پلتفرم Monarch: مدیریت پرداخت‌های دوره‌ای، نگهداری و خرید و فروش ارز دیجیتال

پلتفرم مدیریت ارزهای دیجیتال، خرج کردن و اشتراک ها

در حال حاضر موانع بسیاری برای ورود افراد به حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد. فرایند خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال و تبدیل آنها به ارزهای رایج مانند دلار، فرایندی ساده نیست. در واقع کاری مانند معامله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هنوز نیازمند داشتن این است که فرد مقدار مشخصی دانش فنی داشته باشد.

در حوزه ارزهای دیجیتال هنوز ریسک‌های متعددی در خصوص مدیریت و نگهداری کلید خصوصی و Seed هایی که برای دسترسی به کیف پول استفاده می‌شوند وجود دارد، زیرا کلید خصوصی می‌تواند گم‌شده، به سرقت رود و به هر دلیلی از دست کاربر خارج شود.

علاوه بر، فرایندهای بسیار زیاد احراز هویت و ایجاد حساب‌های کاربری متعدد در صرافی‌ها مختلف، باعث شده موانع و سختی‌های این حوزه بیش از پیش شود. همچنین احتمال ضرر و زیان به دلیل نوسانات بازار و افت قیمت دارایی‌ها همیشه وجود دارد.

عناوین مطلب:

اما پروژه‌ای که قصد داریم در این مطلب از بورسینس معرفی کنیم، با نام مونارک (Monarch) قصد دارد همه این محدودیت‌ها را از بین ببرد.

Monarch دارای یک تیم حرفه‌ای شامل باهوش‌ترین افراد و بهترین مغزها در حوزه ارزهای رمزنگاری شده و توسعه نرم‌افزار است. تیم Monarch کاملا به این مشکلات اشاره شده واقف است و هدفی مشخص برای حل کردن آنها دارد.پلتفرم پرداخت monarch

در پروژه Monarch تصمیم گرفته شده پلتفرمی ایجاد شود که در آن کاربر می‌تواند مشخصات حساب بانکی خود را در پلتفرم Monarch اضافه کند و خرید ارزهای دیجیتال بطور اختصاصی در پلتفرم Monarch انجام گیرد.

با Monarch، کاربران می‌توانند به خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال بپردازند، سپس ارز رایج را به حساب بانکی‌شان منتقل کنند. در زمینه افزایش امنیت، Monarch قصد دارد یک ابزار تولید رمز عبور ایجاد کند تا کاربران بتوانند کلید خصوصی‌شان را به همراه همه رمزهای عبور متعلق به سایت‌های ارزهای دیجیتال و سایر سایت‌ها، به طور الکترونیک در آن نگهداری کنند.

پلتفرم Monarch همچنین درصدد راه‌اندازی یک ابزار پرداخت دوره‌ای برآمده تا به کاربران قابلیت عضو شدن، متوقف کردن و تحت نظر داشتن همه سرویس‌های مبتنی بر اشتراک ویژه (پرداخت‌های دوره‌ای) را بدهد. این سرویس‌ها شامل مواردی مثل Nerflix، شرکت‌های اعطای وام، قبض‌های مختلف، پرداختی اقساط خودرو و… می‌شوند. همه این پرداخت‌ها فقط با کمک یک اپلیکیشن موبایل قابل انجام خواهد بود.

10 درصد از مبلغ حاصل شده از فروش‌های توکن‌های بهادار Monarch برای خرید نقره اختصاص داده خواهد شد. این مقدار از نقره به منظور ایجاد پشتوانه توکن‌های بهادار خریداری و نگهداری می‌شود.

نکته: security token که ما به آن توکن بهادار می‌گوییم نوعی توکن است که برخی از ویژگی‌های اوراق بهادار را داراست، در مورد انواع توکن‌ها این مطلب را بخوانید.

همچنین 10 درصد از کارمزد تراکنش‌ها برای خرید نقره اختصاص داده خواهد شد تا به این ترتیب اطمینان حاصل کنیم که با پذیرش مناسب این ارز بین مردم، توکن‌های Monarch به یک دارایی دارای پشتوانه نقره تبدیل شود. این سیستم باعث می‌شود توکن Monarch به عنوان یک ارز بی‌ارزش تلقی نشود و نوسانات آن نیز تحت کنترل درآید.

Monarch از ابتدای این پروژه، دارای یک محصول اولیه قابل دوام (MVP) است که در اپ‌استور منتشر خواهد شد و شامل یک اپلیکیشن است که قابلیت نگهداری بیت‌کوین، اتریوم و همه توکن‌های ERC20 را خواهد داد. این اپلیکیشن دارای یک بخش مدیریت سبد دارایی و بخشی برای نمایش اخبار و رویدادهاست تا کاربران را از وضعیت دارایی دیجیتال‌شان باخبر نگه دارد.

در این پلتفرم، با استفاده از یک رابط کاربری ساده، کاربران قادر خواهند بود قبض‌ها، سرویس‌ها، اشتراک‌ها، پسوردها و ارزهای دیجیتال‌شان را فقط با چند لمس روی گوشی موبایل‌شان کنترل و مدیریت کنند.

Monarch این گونه قصد دارد ارزهای دیجیتال را بین عموم مردم معرفی کند.

سال 2017، سال شگفت‌انگیزی برای ارزهای دیجیتال بود. صدها پروژه سرمایه موردنیازشان را بدست آوردند و افراد باهوش زیادی به سمت این حوزه جذب شدند. با این حال، با وجود افزایش تمایل به تکنولوژی بلاک‌چین، رابط‌های کاربری هنوز ساده و بصری نشده‌اند و کاربرد ارزهای دیجیتال هنوز بسیار محدود است، به همین دلیل برای افراد غیرفنی، هنوز موانعی برای ورود به این حوزه وجود دارد. بطور خلاصه، ارزهای دیجیتال هنوز فاصله زیادی با گسترش و پذیرش عمومی دارند.

پادشاه سرزمین خودتان باشید

Monarch یک پلتفرم پرداخت انقلابی است که با ارائه یک پل کاربردی برای فروشندگان و مشتریان، کاربران را قادر می‌سازد “پادشاه سرزمین خودشان باشند”. این پلتفرم ابزارهایی درون خود دارد که انواع عملیات کاربردی را با ارزهای دیجیتال و در دنیای واقعی ممکن می‌سازد.

با Monarch، پیچیدگی‌های ارزهای دیجیتال به گذشته تعلق خواهد داشت. با این پلتفرم کاربران می‌توانند پسوردها را نگهداری کنند، ورودهای دومرحله‌ای را مدیریت نمایند، کیف پولی برای نگهداری ارزها داشته باشند، موجودی ارز دیجیتال‌‌شان و کلید خصوصی را مدیریت کنند و با استفاده از ارزهای رایج، پرداخت‌ها را انجام دهند.

همه این کارها فقط با یک اپلیکیشن ساده قابل انجام خواهد بود.

پلتفرم Monarch در نظر دارد با صرافی‌های دیگر مانند بایننس، بیترکس، کوین‌بیس متصل شود تا کاربران امکان انجام معاملات در آن صرافی‌ها را بصورت یکجا در یک پلتفرم کاربرپسند داشته باشند. علاوه بر این، Monarch به صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی مختلف وصل خواهد شد تا بهترین قیمت‌های خرید و فروش ارز را برای کاربران بیابد.

یکی دیگر از عواملی که باعث شده پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال محبوبیت و پذیرش را در بین عموم مردم نداشته باشد، وجود نوسانات مداوم در این ارزهاست. برای حل این مشکل، 10 درصد از توکن بهادار Monarch دارای پشتوانه نقره خواهد شد و مبلغ این نقره‌ها از فروش توکن‌ها در ICO تامین می‌شود.

خرید نقره فیزیکی با استفاده از 10 درصد از کارمزد تراکنش‌ها بطور مرتب ادامه خواهد داشت تا زمانیکه هر 1 اونس از نقره، پشتوانه 1 توکن بهادار این پلتفرم باشد. اکوسیستم کیف پول داغ Monarch به طور مداوم 10 درصد از کارمزد تراکنش‌ها را در صندوق توکن بهادار Monarch اضافه خواهد کرد. 50 درصد از کارمزد تراکنش کیف پول داغ Monarch نیز برای توزیع بین دارندگان توکن بهادار Monarch بکار خواهد رفت.

مقایسه درگاه های پرداخت اینترنتی

درباره دو نوع توکن Monarch

  پلتفرم Monarch دو نوع توکن با ساختار متفاوت دارد:

1 – توکن بهادار Monarch با نماد MTS
2 – توکن کاربردی Monarch با نماد MT

توکن بهادار Monarch به دارندگان این توکن امکان کسب منفعت از پشتوانه نقره فیزیکی و توزیع سود را خواهد داد.
اما توکن کاربردی Monarch به عنوان یک واسط برای تراکنش‌ها و بهینه‌سازی ساختار کارمزدها و تسویه حساب پرداخت‌ها استفاده می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایای Monarch

Monarch به کاربران خود قابلیت مشاهده اشتراک‌هایی که در آن عضو هستند را می‌دهد. کاربران از طریق یک پلتفرم و اپلیکیشن، دسترسی لازم برای مدیریت (شروع، متوقف کردن و تغییر) همه اشتراک‌ها را خواهند داشت. بنابراین Monarch شما را قادر می‌سازد همه اشتراک‌ها را با یک لمس مدیریت کنید.

Monarch این موارد را ارائه می‌دهد:

مدیریت احراز هویت: در در این پلتفرم فقط از یک رمز عبور برای همه سرویس‌ها استفاده می‌کنید. Monarch برای هر سرویس یک رمز عبور جدید ایجاد خواهد کرد ولی کاربر برای دسترسی به پلتفرم Monarch فقط نیاز دارد یک رمز عبور را به خاطر بسپارد. کاربر قادر خواهد بود با همه سرویس‌هایی که در آن مشترک است تعامل داشته باشد. همه رمزهای عبور استفاده شده از طریق پلتفرم Monarch قابل بازیابی خواهند بود.

امکان پرداخت‌های دوره‌ای: با Monarch می‌توانید هزینه سرویس‌هایی که اشتراک دوره‌ای (پرداخت‌های دوره‌ای) دارند را با ارزهای رایج سنتی و ارزهای دیجیتال پرداخت کنید. بنابراین امکان تنظیم پرداخت‌های منظم همتا به همتا، مشتری به کسب و کار (C2B) و یا کسب و کار به کسب و کار (B2B) را خواهید داشت (مثلا تعیین می‌کنید هر ماه 40 دلار به حساب یک نفر واریز شود یا مثلا هر ماه 30 دلار بابت هزینه اینترنت به فلان شرکت منتقل شود و…)

کیف پول امن: ارز دیجیتال‌تان را در کیف پول سرد نگهداری کنید و کنترل کلید خصوصی کیف پول‌تان را داشته باشید. همچنین امکان داشتن یک کیف پول گرم برای مدیریت مبالغ و پرداخت اشتراک‌ها را خواهید داشت. اینکار هم برای ارزهای دیجیتال و هم ارزهای رایج سنتی مقدور خواهد بود.

تبدیل ارزها: برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و نگهداری آنها می‌توانید از پلتفرم Monarch استفاده کنید.

تنظیمات قبوض: دکمه‌هایی برای فعال و یا غیرفعال کردن پرداخت‌های دوره‌ای در دسترس شما خواهد بود. کاربران خواهند توانست سوابق همه پرداخت‌های دوره‌ای و قبوض را در یک صفحه داشته باشند.

اشتراک: به سادگی می‌توانید از بین ارائه‌دهندگان سرویس به Monarch، یک آدرس قرارداد جدید را وارد کنید و مشترک آن سرویس شوید.

تجربه کاربری ساده: فقط با یک لمس ساده می‌توانید یک اشتراک پرداخت را لغو کنید (مثلا اشتراک Netflix تان را لغو کنید). پلتفرم موبایل Monarch همه سرویس‌های فوق را با بهترین و ساده‌ترین رابط کاربری ارائه خواهد داد.

چه نیازی به توکن Monarch وجود دارد؟

در حال حاضر روش‌های ساده‌ای وجود ندارد که فروشندگان به راحتی ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت و پرداخت‌های دوره‌ای بپذیرند. روش‌های پرداخت‌های فعلی ارزهای دیجیتال دارای عملکرد خوب، رابط کاربری بصری و رابط کاربری مناسب برای پرداخت‌های مربوط به اشتراک‌ها نیستند. اما پلتفرم Monarch درگاه‌ پرداخت مناسب بری فروشندگان را ارائه خواهد کرد، به طوری که برای انجام پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال مناسب باشد.

مصرف‌کنندگان و فروشندگان با مشکلی اساسی روبرو هستند و آنهم لزوم انجام تراکنش‌ها بصورت دستی است. پلاگین‌های پلتفرم Monarch به فروشندگان این قابلیت را می‌دهد که یک راهکار پرداخت با عملکرد ساده را داشته باشند و ارزهای دیجیتال رایج را به عنوان روش پرداخت بپذیرند. پلتفرم Monarch به عنوان یک راهکار تمام‌عیار برای پذیرش ارزهای رایج سنتی و ارزهای دیجیتال مطرح خواهد شد که تخصص و تمرکز آن در مدیریت مشتریان، اشتراک‌ها و مدیریت موجودی است.

مشتریان با امکانات عالی همانند ذخیره شدن موارد ترجیحی آنها، روش‌های پرداخت چندگانه و تجربه تسویه حساب عالی مواجه خواهند شد. در مقابل، فروشندگان نیز نیازمندی‌های مشتریان را در جای خود خواهند داشت تا بتوانند کسب و کارشان را مدیریت کنند.

جزییات ICO

جزییات توکن بهادار (Security Token)

کل توکن بهادار: 500 میلیون (Security Token)
تاریخ پیش‌فروش: از 1 ژوئن 2018
قیمت توکن در پیش‌فروش: از 0.125 تا 0.188 دلار
تاریخ فروش عمومی و اصلی: 15 آگوست 2018
قیمت توکن در فروش عمومی: 0.25 دلار
حداقل سرمایه‌گذاری: 5 اتریوم

جزییات توکن کاربردی (Utility Token)

کل توکن کاربردی: 1 میلیارد (Utility Token)
تاریخ پیش‌فروش: از 115 جولای 2018
قیمت توکن در پیش‌فروش: 0.15 دلار
تاریخ فروش عمومی و اصلی: 15 آگوست 2018
قیمت توکن در فروش عمومی: 0.20 دلار
حداقل سرمایه‌گذاری: 0.1 اتریوم

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مهدی

این پلتفرم همون ولت اکسچنجه ؟ مثل اتمیک ولته ولی چنج کردن داخلش به دردسرش نمیارزه چون توی ایرانیم

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx