پلتفرم Qurrex : اولین صرافی هیبرید ارزهای دیجیتال

صرافی qurrex - پلتفرم معاملاتی هیبرید

امروزه با گسترش اقتصاد مبتنی بر ارزهای دیجیتال، شرایطی متناقض شکل گرفته است. در یک سمت، صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز برتری با کمترین عملکرد و سرویس‌های بی‌کیفیت برتری یافته‌اند که دلیل آن صرفا رشد حجم معاملات ارزهای دیجیتال و ارزش بازار این ارزها بوده است.

در سمتی دیگر، مشکلات اساسی پلتفرم‌های متمرکز و اجرایی شدن ICO های مرتبط با معاملات ارزهای دیجیتال، باعث شده کاربران تقاضای افزایش کیفیت سرویس‌ها، بهبود پلتفرم‌های معاملاتی و همچنین ایجاد سیستم‌های تمرکززدایی در حوزه ارزهای دیجیتال را داشته باشند.

وقتی یک سرمایه‌گذار معمولی در پی انتخاب بازار برای معامله ارز دیجیتال است، ابتدا به نقدشوندگی، امنیت و شفافیت سیستم توجه می‌کند.

عناوین مطلب:

نقدشوندگی به میزان اختلاف بین قیمت‌های خرید و فروش، انتقال ارزهای رایج مانند دلار و همچنین ارائه رابط کاربری گرافیکی بستگی دارد.

محصولات مختلفی در حوزه ارزهای دیجیتال به وجود آمده که هرکدام مشکلات مختلفی را حل می‌کنند. اما با این حال هیچ راهکار جهانی و بین‌المللی برای چالش‌های موجود در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه نشده است.

پروژه‌های حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال، معمولا فاقد ویژگی‌هایی هستند که در تبلیغات‌شان به کار می‌برند و نشان‌داده شده که برای یک بازار بالغ، راهکاری نامناسب محسوب می‌شوند.

در همین حین، موسسات سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی که پشتوانه‌ای چندصدمیلیون دلاری و سرمایه‌ی تحت مدیریت چندمیلیارد دلاری را دارا هستند، به شکلی قابل درک، به دلیل نبود استانداراد و شفافیت لازم در این صنعت، به پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال اطمینان ندارند.

همچنین وجود آسیب‌پذیری‌ها و عقب‌ماندگی تکنولوژیکی در پلتفرم‌های معاملاتی و در ساختار این سیستم‌ها در مقایسه با سیستم بورس‌های جهانی قانونی کاملا به چشم می‌آید.

بازار ارزهای دیجیتال فقط زمانی به مرحله بعدی پختگی خواهد رسید که موسسات سرمایه‌گذاری و نهادهای مالی قدرتمند وارد بازی شوند.

در نوامبر 2016، گروهی از افراد دارای هدف و ذهنیت مشترک، شروع به کار روی اولین صرافی هیبرید (ترکیبی) برای ارزهای دیجیتال کردند؛ پلتفرمی نوآورانه که برای سوشیال تریدینگ و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به کار خواهد رفت.

این گروه، چندین متخصص که دارای چندین سال تجربه در بازار ارز و توسعه ترمینال‌های معامله‌گری اتوماتیک و دستی هستند و بورس‌های موفق در حوزه سهام و بازار آتی تاسیس کرده‌اند را دور هم جمع کرد. این افراد با تخصص و مهارت‌هایشان می‌توانند بهترین راهکارها و استانداردهای صنعت بخش سنتی را با فضای ارزهای دیجیتال بیامیزند.

اکوسیستم Qurrex چیست؟

پلتفرم معاملاتی Qurrex یک سیستم هیبرید برای خرید و فروش ارز دیجیتال است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • یک گره شبکه متمرکز که در خصوص کارآمدی، می‌توان آنرا قابل مقایسه با بورس‌های مدرن و جدید در بازار دانست.
  • عملکرد کاربری که می‌تواند تقاضای کاربران بازارهای برتر بورس و کارگزاری‌های فارکس را پاسخگو باشد.
  • یک شبکه بلاک‌چین که از طرفی مشکلات ذخیره‌سازی امن و واسطه‌گری را از بین می‌برد و از طرفی دیگر، به کاربران نقدشوندگی ترکیبی از همه مشارکت‌کنندگان شبکه (از جمله پلتفرم‌های متمرکز) را ارائه می‌دهد.

در حقیقت، Qurrex در حال ارتقای استانداردهای اقتصاد مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای ایجاد یک صرافی جهانی است. Qurrex صرافی خواهد بود که پلتفرم‌های فعلی فقط بعد از سال‌ها تلاش می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

این پلتفرم اولین صرافی ارز دیجیتال خواهد بود که برپایه برترین پلتفرم‌های معاملاتی بین‌المللی با معماری دارای عملکرد بالا ایجاد شده است.

بنابراین به جای اینکه به تقاضا بازار دیروز پاسخ داده شود، این پلتفرم برای آینده طراحی شده است، برای سال‌هایی که رشد انفجاری را در بازار ارزهای دیجیتال شاهد هستیم.

علاوه بر این، این پروژه یک فاکتور مهم در توسعه اقتصاد مبتنی بر ارز دیجیتال محسوب خواهد شد، به خاطر اینکه نه تنها این پروژه تقاضا و مشکلات فعلی کاربران و پلتفرم‌های معاملاتی را حل خواهد کرد، بلکه شرایطی مناسب برای موج جدیدی از مشارکت‌کنندگان در بازار ارز دیجیتال ایجاد خواهد نمود.

پیش‌نمایش و دموی این پروژه یک ورژن تحت وب و تستی از ترمینال معامله‌گری است که به عنوان رابط سیستم صرافی عمل می‌کند.

ورژن تستی، منعکس‌کننده قیمت‌ ارزهای دیجیتال برتر و ارائه‌دهنده قابلیت معامله و تحلیل است و یک خوراک خبری از منابع مختلف نیز ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، 60 درصد از بخش کاربری این سرویس (سوشیال تریدینگ و سرمایه‌گذاری) عملیاتی شده است.

مقایسه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی

در جدول زیر، مقایسه صرافی Qurrex را با بازیگران فعلی بازار ارزهای دیجیتال از جمله Bitfinex، Bithumb، Bittrex  و… مشاهده می‌کنید.

مقایسه صرافی ارزهای دیجیتال

.

پیش‌بینی جایگاه بازار Qurrex

حجم متوسط معاملات روزانه در ارزهای دیجیتال تا اویل 2017 از 300 میلیون دلار فراتر نرفته بود. رشد قابل ملاحظه زمانی رخ داد که قیمت بیت‌کوین از 1000 دلار فراتر رفت و شاهد رشد آلتکوین‌ها در سه‌ماهه اول 2017 بودیم.

در می 2017، حجم معاملات روزانه 2.5 میلیارد دلار بود و در تا پایان آگوست از 6 میلیارد دلار عبور کرد. بعد از اصلاح حجم معاملات بازار به 3.5 میلیارد دلار در سپتامبر 2017، رالی جدید بیت‌کوین و آلتکوین‌ها آغاز شد که باعث گردید حجم معاملات روزانه به رقم شگفت‌انگیز 35 میلیارد دلار در روز برسد.

رشد ارزهای دیجیتال

با وجود رشد زیاد، ما اعتقاد داریم که بازار ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه رشد و توسعه قرار دارد. برای درک بهتر قضیه، توجه کنید که ارزش معاملات روزانه در بازار سهام 200 میلیارد دلار، در بازار آتی بیش از 400 میلیارد دلار و در فارکس نزدیک 5 تا 6 تریلیون دلار است.

با قیاس تغییرات گذشته حجم معاملات ارزهای دیجیتال به آینده در سناریوهای مختلف، افزایش 5 تا 30 برابری ارزش معاملات معاملات روزانه را مشاهده می‌کنیم.

daily-turnover

البته قبول داریم که رسیدن به چنین رشدهایی بدون رشد محبوبیت ارزهای دیجیتال، افزایش دامنه کاربرد این ارزها، توکنیزه کرده ارزهای مورد اعتماد و همچنین سهام و بازار آتی مقدور نیست.

علاوه بر این، این رشد بدون توسعه ساختارها و زیرساخت صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی قابل دسترس نخواهد بود.

تخمین زده شده که سهم بازار QURREX در 5 سال آینده نزدیک 2-1 درصد تا 5-7 درصد از بازار باشد.

حجم معاملات روزانه

با افزایش حجم معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، رقابت نیز سخت‌تر خواهد شد و جنگ قدیمی قیمت و گسترش خط تولید محصول ولی به شکلی متفاوت آغاز خواهد شد. در حال حاضر، کارمزد معاملات در پلتفرم‌ها بسیار متغییر است و تیم پروژه آماده پذیرش این حقیقت است که کارمزد معاملات به طور متوسط بیش از یک سوم مقدار کنونی افت نخواهد کرد.

کارمزد معاملات صرافی

توکن Qurrex

کاربرد توکن در صرافی به شکل زیر خواهد بود:

  • تخفیف کارمزد معاملات در طی یک بازه خاص
  • یک واحد برای پرداخت جهت سرویس‌ها
  • یک دارایی دیجیتال

جزییات توکن و ICO

نوع توکن: ERC20
نماد توکن: QRX
کل توکن قابل انتشار: 70 میلیون توکن
کل توکن قابل عرضه: 55 میلیون توکن
قیمت فروش: هر 1 اتریوم معادل 500 توکن QRX
تاریخ عرضه: از 10 تا 30 ژوئن 2018

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx