15 اینفلوئنسر بازار کریپتو که باید آن‌ها را بشناسید

اینفلوئنسر بازار کریپتو

هرچند که دنیای ارزهای دیجیتال فضایی نسبتا جدید محسوب می‌شود، اما با سرعت قابل‌توجهی درحال‌رشد و توسعه است.

برای اینکه حرفی برای گفتن در این عرصه داشته باشیم و بتوانیم از این بازار جذاب درآمد کسب کنیم لازم است اطلاعات خود را به‌روز نگه داریم و به طور مداوم در حال بررسی بازار باشیم.

هنگامی که صحبت از رشد سریع دنیای ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، توییتر به‌عنوان منبع کلیدی اخبار و اطلاعات برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به شمار می‌رود.

عناوین مطلب:

تعداد اینفلوئنسر بازار کریپتو کم نیست و قطعاً دنبال‌کردن همه آن‌ها کار آسانی نخواهد بود، بنابراین در این مقاله به معرفی 15 اینفلوئنسر کریپتو می‌پردازیم تا با دنبال‌کردن آن‌ها بتوانید اطلاعات خود را کاملاً به‌روز نگه دارید.

نکات کلیدی

  • اینفلوینسر بازار کریپتو کسی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعال و مؤثر است و افراد زیادی از اطلاعات او به‌عنوان نقشه راه استفاده می‌کنند.
  • ازآنجایی‌که توییتر یک رسانه اجتماعی قدرتمند است، اطلاعات و اخبار کریپتو به‌راحتی از طریق این پیام‌رسان در دسترس افراد قرار می‌گیرد. توییتر راهی عالی برای ارتباط با افراد علاقه‌مند به ارز دیجیتال در سراسر جهان است.
  • ایلان ماسک، چارلی لی، راجر ور، تیم دریپر و… از اینفلوئنسرهای مطرح بازار کریپتو هستند.

اینفلوئنسر بازار کریپتو چیست؟

پیش از اینکه به معرفی اینفلوئنسرهای بازار کریپتو بپردازیم لازم است بدانیم اینفلوئنسر کریپتو کیست.

واژه اینفلوئنسر به معنی تأثیرگذار است و در شبکه‌های اجتماعی به کسانی گفته می‌شود که شناخته شده و مؤثر هستند.

اینفلوئنسر بازار کریپتو کسی است که نظرات او درباره ارزهای دیجیتال مهم و تأثیرگذار است و افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و از حرف‌ها و دیدگاه‌های آن‌ها در جهت سود بردن استفاده می‌کنند.

1. Elon Musk

تمام افراد علاقه‌مند به دنیای دیجیتال ایلان ماسک را می‌شناسند‌. ایلان ماسک یکی از برترین اینفلوئنسرهای بازار کریپتو محسوب می‌شود.

ماسک اخیراً توییتر را خریداری کرده و اکنون مالک این پلتفرم قدرتمند است. اغلب توییت‌های او برای حرکت‌دادن بازارها و معرفی بهترین سرمایه‌گذاری‌های آتی شناخته می‌شود.

طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران مبتدی تا حرفه‌ای او را در توییتر دنبال می‌کنند. علاوه بر این ایلان ماسک به دلیل تجربه‌ای که در تجارت و فناوری دارد، یک اینفلوئنسر عالی برای دنبال‌کردن محسوب می‌شود.

با سرچ کردن نام کاربری او یعنی elonmusk@ می‌توانید صفحه او را در توییتر پیدا کنید.

توییتر ایلان ماسک، اینفلوئنسر بازار کریپتو

2. Vitalik Buterin

ویتالیک بوترین یکی از خالقان اتریوم است و هیچ شکی وجود ندارد که او یکی از بهترین متخصصان ارز دیجیتال در دنیای امروز است. او به دلیل رویکرد عمل‌گرایانه‌اش به یک مبتکر واقعی مشهور است.

نفوذ این اینفلوئنسر بازار کریپتو بر دنیای ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است، این نفوذ نه‌تنها به دلیل ایجاد اتریوم، بلکه به علت سرمایه‌گذاری او بر سایر کوین‌ها نیز هست.

همچنین ویتالیک بوترین یکی از 5 نفری است که قبل از سن 30 سالگی به مقام میلیاردر رسیده است و در جامعه ارزهای دیجیتال به‌خوبی شناخته شده است.

این اینفلونسر کریپتو اغلب راجع به اتریوم و سایر پروژه‌های ارز دیجیتال توییت می‌کند.

نام کاربری این فرد در توییتر VitalikButerin@ است.

3. Charlie Lee

چارلی لی نیز یکی از اینفلوئنسر های بازار کریپتو است. او به‌عنوان مدیر مهندسی در کوین بیس و خالق لایت‌کوین شناخته می‌شود.

او در توییتر بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد و از طریق فعالیتش در توییتر به ارتقا آگاهی و آموزش دیگران در زمینه ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

علاوه بر اخبار مربوط به ارز دیجیتال، میم‌های کریپتو خنده‌دار و کمیک‌ها را نیز به اشتراک می‌گذارد.

نام کاربری او در توییتر SatoshiLite@ است.

4. Roger Ver

راجر ور که با نام Bitcoin Jesus نیز شناخته می‌شود، اولین سرمایه‌گذار در استارت‌آپ‌های بیت‌کوین مانند Bitcoin.com و Blockchain.com است.

این اینفلوئنسر بازار کریپتو یکی از اولین کارآفرینانی محسوب می‌شود که ارز دیجیتال را به‌عنوان نوعی پرداخت پذیرفت.

فید توییتر راجر گنجینه‌ای از اطلاعات و مشاوره‌های مفید در مورد بیت‌کوین و به‌خصوص بیت‌کوین کش است و دنبال‌کنندگان زیادی نیز در توییتر دارد.

نام کاربری او rogerkver@ است.

توییتر راجر ور

5. Anthony Pompliano

آنتونی پمپلیانو یکی از فعال‌ترین اینفلونسرهای بازار کریپتو و همچنین حوزه امور مالی است.

پمپلیانو با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده، متخصص در تحلیل‌های مالی و فناوری است و به طور مرتب پادکست‌ها، مصاحبه‌ها و دیدگاه‌های دقیق را در پلتفرم‌های مختلف مانند توییتر و یوتیوب منتشر می‌کند.

6. Brian Armstrong

برایان به‌عنوان مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران coinbase یک اینفلوئنسر بازار کریپتو در جهان محسوب می‌شود.

کوین بیس به اتخاذ مواضع رادیکال در مورد سیاست ارزهای دیجیتال معروف است. خود برایان نیز مدافع سرسخت آزادی اقتصادی است که ارزهای دیجیتال برای مردم عادی فراهم می‌کند.

دنبال‌کردن این اینفلوئنسر کریپتو به شما کمک می‌کند سیاست‌های جدید و تغییرات نظارتی که در حال حاضر در مورد ارزهای دیجیتال در حال وقوع است را به‌موقع دریابید.

7. Bary Silbert

بری سیلبرت به‌عنوان مدیرعامل Grayscale فردی پرمشغله است و به‌ندرت در توییتر خود توییت می‌گذارد؛ اما هنگامی که این کار را انجام می‌دهد افراد باهوش حوزه ارز دیجیتال از حرف‌های او به بهترین نحو ممکن بهره می‌برند.

بری سیلبرت در سال 2013 یک صندوق سرمایه‌گذاری برای بیت‌کوین را با 2 میلیون دلار سرمایه راه‌اندازی کرد. امروزه Grayscale بیش از 2 میلیارد دلار دارایی دیجیتال را مدیریت می‌کند.

ازآنجایی‌که سیلبرت به‌عنوان یک اینفلونسر باهوش در تجارت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، دنبال‌کردن او به یک ضرورت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره GBTC؛ صندوق سرمایه گذاری بیت‌کوین!

8. Andreas Antonopoulos

وقتی سخن از ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، آندریاس آنتونوپولوس، سخنران و مدافع برجسته بیت‌کوین به‌عنوان یک اینفلوئنسر بازار کریپتو به یاد آورده می‌شود.

او میزبان پادکست پرطرفدار Let’s Talk Bitcoin است و در سراسر جهان به‌عنوان طرفدار پروپاقرص این ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

آنتونوپولوس نویسنده دو کتاب پر فروش Mastering Bitcoin و The Internet of Money است که کتاب اول یکی از بهترین‌ راهنماها برای درک جنبه فنی بیت‌کوین است.

علاوه بر پادکست و فعالیت در کانال یوتیوب، آندریاس در توییتر بسیار فعال است. با دنبال‌کردن او در توییتر می‌توانید از بینش‌ها، اخبار و منابعی کارآمد مطلع شوید که این امر به شما در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری‌های خوب کمک می‌کند.

نام کاربری او در توییتر aantonop@ است.

9. Michael Saylor

مایکل سیلر مدیرعامل Microstrategy با خریدهای عمده بیت‌کوین و انتقال سرمایه خود به یک شرکت مبتنی بر بیت‌کوین وارد عرصه ارز دیجیتال شد.

بسیاری از مردم معتقدند او با اثر Sharing his playbook موجب شد ایلان ماسک وارد جامعه بیت‌کوین شود.

این اینفلوئنسر بازار کریپتو به دلیل اعتقادش به بیت‌کوین و به‌کارگیری رویکردی روشمند و علمی در مورد دارایی‌ها، مورداحترام جامعه دیجیتال است.

سیلر به‌عنوان پیش‌گام جنبش سرمایه‌گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال به یکی از چهره‌های پیشرو در این فضا تبدیل شده است.

توییتر او منبعی عالی برای درک روندهای پیچیده در مورد بیت‌کوین و همچنین تعاملی طنز با دیگر چهره‌های برجسته است.

10. Tim Draper

تیم دریپر بنیان‌گذار Draper Fisher Jurvetson و دانشگاه دریپر است. او ثروت خود را با سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی مانند اسکایپ و اسپیس ایکس به دست آورد و اکنون یکی از حامیان اصلی بیت‌کوین است.

تیم به طور مرتب پیش‌بینی‌های قیمتی خود را منتشر می‌کند که این امر برای تریدرها فوق‌العاده است.

او همچنین دیدگاه‌های خود را در مورد کریپتو و فرصت‌های جذاب دیگر به اشتراک می‌گذارد که این موارد سبب شده دنبال‌کردن او به‌عنوان یک اینفلوئنسر بازار کریپتو ضروری باشد.

در توییتر می‌توانید او را با نام کاربری TimDraper@ پیدا کنید.

توییتر اینفلوئنسر بازار کریپتو تیم دریپر

11. Natalie Brunell

ناتالی برنل یک روزنامه‌نگار، محقق و مجری پادکست Coin Stories است که در سال 2021 راه‌اندازی شد.

این برنامه به‌سرعت به برنامه پیشرو در فضای ارز دیجیتال تبدیل شد که با برخی از الهام‌بخش‌ترین چهره‌های امروزی در این صنعت مصاحبه می‌کند.

جالب است بدانید که این پادکست به‌سرعت در میان 100 پادکست برتر تجاری بر اساس Chartable قرار گرفت.

ناتالی به‌خاطر شوخ‌طبعی، سبک مصاحبه تند و اشتیاق برای هدایت مکالمات معنادار شناخته شده است.

او با افزایش فالوور در توییتر، محتوای ویدیویی و نظرات را با هم ترکیب می‌کند تا به مخاطبانش تجربه‌ای همه‌جانبه از داستان‌های ارز دیجیتال بدهد.

دنبال‌کردن ناتالی می‌تواند به اطلاعات شما در زمینه کریپتو بیفزاید. نام کاربری او Natbrunell@ است که می‌توانید به‌راحتی صفحه او را در توییتر پیدا کنید.

12. Ben Armstrong

علاقه بن آرمسترانگ به ارزهای دیجیتال سبب شد تا در ژانویه 2018 کانال یوتیوب BitBoy Crypto را تأسیس کند.

او در حساب توییتر خود، مطالبی در مورد موضوعات مرتبط با فناوری بیت‌کوین نیز منتشر می‌کند.

این اینفلوئنسر بازار کریپتو یکی از شناخته‌شده‌ترین منابع معتبر امروزی است که نظرات خود را در مورد اخبار با به‌روزرسانی در مورد آخرین پیشرفت در بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

BitBoy_Crypto@ نام کاربری بن آرمسترانگ در توییتر است.

13. Brock Pierce

بازیگر سابق براک پیرس یکی از اینفلوئنسرهای بازار کریپتو نیز هست. او نه‌تنها یک کارآفرین و سرمایه‌گذار خطرپذیر است، بلکه رئیس بنیاد بیت‌کوین نیز هست.

او بیش از 5 میلیارد دلار برای شرکت‌هایی که تأسیس کرد و در بازارهای ارزهای دیجیتال پیش‌گام بودند، جمع‌آوری کرد.

او در کنار سایر بنیان‌گذاران، EOS Alliance را تأسیس کرد. این مشارکت‌ها به ارتقای استانداردها در افزایش آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال در میان مخاطبان اصلی منجر می‌شود.

با جستجوکردن brockpierce@ می‌توانید این اینفلوئنسر را در توییتر پیدا کنید.

14. Sheldon evans

شلدون ایوانز بیش از 700000 دنبال‌کننده در کانال یوتیوب خود دارد. او همچنان به تولید محتوای با کیفیت بالا در موضوعات مختلف از جمله ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

البته ویدیوهای او به موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود و سرمایه‌گذاری تجاری، کارآفرینی و عادات پول‌سازی را پوشش می‌دهد.

او به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین اینفلوئنسرهای دنیای ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

ایوانز به‌عنوان یک سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال از سال 2016، Your Mom’s House NFT را تأسیس کرد – گروهی متشکل از افرادی که به NFT، بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال علاقه دارند.

دنبال‌کردن صفحه توییتر ایوانز قطعاً خالی‌ازلطف نخواهد بود. شما می‌توانید او را با نام کاربری SheldonEvans@ در توییتر پیدا کنید.

15. Camila Russo

کامیلا روسو گزارشگر سابق بلومبرگ و خالق محتوا است که به طور گسترده درباره امور مالی در سراسر قاره‌ها و طبقات دارایی، محتوا نوشته است.

در جولای 2020، اولین کتاب او، ماشین بی‌نهایت، توسط هارپر کالینز منتشر شد. این کتاب داستان اتریوم را از زمان پیدایش آن تا به امروز بیان می‌کند.

توییتر کامیلا روسو

فید توییتر کامیلا، گنجینه‌ای از اطلاعات مفید و کاربردی در مورد آخرین فناوری در فضای کریپتو است. او همچنین بنیان‌گذار و مدیرعامل The Defiant است، یک پلتفرم اطلاعاتی که منحصراً بر امور مالی غیرمتمرکز تمرکز دارد.

در The Defiant، او تیمی از سازندگان محتوا را رهبری می‌کند که بینش‌های ضروری را در مورد دنیای به‌سرعت در حال تحول ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز ارائه می‌کنند.

با دنبال‌کردن این اینفلوئنسر بازار کریپتو می‌توانید به حجم عظیمی از اطلاعات مفید دسترسی داشته باشید. نام کاربری روسو در توییتر CamiRusso@ است.

سخن پایانی

ارزهای دیجیتال هنوز یک صنعت نسبتاً جدید با فضای زیادی برای رشد و پیشرفت است. برای همگام‌شدن با این دنیای جذاب باید آگاهی خود را افزایش داده و خود را به‌روز نگه‌دارید.

افراد زیادی از تحلیلگران گرفته تا توسعه‌دهندگان و کارآفرینان، هر یک دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خود را در توییتر ارائه می‌کنند که می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد سرمایه‌گذاری‌هایتان کمک کند.

البته به‌خاطر داشته باشید که در هنگام دنبال‌کردن این اکانت‌ها، قرار نیست تمام توییت‌ها را تأیید کنیم، زیرا کریپتو یک فضای وسیع با فرهنگ‌ها و گروه‌های سیاسی متنوع است.

در این مقاله ما به معرفی برخی از افراد تأثیرگذار پرداختیم تا با دنبال‌کردن اینفلوئنسر بازار کریپتو بتوانید از اخبار جدید دنیای ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx