راهنمای Coinex: پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

blank

صرافی کوینکس (Coinex Exchange) که کارش را در هنگ کنگ شروع کرد به یکی از مشهورترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است. کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال و ارائه دهنده خدمات مربوط به محصولات مختلف مبتنی بر بلاک‌چین است.

این صرافی امکان خرید و فروش بیشتر ارزهای دیجیتال معتبر را فراهم کرده و رابط کاربری جذاب و آسانی برای معامله‌گران تازه کار ارائه کرده است.

به دلیل استقبال گسترده کاربران ایرانی از کوینکس، در این مقاله از بورسینس، نحوه ثبت نام و انتقال کریپتو به این صرافی را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

عناوین مطلب:

همچنین ویدئوی راهنمای این اکسچنج را می‌توانید مشاهده کنید:

برای اطلاع از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید: سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافی‌های آنلاین

کوینکس چیست؟

کوینکس یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال و همچنین ارائه‌دهنده خدمات مبتنی بر بلاک‌چین است.

این صرافی محصولات مختلفی را برای افراد سرمایه‌گذار یا کسانی که به تازگی شروع به ترید (معامله‌گری) کرده‌اند ارائه می‌دهد. این پلتفرم از طیف گسترده و متنوعی از کوین‌های دیجیتال، توکن و سایر دارایی‌ها پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند از طریق رابط کاربر پسند کوینکس که هم دارای نسخه دسکتاپ و هم برای سیستم عامل‌های تلفن همراه (iOS و اندروید) است، اقدام به خرید و فروش یا ترید ارزهای دیجیتال کنند.

ثبت نام در صرافی Coinex بسیار ساده است و کاربران می‌توانند بلافاصله وارد حساب خود در کوینیکس شده و از این پلتفرم معاملاتی استفاده کنند. هر توکن موجود در صرافی کوینکس دارای چندین جفت معاملاتی و استخرهای نقدینگی دائماً در حال تغییر هستند.

صرافی کوینکس چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم کوینیکس به عنوان یک صرافی از دارایی‌های مختلف دیجیتال پشتیبانی می‌کند. کاربران برای انجام این تراکنش‌ها باید کارمزد پرداخت کنند. همچنین، کوینکس به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، کارمزد مشخصی را دریافت می‌کند که این‌ها درآمد شرکت را تشکیل می‌دهد.

کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را از دو روش تایید هویت دو عاملی (2FA) شامل ارسال ایمیل یا پیامک تکمیل کنند. به کاربران ایرانی توصیه می‌شود از روش ایمیلی استفاده کنند. این پلتفرم ادعا می‌کند که تراکنش‌های برداشت را در مدت 15 تا 30 دقیقه (و گاها 5 تا 15 دقیقه) تکمیل می‌کند.

ویژگی‌های کوینکس

صرافی Coinex ویژگی‌های متعددی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تراکنش‌ها را به صورت سریع و قابل اعتماد و معمولاً در عرض چند دقیقه انجام می‌دهد؛ در حالی که انجام تراکنش در بعضی از صرافی‌های دیگر ممکن است حتی چند روز طول بکشد.
  • دارای رابط کاربری یکپارچه و کاربر پسند برای کامپیوتر و تلفن همراه است.
  • همچنین دارای یک کیف پول کریپتویی عالی است که می‌تواند دارایی‌های معامله شده در صرافی را در اکوسیستم دیجیتال شرکت به سرعت انتقال دهد.
  • همچنین شرایطی برای فرآیند ماینینگ یا استخراج فراهم کرده است. اگرچه، رویدادهای ماینینگ در این پلتفرم به صورت مستمر نیست و با وقفه همراه است.

خدمات/محصولات ارائه شده توسط کوینیکس

برخلاف بسیاری از صرافی‌ها، کوینکس در درجه اول دارای پنج محصول و خدمات است که در دسترس تمام کاربران است:

  • صرافی کوینکس
  • اسمارت چین کوینکس (یک اکوسیستم زنجیره عمومی)
  • OneSwap (یک پلتفرم مبادله دارایی‌های کریپتویی)
  • ViaBTC Pool (استخر استخراج چند ارزی)
  • ViaWallet (کیف پول دیجیتال)

Coinex این خدمات و محصولات را به خوبی در یک اکوسیستم روان برای معامله کوین‌های مختلف توسط کاربران پیاده کرده است. کاربران می‌توانند هزینه این خدمات و محصولات را با دارایی‌های دیجیتال یا ده‌ها ارز فیات که صرافی پشتیبانی می‌کند پرداخت کنند. استفاده از هر یک از این محصولات شامل پرداخت هزینه‌های مربوطه است، اگرچه استفاده از برخی از این امکانات در پلتفرم کوینیکس رایگان است.

بررسی مزایا و معایب صرافی کوینکس

در ادامه مهمترین مزایا و معایب این صرافی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

مزایا

  • کوینکس در مقایسه با سایر صرافی‌ها، کارمزد معاملاتی پایینی دارد که با حجم بالای معاملات بیشتر کاهش می‌یابد.
  • با وجود ترکیبی از کوین‌های مختلف و جفت‌های معاملاتی فیات، کاربران حق انتخاب بیشتری برای معاملات خود دارند.
  • صرافی کوینکس استخرهای نقدینگی بزرگی برای تمام کوین‌هایی که پشتیبانی می‌کند دارد و حجم معاملات روزانه گزارش شده آن بسیار بالاست.
  • با وجود تنوع قابل توجه خدمات و ویژگی‌ها، کاربران می‌توانند تجربه کاملی از معامله‌گری و استفاده از صرافی را داشته باشند.
  • شرایط ویژه‌ای که این صرافی برای کاربران ایرانی ارائه می‌دهد (تحریم نبودن ایران و پشتیبانی از زبان فارسی)، آن را به یکی از کم دردسرترین صرافی‌های کریپتو تبدیل کرده است.

معایب

  • روش‌های پرداخت در کوینکس شامل انتقال الکترونیکی وجه است و امکان پرداخت از طریق ویزا کارت و مستر کارت برای بیشتر کاربران وجود ندارد (البته این موضوع برای ایرانیان مورد اهمیت نیست).
  • بعضی از کاربران در نظرات خود از تاخیر در انجام تراکنش‌ها شکایت داشته‌اند، اگرچه این مشکل زیاد شایع نبوده است.

فرآیند ثبت نام در کوینکس

کاربران جدید علاقه‌مند به ورود به دنیای معامله‌گری می‌توانند از طریق آدرس Coinex.com در صرافی کوینکس ثبت نام کنند. تنها اطلاعات اولیه مورد نیاز برای ثبت نام شامل یک آدرس ایمیل فعال و یک رمز عبور قوی است.

توجه: برای ورود به سایت کوینکس، استفاده از VPN نیاز است (به‌طور کلی برای استفاده از صرافی‌ها و پلتفرم‌های معالاتی خارجی ارز دیجیتال توصیه می‌شود از IP غیر ایرانی استفاده کنید.)

توجه: طبق بررسی انجام شده این پلتفرم با فعالیت کاربران ایرانی مشکلی ندارد، با این حال تحقیقات تکمیلی و مسئولیت استفاده از این پلتفرم بر عهده خود شماست.

پلتفرم کوینکس دارای گزینه احراز هویت مشتری یا KYC است، اما تکمیل این فرایند برای شروع معاملات کوچک و آشنایی با سیستم معاملاتی کوینکس ضروری نیست.

احراز هویت کاربران زمانی لازم است که بخواهند مبالغ زیادی را برداشت کنند در حالی که محدودیت برداشت بدون احراز هویت بسیار کمتر است. در بیشتر کشورها بدون احراز هویت به راحتی می‌توان در بازارهای اسپات و فیوچرز معامله انجام داد.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، فرآیند ثبت نام در صرافی کوینکس ساده و سر راست است. کاربران می‌توانند با وارد کردن آدرس ایمیل و یک رمز عبور قوی حساب کاربری خود را ایجاد کنند. با وصل کردن تلفن همراه به حساب کاربری می‌توان امنیت کلی حساب را افزایش داد.

پس از وارد کردن کد تأیید ارسال شده به ایمیل، حساب معاملاتی اولیه آماده استفاده است. اطلاعات حساب را هر لحظه می‌توان تغییر داد و ورود به حساب دارای مکانیسم قوی تایید هویت دو عاملی است.

کارمزدهای کوینکس

می‌توان گفت که کارمزدهای انجام تراکنش‌های مختلف در کوینکس از میانگین صرافی‌های دیگر کمتر است. شرکت کوینکس به لطف حجم زیاد معاملات روزانه می‌تواند حتی با کارمزدهای کمتر با دیگر صرافی‌ها رقابت کند. کارمزدهای تراکنش‌ها بسته به اینکه کاربر به نقدینگی صرافی اضافه کند (بازار ساز یا مِیکر) یا از آن کم کند (بازار پذیر یا تِیکر)، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: کارمزد معاملات و تراکنش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر

کوینکس به کاربران که بر اساس حجم کل معاملات به سطح‌های بالاتری از عضویت رسیده‌اند، تخفیف‌های بیشتری برای کارمزدهای معاملات در نظر گرفته است. همچنین، استفاده از توکن بومی کوینکس یعنی CET در پرداخت کارمزدها شامل تخفیف است.

واریز وجه به کوینیکس کاملاً رایگان است. کارمزد برداشت کوین‌های مختلف متفاوت است. برای مثال، کارمزد هر برداشت به صورت بیت‌کوین تنها 0.0001 بیت‌کوین است که در مقایسه با کارمزدهای بیشتر صرافی‌ها بسیار کم به نظر می‌رسد. همچنین، کارمزد برداشت اتریوم 0.009 و برای استیبل کوین‌ها (USDT و USDC)، بسته به نوع شبکه اصلی، می‌تواند از 0.01 تا بیش از 80 باشد.

کیف پول کوینکس

کیف پول ViaWallet یکی از محصولاتی است که کوینکس برای رفع نیازهای کاربران به صورت داخلی طراحی و عرضه کرده است. ViaWallet یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است که رابط کاربری آن مشابه صرافی کوینکس است و بر اساس بالاترین استانداردهای ایمنی ساخته شده است.

این کیف همچنین دارای برنامه‌های اختصاصی برای دستگاه‌های تلفن همراه است. ViaWallet از بیش از 30 کوین و بیش از یک میلیون توکن مبتنی بر بلاک‌چین بیت‌کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند.

روش واریز وجه و برداشت در کوینکس

کوینکس به صورت مستقیم از ارز فیات به عنوان روش واریز پشتیبانی نمی‌کند، اما کاربران می‌توان ارزهای فیات پشتیبانی شده (شامل دلار آمریکا، پوند، یورو، روپیه هند و غیره) را از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث از جمله Simplex، XanPool، Mercuryo، Paxful، Moonpay و AdvCash تبدیل به ارزهای دیجیتال کرده و سپس به کیف پول کوینکس انتقال دهند.

هر چند که چنین قابلیتی برای کاربران ایرانی اهمیتی نداشته و اغلب افراد ساکن در ایران واریز وجه خود را به‌صورت ارز دیجیتال و از طریق صرافی‌های واسط ایرانی انجام می‌دهند.

کشورهای پشتیبانی شده

کوینیکس تقریباً از تمام کشورهای جهان پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی گسترده از کاربران سراسر جهان موجب ایجاد پایگاه بزرگ کاربران صرافی کوینکس در فضای رقابتی مبادله ارزهای دیجیتال شده است.

وارد کردن ارز به کوینکس

در این پلتفرم معاملاتی صدها ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شود و در صورتی که هر کدام این ارزها را در اختیار داشتید می‌توانید از طریق صفحه Wallet وارد سایت کنید.

برای وارد کردن ارز مدنظر به صرافی، کافی است روبروی نام ارز در صفحه Wallet روی گزینهDeposit  کلیک کنید.

با اینکار یک آدرس به شما نمایش داده می‌شود که باید ارز را به آن ارسال کنید.

برای مثال در حال حاضر حداقل مقدار واریز برای اتریوم، برابر 0.02 اتریوم است و اگر کمتر از این میزان وارد سایت کنید قابل برداشت یا قابل بازگشت نخواهد بود.

به همین دلیل قبل از ارسال مبالغ جزئی، این صفحه از کوینکس را ببینید تا از حداقل قابل ارسال و برداشت مطمئن شوید (تصویر زیر):

حداقل برداشت و ارسال کوینکس

پس از انجام تراکنش انتقال، متناسب با ارز و شلوغی شبکه باید چند دقیقه (گاهی حتی تا 30 دقیقه) منتظر بمانید تا تراکنش تایید شود و ارز در حسابتان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: روش واریز و برداشت از صرافی کوینکس

نحوه انجام معاملات در کوینکس

برای شروع انجام معاملات روی منوی Exchange در نوار بالای سایت کلیک کنید.

صفحه‌ای مشابه صفحه زیر باز خواهد شد:

در وسط صفحه نمودار قیمت جفت ارزی که معامله در آن انجام می‌شود را مشاهده می‌کنید. با کلیک روی جفت ارزهای دیگر در ستون سمت چپ، می‌توانید وارد صفحه معاملات سایر ارزها شوید.

بیشتر بخوانید: روش واریز (Deposit) و برداشت (Withdraw) از کوینکس

در ستون سمت راست نیز لیست سفارشات خرید و فروش قرار دارد.

فرم سفارش در زیر نمودار قیمت است:

چهار نوع سفارش در این قسمت قابل ثبت است:

  • Limit: سفارش با قیمت مشخص شما؛ شما با وارد کردن قیمت و حجم مورد نیاز برای خرید یا فروش، سفارش خود را ارسال می‌کنید. این سفارش زمانی پر می‌شود که در سمت مقابل شما یک سفارش با قیمت برابر با سفارش شما و حجم مناسب وجود داشته باشد.
  • Market: سفارش با قیمت لحظه‌ای بازار؛ شما فقط مقدار ارزی که قصد دارید خریداری کنید را وارد می‌کنید. سفارش به صورت خودکار در قیمت بازار انجام می‌شود. یعنی اولین سفارشی که در لیست خرید یا فروش قرار دارد با سفارش شما مچ شده و مبادله صورت می‌گیرد.
  • Stop-Limit: یک نوع سفارش شرطی است و می‌توانید تعیین کنید در صورتی که قیمت ارز به رقم خاصی رسید، یک سفارش با قیمت و حجمی که مشخص می‌کنید ارسال شود. این سفارش برای قرار دادن حد ضرر کاربرد زیادی دارد.
  • Stop-Market: یک نوع سفارش است که در آن به صرافی می‌گوییم در صورت رسیدن قیمت ارز به یک رقم خاص، معامله را در بهترین قیمت (بالاترین یا پایین‌ترین) انجام دهد.

بیشتر بخوانید: مفهوم انواع سفارشات در بازارهای مالی: Stop Limit و Limit Orders

پس از انجام سفارش، در صورتی که تمایل داشتید ارز را از سایت خارج کنید می‌بایست در بخش Wallet گزینه Withdraw را روبروی ارز مدنظر کلیک کنید و آدرس کیف پولتان را همراه با مقدار برداشت وارد کنید.

تاریخچه خریدها و فروش‌ها

گاهی ارزی خریداری کرده‌اید ولی قیمت خرید آن را به خاطر نمی‌آورید.

برای دیدن جزییات خرید و فروش‌ها و سفارشاتی که ثبت شده و هنوز تکمیل نشده (سفارشات فعلی) در زیر منوی Orders روی گزینه spot orders بزنید:

تاریخچه خرید و فروش در کوینکس

مشاهده تاریخچه دارایی

اگر قصد دارید روند ارزش دارایی‌تان در سایت کوینکس را ببینید، کافی است در زیرمنوی Assets روی گزینه Asset history بزنید:

نموداری که با کلیک روی Asset history مشاهده می‌کنید، نموداری ساده است. محور افقی نمودار نشان‌دهنده روزها و محور عمودی، ارزش دلاری دارایی است.

ارزش دارایی شما در هر روز به عنوان یک نقطه روی نمودار تشکیل می‌دهد. اگر موس را روی نمودار حرکت دهید، ارزش دارایی در روزهای مختلف را به دلار مشاهده می‌کنید.

توکن بومی صرافی کوینکس (CET)

کوینکس توکن خود را (CET) بر اساس بلاک‌چین اتریوم و پروتکل ERC-20 طراحی کرده است.

انجام معاملات در کوینکس از طریق توکن بومی امتیازات و مزایای دیگری را برای کاربران به همراه دارد. برای مثال، کاربران با استفاده از توکن CET در معاملات می‌توانند از تخفیف کارمزد برخوردار شوند. ارزش معاملات روزانه این توکن معمولاً در محدوده 1 میلیون دلار است. توکن CET به عنوان گس در کوینکس عمل می‌کند.

امنیت و حریم خصوصی

کوینکس دارای زیرساخت امنیتی بی‌عیب و نقصی بوده که شامل احراز هویت دو عاملی (2FA) است. علاوه بر این، مانند بسیاری از صرافی‌ها و به دلایل امنیتی، کوینکس از پروتکل HTTPS و روش ذخیره‌سازی کیف پول سرد استفاده می‌کند.

این‌ها چند نمونه از آخرین اقدامات ایمنی صورت گرفته در صرافی کوینکس است. داشتن موتور تطبیق سریع معاملات، تراکنش‌های سپرده و برداشت سریع و ذخیره امن وجوه کاربران موجب شده کوینکس جذابیت زیادی پیدا کند.

از نظر حریم خصوصی، شرکت کوینکس اعلام کرده که برخی از اطلاعات شخصی کاربران را برای به اشتراک‌گذاری، تبلیغ و توصیه محصولات کوینکس در خارج از این پلتفرم به اشتراک می‌گذارد.

بخش پشتیبانی از مشتریان کوینکس

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، صرافی کوینکس خدمات پشتیبانی از مشتریان را به صورت شبانه روزی از طریق ایمیل و سایر رسانه‌های دیجیتال ارائه می‌دهد.

تیم پشتیبانی کوینکس سابقه درخشانی ندارد چرا که در گذشته برخی از مشتریان در دریافت خدمات مختلف با مشکلاتی مواجه شده‌اند. بر اساس مجموع داده‌های نظرات آنلاین، بازار سازها کمترین مشکل را با تیم پشتیبانی کوینکس داشته‌اند.

سوالات متداول

آیا فعالیت کوینکس تحت نظارت است؟

کوینکس در گذشته زیر نظر نهادهای نظارتی نبود. اما این شرکت در استونی به ثبت رسید و از سال 2019 به عنوان یک صرافی کاملاً ثبت شده و رگوله شده فعالیت می‌کند.

آیا صرافی کوینکس امن است؟

کوینکس اقدامات امنیتی مختلفی را بر روی پلتفرم‌های خود اجرا کرده است و به عنوان یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد به ویژه برای ایرانیان شناخته می‌شود.

مهمترین ویژگی صرافی کوینکس چیست؟

کارمزد پایین معاملات، وجود صدها جفت معاملاتی و ارزهای دیجیتال متنوع، حجم معاملات بالا و سرویس‌دهی به کاربران ایرانی از مهمترین مزایای استفاده از کوینکس به‌شمار می‌روند.

نتیجهگیری

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال بوده که از بیشتر مناطق جهان قابل دسترسی است و دارای یک پلتفرم روان، یکپارچه و کاربر پسند برای انجام معاملات سریع ارزهای دیجیتال مختلف است. کوینکس با برخورداری از یک اکوسیستم بسیار توانمند از پلتفرم‌ها و خدمات دیجیتال، به عنوان یکی از بزرگان حوزه معاملات ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند.

صرافی کوینکس چند زبانه است و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. همچنین، طبق آخرین پیگیری‌ها، این صرافی مشکل خاصی با کاربران ایرانی ندارد اما توصیه می‌شود برای استفاده از این صرافی از IPهای خارجی استفاده کنید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

صرافی کوینکس

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1K دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
شهلا

با سلام می خواستم تحلیل تکنیکال را در صرافی کوینکس انجام دهم ولی نمودارها و تمامی خطوط ترسیم شده پاک می شود. میشه راهنمایی بفرمایید

مریم

سلام چرا نمیزاره پوزیشن باز کنم؟
میزنه معامله ممنوع است
لطفا راهنماییم کنید.

محمد

سلام من تو فیوچرز کوینکس چندتا معامله کردم درصد سود هام بالا بود حالا هرچی میخوام order بذارم با ارور trading prohibitedمواجه میشم برای چی منو محدود کردن ؟همه صرافی ها همین جوریه؟

Behnam

سلام خسته نباشید، چرا صرافی کوینکس تا میخوام معامله باز کنم، همش میگه معامله ممنوع است! ؟؟؟؟

مجتبی

سلام وقت بخیر خدا قوت
از امروز عصر از اخرین پوزیشنی که توی صرافی کوینکس بستم هر چی خواستم پوزیشین جدیدی باز کنم میگه معامله ممنوع است !
چرا ؟
چیکار کنم ؟

Behnam

سلام واسه منم همینجوری شده، درست کردیش؟

امیر

سلام وقتتون بخیر،من از margin صرافی کوینکس استفاده کردم و الان میخوام مارجین رو برگردونم، ولی گزینه ی repay در هیچ جای سایت و صفحه نمیتونم انتخاب کنم! چجوری باید قرضمو برگردونم و پولمو آزاد کنم؟

مجتبی

سلام.استاد نمی دونم چه مشکلی پیش اومده که وقتی چارت رو باز میکنم روی تایم فریم 5 دقیقه که قرار میدم حدود 24 ساعت قبل سایت رو نشون نمیده و فقط 2 کندل آخر رو نشون میده وکندلهای قبلی پاک میشه.لطف راهنمایی کنید سرعت اینترنت هم مشکلی نداره

مسعود

سلام خسته نباشید
من دو سه روزه میخوام معامله کنم اما موقع خرید موجودی تترم رو صفر نشون میده در حالیکه تتر دارم .علتش چی میتونه باشه .

سعید یوسفی

با سلام ،من با IP داخلی وارد COENEX شدم چجوری تغییر ش بدم ممنون میشم کمک کنید ؟؟؟ با تشکر از سایت خوبتون

سعید

سلام من مقداری Solana از CoinEx فرستادم به کیف پول تراست ولت ولی هنوز نیومده و در حالت auditEd هست و الان۳۰ ساعتی میگذره ممکنه بگید چیکار کنم
ممنون

کیوان

با سلام
سایت coinex به غیر از ios/android نرم افزار معامله نداره روی ویندوز هم زیاد جالب نیست تحت وبش
شما اطلاع دارید نرم افزاری هست مثل متا تریدر که روی ویندوز اجرا بشه و به سرور coinex وصل بشه و امنیت هم داشته باشه؟

سیروس

سلام.من تو فیوچرز لکویید شدم الان از اسپات برای فیوچرز انتقال نمیده هر عددی میزنم همون صفرو مینویسه به غیراز ممیز که اونم اینور اونورش باز عدد نمیاره.لطفا راهنمایی کنین ممنون

سینا

سلام روزتون بخیر
من پریروز مقداری bnb از متامسک به کوینکس بر بستر bsc انتقال دادم که با این خطا (مبلغ واریز فعلی کمتر از حداقل مبلغ واریز 0.01 است و نمی توانید به حساب برسید. به همین آدرس 0.0016236 BNB را واریز می کنید و بعد تمام را می تواند به حساب شما برسد.) رو برو شدم
خیلی ممنون میشم قشنگ راهنماییم کنید که الان باید چیکار بکنم

مهدی

سلام دارایی کوینکس بنده در تلفن همراه نشان داده میشه ولی در کامپیوتر نه! علتش چی میتونه باشه. سپاس

کامران

سلام و احترام
من یه مقدار متیک از متامسک و شبکه پولیگان واریز کردم به آدرس کیف پولم توی کوینکس ک در بستر پولیگان بود.
ینی از کیف پول متامسک به کیف پول کوینکسم متیک ارسال کردم.
تو شبکه پولیگان میزنه انجام شده . و تراکنش مووفق
ولی تو کیف پول متیک کوینکسم ک میرم اینو مینویسه :
Deposit service is suspended due to wallet maintenance.
ممنون میشم راهنمایی کنید

حسین علی میر

سلام استاد من قبلان درکوینکس ثبت نام کرده ولی وکارمیکردم با یک ایمیل.ولی نمی‌دونم فکر کردم ایمیلم کارنمیکنه.دوباره یه ایمیل جدا ساختم و دوباره ثبت نام کردم.یعنی الان درکوینکس دوعدد ایمیل جداگانه ثبت نام کردم.الان میترسم که پول انتقال بدم کوینکس وخریدو فروش کنم.ودارایم قفل بشه.به نظر شما.چیکارکنم.

نسیم

سلام ،ممنون از سایت خوبتون،متاسفانه من به مینیمم دیپوزبت بیت کوین توجه نکردم ومتاسفانه انتقال دادم صرافی کوینکس حالامقدارو بمن نشون نمیده،چیکارکنم ؟راه برگشتی نداره؟خواهش میکنم کمکم کنید؟؟؟

فرهنگ

سلام من دیروز از کوینکس می خواستم آدا را به یه کیف پولم سفارش بدم ولی هنوز تایید نشده و درحالت Audited است چسکار باید کنم

نیلوفر

سلام روز بخیر
روش پاک کردن اوردر هیستوری خرید و فروش در کوینکس رو‌ میفرمایید؟

شادی

واسه منم مشکل connection timed out میده
ولی با فیلترشکن وارد میشه و بدون مشکل کار میکنه

کیانوش هاشمی

سلام.
سایت ایرانی که خرید از coinex داشته باشه میشناسین؟ میخوام بیت کوین به ریال تبدیل کنم

مازیار

سلام امکان اتصال تراست والت به کوینکس وجود داره ؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1K
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx