پلتفرم Navibration: شبکه اجتماعی راهنمای مسیریابی

سیستم مسیریابی صوتی

Navibration Experiences را می‌توان یک شبکه اجتماعی از راهنمایی‌های مسیریابی صوتی برای شهرهای مختلف دنیا دانست. این راهنماهای صوتی براساس منطقه جغرافیایی دسته‌بندی خواهد شد و توسط افراد باسابقه آن شهر شرح داده می‌شود.

کل اکوسیستم Navibration Experiences براساس تکنولوژی بلاک‌چین پیاده‌سازی خواهد شد و ابزاری مولتی‌پلتفرم با قابلیت نصب روی موبایل و دسکتاپ خواهد بود.

این پلتفرم در واقع اکوسیستمی کاربر محور است.

عناوین مطلب:

محتوای راهنمای صوتی که Navibration Experiences ارائه می‌دهد، توسط خود کاربران در 4 قدم ایجاد می‌شود و Navibration قدم نهایی (پنجم) آن را مدیریت خواهد کرد.

قدم‌های ایجاد یک مسیر به ترتیب زیر پیش خواهد رفت:

1 – یک کاربر مسیر سفر را در یک شهر مشخص می‌کند
2 – یک کاربر دیگر مسئول نوشتن محتوای شرح‌دهنده مسیر این سفر خواهد بود
3 – یک کاربر دیگر در صورت لزوم این محتوا را ترجمه می‌کند
4 – یک کاربر دیگر مسیر حرکت را به صورت صوت شرح می‌دهد
5 – تیم Navibration صوت‌های نهایی را بررسی و نهایی می‌کند

پس از طی این 5 مرحله، مسیر موردنظر برای فروش در پلتفرم Navibration Experiences (روی موبایل یا دسکتاپ) آماده خواهد بود.

کاربرد توکن

ایجاد توکن به این پروژه قابلیت توسعه اکوسیستمی عادلانه را داده که اهدای پاداش‌های شفاف براساس فعالیت کاربران پلتفرم Navibration Experiences را به آنها میسر می‌سازد.

توکن NAVI نقشی اساسی در این شبکه اجتماعی خواهد داشت. این توکن علاوه بر پاداش‌دهی برای کاربران، برای دسترسی به پلتفرم نیز استفاده خواهد شد و افراد باید یک حداقل سنی و مقداری توکن در اختیار داشته باشند تا بتوانند به کلیه قابلیت‌های پلتفرم Navibration Experiences دسترسی پیدا کنند.

دارا بودن توکن برای تولید محتوا، مدیریت جامعه کاربران موردنیاز خواهد بود ولی کار بررسی محتوا و رای مثبت و منفی دادن به آنها نیازی به توکن نخواهد داشت.

مزایای دارندگان توکن

عملکرد کل این اکوسیستم با مرکزیت توکن NAVI خواهد بود بنابراین یک سری عوامل باعث می‌شود کاربران مشتاق به نگهداری توکن شوند:

1 – دسترسی به همه مزایای پلتفرم

برای دسترسی به مهمترین فعالیت‌ها در Navibration Experiences، کاربران باید مقدار مشخصی توکن داشته باشند. مقدار این توکن بعد از پایان ICO مشخص خواهد شد، زیرا هنوز تعداد توکن‌هایی که به فروش می‌رسد مشخص نیست (توکن‌های فروش نرفته سوزانده می‌شوند).

2 – دریافت پاداش

هر کاربر برای دریافت پاداش باید حداقل 50 درصد از توکن‌هایی که به عنوان پاداش دریافت کرده را در والت داخلی پلتفرم نگهداری کند. اگر در هرزمان کاربر تصمیم بگیرد 50 درصد توکن باقیمانده در کیف پول خود را بفروشد، دیگر پاداشی دریافت نخواهد کرد.
البته کاربر مجددا می‌تواند با بدست آوردن یا خرید توکن از بازار، موجودی خود را به مقدار موجودی لازم برای دریافت پاداش برساند.

3 – پرداخت هزینه کمتر

خرید همه محصولات فعلی و آینده Navibration با توکن NAVI شامل 30 درصد تخفیف خواهد بود. علاوه بر این، پکیج‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای ارائه خواهد شد که خرید آنها فقط با توکن NAVI امکان‌پذیر خواهد بود.

نقش تکنولوژی بلاک‌چین

تکنولوژی بلاک‌چین نقشی اساسی در این پلتفرم بازی می‌کند. هر مسیر ایجاد شده توسط کاربران، در فهرست Navibration Experiences قرار می‌گیرد. اینکار شامل یک تراکنش در بلاک‌چین خواهد بود که در آن یک سیستم پاداش‌دهی مبتنی بر قراردادهای هوشمند تعبیه شده است.

به این طریق، با فروش رفتن هر یک مسیر در Navibration Experiences، کاربرانی که محتوای این مسیر را ایجاد کرده‌اند پاداش خودشان را در قالب توکن‌های NAVI دریافت می‌کنند. این فرایند به شکلی سیستماتیک، عادلانه و شفاف انجام می‌شود.

خرید مسیرها در پلتفرم می‌تواند از طریق Navicoins یا پول رایج انجام شود که در صورت استفاده از پول‌های رایج همانند دلار و یورو، وجه موردنظر به طور خودکار ابتدا به توکن Navicoins تبدیل شده و سپس برای خرید مسیر اختصاص می‌یابد.

در هر حال، خرید مسیر با هر ارزی که صورت بگیرد، توکن‌های NAVI بین کاربرانی که در فرایند ایجاد مسیر مشارکت داشته‌اند تقسیم می‌گردد.

چه کسانی از این پلتفرم استفاده خواهند کرد؟

روش زندگی، مسافرت و بسیاری دیگری از حوزه‌ها با تکنولوژی دست‌خوش تغییر شده‌اند. این تحول باعث شده مسافران و گردشگران جدیدی شکل بگیرند که ویژگی آنها به شرح زیر است:

  • همیشه آنلاین هستند و از گوشی هوشمندشان برای انواع کارها استفاده می‌کنند.
  • آنها همیشه توصیه‌های سایرین را در خصوص مسافرت یا مسیرها در نظر می‌گیرند.
  • تجربه مسافرت‌شان را از طرق مختلف و شبکه‌های مجازی گوناگون با سایرین به اشتراک می‌گذارند.
  • آگاه هستند که می‌توانند با گوشی موبایل‌شان نیاز به اسناد را از بین ببرند، بنابراین حتی بلیط هواپیما و رزروها را در موبایل‌شان به همراه دارند.
  • به دنبال راه‌های نوین برای مسافرت و تجربیاتی جدید هستند.

اینها جامعه هدف کاربران پلتفرم Navibration Experiences هستند که این پلتفرم قصد دارد خدمات خود را به آنها ارائه کند، خدمتی که در حال حاضر وجود ندارد: ارائه راهی برای شناخت شهرها از طریق محتوای قابل اتکای صوتی، بدون نقشه که بصورت آفلاین نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

 تیم Navibration قصد عرضه توکن این پروژه را در سه‌ماهه چهارم سال 2018 آغاز کند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx