ارز CAW؛ مرموزترین پروژه کریپتو با شعار «رویای شکارچیان»

ارز CAW

یکی از تازه واردهای دنیای ارز دیجیتال ارز CAW است که در حال حاضر اطلاعات مفیدی در مورد آن منتشر نشده است.

حساب توییتری CAW در معرفی این پروژه نوشته است: رویای شکارچیان یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز است که سیستم پرداخت سنتی را در بستر بلاک‌چین بازسازی می‌کند.

پروژه Caw با شعار رویای شکارچیان (A Hunters Dream) علی‌رغم نداشتن هیچ اثبات مفهوم معتبری در ماه ژوئن 2022 به لطف حجم معاملات بالا روند رو به رشدی داشت.

عناوین مطلب:

در این مقاله توضیح می دهیم که رمز ارز CAW چیست، و آینده ارز CAW احتمالا به چه صورت خواهد بود.

نکات کلیدی

  • ارز CAW یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 در شبکه اتریوم است.
  • حداکثر عرضه توکن CAW رقم سرسام‌آور 666666666666666 توکن است.
  • توکن CAW در وب‌سایت معتبر کوین مارکت کپ لیست شده است و امکان خرید آن از چند صرافی بزرگ مانند بینگ ایکس و هیوبی گلوبال وجود دارد.

ارز CAW چیست؟

ارز دیجیتال CAW که مبتنی بر استاندارد ERC-20 طراحی شده است در اوایل ژوئن 2022 پس از لیست شدن در تعدادی از صرافی‌های متمرکز از جمله Huobi Global، MEXC و BKEX، روند رو به رشد خود را آغاز کرد.

جالب است بدانید که حجم معاملات سنگین رمز ارز CAW در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ در یک شبانه روز به 863370 دلار رسید.

اگرچه چنین اعدادی در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار کم محسوب می‌شوند، اما این حجم از معاملات بر روی ارز دیجیتالی که فاقد وب سایت، دیسکورد، وایت پیپر و کاربرد عملی است، قابل توجه بود.

در تلگرام و توییتر حساب‌های فعالی با نام «رویای شکارچیان (Hunters Dream)» برای این پروژه در حال فعالیت هستند.

حساب توییتری ارز CAW روی ارسال تصاویری با سبک گوتیک (Gothic)، عمدتاً از کلاغ و پزشکان طاعون (با لباس و ماسک ویژه) کار می‌کند.

در یکی از این توییت‌ها ارز CAW به عنوان «شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز که سیستم پرداخت سنتی را در بستر بلاک‌چین بازسازی می‌کند» توصیف شده است.

قیمت ارز caw
اطلاعات قیمت ارز CAW در سایت کوین مارکت کپ

یک حسابرسی قراردادهای هوشمند که توسط سازمان کمتر شناخته شده‌ای به نام RugDog منتشر شد، نشان داد که رمز ارز CAW هیچ مشکل کوچک یا بزرگی ندارد.

در توضیحات گزارش این حسابرس آمده است که:

«توسعه‌دهندگان توکن CAW سبدی از استیبل کوین‌ها ایجاد کرده‌اند که با استفاده از فناوری بلاک‌چین، ارزش آن‌ها به ارزهای فیات متصل شده است و به این ترتیب توکن‌های CAW ر‌ا توسعه داده‌اند. استیبل کوین‌ها در برابر نوسانات بالای بازار مقاوم بوده و ارزش آن‌ها تغییر نمی‌کند.»

توضیحات RugDog با مطالب صفحه رسمی ارز CAW در صرافی هیوبی گلوبال مطابقت دارد:

«رویای شکارچیان یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز است که سیستم پرداخت سنتی را در بستر بلاک‌چین بازسازی می‌کند. این پروژه از سبدی از استیبل کوین‌های متصل به ارزهای فیات استفاده می‌کند تا الگوریتم را از طریق ارز ذخیره خود یعنی caw تثبیت کند و به این ترتیب شبکه پرداخت قابل برنامه‌ریزی و زیرساخت مالی باز را ارتقا دهد.»

جالب است بدانید که دقیقاً همین اصطلاحات را دانشگاه کالیفرنیا در سال 2020 برای توصیف پروژه شکست خورده Terra Luna به کار برده است.

اگر کمی در گوگل جستجو کنید متوجه می‌شوید که تعداد زیادی از توکن‌های موجود در بازار هم از این رشته توصیف‌ها استفاده کرده‌اند.

آیا ارز CAW یک استیبل کوین الگوریتمی است؟

با در نظر گرفتن توصیف رسمی ‌CAW در ظاهر می‌توان گفت که این ارز یک پروژه استیبل کوین الگوریتمی است، اگرچه یک بار دیگر باید گفت بدون وجود اثبات مفهوم واقعی نمی‌توان این گفته را ثابت کرد.

اگر ارز CAW یک استیبل کوین الگوریتمی باشد، با توجه به ضربه شدیدی که سقوط استیبل کوین Terra UST به اعتماد عمومی وارد کرد، شاید اکنون زمان مناسبی برای راه‌اندازی این ارز نباشد.

ماهیت واقعی پروژه رویای شکارچیان زمانی آشکار خواهد شد تیم ناشناس ارز CAW جزئیات دقیق‌تری از پروژه ارائه دهد، البته اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد!

در این حین می‌توانیم در مورد پیش‌بینی قیمت ارز CAW برای سال 2025 و بعد از آن صحبت کنیم که در ادامه به این قسمت جذاب خواهیم رسید.

توکن CAW

سابقه راه‌اندازی توکن CAW را می‌توان به استخر نقدینگی بوت استرپینگ (LBP) پلتفرم Copper مربوط دانست.

LBP‌ها امکان توزیع توکن‌های بدون نیاز به مجوز را در اتریوم فراهم می‌کنند. در مجموع 464.35 تریلیون توکن CAW در 19 آوریل به ارزش هر کدام 0.00000000665107 دلار منتشر شد.

توکن منتشر شده
نمودار توکن‌های منتشر شده

در دوره سه روزه توزیع توکن بیش از 5.4 میلیون دلار جمع‌آوری شد. از این مبلغ، مالکان توکن 2.5 درصد را به عنوان کارمزد سواپ پرداخت کردند.

حالا که صحبت مالکان پروژه شد جالب است بدانید که سازندگان قرارداد CAW ظاهراً تمایل زیادی به توکن‌های با مضمون پرنده دارند.

در آدرس اتریوم آن‌ها همچنین توکن‌هایی شامل QUACK، BABYCAW، BIRD CULT، HOOT و KAKAW دیده می‌شود که اسامی آن‌ها همگی به پرندگان مربوط است.

توکن های مالکان
اسامی توکن‌های دیگر مالکان پروژه ارز CAW

در کنار سایر موارد جالب است بدانید که حداکثر عرضه توکن CAW رقم سرسام‌آور 666666666666666 توکن است!

قیمت ارز CAW از زمان راه‌اندازی آن در 19 آوریل تا به امروز نوسانات بسیار نامنظمی داشته است. مثلاً، قیمت این توکن بین 11 تا 12 می تقریباً 66 درصد کاهش یافت.

قیمت ارز دیجیتال CAW از 27 می تا 4 ژوئن وارد روند صعودی شد. در این مدت، قیمت توکن 240 درصد افزایش پیدا کرد. از آن زمان تا به حال شاهد تغییر روند صعودی این ارز هستیم.

آینده ارز CAW: پیش بینی قیمت ارز رویای شکارچیان

در مرحله فعلی پروژه، هیچ کس نمی‌تواند قیمت پروژه رویای شکارچیان را پیش‌بینی کند.

به دلیل در دسترس بودن جزئیات کم از پروژه و نبود گذشته طولانی از رفتار قیمت این ارز، تمام پیش‌بینی‌ها از قیمت CAW بیشتر بر اساس حدس و گمان است. پیش‌بینی‌های زیر را هم باید گمانه‌زنی در نظر گرفت.

با این وجود، PricePrediction معتقد است قیمت ارز CAW در سال جاری کاهش 51 درصدی را تجربه خواهد کرد. اما پیش‌بینی آن برای سال‌های آینده صعودی است. طبق پیش بینی‌ها، این توکن می‌تواند تا سال 2030 حدود 1135 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

در یک پیش‌بینی دیگر، Digitalcoin تخمین می‌زند که قیمت کوین رویای شکارچیان در سال جاری 22 درصد رشد کند و این نرخ در سال 2025 نسبت به قیمت امروز به 72 درصد برسد.

همچنین، طبق برآورد این منبع، قیمت ارز رویای شکارچیان تا سال 2030 حدود 329 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

با این حال، همان‌طور که گفته شد تمام این پیش‌بینی‌ها بر اساس حدس و گمانه‌زنی بوده و هیچ کدام معتبر نیست. به سرمایه‌گذاران اکیداً توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در ارز CAW حتماً شخصاً در مورد آن تحقیق کنند.

صراقی های ارز CAW

در حال حاضر، صرافی‌های برتر ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز دیجیتال CAW عبارت‌اند از:

  • بینگ ایکس (BingX)
  • هیوبی گلوبال (Huobi Global)
  • بیترو (Bitrue)
  • ام ای ایکس سی (MEXC)
  • پولونیکس (Poloniex)

سؤالات متداول

بهترین کیف پول ارز CAW چیست؟

از آنجا که این توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است، آن را می‌توان در کیف پول‌هایی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند ذخیره کرد. ازجمله این کیف پول ها می توان به تراست ولت، متامسک و کوین بیس اشاره کرد.

حداکثر عرضه توکن CAW چقدر است؟

حداکثر عرضه توکن CAW رقم باورنکردنی 666666666666666 توکن است.

آیا سرمایه گذاری در ارز CAW خوب است؟

هنوز صحبت کردن در این مورد خیلی زود است، چرا که اثبات مفهوم یا اطلاعات معتبری از سوی تیم توسعه این پروژه منتشر نشده است. علاوه بر این، در شرایطی که سرمایه‌گذاران به دنبال سقوط استیبل کوین Terra UST اعتماد خود به استیبل کوین‌های الگوریتمی را تا حدودی از دست داده‌اند، نمی‌توان انتظار استقبال چشمگیر از پروژه جدید CAW را داشت.

سخن پایانی

پروژه ارز CAW یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز است که تلاش می‌کند سیستم پرداخت سنتی را بر بستر بلاک‌چین بازسازی کند.

این شبکه مالی برای تسهیل پرداخت‌های قابل برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های مالی باز مورد استفاده قرار می‌گیرد و از سبدی متشکل از استیبل کوین‌های فیات استفاده می‌کند که به صورت الگوریتمی توسط ارز ذخیره CAW تثبیت شده‌اند.

CAW توکن ناشناخته پروژه CAW است که بر اساس استاندارد ERC20 در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است.

در حال حاضر، اطلاعات چندانی از جزئیات پروژه، تیم سازنده و کاربردهای توکن آن منتشر نشده است و حتی در وبسایت پروژه CAW نیز اطلاعات مفیدی در مورد پروژه وجود ندارد.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx