بررسی ارز MDT و پروژه Measurable Data Token

ارز MDT

MDT یکی از ارزهای دیجیتالی است که از بلاک‌چین اتریوم استفاده می‌کند. این ارز دیجیتال توسط تیمی از توسعه دهندگانی ایجاد شده که به دنبال روشی امن و کارآمد برای انجام تراکنش‌ها هستند.

مهم‌ترین کاربردی که پروژه Measurable Data Token دارد، امکان خرید و فروش داده با استفاده توکن بومی آن یعنی ارز MDT است.

پروژه Measurable Data Token از مکانیزم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند. در واقع MDT نسبت به ارزهایی که از الگوریتم اثبات کار PoW مانند بیت‌کوین استفاده می‌کنند، از نظر انرژی کارآمدتر است.

عناوین مطلب:

همچنین بخوانید: pos چیست

در ادامه به بررسی جامع ارز دیجیتال MDT پرداخته و پروژه Measurable Data Token را با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد.

نکات کلیدی

  • پروژه Measurable Data Token امکان تبادل داده‌های غیرمتمرکز را از طریق یک اکوسیستم فراهم می‌کند.
  • اکوسیستم MDT به افراد و همچنین کسب و کارهایی که به دنبال دسترسی به داده‌ها هستند، خدمات خود را ارائه می‌دهد.
  • ارز MDT در صرافی‌های بزرگی مثل Bybit ،Binance و همچنین برخی صرافی‌های ایرانی قابل خریداری است.

تیم توسعه دهنده Measurable Data Token

تیم توسعه دهنده پروژه Measurable Data Token، گروهی از توسعه دهندگان و کارآفرینان باتجربه ای هستند که هدف آن‌ها ایجاد روشی امن‌تر و کارآمدتر برای انجام تراکنش‌هاست.

رهبری این تیم بر عهده دیوید سان بوده که مدیر عامل برند Kingston نیز هست. David Sun به عنوان مدیر عامل MDT یک کارآفرین است که بیش از 20 سال تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال دارد.

یکی دیگر از اعضا تیم، Heatherm Huang است. Heatherm Huang مدیر ارشد پروژه MDT بوده و متخصص فناوری بلاک‌چین است. او بیش از 10 سال تجربه در صنعت ارزهای دیجیتال دارد.

همچنین بخوانید: بلاک چین چیست

Gary Lau مدیر اجرایی پروژه MDT بوده که او هم بیش از 15 سال در حوزه‌های مالی فعالیت کرده است. یکی دیگر از اعضا تیم توسعه پروژه Gem Ng است که به عنوان مدیر مالی در این پروژه فعالیت دارد.

Allen Xu، Wing Chan، Ken Wong، Rept Lo، Maxi Cho و Matt Lung از دیگر افرادی هستند که بر روی این پروژه در حال فعالیت هستند.

 رودمپ ارز دیجیتال MDT

با وجود این که توسعه دهندگان Measure Data Token هنوز نقشه راه دقیقی برای توسعه این اکوسیستم ارائه نکرده‌اند اما فعالیت‌های خوبی تاکنون انجام گرفته است.

با راه اندازی برنامه‌هایی چون RewardMe و MeFi در کنار تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، داده‌های میلیون‌ها کاربر در 22 کشور توسط MDT جمع آوری شده و این تعداد در حال افزایش است.

image 93

توکنومیک ارز دیجیتال MDT

MDT در مجموع 1 میلیارد توکن عرضه کرده است و دیگر قرار نیست توکن بیشتری از آن ساخته شود.

این توکن به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده است، به این معنی که می‌توان آن را با استفاده از هر کیف پولی که از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند ذخیره و منتقل کرد.

توکنومیک MDT همچنین دارای مکانیزم سوزاندن توکن است که برای کاهش عرضه توکن‌های MDT در طول زمان طراحی شده است.

هر سه ماه، هوش مصنوعی MDT، میزان 25 درصد از درآمد ایجاد شده توسط این پلتفرم را برای خرید و سوزاندن توکن‌های MDT استفاده می‌کند.

انجام این کار برای کاهش تعداد توکن‌ها و افزایش ارزش توکن‌های MDT باقی مانده در نظر گرفته شده است. درباره ارزهای دیجیتال تورمی و غیر تورمی اینجا بخوانید.

علاوه بر این، تیم توسعه دهنده این پروژه، 200 میلیون توکن MDT را برای انواع ابتکارات از جمله توسعه اکوسیستم، بازاریابی و مشارکت‌های استراتژیک اختصاص داده است.

این توکن‌ها به مرور زمان و بر اساس نیاز و عملکرد شرکت عرضه خواهند شد.

توکن MDT در حال حاضر در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله Binance، Huobi، KuCoin و برخی از صرافی‌های ایرانی لیست شده است.

در حال حاضر تخصیص توکن‌های MDT به شکل زیر است:

image 94

ویژگی‌های ارز دیجیتال MDT

پروژه MDT یک اکوسیستم غنی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که امروزه مزایای بسیار زیادی را برای مشاغل و افراد به همراه دارد.

اگر بخواهیم شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال MDT آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

MailTime AI

MailTime Email Messenger یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای جمع آوری داده‌ها از ایمیل کاربرانی که این شرکت را انتخاب کرده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور خاص، این هوش مصنوعی داده‌های موجود در ایمیل را جمع آوری کرده و سپس از طریق قراردادهای هوشمند و تجزیه و تحلیل، آن‌ها را به شکل ناشناس در می‌آورد.

Measurable AI

Measurable AI یک هوش مصنوعی است که اقدام به اسکن رسیدهای آنلاین کاربران کرده که به صورت RealTime کار می‌کند.

این هوش مصنوعی اقدام به ارائه خدمات به موسسات مالی و همچنین طیف گسترده ای از مشاغل در جایگاه‌های مختلف می‌کند.

Measurable Research

هنگامی که داده‌ها از طریق فناوری هوش مصنوعی Measurable Data Token جمع آوری می‌شوند، Measurable Research کمک می‌کند تا داده‌های بزرگی که برای کسب وکارها مفید است، با هم ادغام شوند.

هر کاربر در پروژه MDT دارای پنل مخصوص به خود است که از طریق آن می‌تواند اقدام به تجزیه و تحلیل داده‌های مورد نیاز خود کند.

RewardMe

افرادی که داده‌های خود را به پروژه MDT ارائه می‌دهند، از طریق RewardMe پاداش دریافت می‌کنند.

برنامه RewardMe به کاربران این امکان را می‌دهد تا پاداش‌های خود را مشاهده کنند. این موضوع به طور خاص کاربران را از ارزش مالی داده‌های خود در پروژه MDT مطلع می‌کند.

کاربرد ارز دیجیتال MDT

ارز دیجیتال MDT کاربردهای گوناگونی دارد. از مهم‌ترین کاربردهای این ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کسب درآمد از داده‌ها

شما می‌توانید با استفاده از MDT، از داده‌ها برای کسب درآمد استفاده کنید. این به آن معنا است که کسب و کارها و سازمان‌ها می‌توانند داده‌های خود را در ازای توکن‌های MDT به دیگران بفروشند.

این موضوع می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا از داده‌های خود درآمد کسب کرده و همچنین می‌تواند به دسترسی بیشتر و شفاف‌تر کردن داده‌ها کمک کند.

حاکمیت داده

از MDT می‌توانید برای کنترل داده‌ها استفاده کنید؛ به این معنی که کسب و کارها و سازمان‌ها می‌توانند از MDT برای مدیریت افرادی که به داده‌های آن‌ها دسترسی دارند، استفاده کنند.

این کاربرد باعث محافظت از حریم خصوصی شما و افزایش امنیت داده‌هایتان خواهد شد.

امکان به اشتراک گذاری داده

شما می‌توانید با استفاده از MDT برای به اشتراک گذاری داده‌ها استفاده کنید. این به آن معنا است که کسب و کارها و سازمان‌ها می‌توانند داده‌های خود را در ازای توکن‌های MDT با دیگران به اشتراک بگذارند.

این موضوع می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا با هم همکاری کنند و از داده‌هایی که در گذشته به آن‌ها دسترسی نداشتند، برای کسب اطلاعات استفاده کنند.

همانطوری که مشاهده می‌کنید، مهم‌ترین کاربرد MDT برای دسترسی و استفاده از داده‌ها است. اگر بخواهیم مثالی در مورد کاربرد این ارز به شما ارائه دهیم باید گفت:

به عنوان مثال یک شرکت بازاریابی می‌تواند از MDT برای خرید داده‌های مربوط به مخاطبان هدف خود استفاده کند. سپس می‌توان از این داده‌ها برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی موثرتر استفاده کرد.

از سوی دیگر یک سازمان دولتی می‌تواند از MDT برای جمع آوری داده‌های مربوط به شهروندان خود استفاده کند. سپس می‌توان از این داده‌ها برای بهبود خدمات عمومی استفاده کرد.

این موارد تنها چند نمونه از کاربردهای MDT است. با افزایش پذیرش این توکن، می‌توان انتظار داشت که کاربردهای نوآورانه‌تری را از MDT شاهد باشیم.

مزایای ارز دیجیتال MDT

از مهم‌ترین مزایا استفاده از ارز دیجیتال MDT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تراکنش‌های سریع و ایمن

تراکنش‌های MDT به سرعت و به صورت ایمن در بلاک‌چین اتریوم پردازش می‌شوند.

کارمزد کم

تراکنش‌های MDT کارمزدهای بسیار پایینی دارند، که باعث شده تا استفاده از MDT راهی مقرون به صرفه برای انجام تراکنش‌ها باشد.

مقیاس پذیری

MDT به گونه ای طراحی شده است که مقیاس پذیر باشد، بنابراین می‌تواند تعداد زیادی از تراکنش‌ها را بدون به خطر انداختن امنیت یا عملکرد انجام دهد.

حفظ حریم خصوصی

تراکنش‌های MDT به صورت ناشناس هستند، به این معنا که هویت شما هنگام ارسال یا دریافت پرداخت معلوم نمی‌شود.

امکان استیک

دارندگان MDT می‌توانند توکن‌های خود را برای کسب سود، استیکینگ کنند. Staking فرآیند قفل کردن توکن‌های شما به منظور پشتیبانی از شبکه است. در ازای آن، جوایز و سود در قالب توکن‌های جدید به شما داده می‌شود.

قابلیت همکاری

MDT به گونه ای طراحی شده است که با سایر بلاک‌چین‌ها همکاری داشته باشد. این بدان معناست که می‌توان از آن برای انتقال داده و ارزش بین بلاک‌چین‌های مختلف استفاده کرد.

موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای ارز MDT است. همچنین به منظور بررسی آینده ارز دیجیتال MDT باید گفت که این پروژه پتانسیل بالایی دارد و طبق نظر کارشناسان، یک پروژه امیدوار کننده محسوب می‌شود.

در واقع پروژه MDT تمرکز قابل توجهی بر روی داده‌ها دارد و تلاش می‌کند تا امکان جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل داده‌ها و … را به کاربران خود دهد.

image 95

با این حال اگر قصد سرمایه گذاری بر روی این ارز را دارید، باید پیش از سرمایه گذاری به صورت دقیق بر روی آن تحقیق کرده و سپس با آگاهی کامل این توکن را خریداری کنید.

قیمت ارز دیجیتال MDT

ارز دیجیتال MDT در سال 2018 با قیمت 0.7679 کار خود را آغاز کرد اما متاسفانه تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال نتوانستند در بازار، سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری بر روی MDT کنند.

شما می‌توانید در هر لحظه قیمت ارز دیجیتال MDT را مشاهده کنید. همچنین نمودار قیمت این توکن را در ادامه می‌بینید:

image 96

سوالات متداول

ارز MDT چیست؟

ارز MDT توکن بومی پروژه Measurable Data Token است که از بلاک‌چین اتریوم استفاده می‌کند. Measurable Data Token بر ایجاد یک اقتصاد مبتنی بر داده که شفاف‌تر و کارآمدتر بوده، متمرکز است.

مزایای استفاده از MDT چیست؟

از مهم‌ترین مزایا استفاده از MDT می‌توان به تراکنش‌های سریع و ایمن، کارمزد کم، مقیاس پذیری بالا، توجه به حریم خصوصی، امکان استیکینگ، قابلیت همکاری با سایر ارزهای دیجیتال، غیر متمرکز بودن، شفافیت بالا و… اشاره کرد.

چگونه MDT را هولد کنیم؟

شما می‌توانید MDT را در کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند، ذخیره و هولد کنید. MetaMask ،MyEtherWallet ،Ledger Nano S ،TrustWallet و Trezor One از بهترین کیف پول‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن ارز MDT را ذخیره کنید.

جمع بندی

در این مطلب شما را با ارز دیجیتال MDT آشنا کرده و در مورد کاربردها، مزایا و ویژگی‌های این ارز صحبت کردیم.

بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا آگاهی کاملی در مورد این ارز داشته باشید و بتوانید با دانش کافی نسبت به این پروژه، برروی MDT سرمایه گذاری کنید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx