عرضه اولیه bittwatt : پلتفرم مدیریت انرژی در قرن 21

انرژی برای قرن 21 bittwatt

در وضعیت کنونی در دنیا، صنعت انرژی بطور واضح در حال تغییر است. با وجود پیش‌بینی افزایش 45 درصدی مصرف انرژی در دنیا در طی دو دهه آینده، چالش‌های زیادی در اکوسیستم فعلی انرژی وجود دارد که در ادامه می‌خوانید:

  • توازن انرژی و متنوع‌سازی آن بسیار مشکل شده است.اکوسی
  • ستم گاز طبیعی باید توسعه داده شده و قوی‌تر شود.ان
  • انرژی‌های تجدیدپذیر باید منبع گرمایش خانه‌ها شود.ما به امکانات مدرن‌تر و
  • همگام‌سازی کارآمدتری برای تولید انرژی نیازمندیم.ما باید
  • به هر شکل ممکن با کمبود و فقر انرژی مقابله کنیم.

با وجود تمام این خطرات قریب الوقوع، آینده هنوز نیازمند تغییر است. در حال حاضر تولید انرژی به طور مداوم دارای افت و خیزهای زیادی است و عدم توازن بین عرضه و تقاضا وجود دارد که باعث می‌شود محاسبه هزینه برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انرژی، پیچیده و مشکل شود.

با ظهور تکنولوژی بلاک‌چین، پروژه‌های زیادی سعی داشتند که راه‌حلی قطعی و اساسی برای مشکلاتی که ذکر شد ارائه کنند ولی تعداد کمی از آنها روی ایجاد یک سیستم ساده، پایدار و قابل گسترش تمرکز کرده‌اند، سیستمی که بتواند حوزه انرژی را از ریسک‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد محافظت کند.

عناوین مطلب:

در ادامه قصد داریم پلتفرمی را معرفی کنیم که ادعا دارد می‌تواند با تکنولوژی بلاک‌چین نحوه توزیع و ارائه انرژی را تغییر دهد و مشکلات این حوزه را رفع کند.

بیت‌وات (Bittwatt) یک پلتفرم تطبیق‌دهنده است که همه بازیگران در حوزه انرژی (از سیستم توزیع تا مشتری) را بهم متصل می‌کند. این پلتفرم همچنین ارائه دهنده یک پروتکل استاندارد بلاک‌چین برای به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با صنعت انرژی و برق است. همه اینها با ایجاد یک سرویس غیرمتمرکز برای عرضه انرژی، صورتحساب و متعادل‌سازی همراه خواهد بود.

پلتفرم بیت‌وات (Bittwatt) برای از بین بردن بروکراسی از طریق همگام‌سازی معیارهای مصرفی و سایر اطلاعات مرتبط با بلاک‌چین ایجاد شده است.

بیت‌وات بصورت خودکار، با حذف هزینه‌های اجرایی و انتقال برق، عملیات‌های امروزی در صنعت برق را ساده‌سازی می‌کند و به علاوه باعث بهینه‌سازی در انتقال انرژی می‌شود.

بیت‌وات با هدف پایدار ماندن ایجاد شده است، هرچقدر از طریق بلاک‌چین بیت‌وات، بازده انرژی برای همه شرکت‌کنندگان افزایش یابد، هدررفتن انرژی و سوءمصرف آن کاهش می‌یابد.

پلتفرم بیت‌وات مکانیزم درخواست-پاسخ را از طریق تراکنش‌های یکپارچه، تسهیل می‌کند و به خاطر اینکه این فرایند کاملا از طریق تکنولوژی بلاک‌چین صورت می‌گیرد، نیازی به اعتمادسازی وجود نخواهد داشت.

در پلتفرم بیت‌وات، عرضه کنندگان انرژی، مصرف کنندگان و سایر عوامل می‌توانند با این اطیمنان مشارکت داشته باشند که اتلاف انرژی وجود نخواهد داشت.

مطلب مرتبط: آی سی او چیست؟

ویژگی‌های پلتفرم بیت‌وات

توافقات همتا به همتا: بیت‌وات امکان توافق شفاف و قابل اطمینان بین افراد فعال در بازار را فراهم می‌کند. این پلتفرم براساس پروفایل مصرف‌کننده انرژی، تقاضا را براساس پیشنهاداتی که در بازار وجود دارد تطبیق می‌دهد.

عرضه هوشمند براساس درخواست-پاسخ: در بیت‌وات از هوش مصنوعی برای یادگیری و وفق یافتن با شبکه استفاده می‌شود. این پلتفرم از سیستم درخواست-پاسخ برای تسهیل عرضه به همه طرفین بهره می‌گیرد.

پلتفرم تجاری: بیت‌وات اطلاعات قوانین را با داده‌های اشتراک‌گذاری شده بین عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان هوشمند ادغام می‌کند تا پل بین یک اکوسیستم گسترده نرم‌افزاری با کسب و کار در دنیای واقعی باشد.

آربیتراژ انرژی و مبادله آن: کاربران با کیف‌پول‌های خودشان می‌توانند ذخیره انرژی خودشان را اهرم کرده و با خرید ارزان انرژی و آنرا با قیمت بیشتری بفروشند. این خرید و فروش با استفاده از کیف پول آنلاین ارز بیت‌وات، صرافی و سیستم ترید انجام خواهد گرفت.

جزییات ICO

فروش توکن بیت‌وات از 18 مارس آغاز شده و طی فازهای بعدی تا 28 آوریل 2018 ادامه خواهد داشت.

فاز 1 : از 23 مارس تا 7 آوریل با تخفیف 15 درصدی
فاز 2 : از 8 آوریل تا 14 آوریل با تخفیف 10 درصدی
فاز 3 : از 15 آوریل تا 21 آوریل با تخفیف 5 درصدی
فاز 4 : از 22 آوریل تا 28 آوریل بدون تخفیف

قیمت هر توکن: 0.12 دلار (متوسط قیمت هر کیلووات ساعت برق در دنیا)

سخن آخر

پروژه‌هایی که هدف‌شان مدیریت انرژی از طریق تکنولوژی بلاک‌چین است بازار خوبی را هدف گرفته‌اند، زیرا مشکل توزیع متوازن انرژی همیشه یک مشکل اساسی بوده است ولی باید دید کدامیک از این پلتفرم‌ها و ارزها خواهند توانست برنده بازار باشند. از جمله پلتفرم‌ها، ارزها و ICO های فعال در زمینه انرژی می‌توان به energycoin.eu و powerledger.io و kwhcoin.com اشاره کرد.

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx