صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه صادرات با بیشترین بازدهی در 1 ماه اخیر

اخبار بورسی

صندوق های سرمایه گذاری مشترک از جمله نهادهای مالی هستند که در پی حاکمیت روند مثبت بر معاملات بورس طی دو ماه اخیر با نمایش عملکرد مناسب از سرمایه گذاری های خود اندکی از کارنامه نامطلوب خود طی دو سال اخیر را جبران کرده اند. به گونه ای که اغلب صندوق ها طی بهمن ماه امسال همچون ماه قبل از آن بازدهی مثبت را به ثبت رساندند و از میان بیش از 80 صندوق سرمایه گذاری مشترک تنها یک صندوق از کسب بازدهی مثبت بی نصیب ماند.

معاملات دومین ماه از فصل زمستان سال جاری در بازار سرمایه با روند صعودی قیمت سهام شرکت ها سپری شد تا با تداوم روند صعودی در بهمن ماه امسال انتظارات مثبت برای بهبود وضعیت سودآوری شرکت ها و رونق بورس بیش از پیش افزایش یابد.

بر اساس گزارش بورسینس به نقل از بورس نیوز، صندوق های سرمایه گذاری مشترک از جمله نهادهای مالی هستند که در پی حاکمیت روند مثبت بر معاملات بورس طی دو ماه اخیر با نمایش عملکرد مناسب از سرمایه گذاری های خود اندکی از کارنامه نامطلوب خود طی دو سال اخیر را جبران کرده اند. به گونه ای که اغلب صندوق ها طی بهمن ماه امسال همچون ماه قبل از آن بازدهی مثبت را به ثبت رساندند و از میان بیش از 80 صندوق سرمایه گذاری مشترک تنها یک صندوق از کسب بازدهی مثبت بی نصیب ماند.

عناوین مطلب:

بر اساس اطلاعات موجود، صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه صادرات طی معاملات یک ماهه اخیر در حالی بازدهی مثبت حدود 60 درصدی را بدست آورد که دارایی نقد این صندوق حدود 11 درصد و عمر فعالیت آن بیش از چهار سال محاسبه می شود. بدین ترتیب بیشترین بازدهی مثبت توسط این صندوق رقم خورده است.

بعد از آن صندوق سرمایه گذاری افتخار حافظ با عمر فعالیت حدود دو سال و دارایی نقد بسیار ناچیز در ردیف دوم جدول رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری از نظر کسب بازدهی مثبت قرار می گیرد. چرا که صندوق افتخار حافظ در مدت مذکور حدود 40 درصد بازدهی مثبت محقق ساخته است. همچنین رتبه سوم به صندوق سرمایه گذاری افق اختصاص می یابد که با عمر فعالیت بیش از دو سال موفق به کسب بازدهی مثبت 35 درصدی در مدت معاملات یک ماهه اخیر شده است.

همچنین صندوق سرمایه گذاری تدبیر گر سرمایه با عمر فعالیت پنج ساله بازدهی مثبت 34 درصدی را محقق ساخته و در کنار آن صندوق های سرمایه گذاری همچون کارگزاری حافظ و نیز زرین پارسیان، بازدهی مثبت بیش از 30 درصدی بدست آوردند و 30 صندوق نیز بازدهی مثبت بین 20 تا 30 درصدی را برای سرمایه گذاری های خود طی یک ماهه اخیر بدست آوردند و مابقی به کسب بازدهی مثبت کمتر از 20 درصدی بسنده کردند.

صندوق سرمایه گذاری

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
حامد فصیح

سود صندوق های سرمایه ثابت است؟

حامد فصیح

منظورم در ماه سودی که به من سپرده گذار تعلق میگیرد هر ماه یه در صد ثابت است؟ یعنی صندوق سرمایه چه سود زیاد بکند چه نکند به من مبلغ ثابتی خواهد داد.
در مورد
صندوق گنجینه زرین شهر هم توضیح بدید

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
3
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx