلمبرداری و همچنین کاهش هزینه، نیاز مداوم ارتباط مستقیم بین فیلم‌سازان مستقل و مخاطبان آنها را برطرف نمی‌کند. (در واقع باید بین فیلمسازان مستقل و مخاطبان آنها ارتباط مداومی باشد که این سهولت فیلمبرداری و کاهش هزینه‌ها پاسخگوی آن نیست.)

در حال حاضر بیشتر بودجه و درآمدهای فیلم‌سازی به جای پرداخت به فیلم‌سازان، به اشخاص ثالث توزیع و بازاریابان پرداخت می‌شود. در حالیکه امروزه بسیاری از فیلم‌سازان به دنبال جمع‌آوری پول برای تأمین بودجه هستند و به رغم دسترسی به پلتفرم‌های تامین سرمایه، هزاران شرکت کوچک وجود دارد که فیلم‌های مستقل تولید می‌کنند ولی قادر به کسب درآمد از کار خود نیستند.

عناوین مطلب:

این کمبود بودجه باعث می شود تا بسیاری از فیلم‌سازان با استعداد و فیلمنامه‌نویس‌ها به سرویس‌هایی از جمله یوتیوب و سایر سیستم‌های ویدئو بلاگینگ روی بیایند تا بتوانند راهی برای کسب درآمد داشته باشند.

Tvzavr به طور گسترده بسیاری از مشکلات تهیه‌کنندگان فیلم‌ها را در سطح جهانی مورد مطالعه قرار داد. MoviesChain پلتفرم جدید Tvzavr است که می‌تواند تغییرات رادیکال را در سیستم‌های موجود در زمینه تکنولوژی و بازاریابی برای پخش فیلم به ارمغان آورد.

با سیستم ایمن، ضد جعل و مقاوم در برابر شکس که بر اساس تکنولوژی بلوچین پایه‌گذاری شده، مشتریان قادر به دسترسی به مقدار زیادی از محتوای سینمایی منحصر به فرد هستند که در زنجیره‌های جهانی موجود نیست، که از جمله می‌توان به Netflix، youtube.com یا سایر خدمات مشابه اشاره کرد.

هدف MoviesChain این است که یک بازار چند میلیارد دلاری را با استفاده از پایگاه مشتریان سابق، ارتباطات بی نظیر در صنعت فیلم مستقل و پلتفرم منحصر به فرد در Android، iOS، SmartTV، دسکتاپ و set-top-box که در سراسر جهان در دسترس است را بدست آوریم.

پلتفرم MoviesChain یک تغییردهنده بازی در صنعت فیلم‌سازی به شمار می‌رود، زیرا این اولین پلتفرم توزیع فیلم بر اساس تکنولوژی بلوچین است.

MoviesChain صنعت رایج توزیع فیلم را از میان برمی‌دارد و اصول تمرکززدایی را برای صنعتی اعمال می‌کند که در حال حاضر به راهکارهای غیرشفاف و حریصانه وابسته شده است.

در هسته اصلی، predatory راهکارهای شفاف و پایداری برای حسابداری و قیمت‌های جذابی تعیین می‌کند تا اعتماد و اطمینان به سازندگان محتوای اصلی بازگردانده شود و در نتیجه مسیری را برای آزادی بیان هنری فراهم کند.

هدف نهایی MoviesChain ایجاد و رشد موفق یک صنعت کاملاً مستقل در فیلم است.

ماموریت MoviesChain ارائه سیستمی شفاف برای توزیع محتوا در شرایط مالی جذاب و در سطح جهانی برای فیلم‌سازان مستقل است. به طوری که مشتریان نیز از فیلم‌های مقرون به صرفه و باکیفیت مستقل بهره‌مند شود.

MoviesChain همچنین به طور موثر مخاطبان را با هر فیلمساز مستقل و استودیوی اصلی مرتبط می‌سازد.

tvzavr با یک تیم بیش از 70 کارمند کار می‌کند تا یک پایه و اساس مستحکم برای پلتفرم MoviesChain ایجاد نموده و توسعه‌‌هایی که این پروژه نیاز دارد را به پیش ببرد.

از سال 2009، Tvzavr (توسعه دهنده MoviesChain) خدمات ویدیویی براساس تقاضا (VoD) را عرضه می‌کند.
در حال حاضر شرکت Tvzavr سرگرمی‌های ویدئویی را از طریق اینترنت و همچنین از طریق سیستم‌های وابسته متعلق به شرکت برای میلیون‌ها نفر پخش می‌کند.

در سال 2017، Tvzavr دارای 30 میلیون کاربر در هر ماه بوده و پرداخت بابت خرید محتوا از 365 میلیون دلار عبور کرده است که بیش از 10 میلیون دلار آن سود خالص به حساب می‌آید. Telecom Daily گزارش می‌دهد که کاربران Tvzavr را به عنوان بهترین ارائه دهنده محتوای سرگرمی در کشورهای مشترک المنافع تشخیص داده‌اند.

همانطور که Tvzavr، پلتفرم MoviesChain (نسل بعدی سیستم مبتنی بر تکنولوژی بلوچین) را توسعه می‌دهد، شرکت به عنوان یک رهبر صنعت وارد بازار جهانی می‌شود. MoviesChain با استفاده از پایگاه مشتریان گسترده، ارتباطات خوب در صنعت تولید مستقل فیلم و یک پلتفرم کاربری منحصر به فرد، بخش بزرگ و مهمی از بازار چند میلیارد دلاری را بدست خواهد آورد.

مشکلات بخش فیلم

هر سال هزاران فیلم منتشر می‌شوند که از جمله می‌توان به فیلم‌های انیمیشنی برای کودکان و تریلرها اشاره کرد. با این حال، کیفیت آنها مانند کمیت‌شان نیست. حتی کارگردانان معروف، بازیگران و یا استودیوهای محبوب، همیشه فیلم هایی شاهکار تولید نمی‌کنند. در حالی که فیلم‌های جدید به طور دائم منتشر می‌شوند، واضح است که سینما در وضعیت بحرانی قرار دارد.

چند دلیل برای اینکه سینما در وضعیت بحرانی است:

یکنواختی: ایده‌های جدید زیادی وجود ندارد که برای فیلم‌های جدید به راحتی در دسترس یا مورد استفاده قرار گیرد. در مقابل، صنعت فیلم هالیوود اغلب از مزایای حق امتیاز استفاده می‌کند، فیلم‌های بازسازی شده را پشت سرهم منتشر می‌کنند.

در حالی که به نظر می رسد جذب تئاترگرایان با استفاده از فیلمی که قبلا موفق بوده راحت‌تر به نظر می‌رسد، اما معمولا اتفاقی که می‌افتد این است که هر اجرا جدید همچون گذشته نیست و بدتر از قبل است و در نهایت بینندگان علاقه خود را از دست می‌دهند.

با این وجود، بسیاری از بینندگان از روی کنجکاوی همچنان به دنبال کردن حق‌امتیاز ادامه می‌دهند تا ببینید چه اتفاقی برای شخصیت‌های مورد علاقه‌شان در قطعه‌ای از فیلم می‌افتد.

سود در برابر هنر: بسیاری از فیلم‌ها تنها برای کسب درآمد ساخته می‌شوند و در خدمت هنر نیستند.

طرح‌های بی‌معنی و فرمولی: استودیوی‌های اصلی هالیوود، بر انتشار سرگرمی‌های فانتزی که مخاطبان را جذب می‌کند، متمرکزند که البته فاقد محتواست.

بازیگران یکسان: از آنجایی که اغلب شخصیت‌های ستاره‌ای در تمام طول حرفه خود راکد باقی می‌ماند، مخاطبان انتظار دارند که همان بازیگر را در همان فیلم‌ها و بخش‌ها ببینند. به همین دلیل مدیران هالیوود اغلب همان بازیگران را بارها و بارها برای جذب مخاطبان در فیلم دعوت می‌کنند.

دزدی و نقض قوانین کپی‌رایت: سهولت تکثیر و توزیع فیلم خارج از یک توافقنامه حق امتیاز باعث می شود تا نگرانی از دزدی و نقض حق کپی‌رایت یک دغدغه همیشگی باشد.

به جز مشکلات موجود در صنعت فیلم اصلی، فیلمسازان مستقل هم با مشکلات کار در خارج از یک استودیو بزرگ یا حق امتیاز مواجه هستند که از جمله می توان موارد زیر را نام برد:

1 – مخاطبان هدف محدود: تولید کنندگان مستقل به بازار فیلم بین المللی دسترسی ندارند، که با توجه به اطلاعات stephenfollows.com، طی سال‌های بسیار، این ویزگی عامل کسب سود زیاد برای پروژه‌های فیلمبرداری با بودجه سنگین بوده است.
2 – بازار سرگرمی خانگی برای تولید فیلم‌های مستقل در ایالات متحده که قبلاً بخش مهمی از درآمد حاصل از فیلم مستقل را به خود اختصاص داده بود، رو به کاهش است.
3 – مدل توزیع درآمد در صنعت فیلم، به نفع توزیع کنندگان شخص ثالث است که در مقایسه با تولید کنندگان فیلم مستقل سود بیشتری می‌برند.
4 – پیدا کردن سرمایه‌گذاران خصوصی و یا کمک‌های مالی و یا کمک گرفتن از دولت برای سرمایه گذاری در فیلم مستقل به یکی دیگر از مشکلات تبدیل شده است.
5- جمع‌آوری یک تیم حرفه‌ای و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تولید یک فیلم هم کار بسیار دشواری است.
6- کمبود سیستم عامل برای کسب درآمد از محتوا. سیستم‌های تامین سرمایه موجود در بازار فعلی، چالش‌های متعددی مانند حق کپی‌رایت و عدم توجه نسبی از سرمایه‌گذاران بالقوه را دارا هستند.
7- فقدان یک پلتفرم اجتماعی یکپارچه که همه فعالان در صنعت فیلم مستقل بتوانند با هم در تعامل باشند.

راه حل‌های MoviesChain

MoviesChain ارائه‌دهنده تکنولوژی انقلابی است که به حل تمام مشکلات فوق و سایر مشکلات و به تقویت صنعت فیلم مستقل کمک خواهد کرد. MoviesChain با استفاده از فناوری بلاک‌چین، روی حذف توزیع کنندگان، از بین بردن واسطه بین بینندگان و تولیدکنندگان مستقل فیلم‌های با کیفیت، تمرکز خواهد کرد.

در حال حاضر، اشخاص ثالث در حدود نیمی از درآمد‌ها یا حدود 10 میلیارد دلار را در سال به خود اختصاص می‌دهند. Movieschain این ناکارآمدی بازار را از بین می برد، چرا که باعث می‌شود اجاره فیلم‌های مستقل تغییر اساسی کند و به طور قابل توجهی هزینه‌ها را کاهش دهد.

Movieschain از طریق مدل نوآورانه توزیع محتوا TVzavr نه تنها فیلمسازان مستقل و تولید کنندگان را تشویق می‌کند تا فیلم‌های با کیفیت بیشتری تولید کنند، بلکه انحصارهایی را هم که در حال حاضر توسط استودیوهای اصلی فیلم برگزار می‌شود، به چالش می‌کشد. اینکار، فعالیت را برای هر دو فیلمساز مستقل و تازه کار ساده‌تر می‌کند تا به طور مستقیم وارد بازار شوند. زیرا مبلغ پول موردنیاز برای شروع تولید را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

در پلتفرم ‌Movieschain فیلمسازان به محض اینکه که کار خود را بر روی فیلم‌هایشان تکمیل کردند، می‌توانند شروع به درآمد کسب کنند. در مقابل، تامین مالی فعلی فیلمبرداری مستقل، عمدتا از طریق پلتفرم‌های تامین مالی جمعی مانند Kickstarter و Indiegogo انجام می‌شود (سایت هایی که زمان قابل توجهی برای بازگشت سرمایه نیاز است).

با این حال، پلتفرم Movieschain که توسط TVzavr توسعه یافته، روند تامین مالی فیلم مستقل را بهینه‌سازی کرده و در نتیجه سود بیشتری را با سرعت تولید می‌کند و در عین حال، پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از جریان نقدی را نیز فراهم می‌نماید.

جزییات ICO

نماد توکن: ZVR
نوع توکن: ERC20
کل توکن: 100 میلیون
کل توکن قابل فروش: 70 میلیون
ارزهای قابل پذیرش: اتریوم و بیت‌کوین
حداقل سرمایه: 5 میلیون دلار (Soft Cap)
حداکثر سرمایه: 30 میلیون دلار (Hard Cap)

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx