هلدینگ Iconiq صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر شاخص راه‌اندازی می‌کند

صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر شاخص و مدیریت دارایی های دیجیتال

فرایند خرید ارزهای دیجیتال هنوز سخت‌تر از خرید سایر دارایی‌هاست. با علاقه‌مندی افراد جدید به ارزهای دیجیتال، نیاز به وجود ابزارهای مدیریت پرتفوی و سبد دارایی احساس می‌شود.

در وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، ابزارهای مدیریت دارایی‌های دیجیتال می‌تواند یاری‌رسان سرمایه‌گذاران خرد برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال باشد. برای شرکت‌هایی که چنین پلتفرم‌هایی را ایجاد می‌کنند نیز انگیزه بالایی وجود دارد زیرا ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیش از 200 میلیارد دلار است و به نظر می‌رسد این بازار پختگی لازم را کسب کرده باشد.

Iconiq Funds به عنوان بخش مرتبط با مدیریت دارایی‌های هلدینگ آلمانی Iconiq، سری صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال را در سه‌ماهه چهارم سال 2018 ایجاد خواهد نمود.

عناوین مطلب:

این صندوق‌های سرمایه‌گذاری، با بهره‌گیری از ابزارهای سنتی بازارهای مالی همانند ETF و ETN ها و تشکیل پرتفویی متنوع از برترین دارایی‌های دیجیتال که ارزش بازار بالایی دارند، سرمایه‌گذاران را قادر به کسب منفعت از رشد اکوسیستم بلاک‌چین می‌نماید.

اولین صندوق سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر شاخص که توسط هلدینگ Iconiq راه‌اندازی می‌شود یک صندوق حرفه‌ای سرمایه‌گذاری (PIF) در کشور مالت خواهد بود. این صندوق در حال حاضر تحت بررسی قانون‌گذاران این کشور قرار داد و انتظار می‌رود در سه‌ماهه چهارم سال 2018 شروع به کار کند.

Iconiq Funds تجربه بالای خود در بازارهای مالی را برای ایجاد صندوق‌های قابل معامله در بورس در سال 2019 پیگیری خواهد نمود. با وجودیکه چنین ابزارهای مالی ‌کم کارمزد در حوزه مدیریت دارایی در بازارهای مالی سنتی بسیار متداول هستند ولی هنوز در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل ابهاماتی که در قوانین وجود دارد شناخته نشده‌اند.

شریک و مدیر ارشد اجرایی هلدینگ Iconiq، ماکسیمیلان لوتنشلگر (Maximilian Lautenschläger) می‌گوید چنین ابزارهای مالی برای جذب سرمایه‌ جدید از بازارهای سنتی به بازار ارزهای دیجیتال لازم است.

وی در همین راستا ادامه می‌دهد:

هدف هلدینگ Iconiq این است که سرمایه‌گذاری در ICO ها و ارزهای رمزنگاری شده را برای موسسات سرمایه‌گذاری و سایر سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی تسهیل کند.
فقط از طریق چنین ابزارهای قانون‌گذاری شده است که می‌توانیم درهای بازار ارزهای دیجیتال را به روی سرمایه چندتریلیون دلاری که در بازارهای سنتی وجود دارد باز کنیم.

توکن ICNQ که توسط Iconiq Lab انتشار یافته نیز در حال توسعه است. در حال حاضر توکن ICNQ به عنوان یک ابزار برای عضویت در کلوب سرمایه‌گذاری خطرپذیر به کار می‌رود و دارندگان این توکن می‌توانند دسترسی اختصاصی به شرکت‌هایی که توکن خود را پیش‌فروش می‌کنند داشته باشند. چنین پیش‌فروش‌هایی از طریق شتاب‌دهنده Iconiq Lab انجام می‌گیرد.

علاوه بر این، این توکن می‌تواند به عنوان یک ووچر در پرداخت‌های درونی اکوسیستم مدیریت دارایی Iconiq بکار برده شود.

پاتریک لوری (Patrick Lowry) مدیر ارشد اجرایی هلدینگ Iconiq در همین راستا می‌گوید:

ما با موفقیت توانستیم جایگاه توکن ICNQ را به عنوان توکنی برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال تثبیت کنیم. توکن‌های ICNQ در حال حاضر می‌توانند برای بازخرید محصولات و سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت‌های هلدینگ Iconiq استفاده شوند، این موارد شامل پرداخت کارمزد در صندوق‌های مدیریت دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر شاخص هستند. ما مشتاقیم این محرک افزایش ارزش را به اقتصاد توکن ICNQ اضافه کنیم و قطعا موارد زیاد دیگری برای منفعت‌ رساندن به جامعه کاربران اضافه خواهد شد.

هلدینگ Iconiq همچنین قصد دارد 10 میلیون توکن باقیمانده ICNQ را به فروش برساند، این فروش از طریق اکسچنج گیبرالتار در اکتبر 2018 انجام می‌شود. پس از این فروش، توکن ICNQ علاوه بر لیست شدن روی اکسچنج گیبرالتار به آدرس exchange.gbx.gi، روی سایر پلتفرم‌های معاملاتی قابل معامله خواهد بود.

جزییات بیشتر از هلدینگ Iconiq

این هلدینگ در حال ایجاد اکوسیستمی نوین برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال، ابزارهای مالی مورداطمینان و فرصت‌های کسب و کار برای سرمایه‌گذاران در حوزه بلاک‌چین است.

هلدینگ Iconiq اولین گروه سرمایه‌گذاری خطرپذیر غیرمتمرکز با نام Iconiq Lab را ایجاد نموده و به عنوان اسپانسر صرافی بلاک‌چین گیبرالتار نیز در آمده است.

Iconiq Lab یکی از سه شتاب‌دهنده برتر

روزنامه برتر کسب و کاری آلمان با نام Handelsblatt در خبری که در آگوست 2018 منتشر کرده، Iconiq Lab را به عنوانی یکی از سه شتاب‌دهنده برتر استارت‌آپ‌ها در آلمان معرفی نموده است.

این نتایج از طریق مطالعات انجام گرفته بدست آمده است که چشم‌انداز کلی شتاب‌دهنده‌های آلمان و شفافیت آنها را بررسی کرده است.

در این بررسی با بیش از 100 استارت‌آپ گفتگو شده و نتایج بدست آمده براساس 5 فاکتور، شامل رضایت‌مندی از موارد مرتبط با مالی، عرضه اولیه، افزایش ارزش، شبکه و موسسان بوده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx