راجر کروک (مدیر ارشد اجرایی Capital Springboard) به بنیاد OEL پیوست

لجستیک سازمانی

لجستیک و زنجیره تامین، اصطلاحی است که تحت عناوینی مانند مدیریت زنجیره تامین، لجستیک ناب، لجستیک چابک، انجمن لجستیک و زنجیره تامین و… خوانده می‌شود. مدتی است با ظهور تکنولوژی بلاک‌چین و کاربرد آن در صنایع مختلف، به نظر می‌رسد این صنعت نیز دستخوش تغییراتی اساسی شود.

براساس آمارها و ارقام موجود، کشورها و سازمان‌هایی که این دانش را به کار می‌گیرند، پیشرفت‌های چشم‌گیری در حوزه‌های مختلف بدست می‌آورند و با صرفه‌جویی‌های کلان، سود سرشاری نصیب‌شان می‌شود. کما اینکه مردم نیز به عنوان مشتری، از این موضوع نفع می‌برند.

مدتی پیش یکی از پروژه‌های بلاک‌چین با نام OEL foundation یا بنیاد OEL که قصد دارد در زمینه لجستیک سازمانی تغییراتی عمده ایجاد کند معرفی کردیم. این پروژه که مرکز آن هنگ‌کنگ است مطلبی در صفحه Meduim خود منتشر کرده که خبر از پیوستن راجر کروک (Roger Crook) را به این شرکت می‌دهد.

عناوین مطلب:

راجر کروک قبلا یکی از مدیران ارشد اجرایی در DHL Global Forwarding بوده و مدیر ارشد فعلی Capital Springboard است و به عنوان عضو هیئت مدیره به بنیاد OEL پیوسته است.

کارآفرینی، سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها و عضویت مستقل هیئت مدیره و مشاوره استراتژیک در حوزه لجستیک از جمله سوابق و تجربیات وی محسوب می‌شود. علاوه بر این سوابق، تجربیات وی در فین‌تک و بلاک‌چین و ICO ها نیز برای پیشبرد پروژه OEL foundation راهگشا خواهد بود.

راجر کروک در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد اجرایی (CEO) استارت‌آپ Capital Springboard مشغول به کار است. ( Capital Springboard یک استارت‌آپ فین‌تک در سنگاپور است) وی همچنین مشاور استراتژیک صندوق‌های خصوصی در اروپا و آسیاست و جایگاه عضو هئیت مدیره را نیز در چندین شرکت استارت‌آپی در آمریکا، آسیا و اروپا که در حوزه فین‌تک و لجستیک فعال هستند را داراست.

راجر کروک

راجر کروک، دهه‌ها تجربه در صنعت لجستیک با سابقه بالاترین سطوح مدیریت و رهبری، دانش عملیاتی و برنامه‌ریزی استراتژیک را با خود به همراه خواهد آورد که منافع زیادی برای بنیاد OEL خواهد داشت.

علاوه بر راجر کروک که به عنوان چهارمین عضو هئیت‌مدیره به این تیم پیوسته، سایر اعضای این هیئت به شرح زیر است:

مکس وارد (Max Ward) مدیر ارشد اجرایی OpenPort

Max-Ward

نیکولاس هوسن (Nicolas Husson) مدیر ارشد مالی

Nicolas-Husson

 

پاول گود (Paul Good) مدیر ارشد اجرایی BSA Logistics

Paul-Good

.

با تکمیل این جایگاه، هئیت مدیره و کمیته مشاوران با اشتیاق بیشتری به روند پیشرفت فعلی و پذیرفته‌شدن در صنعت می‌نگرند و چشم‌انداز ایجاد پلتفرم لجستیک و زنجیره تامین مبتنی بر بلاک‌چین که موتور محرک آن جامعه‌ کاربران است را در سر دارند.

راجر کروک در مورد این صنعت می‌گوید:

“زنجیره تامین، یکی از کاربردهای قوی، عملی و قابل دست‌یابی بلاک‌چین است. به طور معمول، تغییرات اساسی در این صنعت با وجود دو عنصر شکل می‌گیرد: ترکیبی از تکنولوژی متحول‌کننده که از عهده ناکارآمدی‌های فعلی برآید و یک صنعت که با ناکارآمدی‌های مذکور پر شده است. “

راجر کروک اضافه کرده:

“زنجیره تامین، متناسب به این معیارهاست و دیر یا زود با هدایت بنیاد OEL، هر بخش در جای مناسب خود قرار می‌گیرد. من انتظار دارم تایید دیجیتال کالاها و فرایند حمل و نقل‌، در آینده بخشی بنیادی در هر صنعت عمده محسوب شود و بلاک‌چین عنصر غالب آن باشد. “

مکس وارد (Max Ward) به عنوان مدیر ارشد اجرایی بنیاد OEL، خوش‌آمدگویی خود به راجر کروک را اینطور عنوان کرده است:

” راجر کروک نه تنها در صنعت لجستیک، بلکه بطور کلی در تکنولوژی‌های جایگزین‌کننده و متحول‌کننده به عنوان یک شخصیت برجسته مطرح است. حضور راجر در هئیت مدیره، موقعیت ما را به عنوان پلتفرم اصلی گردآورنده مشارکت‌کنندگان زنجیره تامین برای کاوش و توسعه اپلیکیشن‌های بلاک‌چین، تقویت می‌کند.
رهبری جنبش صنعت لجستیک قدرت‌گرفته از بلاک‌چین، وظیفه سنگینی است ولی بنیاد OEL خوش‌شانس است که توانایی‌های رهبری راجر کروک را علاوه بر شرکای فوق‌العاده و اعضای بنیاد در اختیار دارد. اطلاعیه امروز، رای دیگری از اعتماد به چشم‌انداز ما برای آینده است.”

بنیاد OEL در حال اجرای عرضه عمومی توکن خود است و بنابر توضیحات که در مطلب راهنمای شناسایی ICO های مناسب ذکر شده، این پروژه یکی از موارد پرپتانسیل برای رشد و ترقی محسوب می‌شود.

بنیاد OEL در تلاش است پلتفرمی مبتنی بر بلاک‌چین برای متحول کردن صنعت لجستیک راه‌اندازی کند.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx