عرضه اولیه koronacoin : ارز دیجیتال اروپایی با کاربردی واقعی

ارز دیجیتال koronacoin

ظهور اینترنت باعث شده بانک‌ها و سایر موسسات مالی، در ارزش‌هایی که ارائه می‌دهند تجدیدنظر کنند اما تغییرات آینده در حوزه مالی فراتر از بانکداری آنلاین، تجارت الکترونیک و پرداخت موبایلی است. غیرمتمرکزسازی و تکنولوژی بلاک‌چین از طریق امکان جریان یافتن محتوای دیجیتال و تبادل دارایی‌ها باعث شده دموکراتیزه شدن اطلاعات (تقریبا بدون هزینه) شده است.

اصلی‌ترین مثال از غیرمتمرکزسازی، تکنولوژی دفترکل توزیع شده (distributed ledger) است. در حال حاضر، روش رایج برای انتقال دارایی در سیستم‌های مالی و تجارت الکترونیک، همچنان از طریق بانک‌های واسطه است.
دفترکل‌ها نیز همانند بانک‌ها، سابقه همه تراکنش‌ها را حفظ می‌کنند اما در یک سیستم غیرمتمرکز و تکنولوژی دفترکل توزیع شده ( distributed ledger)، هیچ واسطه‌ای وجود ندارد بلکه فقط یک دفترکل است که در همه نقاط شبکه وجود دارد و هر زمان که تراکنشی رخ می‌دهد آپدیت می‌شود.

این همان سیستم بلاک‌چین است که ارز بیت‌کوین و سایر ارزهای مشابه بر پایه آن ساخته شده است. بلاک‌چین یک نوآوری تکنولوژی ارائه کرده که امکان تعاملات شفاف بین طرفین را در یک نوع شبکه امن و جدید می‌دهد.

عناوین مطلب:

در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و پیشرفت‌هایی که حاصل شده، یک پتانسیل عظیم برای رشد سریع و قدرتمند یک اقتصاد مبتنی بر ارز دیجیتال وجود دارد، با این حال هنوز تنگناهایی نیاز به رفع شدن دارند.

در حال حاضر بیشتر ارائه‌دهندگان سرویس‌های بر پایه بلاک‌چین، روی مشکلات و کارهایی تمرکز کرده‌اند که راه‌حل‌‌ها و منفعت‌هایی را برای بخش خاصی از جامعه به همراه دارد.

کاربران عادی همچنان از اقتصاد مبتنی بر توکن و ارز دیجیتال محروم شده‌اند. فروشندگان و خریداران درباره منافع، فرصت‌ها و قوانین پرداخت در سیستم‌های بلاک‌چین بی‌اطلاع مانده‌اند. قوانین مالیاتی همچنان نیاز به توسعه و شفاف سازی دارد. بسیاری از کسب‌وکارها و کیف پول‌ها نیاز به تاییدیه و لایسنس دولتی دارند و …

با توجه به تنگناهایی که در بالا ذکر شد، به نظر می‎رسد پلتفرم‌ها باید از استفاده شفاف و آسان از توکن‌های قانونی پشتیبانی کنند.

می‌توان گفت در حال حاضر موزائیک‌های اقتصاد مبتنی بر ارزهای دیجیتال در جای خود قرار گرفته ولی باید آنها را بهم چسباند و به یک سیستم منسجم تبدیل کرد.

اکوسیستم Korona، گام بعدی در اقتصاد ارز دیجیتال

با طرحی ارائه شده در اکوسیستم Korona، خدمتی در قالب مجموعه‌های کامل و یکپارچه فراهم کرده که مشتریان خصوصی و بنگاه‌های تجاری را بطور همزمان تحت پوشش قرار می‌دهد.

پلتفرمی با کارکردی آسان، شفاف و مجاز در اختیار کاربران قرار گرفته که قادر است نیاز‌های مختلف‌شان را برآورده کند: که شامل مدیریت کیف پول، فناوری پرداخت کارآمد و معاملات بی‌پشتوانه است.

علاوه بر این، کاربران از خدمات پشتیبانی مانند پشتیبانی از داده‌های مالیاتی، حفاظت از حریم خصوصی مشتری، ضمانت‌نامه‌های تجاری، و نیز بازاریابی و جمایت از دسترسی به بازار بهره مند می‌شوند.

این پلتفرم، محصولات قابل عرضه در بازار و خدمات مربوط به خرید حضوری و یا خرید آنلاین را فراهم می‌آورد. در نهایت، به کمک Korona، چه به صورت خرید و فروش توسط توکن‌های آن و چه به شکل داد‌و‌ستد با پول نقد، هزینه‌ها کاهش می‌یابد. همین ویژگی‌ها، توکن‌های Korona را به صورت گسترده‌ای معتبر و قابل استفاده می‌کند.

با پیشرفت فناوری، هزینه و زمان معاملات کاهش پیدا کرده و در کنار گسترش چشم‌گیر فعالیت‌ کاربران خصوصی و شرکت‌های تجاری، اقتصاد محلی و جهانی به دنبال به کارگیری فناوری پرداختی خواهد بود که بر پایه ارز دیجیتال بنا شده باشد. به محض اینکه تجارت‌های محلی و منطقه‌ای مورد حمایت قرار بگیرند، اقتصاد نو پا و گسترده مبتنی بر توکن به ثمر خواهد رسید.

در کریپتو اکونومی 2.0 که به تازگی روی کار آمده، تمرکز روی فناوری تازه، پلتفرم‌های پیچیده جدید و مدل‌های تجاری بلاک‌چین یکپارچه است که بیشترین استفاده را از فناوری می‌برد.

راهکار‌های سفارشی

تا کنون نه تنها هیچ راهکار‌ جهانی برای از بین بردن تنگنا‌های بازار متصور نشده، بلکه روش خاصی نیز برای اطلاع رسانی و حمایت از کسب‌و‌کار‌ها و مشتریان وجود ندارد. رفتار‌ها، فرهنگ‌ها و قواعد در هر منطقه‌ای متفاوت است. در نتیجه، راهکار‌های سفارشی مورد نیاز باید روی اقتصاد منطقه‌ای و ویژگی‌های اجتماعی، فرصت‌ها و چالش‌ها متمرکز باشد.

به عنوان یک نهاد سویسی که تحت قوانین شفاف و مطمئن سویس فعالیت داشته و اصالتی اروپایی دارد، پروژه Korona به طور واضح متوجه حوزه کشور‌های اتحادیه اروپا است.

این پلتفرم، راهکار‌های منحصر به فرد و مبتنی بر فناوری بلاک‌چین را خاص این محدوده ارائه خواهد کرد، اگرچه بسیاری از خدمات و کاربرد‌های آن می‌تواند در سایر نقاط دنیا نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

چهارچوب نظام قانونگذاری در اتحادیه اروپا معقول و خردمندانه است. از سوی دیگر، این محدوده در زمینه توسعه سیستم‌های پرداختی وابسته به ارز‌های دیجیتال و خدمات مربوط به آن عملکرد قابل توجهی دارد، ولی در بیشتر موارد، تنها بخش خاصی از بازار را هدف قرار می‌دهد.

به علاوه، مجموعه Korona با بازار منطقه‌‌ای، فرهنگ و نیز چهارچوب‌های تنظیمی و مالی آشنا است. این مجموعه در تلاش است همراه با ایجاد یک اکوسیستم منحصر به فرد، برای شرکا و سرمایه‌گذاران ICO، شهروندان اروپایی و کلیه کسب‌و‌کار‌های داخلی و یا مرتبط با آن ارزش ایجاد کند.

یک ارز دیجیتال اروپایی با کاربردی واقعی

با نگاهی به سیستم خدمت‌رسانی پیچیده‌ای که براساس قوانین و مقررات سویس و اروپا بوجود آمده، می‌توان به این نتیجه رسید که توکن‌های Korona می‌توانند در سراسر اروپا برای خرید کالا و خدمات فراگیر شوند.

از همین ابتدا، دارندگان این توکن‌ها این امکان را دارند که در حداقل سه کشور اروپایی عضو، کالا‌ها و خدمات مورد نیازشان را خریداری کنند. برای آغاز کار، فهرستی از ارائه دهندگان خدمات در وبسایت قرار داده شده است. طبیعتاً با پیشرفت فعالیت Korona در توسعه بازار و گسترش سیستم پاداش‌دهی، تعداد نهاد‌های ارائه دهنده خدمات این لیست نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

جزییات ICO

فروش توکن این پروژه در 26 مارس 2018 (دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397) آغاز شده است و به احتمال قوی تا 2 ماه طول می‌کشد.

قیمت هرتوکن Korona: برابر 0.0009 اتریوم
حداقل میزان سرمایه‌گذاری: 0.15 اتریوم

کل توکن‌: 300,000,000 توکن

Hard Cap یا حداکثر سرمایه: 96,224 اتریوم
Soft Cap یا حداقل سرمایه: 3,500 اتریوم

روش شرکت در ICO ارز Korona :

1 – نرم‌افزار کیف پول Korona را برای دسکتاپ دانلود کنید. 
2 – با چندکلیک ساده یک کیف (والت) جدید در نرم‌افزار بسازید.
3 – فرم مشخصات شخصی (KYC registration) را تکمیل کنید.
4 – مقدار اتریوم دلخواه را وارد کیف پول ایجاد شده نمایید.
5 – از طریق کلیک روی دکمه “Buy Korona” در کیف پول، ارز Korona را خریداری کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx